ben k weer! sem hft continu vanaf gisteravond koorts, t varieert van 39,5 tot 40,6 !!! (dit was 2x vannacht gemeten) vanmorgen huisarts gebeld en kon half 9 terecht.. nou, ik stond versteld.. t is geen oorontsteking maar keelamandelontsteking.. en daar komen die koortspieken van hebben weer AB kuur gehad.. maar we konden niet eerder terecht, dokter gaf aan.. dit is weer wat anders als zn oren, die zijn nu rustig dus afwachten tot 18 mei... jaaaaaaaa we zullen wel moeten he! sem mocht vanmorgen niet naar het kdv, mogen ze niet met koorts komen dus heb de ochtend vrij kunnen regelen en twan in de middag zodat we toch thuis zijn met sem.. pff t is allemaal wat! net al naar de apotheek geweest, kuur en nieuwe zetpillen gehaald.. broodje bij de ah gehaald en beetje gerommeld in huis.. @alies, blehhhhhhhh wat een eng ding!! ik haat die beesten.. als ik een kleintje zie, ga ik al rennen whahaha @darcy, leuk is dat geklets he hahaha maar ze hft natuurlijk ook een goed voorbeeld Sem zat gister aan een pake wicky appelsap, zegt ie ineens met een glimlach, appelsapesapesap hahahahaha moest zo lachen om m!
@ Lisetje, wow, dan kan hij echt al woordjes zeggen dus!! Wat knap heej!! En een amandel onsteking?? Arme ventje!! Wat zielig heej! Dat er dus ook nog bij!! Pffff... Ik vind het zo zielig! En als hij zowiezo zoveel onstekingen heeft ookal is het nu dan niet zijn oortjes, das toch nie goed? Maar ik begrjip dat er nu wel verder word gekeken, maar pas halverwege mei? @ Jedalin, dat is ook wel es fijn meid, maar das toch heel anders? Ik bedoel, je moet weer aan de sleep, alles meenemen nix vergeten, ik wil gewoon lekker buiten kunnen zitten... En ook gewoon Privacy hebben.. Snappiej? En dat heb je nie in een park... En dan moet je nog constant opletten of stan nie weg loopt (haha, als ie straks lopen kan tenminste) Snap je wat ik bedoel? Ik mis gewoon het lekker buiten kunnen zijn, zonder dat ik daar eerst een stuk voor moet fietsen of wat ook... Maar goed, maakt ook nie uit! Ik ga hard aan het sparen en gewoon me verheugen op een huuske met tuunke! Komt goed! En na het koninginneweekend ga ik er weer mee bezig om afstand te nemen.. Vrijdagavond gaat mijn VADER oppassen en ga ik op stap, en mijn moeder wil ook mee... Want mijn broer moet draaien... Nouw het kan me nie schelen hoe of wat, ik kan d'r lekker tussenuit dus ik ga!
@ mijn soapie! Nouw die jongen uit Friesland wil geen contact meer... Hihi, dies me ook al zat... Ze kunnen mij ook allemaal gaan wieberen.. Vind wel goed... Hij kwam nie meer online en liet nix meer horen, dus ik sms hem.. En zegt ie dat ie het zo druk heeft laat weer is en dat ie de laptop nie meer mee neemt naar huis.. Toen kwam hij zelfs overdag online, dus was me al duidelijk dat hij bepaald geen moeite er meer voor wil doen.. Dus ik zei; och zit ik weer in het zelfde schuitje, weer eentje met werk op nr. 1 En toen werd hij dus boos. Hij zei dat we geen verplichtingen aan elkaar hebben, maar hij wel aan zijn bedrijf en dat we het maar heirbij moeten laten... Nou dan met liefde... Ik mag niet met mijn ex omgaan (terwijl we toch echt nix aan mekaar verplicht zijn) maar zo'n opmerking kan dus nie.. Tis wel goed... Valt me vies van hem tegen! Hahaha, heb ik weer... IK pak het allemaal wel knap verkeerd aan! Ik zie het wel hoor, heb mijn lidmaatschap bij Lexa ook opgezegd, das ook rommel. Ook nix voor mij... Laat maar gaan! Ik knal vanzelf wel een keer tegen the One op Dus de soap stopt hier!
