Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Je meent het :D Ik weet het hoor, was in een flauwe bui, hahaha!

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zit met plakogen na een butt-nacht, Megan kwam een paar keer en Ollie heeft sinds gisteren hoge koorts. Dus het wordt een pittig dagje :(

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    alies waar zie jij dat, bij car configurator??want als ik daar de trend of titanium intoets is dat idd een optie voor 200eur, maar bij mij is t geen optie en moet het achteraf, daarom denk ik duurder?!

maar ben op internet gaan neuzen, en bij professionele bedrijven ben ik rond de 200kwijt, doe ik t daar wel./
    en velgen zijn bij hun zo';n 700eur maar bij andere zaken heb je al mooie voor 400eur, dus maar eens goed kijken:

hier:vanacht om 1.30 ons meisje weer wakker met 40.2 dus weer zetpil gegeven, beneden flesje, toen nog nurofen gegeven en om 3 uur weer naar bed gelegd, gelukkig ging ze meteen slapen.
    vanmorgen denk ik wat voeld ze koud, heeft ze 34.7!!!nou na 1,5 uur bij ons in bed 35,1
    dus ik de ha gebeld want vind dat niet normal.
    nou ja het kon niet echt kwaad maar als ik wilde mocht ik komen, nou graag deze keer.
    dus moet er 10.15 zijn.
    de temp was net al 36.1 maar ga mooi niet afbellen, laat ze maar nog ene keer kijken...

hou jullie op de hoogte...

xxx

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano: Wouw, 34,7:$
    Succes zo bij de HAP!!!! Meisje is al lang zat ziek geweest.:(

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    tja en dat vanaf 40,2 vond ik wel bizar, maar volgens de ass vald dat wel mee.
    nou ja laat ze d'r toch mooi maar weer even nakijken.
    die 5e keer naar de ha in 1 week kan er ook nog wel bij haha

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Persoonlijk vind ik het ook wel erg bizar. Kijk dat ze naar de 36,5/37 gaat prima, maar je gaat van koorts naar onder temperatuur.

Gaf ze nog een reden waarom het wel "mee valt"?

7. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: jeetje zeg dat schommelt echt énorm, die temp!!! Ik zou ook gewoon gaan, ook al klimt haar temp nu wel.
    haha ondertussen ben je er als het goed is ook al, succes!!!

@ Gwen: sorry gisteren vergeten te reageren op je! Arno is nog niet begonnen met de shakes. We moesten dr ook pudding van da merk bij kopen maar die kan ik nog niet vinden! (kruidvat/etos gekeken)...
    Even kijken dus of op internet bestellen lukt.
    Hij mag naast de shakes wel gewoon eten. Volgens mij was het 1 maaltijd op een dag een normale lichte maaltijd. En in het weekend is het wat losser volgens mij. maar heb me er nog niet helemaal in verdiept.
    Tis het 2.2.3 dieet van protiplus in ieder geval. (modifast)

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano: Hoe was het bij de HAP?

@ Jedalin: Geef niks! Vallen de kosten een beetje mee? DAnk voor de info, ga eens kijken.

@ Hier: Ik bedacht me vannochtend in 1x dat ik een klein stoeltje heb voor Joënna. Deze naar beneden gehaald, en ze probeerd er in te gaan zitten!! Echt zo leuk om te zien, alleen hij is nog iets te hoog (of Joënna te klein).
    Heeft er iemand eigenlijk een Fauteuil? Ik vind ze erg leuk, maar weet niet of er veel gebruik van word gemaakt.

9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Oepsie, dubbel

10. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal!

@ Kleintje, wat een schitterend filmpje van Esmay!! Echt prachtig! En jeetje wat is ze al ondernemend, en snel met alles...
    Stan doet zulke dingen echt nie, dat klimmen enzo.. EN ik weet zeker als hij dat ding op zijn kop kreeg zeg maar, dat hij enorm over zijn toeren zou raken!! Vind het wel een super leuk badje! En ook voor onder de douche indd! Misschien moet ik strax ook es aan zoiets gaan denken voor Stan, want dit badje word nu wel aardig klein voor hem!! Al zit hij er nu meestal in, dus dat valt dan nog mee.. Maar toch...

@ Vriendlief, vind het moeilijk te oordelen of je misschien niet voorzichtig genoeg bent, snap dat je niet te bang wil zijn en ook nie te voorzichtig/overbezorgd wil zijn hoor (Zoals ik bedoel je vast :p)
    En daar valt natuurlijk wat voor te zeggen.. Ze moeten ook zelf gaan ontdekken en dat gaat nu eenmaal met de nodige bulten en deuken... Maar zelf ben ik toch denk ik liever iets te voorzichtig (eigenlijk zoals Jedalin ook zegt)
    Die kleintjes kunnen alles minder goed inschatten als wij.. En ik moet eerlijk bekennen dat ik ook nu al es fout zit met dingen inschatten.. En Stan is nog nie eens begonnen met dat gestunt! ;)

@ Darcy, sterkte vandaag meid!!
    Hopelijk valt het nog een beetje mee!

