Ohhhh stom hahaha helemaal vergeten op te reageren; liet hem zelfs nog aan arno zien toen je hem plaatste! hahaha. Denk dat ik al bedacht had dat ik mijn reactie geplaatst had, maar die heb ik natuurlijk tegen arno verteld hahaha. Echt zo super schattig! Heerlijk snoetje heeft ze hihi ze kijkt inderdaad uiterst serieus, maar dat vind ik het ook wel weer heel mooi maken! Knappe meid!
@ gwen: oh die hadden ze laatst hier ook, zo'n voorlichtingsavond bij kdv. Maar wegens te weinig aanmeldingen ging ie niet door.
ja denk ga gewoon maar eens even naar complimentjes voor mijn meisje vissen Nee grapje hoor Maar hij was iig wel goed voor het paspoort! Ja het was een uiterst serieuze aangelegenheid, wilde daarna nog eentje waar ze lachte, nou NOT. daar had mevrouw absoluuuut geen zin in! gwen, auwww dat klinkt pijnlijk, veel beterschap voor Jorgen!! Hoe ist eigenlijk bij jullie en een 2e kindje, jullie wilden er tloch ook weer snel voor gaan?
Zo, ik heb jullie schandelijk verwaarloosd! Sommige van mijn reacties zulllen misschien wat oud zijn, maar neit minder oprecht! Vriendlief: gefeliciteerd met de nieuwe baan van Michiel. En wat fijn dat hij nu maar vier dagen hoeft te werken. Weet jij al wat je met jouw vrije dag gaat doen? Franny: leuke foto's van je mannen. Johanna: wat een gave foto, stoer met zijn pet en Doors t-shirt. Hoe heb je de foto bewerkt? En spannend, een tweede... Anno: wat een lieve foto's en een heel verschil, maar toch ook weer niet! Linda: fijn dat de foto's van Daan helemaal goed zijn. En wat heeft hij het weer goed gedaan. Knap dat hij dat vieze witte spul gewoon opdronk. Stoere man! Oh en wij hebben een quiny zap. Prima ding, hoewel ik hem laatst mee had op een wat hobbelig pad en dan merk ik wel dat het toch veel minder fijn stuurt dan de buggaboo. Hij bleef vaak steken achter een steen of iets dergelijks. Met de buggaboo kar ik gewoon overal overheen. Maar ja, de quinyzap vouwt wel lekker klein op en kan ook makkelijk mee op de fiets, dus dat is soms wel erg handig! Hij kan inderdaad niet in verschillende standen, maar Toon slaapt er toch goed in. hier: Toon is de laatste tijd helemaal happypeppy. Hij loopt als een idioot achter zijn wagentje aan, kan ook al aan het handje lopen. Hij heeft een eerstje woordje: Barbapapa (uitgesproken als babapapa) en als hij dan een boekje of een barbapapa ziet, wordt hij helemaal wild en enthousiast en roept babapapa babapapa! Ik had uit Rome een barbapapa voor hem meegenomen, dus dat is een succes. Hoewel, het is een gele, dus dat is Barbabee, zodat Karel voortdurend Toon verbetert: "Nee, Toon, dat is Barbabee!" Ik had nu echt genoeg van Toon zijn slechte slapen en dan maar bij ons in bed (mijn man en ik hadden gewoon al een jaar niet echt doorgeslapen... Af en toe vind ik het een wonder dat we nog functioneren en het ook nog best gezellig hebben samen en dat we nog iets kunnen doen op het werk en zo, haha) en aangezien we een paar dagen vrij hadden met goede vrijdag en Pasen, ben ik toch maar voor een slaapregime gegaan: troosten, laten huilen, na vijf minuten weer troosten, terug in bed, weer laten huilen... Kostte nog wat moeite. Ik vond het al niet leuk om te doen, maar mijn man heeft er nog meer moeite mee. Stond mijn man na een kwartier met Toon in zijn armen, op weg naar ons bed . Dus ik boos, want dan was het weer voor niets geweest. Goed, Toon toch weer in zijn eigen bed, en tien minuten later sliep hij! Mijn man zei de volgende dag dat hij half sliep en niet echt nadacht over wat we hadden afgesproken... In ieder geval heeft Toon na een nacht min of meer doorgeslapen. Gisteren om een uur of twaalf weer een huil-troost-huil-sessie van een half uurtje, maar wel wakker in bed en zelf gaan slapen, dus ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. Wel fijn, om onze kleine friemel niet meer vanaf 12 of 3 uur bij ons in bed te hebben! Hij komt evengoed meestal om 5 a 6 uur nog en dan mag hij wel bij ons in bed (hij krijgt dan nog de borst, en ik heb echt geen fut om hem daarna nog weer terug te leggen), dus dat wordt de volgende stap, maar voor nu hebben we een kleine strijd gewonnen (ik met Toon en met mijn man, haha). Zo, in dat licht ook maar eens even wat aandacht aan mijn man gaan geven .