hier vanmorgen met alle 3 de katten naar de dieren arts gegaan weer ff 225 euries armer maar goed ts voor een goed doel: alle 3 een enting, ook bortella enting omdat ze naar het pension gaan van de zomer en dan is dat verplicht. ze zijn ook weer ontwormt en nog een zak voer. ze zijn alle 3 afgevallen mo woog 3.5 kilo nu nog maar 2.8 dus hij moet aankomen. benji weegt nu 3.7 en is maar 100 gram afgevallen en scar woog 6 kilo en nu 5.8 hihi hij moet nog 800 gram afvallen. (t was niet heel erg dat hij zoveel woog omdat het een grote kater is maar liever iets minder) vanmiddag met lisanne voor de enting hihhi ben benieuwd hoe zwaar en hoe groot ze nu is. steef gaat voor de eerste keer mee naar t cb. franny wat leuk meid om jullie zo samen te zien en een gezicht bij de naam te krijgen hihi. lisetje he balen zeg sem weer ziek beterschap. kan hij niet geholpen worden aan buisjes dan zijn die ooronstekingen ook over!!! ik hoop t zo. vind t ook niet echt gek dat sem afgevallen is hij is vaak ziek geweest en dat vreet aan zo'n jochie. keel amandelen onsteking??? moet niet gekker worden hoor. hopen dat t kuurtje snel aanslaat en hij weer beter is. wow zei hij apelesap??? wat mega knap van hem zeg. eliesah leuk krijgt zeg volgende week naar t nieuwe kdv zal zeker wennen zijn. krijgt ze nog een afscheidsfeesje ofzo? hihi een heerlijke kattekop hihi ik herken het wel hihi. en ow dat knuffelen en kussen die periode daar zit lisanne nu ook in en ik vind t geweldig behalve dat ze iedereen die voorbij komt een kusje wilt geven hihi kussie dat geeft toch niet gewoon lekker klagen als je daar behoefte aan hebt hoor hier kan je t tenminste gewoon lekker van je af schrijven alies allemachies die spin is groot brrrr kreeg gelijk kippevel darcy wat leuk dat ze al hallo kan zeggen echt goed hoor t scheelt wel dat ze een grote broer heeft waar ze veel van kan leren hihi
Lieverd je doet teveel moeite om iemand te leren kennen. hihi ff overal mee stoppen en als je niet opzoek bent kom je de ware tegen let maar op hihi.
Haha wij stonden echt ook te kijken van, huh?! Hoorde jij ook wat ie zei? Haha maar t was maar eenmalig geloof ik Ja we hadden al een verwijzing voor de kno arts op 18 mei.. of hij krijgt buisjes voor zn oren of zn amandelen moeten eruit.. nou van mij part alle 2, dan is ie overal vanaf hoop ik! Alvast heel veel plezier voor morgenavond!
Helemaal mee eens!! @setti, 6 kilo valt toch wel mee? das echt nie te zwaar volgens mij hoor, die van ons wegen 4,9 en 5,3 kilo en dat zijn dan raskatten. haha volgens de lijnen horen die katten tussen de 4 en 8/9 te weten dus zijn ze nog licht neem aan dat je je kat ook niet op "dieet" gaat zetten he? lekker zn ding laten doen spannend vanmiddag, succes! ben benieuwd naar de resultaten
hahaa nee hoor ik heb gewoon huis tuin en keuken katten die mogen gecatereerd 4 kilo wegen en voor scar omdat hij al groot uitgevallen is mag hij al meer wegen maar hij was verder erg gezond dus zo erg is t niet en ik ga ze echt niet op dieet zetten. ze krijgen nu omdat ze buiten komen in de avond vlees wat ze anders heel soms kregen. en dat is nu zodat ze weten dat ze wat lekkers krijgen en naar binnen moeten. idd ik hoop dan maar dat ze sem zn amandelen verwijderen en buisjes kunnen plaatsen dan is hij er beide van af. wat voor raskatten hebben jullie dan?
