Kussie WAUWIEWAUWIEWAUW!!!!! Eindelijk erkenning! Goed zo! Wat heerlijk voor je! Enne qua kinderdagverblijf...? eerst maak je je zorgen of ze wel kunnen wennen maar vervolgens springen ze bijna uit je armen als je de deur door bent; speluh!!!!
Ik ben buiten mijn boekje gegaan, en heb een fauileutje aangeschaft. Ondanks dat ik niet van Woezel & Pip hou, is het deze geworden: Woezel & Pip. Ik vind hem erg leuk!! Ze heeft er veel plezier van. Ik moet hem alleen nog vast zien te zetten, want ze kiekult er nu mee om. @ Kussie: Ze hoeven inderdaad helemaal geen last te krijgen van de prikjes. Tot nu toe is het meegevallen. Ze ligt alleen de hele dag te slapen en is een beetje hangerig. Van de meningokokken C kan ze vandaag en morgen koorts krijgen en de BMR volgende week koorts, opgezetten klieren en rode vlekjes. Tja, ik zie wel hoe het een volgende zwangerschap gaat. @ Eliesah: Is Taleah "gewoon" in 1x gaan lopen? Balen meid dat jullie weer zo'n beroerde nacht hebben gehad. Daar krijgen jullie beiden wel een kort lontje van. Logisch toch? Probeer op de dag even bij te slapen. @ Superb: Hij kan er nog wel 3 kwart jaar last van blijven houden. Dus hij heeft nog wel even te gaan. Hij hoopt volgende week weer te kunnen gaan werken. We zien het wel. Tja, het is natuurlijk erg dubbel. Hier heb je je famillie om je heen, maar een leven in Italië is ook niet verkeerd. Lijkt me heel anders als in NL Hahahahaha, grappig dat zijn tanden nu in 1x als een razende door komen. @ Darcy: Hahahahaha, weet je zeker dat je kinderen niet ergens onder de modder zitten @ Kruidvat luiers: Tot nu toe ook geen ongelukjes gehad. Ze zitten 's ochtends echt bom en bom vol, maar niet nat.
@ kussie: wat suuuuper zeg, wat een goed nieuws!!! PROFICIAT!!!! Gaaf dat stan dan ook naar het kdv kan gaan! Leuk voor hem!!! @ bijnamen: hmm hier niet echt bijnamen. natuurlijk wel lieffie enzo, maar geen echte naampjes zoals sommige haha. Niet mijn ding @ setti: Hoe bevalt de tuinset? Die is er toch al he?! @ Gwen: oh toch weer spannend, een foto van de heupen, ook al zal het waarschijnlijk niets zijn. Wel goed dat ze het checken. Wanneer moet je die laten maken? Super dat ze zo goed groeit enzo! @ johannal: Wat een leuke foto's en je ziet er leuk uit zeg! Seph is ook écht een lieverdje!!! @ Superb: wooow wat komen zn tandjes ineens snel!!! Arme kerel! @ elisah: hier gaan we er gewoon ongeveer om en om uit hoor, ondanks ik wel of niet moet werken de volgedne dag... Moet ook vroeg op dus heb mijn slaap ook nodig net als arno! Gelukkig heeft ie er nooit een probleem van gemaakt. wat balen dat taleah zo slecht geslapen heeft, en ook nog zo'n flinke koorts! Arme meid...met dit warme kleffe weer. Sterkte! @ Luiers: hier overdag lidll luiers, gaat prima. Snachts pampers omdat de lidll luiers het niet houden. Pampers doen het snachts prima en ik koop ze eigenlijk altijd in de aanbieding, meestal een pak gratis dus dan zijn ze vaak ongeveer even duur als b-merk/eigen merk. @ hier: vannacht hebben d&j gelukkig goed geslapen. Om half 12 ongv even wakker, daarna niet meer. Vandaag is Daan weer een paar keer gaan staan dus hij heeft het ook door! Jeej! Hij gaat ook al zelf zitten meestal! Hij is wel een beetje stoerder als jesse daarin, die staat vaak nog te piepen dat ie niet weet wat te doen. Vandaag een behoorlijk moeilijke dag; mn moeder is vandaag 5 jaar geleden overleden. Heb gewerkt voor t eerst en opzich was dat wel een goede afleiding, maar wel heel raar. 5 jaar geleden werkte ik ook een dagdienst en nu ook, dus toen ik langs huis reed (kom daar langs als ik naar clienten rijdt) kwamen wel herinneringen op. Smiddags wat langer pauze gehouden en bij het graf geweest. Daar haar liedje (you'll never walk alone) afgespeeld op mijn telefoon, best wel hard hihi, op het kerkhof, en dat was wel heel erg mooi want ik zag echt gewoon in mijn gedachten dat ze aan het lachen was. zo bijzonder.
