@ setti: hihi, jullie ook een bed drama? Ja ben super trots op haar. Hier ook constant verkouden, hoesten, etc behalve koorts (of ik merk het niet op). Laatste keer we een kuurtje gehad, 3 dagen overal vanaf en daarna weer van voor af aan begonnen. Nu krijgt ze soms weer een 1/4 codeïne tabletje om 's nachts goed te kunnen slapen.
@ Meiden, met kindjes met koorts, echt ontzettend *** en vooral als het dan ook nog een terugkerend probleem is!! Maar ik begrijp nu dus dat ze daar in principe nie veel (nix) aan (kunnen) doen... Ik hoop maar dat het nu het betere weer er aan komt, dat deze koorts dingen, en verkoudheidjes gauw over gaan! En vooral LANG wegblijven.. Ik ben bang als Stan ooit nog es naar de creche of iets gaat, dat wij het dan (misschien wel dubbelop) voor de kiezen krijgen... @ Gwen, oef haha, jij vind het nog lief?? Een krengetje? Dussss!! Hahaha, dan zal het helemaal wel feest zijn bij jullie thuis! En hahahaha, sorry hoor, ik weet dat het bloedserieus is, maar moest wel echt lachen dat je schreef dat je nijdig word als de karnemelk van de ramen af loopt!! Is het zo'n draakie joh? Je bent er mooi klaar mee!! @ Elisah, whaha, tjah tis ook even wennen natuurlijk, een "andere" naam, maar het lijkt me wel stoer, dat nu ook jij dezelfde naam als Taleah heb! Ennuh, nog altijd heel verliefd! Superrr om te lezen!! Haha, hier lees ik dat het toch nog bestaat!! @ Wijk-verpleegkundige, ze werkt idd nie op donderdag, maar kan het vrijdag ook nog wel proberen! Komt goed! Maar ik ben nu wel extra aan het oefenen met hem! Ik hoop eigenlijk dat het nouw jah, stiekem toch dit weekend misschien nog iets vooruitgang in te vinden is... @ Setti, misschien is het toch fijn om even iemand op te laten passen een avondje, zodat jullie een keer even iets ontspannends kunnen doen, sauna ofzo, of was jij ook geen sauna ganger? Of zo'n schoonheidssalon ofzo? Gewoon even bijtanken? K denk dat jullie haar 's nachts nu ook nie alleen kunnen/willen laten...
Oh meiden, toetsweek gehad en de mondelingen in 5HAVO, ik probeer na te kijken/lessen voor te bereiden/cijfers in te voeren naast het werk en de kinders thuis. Weinig tijd voor het forum dus Lees in het voorbij scrollen over drama queens, kwijlen en koorts. Door elkaar en naast elkaar bestaand Hier ook, er komen weer tanden door en sinds vanavond dus 240 pcm geven en even doorbijten, Megan hangt erg aan me, roept en jammert vaak 'mamamamama' en is Jantje huilt/Jantje lacht op het moment. Bij Ollie duurde het wel een tijdje, benieuwd hoe snel we er nu doorheen gaan Halen trouwens ook bij de Bieb van die leuke boekjes voor haar en inderdaad, die worden gereinigd en opnieuw in plastic netjes uitgeleend. Heel leuk, vooral omdat je zo vanalles aan leesvoer kunt uitproberen voor je dreumes Goed, ga weer verder met nakijken. Fijne avond!
@ kussie: little b*tch is het. Ze is heel vriendelijk, geduldig, tot het niet naar haar zin gaat...... Dan kan ze echt ontploffen. Ze had die dag al verschillende woede aanvallen gehad. We zate te lunchen, ze kan zelf uit een open beker drinken, zet de beker aan haar mond, kijkt mij aan, word neidig en gooid zo haar beker tegen het raam aan........... Ik ben weg gelopen om rustig te worden.
Dat geloof ik direct, maar soms moet je indd gewoon even weglopen, soms uit boosheid, maar soms ook omdat je eigenlijk wel heel hard moet lachen, en dat mogen ze natuurlijk echt nie merken dan! Stan vind het nu dus prachtig om aan mijn haar te trekken, en als ik nu zeg dat dat nie zachjes gaat, dan druk ik het nog heeeeel voorzichtig uit! Dus ik doe nix anders als Nee en EHH zeggen.. En dan kijkt hij me aan, zooo allemachtig uitdagend, afwisselend met pruillipjes en woeste blikken... Zooo moeilijk om dan niet te lachen.... Pfff.. Dit gaat nog een hele strijd worden.... @ Darcy, succes meid, met al dat nakijkwerk! En laten we hopen dat Megan er sneller doorheen worstelt dan Olliver deed!
