Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Nouw jah, als de huisarts zegt dat het niet ernstig is of wat ook, dan tjah, wie zijn wij... Maar toch vind ik het heel fijn te lezen voor zowel Neomi als voor jullie dat ze toch wat minder hangerig is enzo!!
    Het gaat nu vast weer de goeie kant op meid!!!
    Hopelijjk vanacht weer goed slapen en morgen een stuk fitter weer op!

Hihi, lief dat je het zegt, maar ik heb hem niet ontdekt bij jullie op de meeting! :D
    En jij al helemaal nie!! Je hebt me toch een figuurtje! PFOEH!
    Setti is ook harstikke slankie, en Marye ook... Jedalin hetzelfde en Vriendlief ook!! (!!) Dus vriendlief, dat jij zegt dat je gewoon alles eet enzo.. Nouw das niet aan je af te zien! Jij hebt ook een strak figuurtje!!
    Nijnja zag er ook harstikke goed uit! En ook Alies heeft een harstikke goed figuur!!!
    Dussuhhhh.... :p
    Nouw en nu heb ik dacht ik ook iedereen gehad!
    En iedereen is slankie als een den!! Ow zo!!

Dussuh, maar goed... dat terzijde...
    (wel link dat ik weer es namen noem, strax ben ik er weer een paar vergeten) Maar jullie kan ik me zo voor de geest halen, als er nog meer zijn, dan moet ik even dieper graven, hihi)

Liefsss

2. Soda Pop

Zie haar genieten dan!! Prachtig!! En jij straalt ook helemaal!! Echt mooi om te zien!! :)

3. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Alle mama's een fijne Moederdag gehad? Hihi.

Kussie; mooie foto's! Leuk dat jullie dezelfde kleur shirt aan hebben :)! En dat buikje valt reuze mee, echt hoor!

Darcy; leuke foto van moeder en dochter.
    Hoe gaat het nu met je kids? Ollie al wat opgeknapt?

Gwenolyn; jammer geen verrassing. Stiekem niet leuk!
    Ow dat lijkt me ook zo irri als ze niks anders wil terwijl je het poepie druk hebt. Nog een leuke bbq gehad?

Ano; Oeh raar die temp. Zou ook schrikken en bellen hoor. Fijn dat het achter af niks was. Hopelijk vannach een goede nacht voor jullie. Hoelang heeft Neomi nu koorts gehad?

Hier; nou gister toch naar de Fam. van marc geweest. Maar was binnen het half uur weer thuis met Taleah. Ze trol het echt niet. In badje gedaan en toen naar bed. Ze had ook flinke koorts dus ja niet gek dat ze het niet trok. Maar ja oma weer blij dat ze Taleah had gezien en ik even snel gegeten daar.

Afgelopen nacht was een ramp. Zucht! Elk uur wakker. 40 graden koorts. Op m'n buik geslapen, tussen ons in, flesje op etc. Toen na een zetpil nog van half 4 tot 7 uur zoiets geslapen.

Heel de dag hoge koorts gehad. 3x geslapen vandaag en niks gegeten, alleen 3 flessen melk op. En een paar hapjes fruit.
    Na het ochtend slaapje ook nog 2x over gegeven. Och wat was/is ze zielig vandaag.
    Nu ligt ze weer met 40 graden koorts en een zetpil te slapen.
    Ben bang dat het weer een lange nacht gaat worden, dus drink een kopje thee en duik m'n bed in.

Hoop zo dat ze wat opknapt. Duimen jullie mee..

Moederdag halen we nog in hebben we afgesproken. Hihi!
    Wel kadootje gekregen van t kdv, super lief en leuk!

4. Soda Pop

@ Eliesah, vanaf deze kant word er zekers meegeduimd! Ik hoop dat jullie vanacht toch een paar uur flink slaap krijgen, en dat de zetpil goed z'n werk doet!!
    Beterschap!!!

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    We hebben een super gezellige BBQ gehad. Uiteraard weer veelste veel in huis gehaald, dus de helft is de vriezer in gegaan!

Joënna heeft ook heerlijk mee zitten te smikkelen, maar die was om 19.00 helemaal out. Die had het gehad. Naar boven gebracht, en ik heb haar ook niet meer gehoord.

Ze heeft vandaag weer veel stapjes los gezet!!! Ben zo trots op haar. Het lijkt wel alsof ze het door begint te krijgen.

@ Eliesah: Wat had Taleah geknutseld op het KDV? Joënna hd een oorkonde gemaakt, en een steek beschilderd. Erg leuk gedaan!
    Inderdaad, stiekum niet leuk. Wel heb ik een heel lekker luchtje van hem gehad (2 weken geleden. Dan hadden we hetzelfde luchtje op voor de bruiloft).

@ Eliesah & Ano: Sterkte vannacht!!!

