gwen: ze hebben hele leuke vleugeltjes hoor.....woezel en pip enz ook en tja helaas ook van die saaie oranje
@ vriendlief: Op internet? In de winkel zie ik alleen maar van die saaie bandjes. Op internet ook al gesnuffeld, maar die zijn alleen maar vanaf 2 jaar. Of gebruik jij die gewoon?
Het maakt toch niet uit of ze van die saaie zwembandjes om hebben? Als ze maar lol hebben toch? Soms hebben ze bij zwembaden ook wel zwembandjes liggen. Waar wij weleens heen gegaan zijn, daar hadden ze ook gewoon zwembandjes liggen. In 2 verschillende maten.
@ Jedalin; Een moeilijke dag voor jou. Mooi om te lezen dat je er ieder jaar nog zoveel aandacht aan schenkt. Dat geeft wel aan dat je moeder een heel bijzondere vrouw was. @ Darcy; Was het gezellig bij de varkens? @ Eliesah; Beterschap voor Taleah. Sneu voor het meisje dat ze toch nog zo ziek is geworden. Fijn dat ze de rest van de week thuis kan blijven. Hopelijk knapt ze snel op. Jasmijn is inderdaad heel mager. We hebben daar ook veel zorgen over gehad. Op een gegeven moment heeft ze zelfs medicijnen gekregen voor ondervoede kindjes. @ Vriendlief; Spannend hoor, jullie gaan dus ook echt voor een broertje of zusje. Sterkte met je oor! Hopelijk gaat het snel beter. @ Setti; Fijn dat de tuinset zo goed bevalt. @ Ano; Fijn dat Neomi het vandaag zo naar haar zin heeft gehad op het KDV. Leuk moederdagscadeautje heb je gehad. @ Gwen; Bij ons in het zwembad liggen ook gewoon zwembandjes in verschillende maten. Zowel oranje als gekleurde. @ All; Bedankt voor jullie lieve reacties. Het lucht wel op om ook eens gewoon te kunnen zeggen dat het wel lastig is om te wennen in NL. Het heeft er, denk ik, ook mee te maken dat ik na bijna 5 jaar in IT te hebben gewoond weer heel erg moet wennen aan de nederlandse gewoonten en manieren. Als je naar het buitenland verhuist dan hou je daar rekening mee maar als je terug naar NL komt dan verwacht je toch dat alles min of meer meteen vertrouwd is.
gwen de creme werkt vrij snel want het is een soort van hormoonzalf geloof ik de roodheid was al een heel stuk minder maar nog wel erg schraal en rode bultjes dus hopen dat t snel weg gaat met 2x per dag smeren en verder talkpoeder gebruiken over de dag
Het gaat er ook om dat je samen lol hebt, maar vind het leuker om gekleurde bandjes om te hebben. Anders word het gekleurd oranje
(Sorry, een deel van dit berichtje stond nog in mijn kladblok, maar is intussen een beetje achterhaald!) Kussie: BMI zegt niet alles, hoor! Topsporters, bijvoorbeeld, hebben standaard een te hoog BMI, omdat spieren zwaarder zijn dan vet. Misschien kun je de huisarts vragen je rugvet eens op te meten, dat zegt veel meer. Of heeft de sportschool zo'n weegschaal waar je je vergehalte kunt meten? Vriendlief: oei, uit bad klimmen klinkt inderdaad wel heel erg eng... Toon is vooralsnog niet zo'n brokkenpiloot. Even snel afkloppen! Oh, en de glijbaan hebben we zo bij Karel aangeleerd en dat proberen we nu bij Toon ook: op de buik en dan voetjes eerst. Dan landen ze altijd op de voetjes en niet op hoofdje of handjes. Als ze op de billen zitten, is er op het einde nog wel eens zo'n versnelling dat ze met het hoofd achterover vallen (deed Karel laatst trouwens nog, heel eng. Hij schrok er zo van dat hij helemaal verkrampte, wat wij weer heel eng vonden natuurlijk, omdat hij op zijn hoofd was gevallen. Het was gelukkig helemaal in orde). Ik hoop dat het lukt met het muurtje . Linda; Haha, je doet het voorkomen alsof ik gewoon met mijn kopje koffie vanaf de bank zat toe te kijken hoe Toon recht naar achter viel! Zo was het niet, hoor! Maar hij ging ZO vaak staan, en ja, soms was ik net even weggelopen en hoppa, dan stond hij weer, en was dus alweer gevallen! Fijn dat Jesse het zitten