Daar zeg ie me wat. Mijn pa heeft vroeger een lijkwagen gehad. Konden zijn maten allemaal mee in de auto. Brrr wel spooky als je zo'n rail nog op de bodem zag liggen, waar de kisten op gereden werden.
Kussie: gefeliciteerd!!!!!!! Weet niet of jullie het gelezen hebben maar kruidvat luiers zijn ook als beste getest!!!! Deze week zijn ook de pampers weer in de aanbieding bij trekpleister en etos!!!! Vandaag weer gezwommen.....jan vond het weer heerlijk!!! Zondag komt er iemand kijken of er een muur in onze slaapkamer kan voor een 2de kamer.....ben benieuwd...begint we te kriebelen nu bij ons beide!!! Met mij gaat het iets minder....loop al ene tijd met me oor en nu istie dus onstoken......hij is wel geknapt vandacht maar er blijft maar vocht uit lopen:S hoop dat het snel overgaat!
koosnaampjes: Janneman, koekie,poppetje(sorry niet echt mannelijk) en als hij gepoept heeft dan zing ik altijd een liedje van Jan heeft een poepie in zijn broekie, en dan lacht hij altijd
idd dan is het soms ff lastig en moet je keuzes maken of of voor je bekken lijkt me lastig ja en fijn dat jorgen t overdag met minder medicatie probeert balen van de nachten want je nachtrust is zo belangrijk en wat is ze goed gegroeid zeg. en idd een fijne gedachte om voor de zekerheid een foto te laten maken
ik geloof je gelijk dat je soms t idee hebt om op t vliegtuig te stappen hihi t zijn echt 2 verschillende werelden. en jeey dat gaat hard zeg van 1e tandje naar 6
hopelijk zakt de koorts snel en is ze snel weer de oude fijn dat marc t niet erg vond. lisanne heeft nog geirriteerde billetjes dus we blijven stug doorsmeren.
nou je hebt je moeder mooi herdacht meid. ik weet zeker dat ze ape trots is op jullie!!!!! lijkt me idd wel een moeilijke dagen zo eerst dr verjaardag en nu dr sterfdag. dikke knuffle meid
Kussie meid wauwieeee van harte gefeliciteerd!!!wat super gaaf dat je gewoon een baan heb t, je hebt het echt verdiend hoor!!!!!!en stan naar het kdv, dat komt vast goed joh, misschien is het even wennen, maar hij gaat het ook heus wel leuk vinden, al die andere kindjes, en zo veel speelgoed. eliesah, he meid wat balen dat Taleah zo ziek is nu, een flink koudje ze te horen.zielig zijn ze dan he?nou beterschap hoor johannal, mooie foto;s van jou en seph!!zo te zien hebben jullie een leuke moederdag gehad! Setti, hahahah applause, nou die ken ik niet, maar t klinkt niet jofel haha. Ga straks nog eens even kijken voor velgen, heb al mooie geizne, maar die zijn 17inch, er zit nu 15 op....kloote van die cursus maar ja jij hebt je best gedaan dus aan jou ligt het niet als je er niet bent. Jedalin, he meid krijg gewoon de kriebels als ik je verhaal lees, lijkit me echt moelijk als je je moeder moet missen. je hebt het wel mooi herdacht vind ik, zo met je muziekje bij het graf, ze vond het zelf vast ook heel mooi ..dikke knuffel! hier:nou Neomi vandaag weer naar het kdv geweest en ik gewerkt, en het ging super. tis nog nooit zo goed gegaan op het kdv. ze zeiden al, is die weekl toch nog ergens goed voor geweest haha. ennn heb me moederdagcadeautje ook gehad haha, een tegeltje waarop neomi heeft geverfd, en dan zit er nog een handje op en wat gouden glitters, en een klein tekstje geplakt, en dan hadden ze het leuk ingepakt, echt super leuk gedaan vind ik!!!!
jedalin: hihi leuk dat je het liedje zo hard zet op het graf...Mooi hoor!5 jaar geleden alweer en je mist haar nog elke dag! KUS voor jou!