britse kortharen van die whiskaskatten.. 1 grijze en 1 bruine. ik heb jouw katten weleens op foto gezien (hyves), leken zo groot haha maar goed, als ze maar gezond zijn he. De kat die wij voor deze 2 hadden, was ook een gewone kat, niks bijzonders.. kwam uit t asiel, had onder de motorkap van een auto meegereisd.. haha daarom hadden ze m Smokey genoemd.. dat beest was zooooooooooo lief! Helaas na 2 jr overleden aan hartkwaal
Franny: Knappe mannen heb jij! En trouwens je ziet er zelf ook goed uit hoor! Had me jullie alleen heel anders voorgesteld, al weet ik niet precies hoe dan Jedalin: Succes in het ziekenhuis vandaag, hopelijk gaat alles goed met de slikfoto! Alies: Wat een vreselijk enge spin!!! Lisetje: Och och, arm mannetje! Heel veel sterkte voor Sem hoor!!! En natuurlijk ook voor jullie, wat een gedoe steeds. Het mooiste zou zijn buisjes erin, amandelen eruit en dat allemaal in 1x. Hopelijk is hij er dan daarna vanaf! Setti: Had het als op hyves gedaan, maar nogmaals. Gefeliciteerd me jullie ondertrouw! Wat ik me afvroeg, doen jullie een openingsdans op jullie feest?! Darcy: Megan is echt een knappe meid!!! En leuk dat ze zoveel van Oliver leert! Ook fijn om te horen dat je met hulp van die coach weer een hoop op de rit krijgt! Hier: Sorry ik verwaarloos jullie een beetje, heb het momenteel zo druk met van alles. Met Pepijn en Florine gaat alles goed, ze maken wel een ongelofelijke sprong door. Pepijn kan nu heel goed kruipen, al tijgerd hij wel nog meestal. Hij stapt super goed. Kan al een beetje eten met vork en met een lepel. En eet nu al zijn avondeten zelf, want voeren is voor baby's Florine trekt zich steeds vaker op tot staan, kletst de oren van mijn hoofd. Eet ook alles helemaal zelf. Natuurlijk is dat zelf eten wel een vreselijk geknoei, maar goed. Ook drinken ze allebei soms uit een gewone beker nu. Gaat ook al echt heel goed! Ook heeft Florine gisteren voor de allereerste keer weer een boterham gegeten tussen de middag. Vandaag wilde ze helaas weer niet, maar komt vanzelf. De tegels van de tuin liggen er bijna helemaal in, vanavond het laatste stuk en dan gaan we morgenavond ws een loungeset kopen. We hebben er 1 gezien voor maar 379.- euro. Een hoekbank + tafeltje + fauteuil +kussens. Nou dat is geen geld. Dus als hij in het echt ook maar een beetje mooi is kopen we hem meteen.
Te veel moeite? Whaha, als ik met een verrekijker op mijn balkon zou zitten jah, of als zoals mijn vriendin dat zo mooi zei; ik om 5 uur naar de supermarkt ren en rondhops bij de kant- en klaar maaltijden -waar alle vrijgezellen mannen rondstruinen- dan is de wanhoop nabij.... Er zijn toch zoveel mensen aangesloten bij een datingsite... Dus dat valt wel mee denk ik hoor! Das nie gelijk te veel moeite doen, eerder LOGISCH als je verder nergens komt! Maar ik heb er gewoon geen zin meer in!! Er staan me toch een losers op... Kan d'r nix aan doen... Die vieze praat en andere onzin heb ik geen behoefte aan! Dus das al weer klaar... Ik denk maar zo, als mijn leven een soap is qua DRAMA, dan is het ook een soap qua het mijn ware tegen het lijf lopen, (op een knetter romantische manier natuurlijk) Dus dat komt vanzelf! Maar hij moet wel anmaak'n!!