6. Soda Pop

@ Gwen, een steek gemaakt? Wat is dat dan toch?
    En hetzelfde luchtje?
    Je bedoeld van het zelfde merk?
    Of is het iets wat zowel vrouwen als mannen dragen? *geen verstand van*
    Lekker slapen strax! Dat gaat vast lukken met een heerlijk gevuld buikie! :D

@ hier, ik wil nog even wat met jullie delen..
    Als Stan nu boos op mij word als ik zeg dat hij iets niet mag, dan knijpt hij zijn ogen dicht, whahahahahaa, het is zooo grappig!
    En verdorie, ik moet dan gewoon lachen heh, en ik weet dat ik dat niet moet doen, maar het lukt me niet!!
    Wat is het ook een deugniet!!

Ow en nog wat.. Vanmiddag waren we aan het fietsen, en zo van het één op 't andere moment begint ie me toch te huilen.. :(
    Heb ik nog nie eerder mee gemaakt, was gelukkig nie al te ver van huis, heb hem uit eindelijk met een bijna leeg flesje kunnen afleiden, maar wat doen jullie als jullie kids gaan huilen op de fiets? Ik bedoel, speelgoed enzo meenemen is ja geen optie, tenminste, Stan gooit alles van zich af als het hem nie meer zint!
    Help? ;)

Liefs en truste, ik ga op bed, heb voor het eerst sinds een week weer migraine!
    Gewoon een week geen migraine gehad, das lang joh, voor mij!!

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Kussie: Hahahahahahah, lees nu pas mijn typfout: Ik bedoel een steen geschilderd. Die hebben ze op een bierviltje geplakt, en het bierviltje ingepakt in zilver folie papier. Erg leuk geworden.

Voor Jorgen hadden ze ook een tekening geknutseld met "Beterschap papa" erop.

Ik heb Acqua di Giorgia van Giorgio Armani. Ruikt er lekker!!

Wat een heerlijk bericht dat je een weeklang geen migraine aanvallen hebt gehad.

Ik heb haar tutdoekje aan een spenenkoord bij me, zodat die niet van de fiets kan vallen.
    Als ze gaat huilen vind ik het ook erg lastig om te troosten. Meestal helpt het als ik ga zingen op een rustige toon. Dan word ze ook weer rustig. Vooral "mamasé" is favoriet, dus die blijf ik maar herhalen tegen haar.

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ gwen: Nee de prijzen zijn behoorlijk duur! Helaas..

Heb nog geen stoeltjes voor de kids.

@ kussie; In zo'n mis wordt inderdaad de naam genoemd. Ik haal niet echt steun uit zo'n mis, maar wel uit alle familie die naar de mis toe komt. Daarna gaan ze allemaal op de koffie bij ons pa en dat is gewoon wel erg fijn om rondom deze dagen even met de familie te zijn. En dan wordt er verder niet echt over ons mam gepraat hoor, maar gewoon, het bij elkaar zijn.

Daan heeft nog een ieniemiene zetje nodig om te gaan staan, maar ik weet zeker dat ie het kan. Hij moet het nog ff durven nu. Als ie dan staat vind ie het prachtig. Denk dat ie binnen een weekje of 2 wel staat.

Stan's haar wordt ook lang zeg!! :) LIeve fotos!!

@ Darcy: hahaha wat een lol heeft Megan!! :D

@ ano: gelukkig niets verontrustends bij Neomi! Hopelijk is het nu snel klaar met die koorts!! :(

@ kussie: whaha ik slank? Heb nog altijd een hangbuikje van die stomme grote buik over! hangbuikje met straie...jakkes!

@ Elisah: wat een horrornacht!!! Sterkte komende nacht.

@ Kussie: whahaha een steek, da's zo'n muts/hoed die de raad van 11 met Carnaval op hebben! :D (Toch, gwen, die bedoel je neem ik aan? ;))

Sja op de fiets kun je idd weinig afleiding bieden met speeltjes..hier nog geen gehuil op de fiets gehad maar ze vinden de bel altijd wel interessant.

@ hier: vandaag leuke dag gehad. Vanmorgen cadeautje gekregen van arno/kindjes; mijn lievelingsluchtje :)
    Op het kdv hadden de kindjes ook geknutseld. Een theepotje uit papier geknipt en die beschilderd. Daaraan een theezakje en een klein gedichtje dat ik lekker rustig aan mocht doen vandaag hihi.
    Dat rustig aan doen zat er niet echt in haha, want arno en ik hadden vandaag een evenement in Budel waar we in de organisatie zitten. De vader van Arno origaniseert het met een aantal mensen en wij zorgen voor de scores aan het eind va nde dag. Tis kort gezegd een route voor paardenkoetsen en paardrijders met raadsels tussendoor en de scores berekenen wij dan op t eind :).
    Rond 11 uur aangereden en vanavond om kwart voor 8 weer teruggereden. Kids zijn vanmiddag uurtje of 2 erbij geweest en verder met schoonmoeder thuis geweest (wonen in budel ook)
    Die hebben daar overdag niet meer geslapen (ze huilde wat en schoonmoeder kan ze niet laten huilen *zucht*)..uiteindelijk sliepen ze om kwart over 6..achja.
    In de auto bijna niet geslapen (45 minuten rijden), thuis flesje gegeven en ze zijn als een blok in slaap gevallen haha.

