Johannal, wat zie ik in je handtekening? Jullie gaan dus voor een 2e? Offeh, wisten we dat al! Wel hele lieve foto van zijn ID hoor! Hihi! Maar moet dat nu al dan? Of alleen als je op vakantie gaat? @ Setti, haha, nouw het was ook wel erg leuk toch? Tenminste, ik vond het wel leuk. Helaas heb ik DE kus gemist, omdat ik toen in de sportschool stond. Maar heb hem net al opgezocht op youtube! Kort maar krachtig!! Ik vond zelf dat er niet echt veel liefde vanaf straalde, van het koppel.. Zo degelijk en formeel allemaal!!? Maar daar zal ik dan ook wel weer te romantisch voor zijn, whaha!!
He dames, vraagje voor diegene die een buggy hebben. Ik denk er over om 2 losse buggy's te kopen. Wie heeft er een fijne buggy?!
jedalin, ik heb de techno van McClaren, is dur maar tis wel een top ding!!! ik heb ook met de prenatal eigen merk gelopen, maar vond dat wel een beetje gammele dingen. ook met een chicco gelopen, weet niet precies welk type, maar die was ook wel fijn, en iets van 100eur. ook zag de koelstra er erg leuk uit!
hier alles goed, neomi heeft nu al een ruime week dunne poep, word er moe van, er lekt er zeker 1 door per dag! Denk dat het toch de tanden zijn, nou dan mag er op ze minst wel een hele rits naast elkaar doorkomen hahha. verder gaat ze steeds vaker achter de loopkar lopen, zo leuk. en owja ik heb gister mijn nieuwe paspoort opgehaald, daar is neomi op bijgeschreven. foto was wonder boven wonder in 1 keer goed! ze was zo onder de indruk van de fotograaf en de camera dat ze strak voor zich uitkeek, zonder te lachen, precies goed dus
tthnx voor de info ano. We gaan op Marktplaats kijken dus hopelijk vinden we daar iets voor een leuke prijs. Eens zoeken op de namen ddie je me gaf! Dat klinkt idd als tanden, zoveel poep! Hier komen ook 2 boventanden door, die naast de middelste zeg maar. Zei de cb arts tegen ons, haha, khad het nog niet eens gezien maar ze zag bobbels zei ze. hihi de foto wil ik wel zien!!
tis wat he met die tanden, we hebben pijn als ze eruit moeten, maar ook als ze komen, rotdingen zijn het eigenlijk ook Tja tis natuurlijk mijn mening he, van de koelstra had je ook de 2ling wagen dacht ik. heb geen scanner maar zal eens kijken of ik een foto van een foto kan maken haha
Linda, wij hebben de chicco lightway en de quinny zapp extra. Ze bevallen allebei erg goed. De eerste hebben we inmiddels bijna 3 jaar. De tweede hebben we gekocht ter vervanging van de kinderwagen. Is net wat comfortabeler, maar als buggy voor erbij zou ik voor de eerste gaan.
Wij hebben de quinny zapp! Erg fijn ding hoor, kan zo mee op fiets, klein opgevouwen en makkelijk inklap baar. We hebben m gratis gehad van een collega Van mij! Dus ja das wel fijn, slaan we niet af natuurlijk!
Jee we hebben eindelijk gras! Zo blij mee, nu is het gelijk een echt tuintje, we hadden bijna 3 jaar gewoon een stuk zwarte grond in de tuin en nu dan eindelijk gras. Wel kunst gras! Hebben we gehad van m'n vader als huwelijks kado, is erg prijzig haha! Verder alles goed hier. Marc had vandaag z'n officiële laatste papa dag. Dus die moet weer 5 dagen gaan werken. Balen voor hem haha. Taleah doet het goed en heeft vandaag lekker gesmult van friet met een frikadel . Haha! Zo even dt sturen en reageren op jullie.