@ Setti, ik hoop dat het enten goed is gegaan bij Lisanne, fijn dat Steef ook es mee kan, maar wel vervelend dat hij dan juist een ent-moment uitkiest! Das toch nie het meest prettige om te ervaren... @ Lisetje, ik vind echt sneu voor Sem en voor jullie!! Ik zou er indd 18 mei(?) maar es even goed over praten! En duidelijk aangeven dat dit nie meer normaal is voor zo'n klein ventje!!! En ook nie voor jullie! @ Marye, heerlijk toch dat je kids zo'n sprong maken!! Wat zul jij genieten van twee van die op onderzoek gaande kids! Met grote verhalen!! Heerlijk hoor!! K hoop dat die loungeset ook wat is!! En ik kan nog steeds nie wachten op de foto's hihi, ben best wel heel benieuwd nu!! @ hier, flink gesport!! Heb weer dikke 700 kalorietjes verbrand!! HOPPAAA!!! Morgen is het weer wegen... En omdat ik hier toch ben ivm koninginnenacht feest mag ik morgen ook nog een uur cardio doen!! Ik moet door hiermee!! Even mijn motivatie weer opzoeken... Liefsss!
aahhh nou hij heeft iig een goed leven gehad bij jullie ook al was t van korte duur. britse kort haar die zijn zo leuk
thnx. ja we willen een bruiloftcursus stijldansen doen. jeey die lounge set kost echt niets dus hopen dat t wat is. wat goed te horen dat de kinders t zo goed doen
Gewicht en lengte Maart baby's! Geboortegewicht Kussie: Stan 3480 gram en 49 cm Kleintje: Esmay 3610 gram en 53 cm Lindavnr: Daan 2505 gram & Jesse 2705 gram Setti: Lisanne 2820 gram en 47 cm Boomer: Fenna 3515 gram en 50 cm Mamzie: Owen 4105 gram en 53 cm Gwenolyn: Joënna 3080 gram en 46 cm Eliesah: Taleah 3630 gram en 56 cm Superb: Morris 3800 gram en 52 cm Marye: Pepijn 2650 gram en 45 cm & Florine 2400 gram en 49 cm Alies: Melanie 3570 gram en 49 cm Darcy: Megan 3440 gram en 50 cm Vriendlief: Jan 3780 gram en 51cm Amanda21amila 3250 gram en 49 cm Maand 6 Kussie: Stan 8380 gram en 71 cm Lindavnr: Daan 8660 gram en 69.1 cm & Jesse 8790 gram en 69.1 cm Setti: Lisanne 7200 gram en 66 cm Boomer: Fenna 7235 gram en 68 cm Gwenolyn: Joënna 7420 gram en 68 cm Eliesah: Taleah 8155 gram en 69 cm Superb: Morris 7950 gram Vriendlief: Jan 8400 gram en 70 cm Amanda21amila 6130 gram en 65 cm Maand 7 Kleintje: Esmay 8350 gram en 70.5 cm Lindavnr: Daan 9300 gram en Jesse 9370 gram Boomer: Fenna 7535 gram Superb: Morris 8270 gram en 76 cm Lisetje: Sem 9420 gram en 72 cm Vriendlief: Jan 9255 gram en 73,5 cm Kussiexx: Stan 8726 gram en 73 cm Eliesah: Taleah 8350 gram en 70 cm Maand 8 Kleintje: Esmay 8480 gram en 72.5 cm Alies: Melanie 8500 gram en 70,5 cm Anoniempjuh: Neomi 9370 gram en 74 cm Chantal: Milan, 8648 gram en 73 cm Setti: Lisanne 7570 gram en 67 cm Mamzie: Owen 10,8 kilo en 77 cm Darcy: Megan 8740 gram en 68,5 cm Gwenolyn: Joënna 8730 gram en 71,5 cm Superb: Morris 9050 gram en 76 cm Kussiexx: Stan 9270 gram en 74,5 cm Amanda21amila 6810 gram en 67 cm Maand 9 Floor20: Ivar 9300 gram en 71 cm Setti: Lisanne 7865 gram en 68 cm Vriendlief: Jan 10 kilo en 70 cm Lindavnr: Daan 9500 gram en 71,8 cm & Jesse 9580 gram en 73,3 cm Chantal: Milan, 8772 gram, 75 cm Kleintje88: Esmay, 8990 gram en 73 cm Boomer: Fenna, 8500 gram en 72.5 cm Kussiexx: Stan, 9610 gram en 74,5 cm. Amanda21amila 7180 gram en 69 cm Eliesah: Taleah 9285 gram en 72.5 cm Maand 10 Gwenolyn: Joënna, 9030 gram en 73,5 cm Anoniempjuh: Neomi,9810gram en 77,7cm Lindavnr: Daan 9480 gram en 74 cm & Jesse 9650 gram en 75 cm Maand 11 Setti: Lisanne, 8420 gram en 71 cm Marye: Pepijn 9110 gram en 77 cm , Florine 8050 gram en 76 cm vriendlief: Jan 1094 gram en 80.5 cm Gwenolyn: Joënna 9720 gr en 75,5 cm Kleintje88: Esmay 10 kg en 76,5 cm Lara85: Robine 8200 gr en 75 cm Maand 12 Floor20: Ivar 10,2 kg en 75 cm Maand 14 Setti: Lisanne 9440 gram en 73 cm
ons meisje zit nu bijna op de -2 lijn met de lengte ze is 73 cm en 9440 gram de gewicht zit op de -1 lijn. ze moest maar heel even huilen van de prikjes en verder was t weer goed.
