@ Lisetje, wat fijn te lezen dat de koorts nu weg is bij Sem! Gelukkig maar! Kun je weer heerlijk vol op van 'm genieten!! En gefeliciteerd met de zwangerschap van je vriendin! Harstikke leuk is dat heh! Ik ben ook zooo blij dat mijn vriendin zwanger is!! Zij heeft net de 20 wk echo gehad en alles was prima in orde!! Heerlijk!!! @ Ano, wauw! Daar staat Neomi mooi op! En wat geweldig zo met die 2 staartjes!! Echt super! Vind dat toch wel erg leuk/grappig! @ Marye, is ook wel es lekker toch, zo'n heerlijke dag thuus rondhangen!?! En Pepijn dus helemaal over op het kruipen! Gaat opeens hard bij jullie!! Ook zooo leuk!! @ Johannal, hihi, tja... Het trok direct mijn aandacht!! Vind het super voor jullie! Heel veel succes (en plezier ) en dat het maar gauw "raak" moge zijn!! @ Eliesah, kunstgras? Prikt dat niet heel erg? Dat zijn toch van die groene (duhh) matten die je ook vaak onder schommels ziet enzo? Is dat wat? Ook voor Taleah om over te kruipen/spelen/lopen? Haha, jah joh, maakt Marc graag foto's van zichzelf! Komisch! @ Jedalin, hier geen buggy, dus geen idee!! Fijn dat jullie d'r even tussenuit zijn geweest naar de markt! @ Nijnja, heej meid! Wat fijn om weer van je te horen!! EN pfoeh, even een stap om dit nu door te pakken met Toon, maar wel goed hoor! Het slaat hopelijk snel helemaal aan, en dan kunnen jullie ook weer lekker doorslapen!! Dat heb je wel verdiend zeg, na een jaar lang die gebroken nachten!! Inderdaad verbazingwekkend dat jullie het nog altijd trekken!! Dikke respect voor jullie! Ik ben ook benieuwd hoe het lijkt met de kijkers voor jullie huis? @ Darcy, hier in goeie stemming, maarreh, of dat is omdat het koninginnedag is weet ik nie hoor!! Whahaha
@ hier, ik ben zooo trots op Stan. Vanmiddag even naar 't dorp geweest met mijn moeder.... En vanmorgen naar de markt, en hij heeft het gewoon ZOOOO goed gedaan! Alle mensen, alle kabaal, hij gaf geen kick!! Superrr gewoon! En vanmiddag speelden er bandjes, en knap hard ook, maar hij lag net zo relaxed in de wandelwagen! Mijn ventje heeft best wel een verandering doorgemaakt!!! En ik ben zoooo trots! Tis nu zooo fijn om d'r op uit te gaan.. Al moet ik wel zeggen dat als er (veel) mensen een kijkje "in" de wandelwagen nemen, dus echt met hun hoofd d'r boven en aan hem zitten, hij gelijk zijn pruillipje laat zien.. En dan kijkt ie me ook echt aan van "mama, hellup" Het was kantje boord, maar ook toen heeft hij ondanks hevige twijfel NIET gehuild! Knap heh!! Gisteren een heerlijke avond gehad!! Toen Stan op bed was gelijk weggegaan, en hij heeft super doorgeslapen bij Opa (hoe relaxed is dat!!) En ik heb mijn moatie weer gezien en ook bijgekletst met andere bekenden!! Was echt fijn! Om half 1 gingen we naar huis, nouw, k was schoon op!! Maar heb wel heerlijk geslapen!! M'n broer was aan het draaien en hij is gewoon zo goed! Redelijk dezelfde smaak, dus alle nummers die ik geweldig vind kwamen voorbji!! Haha, was even vergeten dat ik ook gewoon mama ben!! Voelde me weer helemaal San!
@ Gwen, och och, die Jorgen!! Hoe heeft ie dat nou zo gehad dat ie uit de vrachtwagen stuiterde? Wilde zeker te snel? Knap vervelend en pijnlijk dat hij zijn ribben zo gekneusd heeft! Is hij nu neem ik aan wel bij huis? Zie je hem in ieder geval wel vaker! Maar tis natuurlijk niet een leuke manier zo; mijn vader heeft het ook gehad, duurt indd zo lang voor het weer over is! Lachen en nix lukt heh? Wens hem beterschap!! Internet is dus wel weer klaar? Vervelend dat je zoveel aan je hoofd hebt! Hopelijk komt hier snel een eind aan!! En spannend hoor, al 2 maand gestopt met de pil! Ben wel benieuwd of jij dan misschien de 1e maartmama zal zijn die zwanger is van de 2e?! Hoe gaat het met je bekken nu dan?