@ jedalin: jammer dat het niet door ging. Ik vond er best wat nuttige info tussen zitten. Wij hebben overigens een buggy van de prenatal eigen merk. Hij bevalt prima, ik heb alleen het idee dat ik soms tegen de rem aan loop met mijn voeten (of zou dat aan mijn maatje 41/42 liggen ). @ ano: ik wilden eigenlijk het in mijn onderschrift plaatsen als ik zwanger was, vandaar hier nog niet over begonnen, maar inderdaad 2 maanden geleden met de pil gestopt. Dank je wel! Hij zal morgen wel niet zijn bed uit kunnen komen. @ fiets helmpje: ik heb er ook 1. Vind het een veilig idee daar er veel schade voorkomen kan worden met een simpel helmpje.
@ nijnja: wat goed dat jullie toch volhouden. Vind het leuk om te lezen dat je man er meer moeite mee heeft als jij. Wel fijn dat het al zijn vruchten begint af te werpen. Op naar een jaar waarin jullie eindelijk weer kunnen door slapen.
@ano, mooie foto van je meisje! en wat nijnja, verschil is er maar toch niet @jedalin & marye, vast veel plezier bij de meeting zondag! foto's maken he! @gwen, oeh! dat klinkt pijnlijk, sterkte met je mannetje! @eliesah, fijn dat jullie tuintje nu af is maar gaat taleah nu extra dag naar het kdv omdat marc nu moet werken of ben jij op die dag ook vrij? wanneer spreken wij nou eens wat af btw? @nijnja, wat knap dat je nog steeds bv geeft!! nog van plan om dat lang te doen? @2e kindje.. spannend voor degene die er mee bezig zijn! hier nog niet hoor, hebben t er wel over maar ik geniet nog zo van sem alleen mn vriend zou na de zomer wel weer ervoor willen gaan maar ik twijfel nog.. DENK wel dat ik stop met de pil voor t einde vh jaar ergens hahaha @hier, sem is gelukkig stuk opgeknapt.. zit nog wel aan de ab maar sinds vanmorgen koortsvrij gelukkig! t is zo'n heerlijk mannetje.. wat goed eet, drinkt en slaapt zit sinds 1 wk nog maar op 1 slaapje per dag, wel ongeveer 2-3 uur! en van meestal vanaf 10.30/11.00 .. ! en hij drinkt sinds van de week ook uit een rietje hahahaha dat waren we al ff ah proberen maar hij snapt er niks van.. komt ie dinsdag van oma af, drinkt ineens uit een rietje zo trots! hahaha maar goed, t gaat dus goed.. nu weer maar voor hoelang? pfff ben toch moe trouwens blehh! 1e volle wk weer gewerkt na t ziek zijn.. t warme weer, gedoe met sem.. heb t ff gehad.. wilde morgenochtend sporten maar (gelukkig) haha sportschool dicht, dus dan zondag maar ff.. morgen lekker stuk fietsen met mn 2 mannen denk ik
ow ja, mn beste vriendinnetje is zwanger!!! ben zo blij, t is niet makkelijk gegaan maar nu eindelijk is het zover.. nu 15 wkjes! vind het zoooo leuk!