@ kussie: ik weet niet, of dat zo veel uitmaakt of je in een park zit of in een tuin. In de tuin moet je net zo goed op letten dat ie geen steentjes o.i.d. eet en in een park kan ie juist lekker zn gang gaan. Aangezien je deze zomer nog geen huis met tuintje hebt zou ik gewoon er niet zo zwaar over denken maar gewoon lekker doen. En als je geen zin hebt om dr op de fiets heen te gaan, ga je toch met de auto. En naja, vanalles meenemen valt ook nogal mee. Je maakt gewoon 1 x een lijstje, dat leg je ergens neer en elke keer als je gaat check je op het lijstje of je alles hebt. Ik denk dat het maar net is hoe je er over denkt. Je kan het zien als: poe poe, wat een gedoe, wat een onderneming. Maar je kan het ook zien als: leuk, lekker met stan buiten zijn, lekker relaxt met een kleedje in het park genieten en het mannetje lekker laten spelen. Misschien moet je je gedachten wat verzetten daarin. Bedoel, anders heb je ook deze zomer niet echt veel buiten spelen voor 'm, tenzij je idd weer 5 keer per week bij je ouders in de tuin zit.... Niet lullig bedoeld he, dat weet je, maar ik denk gewoon dat je het moet zien als ontspanning voor jou én stan.. @ lisetje: Gossie, arme sem!!!! Heb zo te doen met het kereltje. @ hier: men vader is er, dus ik ga stoppen. reageer straks verder
oh haha zie dat er bijna niets meer stond geschreven alleen even reageren op setti's slanke meid: die beweegd ook zo lekker veel dus da's niet gek dat ze wat onder het gemiddelde zit toch! En ze eet super goed toch! @ hier: ff snel want mn pa zit zich even te vermaken met de kids haha. Met Daan is alles goed! De foto ging goed, hij dronk het spul (dik wit spul, bah) met tegenzin op maar tging goed genoeg. Hoefde amper te huilen en was heel stoer Zijn slokdarm loopt goed door, de vloeistof kwam ook niet terug dus da's ook een goed teken en waar de slokdarm is gemaakt was ook geen vernauwing. Gelukkig dus! Nu afwachten of we nog andere dingen moeten doen, daar belt de chirurg nog wel over. Eigenlijk vandaag maar ze heeft niet gebeld.
wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan met de foto en de vloeistof. stoere bink. nee geeft ook niet dat ze steeds verder onder t gemiddelde komt te zitten zolang ze verder gezond is. vandaag heeft ze slecht gegeten en maar 4 happen avondeten op en ze was zo stierlijk vervelend dat we haar 17.45 zonder eten op bed gelegd hebben en ze slaapt nog steeds eigenlijk hoop ik dat ze doorslaapt tot morgen want dat heeft ze wel een keer nodig en hopelijk dat ze morgen wel gewoon met ons mee wilt eten. veel plezier met je vader