@ kussie: ik kan me voorstellen dat je om het rollen je eigen zorgen maakt. Maar met zitten, sja daar is ie wel wat later mee, maar goed; florine van marye deed dat toch ook pas vorige week? Ineens, tegelijk met optrekken tot staan! Dus het kan best hoor, dat dat nog gewoon wel in 1 keer komt. Maar idd met het rollen, daar zou ik wel even navraag over doen. @ Funny me: jeeeetje wat een rotstreek!! BALEN zeg!!! @ gwen: super knap van je kleine meid dat ze zomaaar los liep!! @ Setti: als het vlekjes blijven zal het idd de 6e ziekte zijn. Hopelijk worden hetr geen bultjes, want dan zal het de waterpokken zijn. Bterschap!! @ Kussie: ik ben op het werk vanaf 4 uur tot 10 uur, dus ik krijg dr op ht moment weinig van mee hoe het thuis is haha. Schoonouders zijn vanmiddag gekomen toen ik moest werken en zijn gebleven tot de kids in bed lagen. Arno heeft in ieder geval goed kunnen uitrusten, maar nu zit zn neus enz nog gewoon helemaal dicht. Morgen moeten we naar het ziekenhuis toe dus hopleijk voelt ie zich dan een beetje oke. @ gwen: hier vanmiddag ook problemen met internet en tv. Upc... @ meisjes: haha jesse kan ook huilen als een meisje hoor..heel aanstellerig en dikke krokodillentranen. Daan daarentegen is ons kleine stoere kereltje; die huilt niet zo snel aan om niks. @ elisah: hihi heerlijk verliefd... heerlijk toch! Dus ekle avond voor gtst is het nu raak bij jullie hahah @ over dat gesproken: haha .. dat romantische avondje van de laatste keer... was ik gewoon 2 dagen achter elkaar na dat avondje mn pil vergeten!! pfff..ik was wel even in de stress zeg! Maar gelukkig werd ik doordat ik dus een soort van gestopt was mn ongesteldheid al. Dus ben toen maar ff gestopt met de pil, als stopweek, en nu begin ik weer opnieuw, haha. Maar was wel ff bang hoor...was net voor mijn eisprong (heb een erg gelijke cyclus) dus ik dacht echt even ohhh mijn god, het zal toch niet! hahah. @ gwen: Mag je dat zomaar geven, codeine???
Pfff, Stan zit echt nie lekker in zijn vel.. Toen ik hem dus vanavond dentinox op wilde doen deed hem dat echt pijn! Nu huilde hij al weer, als hij dalijk weer huilt denk ik toch dat ik hem een zetpil geef... Al moet ik zeggen, hij huilde omdat zijn voetje klem zat tussen een spijltje... Maar hoewel hij dan eerder na een aai over zijn bolletje en zijn speen weer verder sliep, schreeuwt hij nu nog rustig even door... Misschien stomme vraag, maar zijn jullie nooit bang dat de buren komen klagen? Liefs
Hallo, ik leef ook nog. We zijn afgelopen maandag verhuisd en hebben sinds vanmiddag weer internet. De computer is alleen nog niet aangesloten dus ik reageer vanaf mijn Iphone. Morris heeft twee tanden! Het zijn alleen een hoektand en een middelste tand boven. Beetje raar dus. Ben zelf nog steeds verkouden en doof aan één oor. Zodra de computer weer is aangesloten reageer ik op iedereen.
