Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

ben benieuwd en fijn dat het zo snel geregeld kan worden.

2. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik heb niet bijgelezen... ben nog steeds :x:xGisteren is mn portemonee gejat! Net gepind mn broertje wilde wat lenen.... Dag 140 euro!!! Dag rijbewijs (die ik verdorie net 2 weken had) bankpasjes (had om de een of andere reden ook gw zn pasje in mn portemonee), zorgverzekeringpasjes, bibliotheekkaarten, abonnement van blijdorp, airmileskaart en nog wat andere dingen!
    Tas hing aan de buggy (waar ik altijd achter loop en nooit alleen laat) met de rits gewoon dicht! Ik ben zo ontzettend boos!!!
    Bij het politiebureau zeiden ze dat ik al de 4e was die dag....

Heb ook wel goed nieuws, Anna en Sophie zijn cold turkey aan het afkicken van de speen (al 2 nachten zonder) en Luca zn 5e tandje is door!

3. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey meiden!!

@ Eliesah, ik kan me ook goed voorstellen dat dit nie langer werkt... Net wat je zegt; als je d'r hoort huilen bv lijkt mij dat ook totaal nie fijn en relaxed werken! En joh, vrijdag al kijken!! Hihi, dan moet je haast wel voorrang hebben, whaha! ;) Ik hoop dat jij en Marc het allebei zien zitten, dan komt dat ook wel weer goed!
    En wat fijn dat je moeder (of was het je schoonmoeder) op kan passen op de vrijdag ochtend!
    Succes met zoeken naar een leuke vacature, hopelijk heb je wat aan de tip van Jedalin!

@ Setti, gatjakkie, jullie meiske is ook elke keer de pineut en daarmee jullie dus ook!! Ik hoop maar dat het "gewoon" die hoektandjes zijn, en dat het gauw doorkomt! Zodat ze es even een poosje gespaart word!! Dit is zo zielig voor haar, en zooo vermoeiend voor jullie! Beterschap voor het meisje! En een knuffel voor jou!!

@ Vriendlief, 30 km wandelen en 5 uur onderweg?
    Ik denk toch echt dat je daar wel een beetje voor moet trainen hoor!! Wat een bloed-end!! Goed doel of nie, dan schonk ik wel wat op het giro-nr. hahahaha... Dit is wel heel extreem gelijk!

@ Jedalin, crisis, zulke nachten zijn echt nix.. Ik heb nog nix te klagen hoor, ben er maar 1 x uitgeweest.. Heb hem wel een poos op schoot gehad, want hij schreeuwde het complete woonblok bij mekaar... ;) Dat kan natuurlijk nie om kwart voor 4 's nachts!!
    Ik hoop dat Daan gauw opknapt en Arno natuurlijk ook! Misschien indd oververmoeid? Dan ben je zo vatbaar voor alles! :(

@ Suikerwater? Ehm waar is dat eigenlijk goed voor? En wat zijn de verhoudingen?

@ Johannal, ik geloof dat zodra de kids 1 jaar zijn geworden ze indd opeens bepaalde dingen niet meer willen eten... Al is het wel toevallig dat het elke keer fruit is bij Seph... :( Maar het kan indd een fase zijn....
    Fijn dat verder alles goed gaat bij jullie!! :)

@ Gwen, heeft Joënna al weer stapjes gezet??
    En hoe gaat het eigenlijk met jou afvalllen?? Hou je het nog vol?
    Is er al weer wat af? Want ik meen dat je handtekening de laatste tijd nog nie weer is aangepast?

@ Funnyme, dat jij kwaad bent wil ik wel geloven!! Alle geregel wat er nu aan zit te komen!! Gatverdamme!! Hopelijk haalt die idiote roller alleen de centen er uit en gooit hij je portomonnee dan weg, en word hij wel op het politiebureau gebracht!

@ hier, ik heb al een dikke week elke keer last van mijn keel, het zet nie echt door, maar over gaat het ook nie! :( Apartigheid!
    Zal toch wel heersen, met elke keer die weersomslag, van warm naar koud!! :x

@ Stan, misschien dat ik toch maar es de wijkverpleegkundige ga bellen van de week.. Ik weet nie of het wel normaal is dat Stan nu nog nie terugrolt van buik naar rug... :( Ook gaat hij nog steeds nie zelf zitten, of andere dingen ondernemen.. Hij doet het gewoon nie... :( Begin me een beetje zorgen te maken...

Liefss

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat erg zeg en dan al zoveel die dag. en net gepind wat balen zeg.
    welke stad woon je dan want dan mogen we wel oppassen hopelijk is er niets van je rekening afgehaald en heb je gelijk alles geblokkeerd?