zo snel doorheeft (heeft bij ons echt weken geduurd!). Kleintje: leuk filmpje! Wat een leuk badje ook, ziet er hip uit! Ano: fijn dat Neomi zich weer beter voelt. Hopelijk blijft het zo. Johanna: lieve foto's. Jammer dat we je man net niet goed kunnen zien . Onze bijnamen: Tonemans, Tonepoon, boeferd en gewoon Toontje. Kussie: GEFELICITEERD. Super dat je gewoon een echte baan krijgt! Gaan je werkzaamheden nog veranderen of blijven die hetzelfde? Linda: mooi dat je zo het gevoel had dat je moeder er bij was. Ik weet zeker dat ze supertrots is op jou en je mannen. Superb: logisch dat je moet wennen, maar ik kan me ook voorstellen dat je daar zelf niet zo'n rekening mee had gehouden. Je leven is nu ook heel anders dan vijf jaar geleden, he. Hier: keuken is gisteren geplaatst en ik ben er heel blij mee. Er moet nog wel het een en ander gebeuren, zo was er een ladefrontje niet geleverd, dus daar moeten we nog achteraan en de aansluiting met de tegels klopt niet... Maar wat ik voor ogen had is gelukt: mooie combinatie van ouderwets en modern.
biw.. probeer t echt even kort te houden, dus ga ook niet op iedereen reageren.. sorry! kussie, super meid! gefeliciteerd, goed nieuws johannal, leuke foto's! en dat haar op de laatste foto is gaaf haha ook al is t per ongeluk gave auto ano!!! hoest nu met neomi? knuffel voor jedalin en wat goed dat daan nu ook staat!! beterschap voor kleine lieve taleah! hopelijk snel opgeknapt! koosnaampjes voor Sem, muppie, draakje, boef(je) en dan lieverd.. lekker ding vriendlief, spannend dat de kriebels weer komen!! hopelijk lukt het met de kamer! @hier, vanmiddag met Sem naar het zhuis geweest, hij is weer ziek en weer een oorontsteking.. HA vond het nu wel genoeg geweest, sem was ook super benauwd dus konden meteen terecht bij de kinderarts.. vanuit t werk naar zhuis gereden, daar aangekomen, sem nagekeken, idd erg benauwd dus hij is daar beneveld.. dat hielp gelukkig wel even, dus kreeg al snel praatjes enzo.. hoefde gelukkgi ook niet te blijven, morgen naar de kno arts ipv 18 mei, das vervroegd.. dus ben benieuwd! ha had een uitdraai meegegeven dat we nu in totaal al 17x incl controles enz bijde ha zijn geweest voor sem! das toch niet normaal.. hebben nu ook een benevel/puf ding meegekregen voor thuis wat we mogen/moeten gebruiken als ie weer zo benauwd is. t was vandaag echt weer een hoopje ellende.. hoop vannacht een betere nacht als afgelopen en dan morgne half dagje werken en s middags kno arts.. ben erg benieuwd! jullie horen t nog..
@ Kussie Ik had het liedje op mijn telefoon afgespeeld .. Heb nog een broer, maar die is veel weg voor werken en vriendin. Hij woont nog thuis en is er vaak wel savonds. Wel fijn, is ons pap niet alleen. Maar hij wil wel gaan samenwonen rond de zomer. Hij is ouder trouwens als ik, 27 Ik was idd alleen op het kerkhof. Vind ik wel fijn, dan kan ik blijven zo lang ik wil en doen wat ik wil. Gelukkig was er op hetm oment ook niemand anders op het kerkhof, anders dan is het weer een beetje raar om muziek af te spelen. Haha het was niet kei hard hoor, gewoon..via mn telefoon. Maar op zo'n stil kerkhof klinkt het al gauw hard. Had hem wel op vol volume staan En kheb lekker mee staan zingen! haha. @ Elisah/kussie: ja wij doen het nu elk weekend. Echt zo heerlijk, we slapen lekker beide wat bij en hebben ook dus echt ff weekend. Ik ben meestal rond 11 uur beneden en arno meestal rond 12 uur. @ kussie; haha nee ik vond het helmaal geen probleem om de kids naar het kdv te brengen en de zorg aan een ander over te laten. Juist fijn en goed, want ik wil zo veel mogelijk kunnen voorkomen dat ze eenkennig zijn. Dat is tot nu toe super gelukt; ze vinden het altijd bij iedereen goed en dat is voor mij ook erg fijn!
