Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier in de hema buggy met de nieuwe hema zonnebril die bij de buggy past opweg naar de kermis

Bekijk bijlage 147529

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    #604 Alies05, 1 mei 2011
    Laatst bewerkt: 1 mei 2011
    Hier gaat alles goed hoor. :) Gisteren naar de rommelmarkt in Emmen geweest met ons gezinnetje en mijn zusje. Daarna bij mijn ouders nog ff een bakkie gedaan. Rond 16 uur naar huis en Mel op bed gedaan en toen gelijk de camper uitgeruimd en gesopt, omdat er muizen in hadden gezeten.

2 slaapzakken en een matrashoes kunnen we weggooien omdat die aangevreten zijn en 1 matras is aangevreten. 1 kussen is er helemaal ondergezeken en gepoept en meurt als een gek, dus die kan ook weg. En ze hadden nog in een kastje en lade gezeten en hadden daar vanalles kapot gekauwd, zoals plastic zakjes en vaatdoekjes en dweilen. Zelfs zijn ze in het douchekastje gekomen en hadden ze maandverband aangevreten. Stomme klote beesten. :x

Mijn man had gisteren alle matrassen even met de stoomreiniger behandeld.

Vanmiddag bij vrienden op visite. :) En nu nog ff een nieuw fotoalbum van Alies klaarmaken, want tot vandaag had ik nog een kortingscode van 20% op een album.

@vriendlief las dat Jan weer een brokkenpiloot was. Nu weer alles goed? Of toch flink blauw?

En leuke foto's zag ik weer voorbij komen. :)

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik heb er twee. Een Koelstra en een Chicco. De Chicco is veel steviger en prettiger in gebruik. Beide gekocht bij Maminette. Zou je de Chicco aanraden.
    Al gedacht aan zo'n buggy met 2 stoeltjes achter elkaar?

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ach, eerst verder lezen Darce ;):D

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Gaaf spul, he. Hier de Ark van Noah van Playmobil voor onze zoon, 15 euro voor een doos met tig speeltjes. In de winkel ben je er zo 50, 60 euro voor kwijt. Samen met het andere Playmobil en de verzameling van mij van vroeger is het nu een hele berg :)
    Tijdloos spul, net als Little People.

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ollie is zojuist vertrokken met papa, op weg naar zijn eerste AZ-thuiswedstrijd. Sta je ook te kijken, twee van die mannen in rode sjaals en met rode petjes...

Ik ga even chillen, heb de vliering helemaal uitgemest, er staat amper nog wat op en het is heerlijk schoon allemaal. Megan slaapt, die heeft het hele(!) park doorgelopen! Kruipen is voorgoed verleden tijd, bizar. Ze is sneller dan Ol, die liep (net als ik) met 14 maanden.

Wat een leuke foto's heb ik weer gezien!

Nog even over buggy's: een ligstand is echt nodig. De meeste hebben 3 tot 5 standen, een flinke aanrader.

Lees hier trouwens (ik spring effe van de hak op de tak :)) over 2e en zelfs 3e kindjes. Moet zeggen dat ik een 3e ook zeker zie zitten. Mijn man ook... maar we wachten nog even. Hij studeert af (sportmasseur) en ik studeer af (1e graads docent), twee ukkies waarvan 1 naar de basisschool gaat na de zomer en de ander zelfstandig op de fiets naar het kdv als ze zich zo door blijft ontwikkelen, hahaha :D
    Tijd is hier trouwens wel van belang, zie mijn banner ;)

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Heb trouwens zin in de meeting, hoor!
    Kwam gisteren spontaan een september 2007 mama tegen in Schoorl, we hebben elkaar in de afgelopen 5 jaar (!) al een paar keer gezien. Zo leuk om dat te (blijven) doen!

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ darcy: ik vind het ook super leuk. Ik heb nu de kermis, vliegtuig, boerderij, kasteel en supermarkt.
    Ook al veel playmobiel, vind ik ook leuk!!! Mijn man rijd regelmatig voor playmobiel, en kent ook de mensen die daar werken wat resuleerd in veel gratis playmobiel vers van de band.

@ alies: veel plezier bij je vrienden!!

@ setti : gave foto's!!! Ik heb ze ook op Hyves gezien. Erg leuk!!!

@ jedalin: wat een leuk idee danoontje toetjes. Je mannen zitten heerlijk te smullen!!!

@ marye/jedalin : hoe was de meeting?

@ ano: ik vond dat ik snel zwanger was van Joënna. 7 maanden na het stoppen was ik zwanger.
    Ik doelde er meer op dat er misschien meer meiden gestopt zijn zonder het te vertellen. De enigste handicap die we hebben is dat ik in het weekend mijn vruchtbaarste periode moet hebben.

10. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden!!