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie stan is gewoon lui (absoluut niet lullig bedoelt). hij kan zitten en en kruipt op zn kontje de kamer door. straks gaat hij ineens lopen de een kruipt wel de ander niet. en hij is gezond. en als je je zorgen maakt kun je toch het cb bellen

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier ik werd om 14.10 gebeld door het kdv omdat ze weer koorts had en rode vlekjes op haar romp en of ik haar kwam halen. als de vlekjes morgen niet weg zijn mag ze vrijdag niet naar het kdv. pff wanneer houd het eens op!!!!!

7. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Setti; jee balen meis! Misschien 6de ziekte. Heel veel beterschap! Ga je er mee naar de ha?

Kussie; nou suikerwater helpt hier meestal vOor een Zeer keeltje of kriebelhoest. Ik kan me van vroeger herinneren dat ik dat ook kreeg als ik ziek was haha. Verhoudingen; is maar net hoeveel suiker je er zelf in wilt doen haha.
    En als je je zorgen maakt gewoon het cb bellen hoor. Weet niet Precies wanner ze alles moeten doen of kunnen maar rollen zou die denk al wel 'moeten' kunnen. Gewoon bellen meis!

8. Appel en Peer

Funnyme; jee wat ontzettend k*t zeg! Hoe durven ze, kijk t geld is balen maar al die pasjes etc is echt klote.

9. Soda Pop

@ Setti en Eliesah, dat hou ik mezelf ook wel voor hoor, dat hij gewoon echt letterlijk alles op zijn gemakkie doet.. - en dus harstikkke lui is! ;)- Maar jeetje, dat hij nie pogingen doet tot staan vind ik ook nie zorgwekkend (nog nie)
    maar hij kan nog steeds nie zelf gaan zitten, en net wat ik al zei, terug rollen van buik naar rug vertikt hij ook.. En ik oefen het echt wel met hem... Ik word er soms gewoon een beetje moedeloos van, en voel me zo machteloos op 't moment.. Ik bedoel, kom op, ik kan hem ja nie dwingen, en dat WIL ik ook nie eens.... Maar, nouw jah, ik vind gewoon beetje ehm ja week nie... Nouw nie zo fijn zeg maar.. :(

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nee ga niet naar de ha die kunnen toch niets doen ze zeggen toch dat ik pas mag komen als de koorts niet na 3 dagen weg is.

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Even ego: heb thuis problemen met internet, dus zit nu op mijn iPhone.
    Hier gaat alles zijn gangetje. Afgelopen maandag naar de Mac geweest, en Joënna had een heerlijke milkshake op. Eerst uit het rietje, maar toen ik even weg liep om nieuwe servetjes te halen zat ze er met haar handen in........... Ze vond het heerlijk en prachtig!!!!!

Gisteren naar de bieb geweest om boeken om te ruilen, dus ik haar neergezet op de kinderafdeling. Ze zat heerlijk met alle boeken te spelen. Toen zag ze de stellingen en kroop ze naar toe. Opgestaan en toen wilden ze naar de volgende stelling: dit liep ze los!!! Het zijn maar een paar stapjes maar toch. Ik ben super trots!!
    Daarna is ze nog aan 1 hand van een medewerkster de bieb doorgelopen. Zo lief.
    Thuis probeerd ze het ook steeds vaker. 2 à 3 stapjes, en ze staat los te spelen. Ook kan ze los door haar hurken gaan en weer omhoog komen zonder te vallen.

Gistermiddag heerlijk met haar liggen slapen op de bank, en na het eten naar mijn broertje geweest. Heeft ze nog heerlijk met haar nichtje gespeeld.

Wel is het naar bed gaan een drama..... Wat een toneel speelster. Als ik zeg dat we naar bed gaan begint ze al te huilen. Dan een mega drama op het aankleedkussen.
    Tandenpoetsen vind ze nog steeds leuk, en dan loop ik terug naar haar kamertje en klampt ze zich helemaal aan mij vast. Voordat ik haar handjes los gewrikt heb......
    Als ik de kamer uitloop snikt ze nog even na, en dan is het goed.

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ kussie: morgen even je wijkverpleegkundige bellen. Lijkt mij inderdaad ook niet leuk en onzeker makend.

@ eliesah: verstandige beslissing dat Taleah naar een andere locatie gaat. Veel meer rust.

@ Setti: balen dat ze alweer ziek is.... 5de of 6de ziekten doet de HA inderdaad niks aan. Beterschap!!!

13. Soda Pop

@ Gwen, tis een echt meiske heh, zoals mijn moeder dat zou zeggen, dat kunnen zulke ehm hoe zeg ik het.... Hihi... zulke "krengetjes" zijn... (begrijp me nie verkeerd) Ze kunnen nu al hun zin doordrijven heh? Mijn moeder zegt wel es dat Stan ook net een meid is, zoals hij kan tekeer gaan!! :$
    En wat superrrrr gaaf dat nu ook Joënna kan stappen!! Gewoon los joh!! Echt zo mooi!! Tuurlijk dat jij apetrots ben!!
    Balen dat het stomme internet het nie doet... Word je daar nie heel pissig van!!