@ jedalin: zo te lezen ook lekker rond gestruind. Zelf vind ik little people helemaal geweldig. Hopelijk Joënna ook. Zag een geweldig Nijntje poppenhuis van hout. Werd net voor mijn neus weg gekaapt. Ook een Nijntje sofa. Wel nog leuke houten puzzels, houten blokjes en een paar roze Nike maatje 20. Gloed nieuw. Ze stapt heerlijk rond op haar schoentjes. O ja nog een tas vol boekjes, van die stapel ringen en een kassa van fisher price. @ kuzzie: wat fijn om te lezen dat het zo goed is gegaan met Stan!!!!!! Hahahahaha, denk dat andere meiden sneller zullen zijn. Misschien zijn er al meer gestopt maar niet verteld. Voel het nog wel. Vorige week flink wat pijn gehad van een dag bruiloft. Niemand kan vertellen of het nog minder gaat worden. Tja, wat is dan wijsheid? Ja hij is thuis. Hij moest nodig plassen, dacht op het eerste treetje te staan. Helaas niet, dus de zwaarte kracht deed zijn werk. Alleen precies op de punt van een betonblok.
Gwen: wat vervelend zeg van jorgen....hopelijk word de pijn snel minder!!! Marye: zag pepijn en florine al op hyves in hun stoeltjes...Leuk hoor echt schattig nijnja: Ik heb nog geen idee...voorlopig nog niks denk ik we willen toch ook wel snel voor een tweede en financieel is het niet echt nodig. Ook moet ik het eerst maar eens zien hoeveel hij vrij heeft, heb dit wel vaker gehoord. Koninginnedag: Ben nog bij me moeder maar bah...... weet niet wat het is maar blijf volgende keer niet meer slapen denk ik. Jan is ook oervervelend bah bah bah niet normaal weet niet wat het is Denk tandjes maarja wie zal het zeggen. Ook heeft hij weer een blauw oog....waren aan het wandelen en meneer struikelde viel en zo prompt een blauw oog! Heb echt een brokke pilootje! Fiets: Ga morgen ochtend weer naar huis en michiel en ik gaan de hele dag fietsen hihi we gaan dnek naar me vader naar volendam dus dat is zoń 10 kilometer heen en terug ook weer 10. Hoop dat de hond en Jan het pikken hihi
Kussie; nee joh dat is helemaal niet hard. Ze hebben voortaan zo mooi kunstgras. Nog erg veel keus ook! Zal zo proberen een foto te plaatsen, weet alleen niet of het lukt via m'n iPhone. Taleah probeert alleen het te plukken, maar ja dat likt niet. Wel een grappig gezicht is dat. Fijn dat je het gister zo naar je zin had. Kun je er weer even tegen aan! Little people is ook zo leuk! Wij hebben bijna heel de boerderij compleet. Taleah vindt het helemaal super, speelt echt al hele verhalen met die poppetjes en diertjes. Vroeger verzamelde ik alles van sesamstraat (waarom geen idee) maar mn vader had alles bewaard dus kwamen die doos tegen op zolder en gelijk wat voor Taleah eruit gehaald. Ze heeft de grootste lol met de knuffels. Ze danst voortaan ook als ze maar een muziekje hoort haha. Zo leuk! Helemaal door dr knietjes! Geweldig om te zien.
Balen heej, dat bij jou zelfs zo'n korte tijd (want jij komt toch lang nie zo vaak bij haar als ik bij mijn ouders) en dat het dan nog nie werkt... Weet hoe het voelt!! Wens jullie morgen een hele fijne fietsdag!! En hopelijk is Jan dan ook weer goedgemutst!! Oei, weer een blauwe plek! Arm ventje! Ik hoop maar dat ook dat gauw weer over is... Heb je ook vallen en stoten gel? Is ook van VSM, schijnt goed spul te zijn??