Morgen lekker een dagje vrij.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Gwen : Oh hahah een steen dus. Ach, weet kussie ook weer wat een steek is!! :D

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    En ik ook: Weer wat geleerd:D

11. Soda Pop

Goeiemorgen,

Dank voor de uitleg over zowel de spelfout als wel de steek!! :D:D:D
    Hahahahaha!!!

@ Jedalin, ohhh, komt dan (bijna) de hele familie, nu kan ik me er beter een voorstelling van maken.. Wat ontzettend fijn zeg...
    Vind het hartverwarmend om te lezen.. Hier is dat niet zo zeg maar...
    Mijn neef is ook overleden (bij een auto ongeluk) toen hij net 18 was... -hij was zelf aan het lessen, maar heeft zijn rijbewijs nooit kunnen halen, hij zat bij een kameraad in die net het rijbewijs had en tis toen ongelofelijk mis gegaan- Maar er is totaal geen saamhorigheid in de familie.. Dus vind het fijn te lezen dat het bij jullie wel zo is en dat jullie mams, duidelijk een warme plek bij ieder in het hart heeft!! En kan me voorstellen dat je dáár indd heel veel steun uit put!

@ Gwen, ah een steen dus! :D Ik begrijp het!
    Hmm, misschien kan ik ook iets met een koordje aan het stuur vast maken, dat hij in iedergeval "iets" heeft om mee om te klooien.. En zingen.. Ehm tjah, hihi, ik kan het eens gaan proberen! Al weet ik niet of de rest van de stad daar blij mee zal zijn :D

@ hier, zoww, al weer lekker gedouched! En jawel, ik heb de motivatie na een but-weekend (qua eten dan :)) weer gevonden...
    Ik heb mijn doelen bij gesteld en ga zonder er nog (te) veel op te focussen verder met waar ik mee bezig was....
    Thanks voor al jullie steun en lieve woorden!
    Tis moeilijk om zulke dingen te accepteren, maar ik ga het echt proberen.. Dat lukt natuurlijk nie in 1 weekend, maar misschien gaat het zelfs wel beter als ik het meer los laat.... :) Komt goed!

12. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Darcy: Wat een super foto, het geluk straalt er vanaf!

Kussie: Ook mooie foto's van Stan! Goed dat je weer motivatie hebt weten te vinden, ben trots op je!

Elisah: Hoe is het nu met jullie meid? Hopelijk gaat het weer stukken beter!

Ano: Hoe is het met Neomi gegaan vannacht?! Hoop echt dat ze snel weer beter is!

Jedalin: Klinkt als een hele fijne moederdag! Super trouwens dat de hele familie naar zo'n mis komt. Hier zou dat echt nooit gebeuren hoor.

Hier: Gisteren een heerlijke dag gehad. Eerst knutselwerkjes gekregen die ze op het kdv hadden gemaakt. Daarna zijn we met mijn moeder gaan lunchen, kinderen waren super lief. Had voor hun ook gewoon eten besteld en ze hebben heerlijk zitten smullen. We waren er op de fiets heen gegaan, 10 km heen en terug ook weer, dus gelijk de nodige beweging gehad. Daarna naar mijn schoonouders geweest tot een uurtje of 7. Kinderen daarna doodop op bed gelegd. En vandaag zullen ze vermoedelijk die slaap wel weer inhalen. :)

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Straks naar de ha, ze wilde de toch even zien. Had gebeld om te vragen hoe en wat. Moeten er om kwart voor 11 zijn.
    Wilde ik vroeg naar bed gister, was madam ineens klaar wakker. En was ineens weer fit. Ze heeft op ons bed staan dansen en gek staan doen. Duurde maar een half uur en was toen weer een zielig musje.
    Om half 10 weer naar bed, om half 12 wakker om half 2 wakker toen om half 3. Zetpil, flesje en weer er in toen geslapen tor half 8. Dat was wel even fijn. Om 9uur lag ze weer op m'n borst te slapen en nu in bed. Ga dr zo wakker maken om naar de ha te gaan. Ben benieuwd.

Ben ook aan t proberen om morgen vrij te zijn. Maar gaat denk ik niet lukken. Bah, wil gewoon bij m'n meisje zijn!
    Marc kan ook geen vrij krijgen, hmm wil geen oppas als ze ziek is.
    Nou ja word vervolgd!

