Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Krijg je 'm dus in het wit? Cool. :) Jammer dat de Titanium sportversie zo duur is. Dan krijg je dit effect namelijk. :)
    Bekijk bijlage 149012
    Dit is zonder het chroom. Toen waren we in Zuid-Frankrijk op vakantie en was hij in Nederland nog niet te koop. In oktober kwam hij pas in Nederland uit. Maar deze is helemaal duur. Met sideskirts, difuser (wat je aan de achterkant ziet, dat grijze vlak).
    Sportversie is er alleen maar in 3 deurs. Maar wel mooi om te zien.

Ow en de foto van Jef zijn auto zie ik niet. :)

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ah daar is de foto. Dies ook cool. :)

Ik had bijna toen de vorige Fiesta gekocht. Maar toen zei mijn man dat er een nieuwe op de markt kwam. Hij liet me de foto's zien en ik was verkocht. Moest ik nog een half jaartje wachten, maar kon ik zo lekker even doorsparen.

Heb mijn Seat Arosa particulier kunnen verkopen voor dezelfde prijs als de dealer me bood. Maar nu kreeg ik nog 950 euro extra korting, omdat ik geen inruilauto meer had. :)

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ano: super mooie wagen ook :)
    Ook helemaal nieuw ? En wanneer krijg je hem ?

Wij hebben geen getinte ramen achter maar ik twijfel.... Helpt dat b.v ook een beetje tegen de zon ? Esmay heeft namelijk (ondanks de zonneschermpjes ) altijd enorm last van de zon!!
    Dus misschien als het helpt toch nog maar even bellen met de vraag of het nog kan getinte ramen! (als het al niet op het pakket zit want we kregen een speciaal sport pakket ofzo erbij met airco etc voor 1 euro )

We hadden trouwens ook een 2de handse 207 sw gezien die vond mijn vriend helemaal geweldig (met panorama dak etc ) maar hij was ouder dan die ik nu heb (2 maandjes ofzo ) en ik had echt zoiets van: ja daaaggg ik ga mijn auto niet inleveren voor een oudere :p En dat panorama dak kan me gestolen worden alsof ik de hele tijd naar boven ga zitten kijken ;)

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    nou ik heb mijne nu op marktplaats gezet, in de hoop dat ik er meer voor krijg als bij de dealer.
    krijg er nu bij de dealer maar 1250 voor, en als ik niks inruil krijg ik de auto gewoon voor dezelfde prijs, niet goedkoper en niet duurder (ja die 1250 moet ik dan meer betalen natuurlijk) maar verder hetzelfde.

dus alles wat ik er zelf meer voor krijg als 1250 is meegenmen zeg maar..

ja die is echt vet op de foto, nee zo ziet mijne er niet uit haha, helaas, maar dat werd echt te duur...
    maar als ik er later nog wal velgen onder kan doen en zwarte ramen, ben ik dik tevree, nu ook al natuurlijk haha.

ja die van jef is ook erg mooi, daar rijden we ook het meest mee natuurlijk want dat kost geen benzine haha.:D

owja deze heb ik nu dus, ook altijd heerlijk mee gereden hoor!!
    Bekijk bijlage 149015

o:madam is alweer wakker net toen ik naar bed wilde, dus nu maar beneden flesje gegeven en een zetpil, en wachten tot ze weer moe word, hopelijk duurd dat geen uren:(

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Toch zijn zwarte auto's ook wel enorm mooi en sjiek!! :D
    Maar je ziet er alles op he dat vind ik zo balen :(

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje, nee dat zou idd zonde zijn, een oudere auto terug kopen.je moet er wel op vooruit gaan.
    mijn schoonouders hebben ent een nieuwe auto, ook met zwarte ramen achter, en ik vind het top!!!scheeld super veel met de zon, dus voor onze kids is t denk ik wel super.

ik laat het achteraf doen en dat kost dan zo'n 400eur.