Wuhha die Linda, nou we willen eerst een trap naar zolder doen zodat we daar een 3de slaapkamer maken. Dan wij naar zolder, Taleah in onze kamer en baby in kamer van Taleah haha. Maar ja komt wel goed, alles ok z'n tijd. Als ik dan eraan denk dat we bijv. Weer 9 maanden niet doorslapen enzo. En we kunnen nu veel gemakkelijker overal naar toe en dan weer niet dus even wachten nog tot we er klaar voor zijn. Haha! Maar ja het kan altijd natuurlijk . Nijnja; Oeh lijkt me heel moeilijk indd. Als jullie het goed volhouden komt het vast goed. Ow krijgt toon nog steeds de borst, wat goed zeg. Hoe vaak krijg hij dat nog? Hoe staat het met het huis? Gwen; die avonden hebben wij ok wel eens. Altijd interessant! Helmpje, je hebt indd gelijk maar vind ze zo niet mooi. Zie ze wel steeds vaker bij kids. Jee dat is best heftig bij je man, beterschap! Leuk dat Joenna al losse stapjes zet, stoere meid!
Pfff gelezen maar ik weet het gewoon niet meer :O maar wat ik nog weet zo; Lindavnr: Veel plezier met de meeting! Ano: ik zag hele lieve fotootjes echt leuk! Johannal: spannend zeg Hopelijk is het snel raak! 2de kindje: mijn pil strips zijn op maar ik moet toch nog nieuwe gaan halen Als we op vakantie gaan (in Juni ) ga ik waarschijnlijk stoppen, mogelijk een 1,5 week eerder omdat ik niet ongesteld wil zijn op vakantie haha! Gwenolyn: ohhh wat balen voor Jorgen zeg Beterschap voor hem! Mijn vriend is ook weleens uit de vrachtwagen gevallen, niet slim! wel pijnlijk En wat interessant zo'n voorlichting leuk! Heeft er iemand nog wat plannen voor morgen ? Mijn vriend moet werken (al enigste van het bedrijf GRRROOMMMM ) en dat doet zijn baas puur om te treiteren!!!! Het is niet eens in overleg gegaan het was gewoon zo: Oh ja Eugène volgende week zaterdag moet je nog rijden... Hij heeft deze week ook nog niet eens een dag vrij kunnen krijgen (wat hij wel gevraagd had ) en volgens mij alleen maar om hem te stangen!! Maar goed nog 1 dagje en dan zijn we ervan af... Maandag begint hij bij zijn nieuwe baas, ik ben erg benieuwd
Lisetje: gefeliciteerd voor je vriendin Hopelijk loopt alles voorspoedig! Hier: Esmay gaat voortaan als een gek door de kamer met haar loopkarretje maar ze loopt er niet meer achter nee ze gaat er op de knietjes mee rond.... En ook kei hard over drempels etc haha gek kind Verder ben ik nog druk geweest met taartjes maken, gister een voor mijn vriend gemaakt al had hij het niet verdiend hij had namelijk radio 538 mij wakker laten bellen gister om 5.15 (omdat ik hem de avond van te voren wakker had gemaakt met de vraag "Slaap je al?" ) Maar goed uiteindelijk toch maar een taartje en rozen gemaakt:
@ Gwen: wat leuk!!! Hopelijk mag het snel lukken! @ Lisetje: Hmm 2-3 uur vanaf half 11? Geef je hem dan om half 2 zijn brood?? @ Elisah: brrrr wordt er al moe van als ik er aan denk: zelf op zolder slapen en dan dus midden in de nacht die trap elke keer op en af! Yaiks! haha @ Helmpje: misschien als ze zelf gaan fietsen maar voor nu vind ik het niet zo nodig. @ kleintje; goed van je vriend dat hij toch gewoon gaat ipv weigert of zich ziek meldt. Want ik zou heel goed kunnen begrijpen als hij gewoon belt dat ie ziek is ofzo. Maar goed, die laatste dag, goed dat hij het gewoon afmaakt. Respect
Bea & Juul: gefeliciteerd!!!! Zo aan het klaar maken om over de vrijmarkt te slenteren. Fijne dag allemaal!!!!
