wat goed van jesse zeg!!!! en balen dat t fruit nog niet helemaal goed ging en anders het fruit eerst koken om t zacht te krijgen misschien een idee of t er lekkerder van wordt weet ik niet maar goed
Net met de chirurg gebeld. De slokdarm foto was dus idd goed. We moeten wel nog steeds maagzuurremmer blijven geven (zantac/ranitadine) omdat hij kennelijk wel slikproblemen heeft. Kindjes met een onderbroken slokdarm hebben soms een 'luie' slokdarm waardoor ze dus eerder zich verslikken. 16 juni (dus nog ver weg) hebben we weer een afspraak en dan bespreken we of ze misschien een echo van de slokdarm gaan maken. Ben bang dat dat een heel vervelend onderzoek is met slangetje via de keel... maar goed, dat gaan we nog bespreken.. Met stukjes moet ik gewoon voorzichtig blijven doen, dus naja, dan maar geen fruit stukjes. Hij eet zijn brood hardstikke goed in stukjes (gewoon net zo'n grote stukken als jesse maar wel zonder korst), en soepstengels en koekjes gaan ook goed. Dus hij hapt en kauwt wel (is toch goed voor de spraak ontwikkeling ofzo?) dus daar ben ik al wel blij om. Met de zakjes forlax (laxeermiddel) gaan we ook nog door omdat dat goed gaat nu. Over een week afbouwen naar 1 keer in de 2 dagen en dan kijken of het goed blijft gaan.
Hey meiden, Zou het dit keer wel echt Bin Laden zijn dan??? Ik bedoel er is al vaker gezegd dat hij gedood is, hoe weten ze het ditmaal zo zeker? En ik denk dat merendeel van de wereld juist dolgelukkig is toch, dat die gestoorde nu eindelijk is omgelegd? Ik had er nog helemaal nie bij nagedacht dat hier oorlog op zou kunnen volgen... Ist nie al erg genoeg allemaal??? @ Jedalin, och gossie, wat ist ook wat dat het met zoveel slijm dan weer terug komt... Nog maar even wachten dan.... En de stukjes fruit die in de potjes zitten, dat gaat wel goed? Of krijgt Daan dan 6 mnd potjes? En wat goed heej van Jesse!! En grappig hoe je het zegt; dat ie nie weet wat ie moet als ie dan eenmaal staat! Hihi... Komt nu ook vast gauw genoeg! @ Eliesah, aha, thanks voor de foto! Hihi, ziet er goed uit hoor! Daar kan Taleah mooi op spelen! En wat liefff, Taleah met haar nichtje! En wat heeft Zoë een bos haar!! PFoeh! @ Setti, hoe is de operatie gegaan eigenlijk met je kleine neefje? *sorry dak nie eerder vroeg, is me d'r even bij in geschoten* Is het geslaagd? @ Vriendlief, jawel, ik ben bij de C&A geweest en heb een leuk zomers setje gescoord!! Zal ff foto's plaatsen!!
http://nutriciakindervoeding.emsecure.net/optiext/optiextension.dll?id=jNkkpGk2s97YfKc3sCcCYpGZwE33rn8BXwDdXq
2 nieuwe shirtjes bij de Wibra gehaald op de koninginneavond/nacht, winkels waren toen tot tien uur geopend!
lijkt me idd ook een vervelend onderzoek maar als het nodig is is het niet ander. gelukkig was het verder wel goed en gewoon wat je al zegt ff voorzichtig blijven doen. hij doet het heel goed vind ik ook met brood en andere dingen
geeft niet. de operatie is goed gegaan hij krijgt als het goed is donderdag een contactlensje die ze 1x per week moeten vervangen en volgende week wordt hij aan zn andere oog geholpen dus ze komen iedere week wel 1 of 2x in het ziekenhuis.
@ Kussie: nee ze krijgen geen potjes fruit, ze eten verf fruit. Normaal dan doe ik het in de blender en zitten er nog hele kleine stukjes in, maar dat is nooit een probleem. Nu had ik gewoon met een mesje het fruit gesneden in kleine stukjes, en dat ging dus niet goed. Leuke nieuwe shirts heb je gekocht!! @ Setti: gossie, een lensje ...wat sneu.
Hmm hier nog steeds potjes fruit... En soms een keer een hapje van een banaan, vers, maar dat doe ik ook maar nie meer, nu hij zo'n moeite heeft met ontlasting... Maar zo'n blender, is dat duur? Kan je die gweoon bij Blokker halen enzo? En weeg je het dan af, hoeveel ze krijgen?
jaaa die is leuk en lekker fris ook vind alleen wel dat c&a klein valt lisanne zit nog maar net in maat 80 van truien en van de c&a heeft ze 86 nodig
geen idee t lensje is tot hij een jaar of 3 of 4 is zodat hij toch een beetje zicht kan ontwikkelen en als er geen trilling heeft onstaan dan kan hij rond die leeftijd een lens geimplanteerd krijgen aan beide oogjes
kussie een blender is niet duur hoor je hebt ze al van 20 euro ik heb een hele dure die ik nu bijna niet meer gebruik alleen int begin heb ik alles fijn gemaakt ermee maar nu ist niet meer nodig en eet ze gewoon geprakt of fijn gesneden
Hallooooooooo! Ben ik weer Leuke foto's zag ik voorbij komen van de 2ling meeting in Utrecht en nieuwe kleertjes leuk hoor! En de locatie van de meeting lijkt me ook erg leuk voor onze kids!! Zie het al helemaal voor me hahaha Alles goed verder bij iedereen? Hier wel.. ben zo happy! Sinds zat.dag middag loopt Sem ineens echt veel los haha we zaten samen in de tuin.. hij trok zich op aan een tuinstoel en hup liep zo naar het konijnenhok toe haha das toch bijna 4 mtr! Ik dacht, wat doet ie nu? En sindsdien heeft ie nog maar 1x gekropen.. hij trekt zich wel eerst ergens aan op en loopt dan vrolijk rond, vaak ook terwijl ie in zn handjes klapt haha zo leuk om te zien!! Zelf kijkt ie ook zo trots als ie loopt en lacht ie. Vandaag trouwens 7 jr samen met mn vriend.. gister met zn 3en naar de beekse bergen geweest en gisteravond lekker samen uit eten en naar de bios geweest. buurmeisje heeft op sem gepast en alles ging goed vanmorgen heb ik al lekker gesport en badkamer gedaan + wc beneden, 2x gewassen en alles buiten gehangen (JEEE WAT EEN WIND TROUWENS!) gestofzuigd en nu even broodje eten Straks nog wandelen en lekker koken. @kussie, veel succes/sterkte zometeen bij de tandarts! @eten prakken/pureren, ik doe zn eten wel door elkaar zeg maar (avondeten) maar pureer niks meer.. geef m natuurlijk ook gn super grote stukken maar hij kauwt zelf goed. gauw even verder lezen