Hoeraaaaa, geen tandloze maart-baby's meer!! Misschien dat Morris daarom koorts had vlak voor jullie weg gingen!! Ik zou met dat oor toch es naar een arts gaan meid, want dat heb je nu toch al wel een flink poosje? Fijn om even van je te horen!! En ik hoop dat je gauw weer internet hebt!! Liefs
@ jedalin: nee eigenlijk mag je het ze niet geven @ kussie: nee ben nooit bang dat de buren klagen. Ik weet dat ze haar wel eens horen, maar ze draaien zich om en slapen weer verder met de gedachten dag hun deze fases allang gehad hebben
Heeerlijk om over al die kattekopjes te lezen hier.... Nou hier ook een echte dramaqueen!!!!! Als ze iets niet wilt of gaat niet op haar manier, pfff dan zet ze een stem op, ai ai ai. En ook vaak dat nephuilen, echt alleen het geluid na proberen te doen en that's it, tranen zijn er niet bij hoor. Als ze iets heeft wat ze niet mag en ik pak het af gaat ze er nu ook echt aan trekken zeg maar, en als ik het uiteindelijk heb komt er een soort van boze grom uit....... Linda oeehhh t zal je gebeuren haha, nou dan had dat gezellige avondje nog heeeeel lang in je geheugen gezeten haha. eliesah, snap je heel goed, zou dat zelf ook echt niet kunnen.fijn dat ze al zo snel terecht kan. setti, och jee meid wat balen, duurd nu al wel lang he dat gekwakkel?nou beterschap voor Lisanne weer! Superb, jaaa Morris heeft ook 2 tanden, wat leuk zeg!!!en inmiddels verhuisd dus?nou we horen het snel wel van je!!! Kussie, meid maak je niet te druk hoor, ieder kindje heeft zijn eigen tempo.Zo te horen kan Stan al best wel wat maar heeft hij er misschien gewoon niet zo'n zin in?misschien toch at vaker met dingen proberen te stimuleren of hij iets wil doen of proberen?komt goed meid, en als het je gerust steld, gewoon even bellen idd. marye, ow lekker zeg dat je trap bekleed is, dat scheeld dan zeker een hoop.zo te horen hebben jullie een prachtig paleisje!!!! zo ga lekker naar bed, hier verder alles goed.neomi was vandaag weer een stuk huileriger op het kdv....hoop dat ze het snel echt leuk gaat vinden...
@ Ano, Neomi gaat toch ook nog nie zo lang naar KDV toch? Geloof dat het niet raar is hoor, dat ze op deze leeftijd (langer) moeten wennen.. Het beste is zeggen ze (volgens mij las ik het hier ook al es) om het te doen vóór ze een half jaar zijn of nádat ze 1 jaar zijn... En tjah, Neomi is ook net één.. Dus misschien duurt het bij haar dan ook nog even iets langer... Komt vast wel goed meid! Al moet ik zeggen, vind knap dat je het volhoud en doorzet!! Ik weet nie wat ik zou doen... Oei, dan ben ik zo'n slappeling... En thanks voor je lieve woorden! Ik "hoop" natuurlijk ook dat Stan "gewoon" lui is... Maar toch begint er nu wel iets te knagen... En geloof me, dan heb ik het voor mijn doen knap lang volgehouden om me geen zorgen te maken zeg maar!! Liefs en slaap lekkerr!! San
@ gwen: Maar waarom probeer je dan neit gewoon weer 'ns een paracetamol te geven ipv gelijk codeine, als dat eigenlijk ook niet mag?
Ik geef het in stukjes vorige week wilde hij nog wel banaan maar inmiddels ook niet meer... Maar we hebben ook al geprakt geprobeerd nu ga ik het denk ik maar weer koken en dan weer van voren af aan beginnen... Zal mij benieuwen... Ik zit ook nog te denken aan een ander tijdstip?!? @Kussie: voor wat het waard is. Seph heeft nooit teruggerold naar zijn rug. Nu volgens mij nog steeds nooit! Hij rolt wel meteen naar zijn buik want hij Haat op zijn rug liggen (vooral bij het verschonen grr). Hij trekt zich wel al op en staan ed en klimt en klautert heel het huis door maar dat rollen was nooit aan hem besteed. (Het ging ineens heel snel bij hem. Soms gebeurt er een tijdje niets en dan kan hij ineens weer van alles. En er zijn altijd snelle en langzame kindjes. Stan heeft vast andere kwaliteiten. Is hij misschien heel goed in details, concentreren, alleen spelen, slapen enz enz. En als je twijfelt gewoon eens bellen hoor.