ja ik heb hem nieuw gekocht, dan is ie namelijk net zo duur als 2e hands, dit model is er pas sinds 2 jaar, en op t moment zijn de prijzen omlaag (gaan inmiddels weer omhoog, was nog net op tijd) waardoor ie eigenlijk net zo duur is als een 2e handse, dus tja dan ga ik voor nieuw natuurlijk!!

voor het eerst in me leven hihi.

alies, nee vorige model vind ik echt veeeel minder leuk als deze, zeker goed dat je dan hebt gewacht!!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    tja op zwart zie je zeker alles, op mijn witte gelukkig niet:p

8. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Wel raar dat je helemaal geen korting op een nieuwe auto krijgt. Volgens mij krijg je altijd wel korting op een nieuwe auto als je niks inruilt. Tenzij het al een speciale uitvoering is ofzo.
    Toen ik mijn Seat Arosa nieuw kocht kreeg ik geen korting omdat het al een speciale uitvoering was met allemaal extra's.
    Op mijn Fiesta kreeg ik toch nog 6% korting en mijn man over zijn Focus toen 8%.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ow korting hebben we zeker wel, we hebben echt de bodumprijs, hebben er 2 uur gezeten, veel onderhandeld, want we waren gister ook al bij een collega van ze geweest en nou ja lang verhaal, maar weet zeker dat we deze niet voor minder kunnne krijgen op dit moment.
    er zit nu al een standaard korting op de auto, op het extra pakket en dan hebben we er nog een klein beetje bovenop kunnen doen.

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ow dacht al. Kon me haast niet voorstellen dat je geen korting hebt gekregen. :)

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja die prijzen nieuw zijn soms bijna net zoveel als 2de hands tegenwoordig :O

Mmm ik denk dat ik toch maar even de dealer bel dan om te vragen of het nog kan die getinte ramen... (dat zou dan 200 euro zijn volgens mijn vriend ) als het niet meer kan (lijkt me toch wel dat het moet kunnen ? ) dan doen we het maar niet haha!

12. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kleintje, ja hoor wij doen dat ook achteraf, kon zelfs alleen achteraf.
    maar bij jullie dan 200eur?hmm vind ik dat ze t bij mij ook wel voor die prijs kunnen doen haha.

trusten

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin haha jawel ik hem m wel geplaatst en 2 dagen later de afbeelding verwijderd hihi

staan lisanne liet zichzelf vallen op dr billen hihi

nijnja ja echt waar ??? nog steeds borst voeding wel knap dat je t zolang vol kunt houden hihi

haha acrobatische toon hihi ik zie t al helemaal voor me maar wel ff schrikken he

kletsen we hebben 3 katten mo, benji en scarr en nu is scar een echte goedsul voor lisanne en probeert ze iedere x zn naam te zeggen en dan zegt ze sar hihi en ik erna weer nee lisanne het is scarr. en zij weer sar hihi vind t erg leuk en ze zit in de onbewuste nee fase ze zegt de halve dag heel onschuldig nee. hihi

en wat vreselijk irri is en waar we echt boos om worden is het vanuit het niets gillen en dan lacht ze er na zo van haha ik krijg er veel geluid uit.

kussie ja ik had een foto geplaatst van toen ik m gepast had en het was wel de jurk maar dan van een andere stof gemaakt hih.

de tuinset jaa hij is er en hij is huge hihi maar erg mooi en zit super lekker.

hier gister uit eten geweest voor een vrijgezellenfeest en t was erg gezellig en pas half 12 thuis mn schoonouders hadden opgepast. steef heeft een vrijgezellenfeest van mn zwager vandaag dus ben alleen met lisanne misschien ga ik ff met haar naar ballorig.

vriendlief k vind jan zo knap met wat hij allemaal al doet en hij ziet er veel ouder uit hihi. de knapperd echt leuke foto's ook met de mooie fiets

ano wat knap dat ze er zelf onder ging zitten. ik ga alleen echt de badkamer niet uit als ze in bad of onder de douche zit vind t veelste eng

hopelijk voelt ze zich vandaag beter en slaan de medijnen nu wel aan ik lees t al dat t niet aan slaat balen zeg.