@ Ano, gosh, das wel een heel groot verschil ja! Lijkt mij ook nie normaal toe, raar dat die assistente er zo nuchter over deed...
    Maar fijn dat jullie toch konden komen! Hoe is het gegaan?
    Wat hebben ze gezegd?

@ Setti, oeehh, bbq-en!! HEERLIJK!!
    Zou ik ook wel willen, maar zit er nie in hier! :)
    Is zoo gezellig en lekker heh, om buiten te eten!!
    Je moet er nog maar even niet bij nadenken dat je morgen weer moet stomen! ;)

@ Gwen, :) bedankt voor het compliment over de foto!
    Lief van je!
    Ennuh, hoe gaat het nu met je hoofdpijn? En met Jorgens (kriebel)hoest en zijn ribben?
    En wat goed joh, dat Joenna ook duidelijk aan het grenzen verkennen is met het stappen!! Heb je ook nog filmpje?

@ Jedalin, word er tijdens zo'n mis ook echt aandacht besteed aan iedereen die is overleden, of is dat puur dat de naam word genoemd?
    Ik weet dat mijn moeder ook wel es naar zo'n mis is geweest voor mijn oma, maar weet verder niet wat het inhoud, haal je er wat steun uit?
    Is Daan onderhand ook al aan het fiegelieren hoe hij kan gaan staan zelf? :D

@ hier, zal even foto's plaatsen van vanmorgen! :)

Liefss

11. Soda Pop

Kijk nou es wat een droppiej ook! *smelt*

12. Soda Pop

Saampies!! Even paar foto's voor moederdag gemaakt (ze staan ook wel op hyves, hihi, maar voor wie dat niet heeft, ga ik hier ook even pronken:))

13. Soda Pop

En de laatste

14. Soda Pop

En nu zien jullie ook gelijk hoe zo'n enorme buik ik heb op foto 2! SHIT! VERGETEN TE KNIPPEN!!

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Stoeien met Meg:

16. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Hoofdpijn is gelukkig helemaal gezakt! Dank voor het vragen.
    Jorgen zit nog goed onder de medicatie. Hij loopt erbij alsof hij de hele dag stoned is, en slaapt erg veel. Wel heeft hij het idee dat de pijn minder begint te worden.
    Ik zal het vanmiddag proberen te filmen!

Vind je foto's hartstikke leuk. Ook leuk om op hyves de foto van vorig jaar met moederdag te zien en nu. Wat een grote vent is Stan toch aan het worden.
    Schat lijkt wel op mijn buik. Is ook nog steeds niet in vorm:( (netzoals de rest van mijn lichaam).

Jorgen heeft verder ook niks voor moederdag gedaan, en stiekem vind ik dat wel erg jammer. Ook al was het gewoon een ontbijtje op bed, met Joënna haar cadeautje die ze op het KDV heeft geknutseld.

@ Hier: Rond een uurtje of 16.00 komen mijn ouders, schoonouders en schoonzus met kinderen om te BBQ'en. Mijn zwager moet werken.

Joënna is niet echt te pruimen. Het enigste wat ze wil is de hele dag aan mijn handen lopen. De rest is huilen.
    Toen ik haar vanochtend uit bed wilden halen na haar ochtend slaapje, wilden ze dit niet. Ze heeft nog ruim een uur in bed gespeeld.

Tijd dat ze gaat leren om los te lopen. Loopwagentje pakt ze amper. Ze wil alleen maar aan mijn hand(en) lopen.

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Darcy: Leuke foto!

18. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    'kussie super leuke foto's meid!!ennuh die buik, die hebben de meeste van ons denk ik hoor!!!is wel een prachtig kindje uitgekomen he!!!

nou de ha vond het niet raar of zorgwekkend die tempschommeling.oortjes waren nog wel wat rood en keel ook.
    moet het maar gewoon aankijken...

ze ligt nu vanaf half 1 op bed, moet zeggen dat ze wel wat gezelliger is en iets minder hangerig huilerig, hopen dat dat zo blijft!

19. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano: fijn dat ze bij de HAP niks "vreemds" hebben gevonden. Had de arts nog een verklaring waarom ze in 1x onder temperatuur had?

20. Soda Pop

Hmm, ik kan me voorstellen dat je het (stiekem) wel heel erg jammer vind hoor!!
    Dat is het ook!! :( Stoned of nie (;)) Zo'n lieve hardwerkende mama als jij verdiend ECHT wel minstens een ontbijtje op bed ofzo...
    In iedergeval, iets waardoor jij toch echt het gevoel krijgt dat het moederdag is en je even lekker in de watten word gelegd! Zo'n dag is er nie voor nix, hihi!!! :D Het kan nog zo commercieel of wat ook zijn, het is toch altijd leuk als je verrast word!
    *knuffel voor jou meis*

Ik denk dat die stap ook vast gauw komt, dat Joenna het loopwagentje interessanter vind dan lopen aan mama's handje....
    Je word er vast moe van zo...

Deel Deze Pagina