Hier even kort... Nog steeds een ontzettende last van mijn geboorde en gevulde kiezen; dat word morgen weer tandarts bellen... En ik zie d'r al zo tegen op...
    Doet me verrekte zeer... 's morgens nie, maar zodra ik dan gegeten heb is het weer mis... En ik kan nie slapen zonder 2 paracetamol, lijkt me nie goed toe!
    Hoop nie dak een wortelkanaalbehandeling moet!!
    Ga je verdorie heen omdat je bij vroegtijdige behandeling dat voorkomt en zul je zien dat er toch een ontsteking is ontstaan!! :(
    Maar nu moet ik dus naar mijn ouders, want mijn paracetamol zijn -natuurlijk- juist nu op....
    K dacht dak nog een heel doosje had, en jah, had ook wel een doosje, maar zat nix meer in! :(

Dus dat word ff heen en weer tjakken! :(

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ hier, haha, valt mee, ik bedacht me opeens dat ik ook een lieve buuf heb.. Die heb ik gevraagd (en zulke dingen doe ik nooit,maar had zo geen zin om helemaal weer die kant op te knapp'n...)
    Nu dus aleve gehad.. Het helpt gelukkig wel! Ben alleen zo duf als een konijn nu... Duik zo dus maar mijn bedje in! En dan hopelijk even een lange nacht.. Ben ik wel aan toe! Ouwe bes heh!

@ Jedalin, ik wil ook graag naar Gooische vrouwen, maar ik wacht wel tot ie op dvd uitkomt!
    Geloof je gelijk dat dat een hele leuke film was!
    Fijn dat je paps en z'n vriendin zo flexibel zijn!

@ Darcy, oef, Megan loopt dus strax met gemak de Nijmeegse Vierdaagse! ;) En wat lief, 2 mannen in AZ pakkies! ;)

@ Alies, jaks, die muizen hebben flink huis gehouden zeg! Ook nie normaal! Dat word indd een hoop vernieuwen! :( Niet leuk!

@ Elisah, hoe is het met het gras! Whaha ;) Al slijtage plekken van Taleah's gestap :D

@ de rest, sorry, ik weet het niet meer, heb wel bijgelezen hoor! Maar ben het ff kwijt!
    Sorryy, zal wel door die verrekte pil komen, whahaha!!

Liefss

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohhhh wat een mega leuke dag vandaag!!! :D Kidzcity was echt een TOPlocatie....super rustig, onwijs veel te doen voor de kleintjes en marye en ik raden het écht aan voor onze meeting 11 juni!!!
    Echt ideaal! Tafeltjes bij de babyspeelhoek, een grote ballenbak, alles van zacht materiaal zodat vallen geen pijn doet, naja en héél veel leuks.
    Lijkt me echt veel idealer als die ruimte in amersfoort waar eigenlijk niets te doen is... denk dat we dan binnen no time vervelende kids hebben die zich vervelen.
    Als we buiten met ze zijn moet je continu dr achteraan om in de gaten te houden of ze geen steentjes of weet ik 't aan het eten zijn.
    Naja, wij vinden het echt een aanrader! :D hihi

Overdekt speelparadijs KidZcity Utrecht - leukste indoor pretpark en binnenspeeltuin van de Randstad

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    darcy lijkt me leuk om te zien zo 2 van die mannen hihi

kussie hopen dat je snel terecht kan bij de tandarts.

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Jedalin, ziet eruit als een goeie locatie voor de aankomende meeting!

Meiden, Bin Laden is gedood door Amerika... wat een wereldnieuws, he. Vraag me nu alleen af hoe de wereld gaat reageren... ben bang voor rellen en oorlog...

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Speciaal voor kussie een foto van het gras; met de telefoon van Marc gemaakt dus niet super goede kwaliteit. ;)

Bekijk bijlage 147728

16. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Gister kwam ons nichtje Zoë spelen, alweer bijna 4 maandjes oud!
    Taleah vond het erg leuk. :D

Bekijk bijlage 147729

17. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Darcy: ja het is écht een toplocatie. Als ik iets dichter in de buurt zou wonen, zou ik er zeker vaker heen gaan.

Zo ideaal dat er een groot gedeelte voor de kindjes vanaf 0 jaar helemaal van zacht materiaal is. Pepijn vond het in ieder geval al helemaal ideaal want die liet zich gewoon expres de hele tijd vallen :D hahah. Gek kereltje, die marye heeft echt 2 stunters! :D

@ elisah: Wat een lieve foto. Speelde taleah al een beetje met Zoë?
    Mooie grasje hoor! haha.

@ hier: trots!!! Ik denk dat Jesse gisteren inspiratie heeft gekregen door al die lopende kindjes; hij trok zich gisterenavond 3x achter elkaar op tot staan in bed :D
    Vanmorgen deed ie het weer in bed en straks ook beneden aan een kastje! jeeej, hij heeft het nu dus echt door!
    Alleen 1 klein probleem; hij heeft geen idee wat ie moet doen als ie staat, hahah.

Verder net geprobeerd om het fruit in kleine stukjes te geven. Jesse gewoon zelf uit de hand een stukje en dan afbijten, en voor Daan hele kleine blokjes die ik hem gaf.
    Bij de sinaasappel ging het goed maar daarna met de pruim (wat harder dan een sinaasappel natuurlijk) ging het weer mis. Bleef weer hangen en weer met een hoop slijm eruit. Gossie :(... tot zo ver stukjes fruit. :( Sinaasappel wil ik nog wel eens proberen, omdat dat zo zacht is. Maar wel weer best zuur, wat ook niet ideaal is voor 'm.

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja idd ik zat er ook al aan te denken wat er nu gaat gebeuren :x

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0