voor de quinny zapp hadden wij ook gekeken, maar de goedkope versie kan niet in ligstand, en dat vonden wij wel een must, die duurdere wel maja die was ook al dik 200eur, en dan leek ons deze macclaren voor dat beetje erbij nog wat lekkerder en makkelijker. die chicco die floor laat zien, die hebben wij volgens mij ook gezien, die vond ik ook wel goed aanvoelen
Ano; jee balen van de dunne poep. Stomme tanden ook! Waarom poepen daar nou zo van, snap t niet hihi.. Fijn dat verder alles goed gaat! Setti; zo lekker hoor zolang slapen. Taleah slaapt eigenlijk altijd wel 12uur achter elkaar. Erg fijn! Linda; twee tanden dus in aankomst. Hoeveel hebben ze er nu? Las op Hyves een 2lin meeting, leuk joh. Marye ook mee? Marye; geslaagd voor de tuin set? Gewoon in Dongen joh, is super dicht bij mij. Ben ik geboren haha. Is het ver rijden vanaf jullie. Franny; haha ehm met een bril en korte kruk haar. Geen idee waarom. Ow ik haat ook altijd om op de foto te gaan, terwijl marc het liefst alleen maar foto's maakt van zichzelf haha.. Fietsen; hier ook echt elke dag wel een stukje. Taleah vind het ook erg leuk. Is altijd aan t zingen en kletsen! Gaan we even naar de schaapjes kijken of naar de water fontein dicht bij ons. Ehm vergeet volgens mij heel veel, sorry... Owja las Johannal dat jullie voor een tweede willen gaan. Supertje leuk! hier begint het ook wel te kriebelen hoor. Van de week de pil bij besteld, voor een jaar maar denk niet dat dat nodig is haha. Einde van t jaar zo ! Lisetje; hoe gaat het met Sem? Al weer wat opgeknapt? Superb; hoe gaat het met Jasmijn? Al een beetje meer gewend? Hoe vinden ze het NL eten?
Ja klopt! Maar Taleah slaapt er toch niet in. En als we echt lang gaan wandelen nemen we de grote wagen mee. Bijv. naar de dierentuin etc. Dus ja maakt ons niet uit maar snap je wel als je dat wel wilt.
@ JOhannal: Wat leuk!!!!! @ Buggy: ik wil graag een 70 euro ongeveer uitgeven maximaal aan 1 buggy. Tweelingbuggy wil ik niet, juist zodat we aparte buggy's hebben @ Eelisah: marye gaat idd ook mee!
gewoon ff een vraagje hoor, maar wie zijn er hier nu al min of meer allemaal voor een 2e bezig???vind ik wel leuk om te weten haha
@ Ano: Wij! hahahahahaha. nouuuuuuu...nee Ik weet zeker dat elisah ook niet meer tot t eind van t jaar gaat wachten!! hahaha @ buggy: zetten jullie hem nog ooit in ligstand? In de kinderwagen hebben we ze nooit meer in ligstand.
Linda, ja zeker wel in ligstand. Zoals vorige week in de dierentuin, en vandaag was ik bij me schoonouders, toen werd ze moe, maar aangezien ze daar nooit in het campingbedje wil, heb ik r in de buggy gelegd, en heeft ze daar een half uurtje in geslapen. heb je de foto gezien?had m speciaal voor jou geplaatst he )
Ben jullie hard aan het verwaarlozen: sorry, maar heb veel aan mijn hoofd. Joënna gaat steeds meer los lopen. Ook bewust los staan en dan niet als een kammekaze piloot naar voren gaan, maar echt bewust stapjes zetten! Vanmiddag hals over kop met Jorgen naar de huisarts en vervolgens naar het ziekenhuis te gaan. Hij is vanochtend uit de vrachtwagen gevallen precies met zijn ribben op de punt van een betonblok en die geeft niet mee......... Ribben niet gebroken maar zwaar gekneusd. Slapen met Joënna is al een paar weken drama. Kiezen komen door. Vanavond zag ik in 1 keer drie kiezen zitten die nu door zijn. Verder nog genoeg bobbels in haar mond. Gisteren naar een voorlichtingsavond geweest over dreumes en peuter voeding. Georganiseerd door het KDV samen met Nutricia. Veel dingen wist ik al, maar ook verschillende dingen niet. Het duurde bijna 2 uur. Lang maar interesant. Ook een leuke tas met de peuter schijf van 8 (= schijf van 5) en nog meer verschillende boekjes, peuter groeimelk, bijbehorende beker en peutermaaltijd en leuke recepten.