en die plaszak ik had er toen 3 om iets op te vangen bij lisanne en 3x over mislukte het en ts ook wel irri dus ik hoop echt dat bij jullie wel lukt.

wat een mooie auto heb je gekocht en jef ook zo een leuk hoor. ben zelf wel fan van de ford hihi steef werkt er ook maar goed t zijn leuke auto's

kussie nou meid stan doet t allemaal erg goed hoor alleen wat langzamer dan normaal nou en de een is nou eenmaal sneller dan de ander. zo kunnen ze je wel om alles druk laten maken dan zou ik me druk moeten maken dat lisanne met bijna 15 maanden nog maar 73 cm is de lilliputter hihi. nee hoor meid volgens mij hoef je je geen zorgen te maken straks doet hij alles in een speer en gaat hij hard.

en dat t afvallen langzamer of niet gaat incombinatie met medicijnen is eigenlijk nog niet zo gek maar wel erg frusterend. dikke knuffel meid

alies mooie auto hoor. ik zelf heb ook een focus station t oudere type dan wel maar de ruimte is heerlijk

hier donderdag aaf was een vriendin langs gekomen en ging pas na 12 uur weg we zaten zo gezellig te beppen dat we de tijd vergaten en vrijdag heb ik me ziek gemeld ik had zo slecht geslapen en barstende koppijn dus lekker in bed gelegen en steef zich met lisanne bemoeit hihi werd pas 11.40 wakker :$ ik zal t nodig gehad hebben hihi.

verder wordt lisanne alweer sinds 3 nachten iedere nacht rond 3 a 4 uur wakker en zit ze recht op in dr bed te snikken. misschien nachtmerries ofzo

kleintje mooie auto hebben jullie gekocht hoor

vriendlief eeen blauwe voet van de hond had hij zo hard gebeten dan???? jeetje wat erg. t kan dat jan snel blauwe plekken krijgt hoor lisanne heeft t gelukkig niet echt

eliesah dat zn oma bij moet komen is wel begrijpelijk ts toch een hele happening. balen dat je zo jeuk aan je ogen hebt zeg. en maf dat de druppels nu niet werken. zou t niet een bepaalde vorm van hooikoorts zijn dan? gek dat taleah weer ineens wakker word snachts ik heb er nu ook zo een thuis

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    grrr.
    Heb ik vanmorgen heerlijk uit mogen slapen, super hoor, maar dan loopt zoals elke keer gewoon het hele schema in de soep.
    Arno zit NU fruit te geven...om kwart over 11! Dat slaat toch nergens op, ze horen al een uur in bed te liggen.
    Ja, het liep allemaal uit..blabla. Grrr. En dan net op zo'n mooie dag als vandaag. Het weer is prachtig en dadelijk liggen de kids dus na het middageten in bed tot een uur of 3 half 4 ofzo. Ze moeten ook nog in bad en we zouden vanmiddag op pad gaan, en pasfoto's laten maken. Lekker dan, kunnen we om 4 uur een keer op pad. :x
    Had ik me juist ingesteld op een leuke middag, krijgen we dit weer.

Net dus ook ff boos erom geworden waarom hij altijd alles laat uitlopen. Daar kan ie dan geen antwoord op geven want naja ik heb er meer ritme in dan hij en hij weet ook niet hoe ik het dan sneller doe.
    Oke, dat snap ik dan ook wel, maar toch..een dik uur uitlopen slaat nergens op.

zo...tot zover even mijn frustraties :(

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    zucht. Arno vraagt nu aan mij wat ie met de kids moet doen.
    Gezegd dat ie dat lekker zelf moet weten, hij gooit het schema op.
    hm nou gaat ie nu nog de kids op bed leggen terwijl ze normaal gesproken over een dik half uur brood eten.
    Naja, het zal allemaal wel..hij zoekt het maar lekker uit :p

16. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Ow Linda wat ontzettend irritant zeg! Zou ook gek worden haha..
    Gelukkig houd marc wel altijd aan t schema.