Ano: Wij zijn alweer 8 maanden bezig voor een 3e. Maar ja die kans is wel minimaal natuurlijk Leuke foto's van Neomi!, ik vind haar staartjes zo schattig!! Setti:Ook al zo'n mooie pasfoto van jullie meisje, knapperd! Johanna: Oh wat is Speh een schatje zeg! Nijnja: fijn weer wat van je te horen. Hopelijk gaat het werken met Toon en kunnen jij en je man weer lekker samen nachten doorslapen. Resepect dat jullie allebei nog op jullie benen staan. Die ene keer dat hier niet doorgeslapen wordt, ben ik al helemaal verrot. Gwenolyn: Sterkte voor Jorgen, lullig gezegd maar hij had beter die Ribben kunnen breken, doet veel minder zeer en hersteld sneller dan een zware kneuzing, daar gaat hij nog lang last van hebben... Sterkte! En wat goed dat Joënna stapt!! Kussie: Hoe was het gisterenavond/nacht? Hier: Joepie, we hebben een loungeset gekocht!!! Niet die waar ik het eerst over had, maar alsnog viel het reuze mee. 579,- voor een hoekbank, tafel, stoel en kussens. En voor Pepijn en Florine 2 kleine bijpassende stoeltjes. Helaas wordt de bank wel pas over 6 weken geleverd Pepijn zijn tijgeren is nu trouwens echt verleden tijd, hij kruipt nu de hele tijd de hele kamer rond! Fijne dag allemaal! Wij gaan niets doen, Don gaat in de tuin aan de slag en ik straks even wandelen/fietsen met Pepijn en Florine.
@ marye: dat was ook het eerste wat wij tegen elkaar zeiden: k*t dat het niet gebroken is. Het herstelt dan inderdaad veeeeeel sneller. @ vrijmarkt: de score heel veel little people speelgoed voor een prikkie!!!!
Lisetje; ja moeten indd even meeten! We wonen zo dichtbij. Ik ben nu ook op maandag vrij . Misschien een keer op maandag of vrijdag middag. Ehm nee oma komt op vrijdag ochtend oppassen en ik ben voortaan vrij op vrijdagmiddag. Lekker lang weekend zo! Kleintje; gelukkig is ie bijna van die baas af! Bah bah.. Hopelijk is ie vroeg klaar vandaag. Mooie taart zeg, leuke hobby! Maar wel een dure lijkt me haha. Vriendlief; hoe bevalt de fiets? Hier; net bij de oma van Marc geweest. Weer bomvol van t eten haha. Nu lekker niks, straks eindje fietsen met z'n drietjes. Na het eten ofzo. Al waait het wel flink..
ha meiden, fijne koninginnedag! Net even over de markt gegaan hier in gemert. uurtje of 2.5 weggeweest. was wel leuk maar volgens mij was al het leuke al weg ofzo haha. SPeelgoed genoeg te koop nog, maar naja, zag dr allemaal wel behoorlijk gebruikt uit. Little people vind ik niet zo leuk dus daarvan niets gekocht en duplo was er eigenlijk zo goed als niet. Achja. Weer een middagje erop uit geweest. Kids liggen nu rumoerig in bed. Leken erg moe maar ze zijn al een half uur aan het spelen/jengelen/geluidjes maken.