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girls,

bedankt voor de leuke reacties.
    Gistermiddag verlaat Moederdag gevierd toen mijn man van zijn werk kwam - en wat ben ik verwend :D
    Van Ollie een zelfgemaakt buideltje met luchtverfrisser erin (het buideltje was een beschilderd doekje, heel creatief) en van Megan een tegeltje met haar handafdrukje.
    Van manlief een zeldzame fles Chardonnay uit 2006, uit de privé collectie van de wijnhandelaar (hij had er zelf nog maar 6)... lekker!

Ga even teruglezen zo.

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik val zo maar ergens tussen weer;

Kussie en Darcy: leuke foto's :)

Eliesah en Ano: beterschap :(

Jedalin: wat fijn dat de hele familie naar de mis is gekomen, dat zou hier idd ook niet gebeuren denk ik!

Kussie: nou ik heb ook een buik hoor en ik vind die van jou ook reuze meevallen! Gewoon doorzetten en tanden op elkaar al is dat soms erg moeilijk....

Gwenolyn: fijn dat jullie een leuke barbecue hebben gehad :)

en verder weet ik het niet meer.....

Straks om 13.00 met Esmay naar het CB, ben benieuwd! Ze krijgt ook weer 2 prikjes.....
    Verder had ze gister een kort broekje aan en ze wilde steeds naar buiten maar dat deed zeer aan haar knietjes dus nu gaat ze als een aapje (op handen en voeten ) buiten lopen haha! Ze probeert af en toe wel te gaan staan los buiten maar dat lukt haar nog niet zo goed!

Verder hebben we een goede moederdag gehad, ik werd alleen jammer genoeg om 8.15 uit bed geroepen want "Esmay heeft een verrassing" ik dus naar beneden stond er een heerlijk ontbijtje voor mij klaar die hij besteld had bij zo'n ontbijtservice, met een roos, chocolaatjes en een lief kaartje namens Esmay :)
    Ook had ik een potje gekregen wat ze op het KDV hadden gemaakt met Mama's Thee erop, zaten dan 2 thee zakjes in en er was een hartje opgeplakt, vond het een beetje tegenvallen want er zat niks persoonlijks van Esmay bij, niks geschilderd ofzo en dat had ik eigenlijk wel wat leuker gevonden!

Vandaag heeft ze trouwens voor het eerst staartjes in :p Moet alleen nog wat kleinere stiekjes kopen want deze zijn een beetje lomp, en 1 kant trekt ze er ook steeds uit haha!

16. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Zie hier de staartjes:

17. Soda Pop

@ Kleintje, hihi, lief hoor die staartjes! Staat erg leuk!!
    Hm, wel jammer jah, dat ze Esmay er niet iets op hebben laten "kliederen" Maar er is wel aan m-dag gedacht.. Vind ik eigenlijk best wel heel leuk!

@ Eliesah, wat zeiden ze bij de huisarts?
    En heb je al iemand gevonden die voor je wil werken?
    Of een andere manier om toch vrij te kunnen hebben?

@ Ano hoe is het met Neomi vandaag?
    Knapt ze al wat op?

@ Marye, das een knap end fietsen jah! En gezien dat jou kids slaapkoppies zijn, denk ik ook wel dat jullie een relaxed daggie zullen hebben vandaag! :D En ja joh, heb je ze "Gewoon" eten besteld, zou ik echt nog nie durven! Fijn dat ze er heerlijk van hebben gesmikkeld!

@ hier, net WEER naar de tandarts geweest. En indd, nog steeds stonden mijn kiezen niet goed op elkaar, dus daarom nog pijn.. Weer bijgeslepen en ik hoop dat het nu klaar is.. Pffff.
    Stomme gaatjes ook.... :(

Liefsss

18. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    even een foto van zijn grote AUW!!!

Hoop dat iedereen een fijna moederdag heeft gehad!!!!

Bah wat een weer van daag he! GA zo naar de makro met me schoonmoeder! Wou pam,pers kopen maar de aanbiedeing bij trekpleister en etos zijn goedkoper dus tja dan halen we het daar he!!!

Ow Kussie ik zal je volgende keer wel even mijn buik showen!!! Want die zit er wel degelijK!

19. Soda Pop

@ Vriendlief, hahaha, ik zal een bril meenemen, misschien dat ik hem dan zie! :p
    Wowww, Jan helemaal een blauw neussie! Arme ventje zeg! Maar hij kijkt er wel vrolijk bij! Heeft hij er geen pijn (meer) aan?

En veel plezier bij de makro!
    Hopelijk zijn er nog andere leuke aanbiedingen!

20. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    nee hij heeft er gelukkig geen last van......En die bril kan je achterwegen laten hoor!!!

Deel Deze Pagina