Hier; sorry weer even ego!
    Taleah toch nog koorts gekregen vannacht. Had al Zo'n voorgevoel gister. Ze heeft nu alleen Nog verhoging, 38,3. Maar ja dat word zo hoger natuurlijk. Net gelijk even hogere zetpillen gehaald.

Vanaaf zouden we eigenlijk eten met heel de Fam. Van marc. Nu gaat ie alleen, of om en om. Kijken wel. Hij vind t voor mij niet leuk dat ie anders al weer weg is en ik alleen thuis. Ik vind het niet erg hoor. Wel lekker haha..

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    linda oww grrr, hier weet jef ook nooit hoe of wat.
    maar moet ook eerlijk zeggen dat ik niet zo'n strak schema heb hoor, ben daar wel een beetje flexibel in.
    ene keer fruit om 10uur andere keer 11uur.
    en soms ligt ze half 12 op bed en soms 1 uur.
    misschien kun je nog een beetje schuiven vandaag dat je toch weg kunt?

eliesah ahh taleah ook al niet lekker, kloote dan he, nou beterschap hoor.

hier:nou neomi was weer van 11 tot half 3 wakker, echt zooo frustrerend, ze vecht dan zo tegen de slaap das niet normaal, snap ook echt niet waarom.
    en tis ook niet dat ze overdag mee slaapt ofzo?!..

ik ging vanmorgen op de weegschaal, en ben zo;n 1,5 kg afgev allen in ongeveer een week.zat nu ok 65.2kg.op zich super, maar niet de goeie manier zo, denk gewoon dat het komt van het weinige slapen en mindere eten de laatste dagen,dit moet echt niet nog lang blijven duren zeg pffff

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier net terug van ballorig ze heeft t giga naar dr zin gehad. we gingen 11.00 uur van huis weg en t zit hier praktisch om de hoek :D eerst vond ze alles eng en moest ze huilen en heb ik t een half uur aangekeken en dacht van als ze nu nog niet ontdooit dan ga ik naar huis maar toen werd t drukker en hoe drukker t werd hoe leuker ze het vond we hebben lekker in de ballenbak gezeten en daar van de glijbaan af. lekker geklommen, frietje en frikandel gegeten met limonade erbij en nog ff op het sprinkussen en daar werd ze beet gepakt en op de grond geduwd door een jochie van 2.5 ofzo dus k keek m heel boos aan en zei dat ik dat niet nog eens wou zien :x:D:x en zn moeder zij niets die domme doos. dus lisanne weer opgepakt en ergens anders neer gezet en ze speelde weer verder hihi. ze heeft t echt naar dr zin gehad dat ze uiteindelijk van moeheid bijna in slaap viel dus naar huis en nu ligt ze lekker te slapen.

ts alleen best duur vind ik 7 euro entre dan nog 1 euro voor t kluisje wat je niet terug krijgt en ik had een patatje mayo, frikandel en 2 bekers limonade daar moest ik 5.25 voor betalen.

dus wel herhaalbaar alleen dan smokkel ik wel sneeky zelf drinken mee

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    erg he als ze t schema niet aan houden. dat t een keer anders loopt ok maar die mannen zie zien dat hele schema niet hihi daar heb ik ook zo'n man van thuis

hopelijk kun je toch nog op pad vanmiddag.

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

idd frustrerend zeg. ik hoop echt dat t maar een sprong is en dat t maar ff duurt.

nou doe mij maar die 65 kilo hoor hihi ts idd niet de juiste manier. maar je moet dan niet verder meer afvallen hoor er blijft niets meer van je over. je bent ook lang

Deel Deze Pagina