kussie idd er straalde niet echt liefde vanaf nee maar ze zijn al 8 jaar samen he jedalin ik heb gewoon een hema buggy gekocht voor de helft van de prijs voor 30 euro maar is t niet handig om een 2ling buggy te hebben die goed is en dan een simpele goedkope voor als julllie apart van elkaar weg gaan ofzo. of hebben jullie al een 2ling buggy ja toch? ano tja denk idd wel dat t tanden zijn hopelijk zijn ze snel door. en een nieuw paspoort gehaald. wist je dat de kindbijschrijvingen in 2012 komen te vervallen en heeft ze een eigen paspoort of id kaart nodig? dus wij gaan gelijk voor een eigen id kaart leuke foto van neomi eliesah jaaa eindelijk gras in de tuin das wel fijn voor taleah. marc heeft dus lekker genoten van zn laatste papa dag t zal wel ff wennen zijn voor m johannal hihi ik had echt niet echt op je banner gelet sorry. wat leuk zeg dat jullie voor een 2e gaan . hopelijk mag t snel zover zijn buggy ja wij hebben de simpele buggy van de hema regelmatig in ligstand en de wandelwagen ook dus dat is wel een must hoor. ze slaapt graag tijdens t wandelen. gwendolyn beterschap voor jurgen oowww dat doet zeer zeg hopelijk heeft hij goede pijnstillers gekregen. en 3 kiezen tegelijk zeg jeeminee nijnja jaa en dat als eerste woordje hihi wel een moeilijk woordje hoor en barbapappa is ook leuk vind t zelf ook leuk om te zien wat goed dat hij nu wel weer in zn eigen bedje slaapt de aanhouder wint goed van jullie hoor lisetje gefelciteerd met je vriendin die zwanger is 2e kindje ik wil wel maar nu nog niet en steef wil nu ook nog niet. we weten niet of t financieel kan we willen gewoon kunnen leven zoals nu en niet op een houtje bijten en nog een keer ruim 300 per maand aan kdv kunnen we niet lijden. kleintje leuke mooie taart zeg marye wat goed dat pepijn zo kruipt nu. echt knap. en die stoeltjes zijn echt geweldig leuk. en dat is nog goedkoop voor een loungeset ben benieuwd straks als alles er is en in de nieuwe achtertuin staat kussie wat super goed van stan dat hij t zo goed gedaan heeft. en hij lijkt steeds minder geprikkelt te zijn echt goed hoor. leuk dat ook jij een leuke avond hebt gehad vriendlief jaa lekker fietsen heerlijk ben benieuwd hoe jan en de hond t vonden en jijzelf natuurlijk hihi ff beenspieren kweken om dat bakbeest vooruit te krijgen of valt t mee?
Hihi, wist ik nie, maar gelukkig maar dat het lekker zacht is! Van dat prikkende spul onder je voeten is ook nix! En jah, ik heb indd genoten! Dus dat zeg je goed! Ben weer voor een tijd opgeladen!! Even socializen is gewoon heel fijn soms! Wat leuk dat je meiske zelfs al danst!! Geweldig! FILMPJE! Stan ook hoor, maar dan in de kinderstoel of bij mij op de arm, die gaat gewoon wuppen of met zijn armpjes zwaaien!!
hier vandaag een heerlijk relaxt dagje. vanmorgen vroeg eruit en naar mn ouders in vianen en ff over de vrijmarkt gegaan man man wat was t druk kon nergens normaal langs en er werd nog een dansshow gegeven waar lisanne niets van kon zien door de drukte en natuurlijk ging niemand aan de kant. daarna naar t huis van mn ouders omdat ze sliep en voor een schone broek en boterham met fles en daarna naar de kermis daar heeft ze een heerlijke suikerspin op en ze zat heerlijk te genieten en hebben we nog touwtje getrokken en heeft ze een leuke chichu hondje gewonnen. ook heeft ze nog in de draaimolen gezeten. savonds na t eten vreselijk dr mondje gestoten waardoor ze op dr lip heeft gebeten en bloeden joh niet normaal dus een lekker ijsje om te koelen vond ze echt niet vervelend en nu ligt ze te slapen bij mn ouders en ga ik morgen met mn moeder naar de zwarte markt.