@ Setti, heb jij (nog) wel het gevoel dan dat de arts je serieus neemt? Ze heeft nu misschien niet 3 dagen achter elkaar koorts, maar ze heeft wel vaak koorts (toch? Het lijkt mij tenminste echt wel te veel van het goede, ook voor JULLIE) Misschien toch es een keer wat onderzoeken doen ofzo?
    Keer naar de KNO arts of longetjes enzo extra beluisteren?
    Vind zo kl*tuh voor jullie!!

@ hier, ik ga volgende week mijn wk verpleegkundige maar es bellen, en vragen of ze toch nog een keer langs wil komen.. Dan kan ik haar even rustig laten zien wat Stan wel en nie kan (op het CB gaat hij helemaal over de fles) En hopelijk kan ze me toch geruststellen...

@ Jedalin, wat is het rustig van jou kant, gaat het wel een beetje daar?
    T zal wel een flinke ziegenboeg zijn, met 2 mannen ziek!! :(
    *knuffie* Hopelijk blijft het Jesse en jou bespaard!!!

@ Eliesah, en mevrouw etc. (zal je naam nie noemen, hihi) hoe bevalt het getrouwde leven? Hebben jullie eigenlijk toch nog een fijne week gehad??

@ Superb, hoe is het met je???? En met je vriend en kids natuurlijk! :) Kunnen jullie een beetje je draai vinden? Is alles goed over gekomen???

Knuffel voor iedereen!!

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Word helemaal giechel dat internet het niet doet. Is echt afkikken :)
    Hahahahaha krengetje is lief uitgedrukt.
    Ben echt super trots op haar. Lijkt weer in 1x zo snel te gaan. Kleine meid word groot. Ze kletst heel de dag alle kanten op, en het lijkt soms ook wel alsof ze soms dingen duidelijk probeert te maken. Pakt ze mijn hand vast en neemt ze me ergens mee naar toe.

Waarom wel je morgen niet even? Dan heb je de afspraak alvast staan.

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Setti: hier zeggen ze dat als ze vlekjes en koorts hebben dat je dan altijd langs moet komen!

Verder herken ik dat wel een beetje :( Esmay heeft ook zo ontzettend vaak koorts, is ook altijd verkouden en rochtelt dan ontzettend! De HA zegt dan dat ze toch niet veel kunnen doen en dan wordt je weer weggestuurd... maar het is idd vervelend!
    Zeker als net als bij jullie ze dan s'nachts ook ontzettend slecht slapen!

Beterschap!

En verder weet ik het even niet meer sorry!

16. Appel en Peer

Gwen; wat suPer knap van Joenna! :)
    Leuk naar de bieb zeg, zijn er dan speciale boekjes voor deze leeftijd? Die ze niet kaPot kunnen maken haha. Of haal je gewoon voorlees boekjes ofzo. Ben wel benieuwd eigenlijk..

Lukt het nu allemaal met buggy en fiets etc. Haha al een handige manier gevonden!
    Hier ook een echte meid hoor haha.. Heerlijk toch! Soms huilt ze zo nep en moet ze dr tranen uit de ogen knijpen haha ;).

17. Appel en Peer

Kussie; gewoon bellen hoor. Is ze er deze week niet dan?

Haha nou de eerste getrouwde week was niet veel, ik eerst ziek en toen Marc. Maar eigenlijk veranderd er niet veel.
    Moest vanmiddag bellen en zei gewoon m'n eigen achternaam nog haha, is erg wennen hoor en niemand kent me zo dus ja.
    Komt wel denk ik.
    Maar verder alles goed hoor, heerlijk verliefd op elkaar hihi..

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

echt supergoed van haar. daar zul je zeker trots op zijn. hihi ook een bedgaan drama. erg he

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd meid als het je gerust steld idd bellen hoor.

en het heeft geen zin om haar na te laten kijken want het is een gezond meisje wat idd vaker koorts heeft. ze is gewoon vatbaar voor virusjes en gaat natuurlijk ook naar het kdv waar ze t een en ander oppikt en om koorts gaan ze geen onderzoeken doen. en als dit steeds het enige is dan maak ik me er niet ongerust over. ts wel heel vervelend maar goed

20. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ eliesah: ja ze hebben speciale babyboekjes, van stof ze in hun mond kunnen stoppen, onder kwijlen etc. Worden ook weer gewassen bij inleveren. Ook hebben ze badboekjes, met klepjes etc. De boekjes met klepjes zie je wel dat ze gescheurd zijn, tandjes instaan maar dat geeft niks. Vind het heel leuk om daar met haar rond te snuffelen.

Hahaha, jij hebt toch ook zo'n heerlijke drama queen? Vaak moet ik er wel om lachen, maar soms loop ik ook weg omdat ik zo neidig ben op haar. Vooral als de karnemelk van mijn ramen af loopt.

Deel Deze Pagina