@ Jedalin: Ik denk ook niet dat er iets uit komt, maar goed je weet maar nooit. Deze week krijg ik van het CB de brief voor de huisarts. Dan kan ik naar de huisarts voor een doorverwijzing. Geen idee wanneer ik dan terecht kan. Of ik zo naar het ziekenhuis kan, of dat het via de kinderarts gespeeld moet worden. Hahahahahaha, zie je wel: Daan kijkt gewoon de kunst af bij Jesse. Pittige dag meid. Zeker omdat je voor de eerste keer bent gaan werken. Dat roept extra herinneringen bij je op. Vind het wel sterk van je dat je haar nummer kei hard op haar graf hebt afgespeeld. Toppertje!! @ Vriendlief: Gebruik jij bij het zwemmen van die vleugeltjes voor om de armen, of zo'n vestje waarmee ze blijven drijven? Ooohhhhh, spannend. Dus bij jullie gaat de anticoncepti ook snel de deur uit? @ Ano: Hoe gaat het met je eisprong? Al iets kunnen vinden? (sorry weet even niet hoe ik het anders kan formuleren om te vragen). Wat fijn dat het weer goed gaat met Neomi!! Wat een leuk cadeautje heeft ze geknutseld voor moederdag @ Setti: Is wel grappig dat ze even zwaar weegt als een zoontje van goede vrienden van ons, die 8 maanden oud is Hoelang heeft de zalf nodig voordat het werkt?
gwe"n: nee gewoon bandjes....en gat super Jan loopt en drijft het hele zwembad door!!!! Ik kan eigenlijk wel op de kant gaan zitten zo goed gaat het Ze raden bij ons ook eigelijk zo'n vestje af omdat ze dan te veel ondersteund worden.....
@ Vriendlief: Dank voor de info. Dat laatste heb ik ook wel eens gehoord. Dan worden het van die saaie oranje bandjes.
Hey allemaal, @ Jedalin, ook hier helemaal kippevel.. Ik kan het me niet eens voorstellen hoe het moet zijn zonder moeder... Ik vind het zo erg voor jou... Heb jij eigenlijk ook broers en/of zussen? Weet ik zo 1 2 3 helemaal nie (meer)... Vroeg het me zo af! Hoe je dat gedaan hebt op het kerkhof, ik vind het zo'n mooi en lief gebaar naar haar toe... Was je alleen eigenlijk bij het kerkhof? Dat moet toch ook nie makkelijk zijn, hele dikke knuffel voor jou meis! Ik hoop dat je vanavond fijn tegen Arno aan kan kruipen... @ Superb, een dikke knuffel voor jou! Het lijkt mij ook zo moeilijk om weer te verhuizen en alles toch weer opnieuw op moet gaan bouwen, ookal is je familie dan vlakbij... En het kan zijn dat jullie ook nu nie voor vast in NL blijven toch? Hoe gaat het met het wennen van de kids nu dan? @ Eliesah, fijn dat Marc er ook uit wou, misschien een idee dat jullie net als Arno en Linda om en om gaan? Misschien helpt dat een beetje, want indd dit is wel super zwaar voor je zo... @ Bomvolle luiers, hier een paar x gehad, smorgens, maar nu valt het eigenlijk best wel weer mee.. Ik vraag me steeds meer af of hij wel genoeg drinkt... @ de rest, nouw ik weet het niet meer... Sorry... NCIS begint, dus ik ga maar es onderuit zakken Liefsss en thanks voor jullie reacties! Stan zal indd hopelijk gauw wennen en het prachtig vinden, maar het moeilijke vind ik vooral dat je de zorg overdraagt aan vreemden... Tis zo tegen mezelf in ofzo, hadden jullie dat niet?