@ Superb: lief van je..ons mam was idd een enorm bijzondere vrouw..ik kan het niet eens echt kort omschrijven, maar ze was zo onwijs lief en zorgzaam. @ lisetje: Oh meis wat super sneu om te lezen dat Sem zo ziekerig is en blijft. Wel HEEL fijn dat jullie morgen terecht kunnen!!! En terecht want er moet echt naar gekeken worden nu!! Heel veel succes morgen!!! @ Hier: daan heeft lekker tot 9 uur in de box zitten spelen. meneer was niet moe haha. Achja, was ook wel stiekem gezellig
Wat een leuk filmpje Nijnja!! Echt een scheet. OOk nog wat filmpjes van Karel bekeken, wat is het toch een wijs mannetje!! Dat boekje lezen, bedenkt ie dat verhaaltje zo of kent ie het helemaal uit zn hoofd? Knap hoor, geweldig hoe hij ook kan praten zo goed. Ik ken een ander kindje van (sinds april) 2 jaar (zag in het onderschrift dat ie daar 2 is) die nu bijv zegt: mama koekie hebben. Wat een verschil! Knap hoor!
Leuk filmpje van Toon. Zag ook nog een filmpje van Karel waarbij hij je man voert. Want dan kan papa bij de koffiemolen. Geweldig! Deze stuurde mijn zusje me gisteren toen Mel bij mijn ouders was. I'd catch a grenade for ya (van Bruno Mars) Bekijk bijlage 149987
hahah gevaarlijk speegoed heeft ze daar, die mel! Schattige foto, wat heeft ze toch een prachtige ogen.
Mogguh... vader met de koters en vrienden naar Sprookjeswonderland... moeder aan de studie en lesvoorbereiding...blergh. Ga zometeen eerst een melkopschuimer kopen, dan maak ik véél cappuccino's vandaag (o en chocolade, ik moet toch troostvoer!) Fijne dag allemaal. Leuke foto's en filmpjes weer.
Kussie: JEEEEEEEJJJJ!!! Gefeliciteerd meid, je hebt het verdiend! Jedalin: Mooi herdacht zeg gisteren! En Daan wilde jou denk ik gewoon even opvrolijken door te gaan staan. En lekker de avond bij je te blijven in de box Nijnja: Leuk filmpje, dat doet Toon goed! Superb: Lijkt me idd lastig om terug te verhuizen en het nu toch niet zo vertrouwd is omdat je toch wel gewend was in Italië natuurlijk. Hopelijk verdwijnt dat gevoel snel. En wow wat gaat Morris ineens hard met zijn tandjes! Elisah: Hoe is het met jullie meisje?! Lisetje: Jeetje Sem alweer ziek, wat een gedoe zeg! Gelukkig vandaag naar de KNO arts, hopelijk kan er eindelijk eens iets aan gedaan worden! Alies: Erg mooie foto, had ik al op hyves gezegd Nijnja: Fijn dat de keuken is geplaatst, en ook nog eens zoals je wilde, nu nog even die paar kleine dingetjes en dan kun je er echt van genieten
Darcy: Succes met studie en lesvoorbereidingen. Hier ook 1 hard aan het werk met lesvoorbereidingen voor de laatste 3x examentraining deze week.. Luiers: Hier al tijden kruidvat luiers. Florine lekte door met Pampers.
Jedalin, kan me een goed beeld vormen van je grafbezoek gisteren, het klinkt alsof je het heerlijk volgens je eigen natuur en naar je beste ingevingen hebt gedaan. Je moeder zou trots op je zijn, op hoe je alles nu doet, op je eigen moederschap. Je dochterschap zit wel snor als je zo heerlijk loopt te zingen bij haar graf met je mobieltje in je handen. Mooi gedaan, hoor. En sterkte, want het zal ook altijd een pijnlijk verlies blijven...
De kinderboerderij was gisteren eerder dicht wegens ziekte van medewerkers, dus we zijn een plaats verderop gegaan en daar mag je zakjes voer kopen (25 cent, wat een voor-oorlogs prijsje) voor de geiten. Megan vond het prachtig hoe brutaal die geiten tegen ons opsprongen, maar Ollie werd aangerand door een kip en zette het keihard op een brullen