en zo klim ik naar boven Hahahaha ik moet er nog van lachen, mama nu gelukkig ook weer maar wat heb ik haar laten schikken vandaag. Op een klein onbewaakt ogenblik ben ik namelijk stiekem naar de gang gekropen en zo hop helemaal naar boven geklommen. Mama ontdekte me pas toen ik lawaai maakte in de badkamer. Ze schrok zich een hoedje en sprintte naar boven. Daar vond ze mij, zonder broek want die had ik halverwege de trap verloren. Ik heb het echt heel snel gedaan (dat jullie niet denken dat mama mij vergeet, dat is echt niet zo hoor) maar een beetje dom voelde ze zich daarna wel. Ze ging er helemaal raar van lachen omdat ze buikpijn kreeg als ze dacht aan wat er had kunnen gebeuren maar ook omdat ze zo blij was dat er niets was gebeurd. Ik denk dat het nu weer heel lang duurt voordat ik nog een keer naar boven mag klimmen want er komt nu heel snel een traphekje. Maar ik was wel heel trots en ging heel hard met mama mee lachen. 112 daar red je levens mee Mama heeft net een enorme vieze luier bij me uitgetrokken en omdat alles vies was geworden stond ik ineens in mijn blootje beneden. Dat voelde een beetje gek dus toen mama boven kleren ging halen heb ik maar gauw even 112 gebeld. Toen mama weer beneden kwam hoorde ze de meneer van de alarmcentrale door de telefoon vragen of alles goed met haar ging. Ik zag haar denken: Hey hier klopt iets niet en toen pakte ze mijn telefoon af! Ja dat pik ik dus niet, dus ik werd boos en ging ik schreeuwen. Die meneer zal we gedacht hebben: Wat gebeurd daar allemaal? maar mama heeft hem snel uitgelegd dat het een klein misverstand was en dat er dus eigenlijk niets aan de hand was. Hij was gelukkig niet boos maar volgens mij is het niet helemaal de bedoeling dat je voor een vieze luier 112 belt. Heb het even gekopieerd van de site want ik had geen zin om het nog eens helemaal te typen maar dit is Seph ten voeten uit hahahaha
@ jedalin: heb ik ook al geprobeerd maar ze blijft zich wakker hoesten. Ook heb ik het raam openstaan, want ik merk als die dicht zit, ze nog veel erger hoest (te warm??, er staat geen verwarming aan). Vochtige handdoek over de verwarming, stoomcapsule naast haar bed, luuf op haar borst en voetjes bieden geen verlichting. @ johannal: pies bijna in mijn broek van het lachen!!!! @ setti: hoe is het met lisanne? @ jedalin: hoe is je nacht gegaan? @ kussie : *dikke knuffel* je bent een super moeder!!!!
hier vandaag is lisanne hardstikke vrolijk en gelukkig niets aan de hand. vanmorgen om 09.15 zaten we al op de fiets naar t dorp hihi. ff naar de markt geweest en om 11.00 ur waren we weer terug. ff een bakkie doen bij mn tante en de sleutel van de fotolokatie ophalen voor de bruiloft en nu weer lekker thuis en lisanne op bed. gwen hihi als de karnemelk van de ramen loopt hihi spuugt ze t op de ramen dan hihi kussie hihi ik vind een sauna wel leuk hoor maar steef gaat daar echt niet in zn blote piemel lopen hoor hihihi. hij is veelste bang dat tie een stijve krijgt wat niet gebeurd in een sauna maar goed we vinden het erg lastig om oppas te vragen en zelf iets leuks te gaan doen maar moet eigenlijk wel een keertje. jedalin hihi gelukkig ben je ongesteld geworden hihihi. t zal je net zien hihi. klagende buren nee nooit gehad en ik zal ze ook niet krijgen. ihih ik woon op een hoek en heb wel mensen boven me wonen en aan een kant naast me maar die weten dat een klein kind kan huilen. superb fijn dat jullie goed hebben kunnen verhuizen. wat een zware taak zal t geweest zijn met 2 kids johannal whuhahahahahaha geweldig hoe je dat verteld hihihi. wel een goeie om 112 te bellen hihi,. tijd voor een traphekje hihihi
@ Gwen, voor jou een hele dikke knuffel terug!!! @ Setti, whahahahahahahaha! Jij kan ook weer zooo uit de hoek komen!! Arme Steef, als hij dit leest doet hij je wat aan!!! Anders moet ie hem maar intapen! @ Johannal, het is me eerlijk gezegd heel veel waard! Ik ben blij dat je het zegt!! Echt waar! En weet je, Stan is ook machtig goed "bij" Hij kan steeds meer aanwijzen, (lamp, visjes, radio, box, opa, oma, ome Ap, mama, de hond) Hij klapt in zijn handjes, zwaait naar iedereen, kan allerlei geluiden maken met tong en mond (met vingertjes d'r op, zie filmpje) Dus dat probeer ik dan ook te zien weet je wel, dat hij dus heus geen grote achterstand heeft, maar meer geinteresseerd is in andere dingen... Maar toch, het knaagt wel nu, dus ik ga wel even bellen morgen, of begin volgende week!! Harstikke lief dat je even reageert!! Ps, hahaha mooie boef heb je! Lekker dan, als hij 112 gaat bellen! Ow ow!!
Ow en Setti, INDERDAAD je zegt het zelf al!! Beetje papa en mama-samen-tijd is JUIST heel belangrijk!!! Jullie zien mekaar al nie veel, doordat jullie omstebeurten 's avonds weg zijn, dus zo raar is dat helemaal nie lijkt me hoor!!!! En helemaal nie na zulke pittige zwaar vermoeiende dagen!! Ow zo! En wat heerlijk dat Lisanne weer koortsvrij is! Zo hoort het!! Heerlijk toch!!!