Ik vind het gewoon knap dat je het zo kort kan samenvatten terwijl jullie zoveel hebben gedaan!! Whaha, heb jullie dag nu echt in vogelvlucht meegemaakt! Wat fijn ook dat Lisanne ook alles zo mooi vind! Maar och, wel zielig zeg dat ze zich zo gestoten heeft! Wel slim opgelost met een ijsje!! Hopelijk heeft ze morgen niet een hele dikke lip!! In ieder geval heel veel plezier morgen meid!!
setti: ach een dikke lip.......gelukkig dat ze een ijsje wou en de dikte morgen meevalt! Veel plezier morgen zwarte markt is leuk Kussie: lekker dat je even Sandra kon zijn gister! Ik heb de gel gehaald maar ja hijliet het met geen mogelijkheid toe om het erop te doen. Het bloede ook een klein beetje dus heb er een drupje op kunne krijgen. Maar echt heel raar want het was niet eens een harde val maar gelijk een dikke bult en nu dus een blauw oog heel vaag dat dat zo snel gaat.
hey meiden nou vanmorgen naar arnhem geweest en naar de markt daar. Jef van te voren al zeuren dat ie niet te lang wilde blijven, nou na ongeveer 1,5 uur, kreeg ie weer meer last van ze nek, en was ie er klaar mee bla bla, dus hij is op een terrasje gaan zitten, en wij nog ff lopen. Maar ja dan loop je toch niet lekker, dus maar weggegaan, uiteindelijk weinig gezien dus... savonds nog uit eten met me ouders zus en zwager, en om 21.45 waren we weer thuis. Neomi eerst verschoond, want die had weeeeeer een doorgelekte luier, maar nu ligt ze lekker te slapen. owja, en gister heb ik eindelijk een spijkerbroek gekocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou dat mag in de krant hoor! Das de eerste na de bevalling. wilde zo graag weer een spijkerbroek die een beetje netjes zat, maar iedere keer als ik er een paste kon ik wel janken, met al dat vet wat eroverheen bulkte, maar nu heb ik dus een nette gevonden, en wat heerlijk is dat zef, om weer een spijkerbroek aan te kunnen!!!ik=blij!!
Vriendlief, ach arme jan, zeker een brokkepiloot ja!!hopelijk heeft ie er gene pijn verder aan. lekker zeg morgen zo;n stuk fietsen, voor het eerst zo;n eind met je nieuwe fiets zeker?wel een heel gevaarte zeg, niks voor mij, zou denk ik alleen maar ongelukken maken hahaha. kussie, goed hoor dat Stan het zo goed doet, echt toppie, kan me voorstellen dat dat een hele opluchting voor je is, en dat je een stuk geruster de deur uitgaat! en fijn dat je gister zo;'n leuke avond hebt gehad, is ook wel eens fijn he!! setti, zo jullie hebben ook een drukke dag gehad.en nu dus met zijn alleen bij jou ouders slapen?gezellig. en lisanne een suikerspin op?zo dat zou ik nog niet durven hoor zoveel suiker haha gwen, aha dus toch idd al gestopt met de pil inmiddels.maar waarom denk je dat een ander eerder zwanger zal zijn?heeft het bij jullie vorige keer lang geduurd? marye, nou leuk zeg van die tuinset, wat heerlijk dat jullie nu ineens zo'n mooie tuin hebben!de schuttingen waren nog goed?jee 8 maanden alweer, dat gaat snel, en hoe lang willen jullie het zelf proberen voor je de mmm in gaat?
ff kort meiden want tis al laat! Vanavond lekker erop uit geweest met arno; naar de film gooische vrouwen! haha. Leuke film! Ons pap kwam langs met zn vriendin vanavond en naja, toen ik vroeg of ze dan wat langer wilde blijven en op wilden passen was dat prima @ Setti: arme lisanne!! Goed idee van jullie, een ijsje Hier hebben ze ook een ijsje gegeten vanavond! hahah. Een danoontje ijsje.Als je van die puddinkjes koopt krijgt je er 2 stokjes bij om een ijsje te maken. Mn schoonmoeder had die meegenomen, die toetjes, dus kheb dr 2 ijsjes van gemaakt. Nouuuu ze zaten te SMULLEN! hahah. Zal zo eens foto's laten zien @ vriendlief: Gossie, die Jan!!! Hij valt zo vaak he, arm manneke!!! Jij blijft er wel koel/stoer onder zeg! Ik zou toch wel ff panieken als het bij zn oog bloedt!
ano zo een heerlijke dag gehad dus en nog lekker uiteten geweest ook en weer zo'n luier pff. hopen dat de tandjes snel door zijn. en goed zeg een nieuwe spijkerbroek en de eerste sinds neomi hihi. voelt goed he nee we hebben alleen lisanne bij mn ouders op bed gelegd en gevraagd of we haar mochten laten liggen we wonen een kwartier bij mn ouders vandaan dus wij lekker in ons eigen bedje jedalin geweldig die ijsjes foto echt zo cute en dat koppie er bij ze smullen er echt van hier zal ff foto's spammen van de kermis gister