Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

2. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Darcy, whahahaha, aangerand door een kip! Je weet het weer mooi te brengen!

@ Oranje vleugels? Dat koste me even tijd om dat te ontcijferen, maar ik vermoed dat het om van die bandjes gaat om de armpjes?

@ Lisetje, guts, 17x al geweest! Das indd ook nie normaal meer! Ik vind eigenlijk dat ze wel heel laat zijn met over gaan tot eindelijk es actie!
    Ik hoop dat er nu iets kan worden gedaan en kan worden gevonden! Dit is zo naar voor Sem, en ook voor jullie!

@ Marye en Darcy, succes met deze enorm drukke weken!!!

@ Ano en Elisah, hoe gaat het met de meiskes?

@ Jedalin, hmm, zit wat in, ik wil natuurlijk ok dat Stan het bij iedereen naar de zin heeft! En ik moet zeggen dat dat nu ook vrij goed gaat, maar vind een KDV toch andere koek...
    Pfff..
    Maar komt natuurlijk ook wel weer goed!:)

@ de rest, weet het nie meer en ga nu even fruit geven aan mijn ventje!

Laterzzzz

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Dankjewel...wat een onwijs lieve en mooie woorden... dankje.

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @Darcy Mooie woorden heb je voor Jedalin gesproken.

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Wat leuk zeg zo gaat t ergens op lijken he. hopelijk is alles snel geregeld

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gelukkig hoefde hij niet te blijven en hielpt nevelen hem tegen de benauwdheid. en fijn dat jullie eerder dan 18 mei terecht kunnen en idd 17x is echt niet normaal

dikke knuffel voor jullie

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

wat een leuke foto zeg!!!!!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier 18 juni mag ik mn jurk weer passen :D ik heb er nu al zin in ;)

10. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Nijnja; Heerlijk filmpje van Toon en wat kan hij al goed een appeltje eten. Morris wil nog steeds geen stukjes fruit eten. Fijn dat de keuken zo mooi geworden is. Hebben jullie al enig idee wanneer jullie gaan verhuizen?

Ons leven is inderdaad erg verandert de afgelopen jaren. We gingen als twee yuppen naar IT toe en zijn als braaf gezinnetje teruggekomen.

@ Lisetje; Hoe is het gegaan bij de KNO arts vandaag? 17 x naar de HA lijkt mij ook een beetje veel. Beterschap voor Sem.

@ Alies; Mooie foto van Mel.

@ Darcy; Succes met de studie en geniet van je chocolade! Arme Ollie hopelijk houdt hij er geen kippentrauma aan over.

@ Eliesah; Hoe gaat het nu met Taleah?

@ Gwen; Ik heb vanochtend nog aan je gedacht:). Ik was aan het zwemmen met Jasmijn en omdat alle leuke vleugeltjes op waren moest ze van die saaie oranje om.

11. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Sorry weer even ego;

Weer een slapeloze nacht, al kon ik er wel goed tegen. Je raakt eraan gewend haha. Ze hoest dr longen uit dr lijf.
    Koorts was vanochtend weg en leek weer goed te gaan, zelfs weer even gespeeld. Tot dat ze uit bed kwam en alleen maar ging huilen, ze heeft nog bijna niks gedronken vandaag. Eten al helemaal niet!
    Temp gaat ook weer omhoog.
    Nu ligt ze weer op m'n schoot te slapEn. Ha gebeld en moeten vanmiddag Om half 5 even langs komen. Pff..
    Hopelijk krijgt ze iets voor dr keeltje!

Lisetje; veel beterschap met Sem! Laat je ons weten hoe het ging bij de kno arts?

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ELIESAH suc-6 vanmiddag en hopelijk krijgt ze iig wat voor t hoesten en anders tijmsiroop halen bij de apotheek dat hielp bij lisanne ook of anders gewoon suikerwater geven

13. Appel en Peer

Dank je wel meis. Dat doen we allemaal al.. Is al vaker met dr keeltje, maar ja de koorts blijft nu wel erg lang aanhouden.

14. Appel en Peer

Ze heeft een ab kuur gehad. Als ze zaterdag nog koorts heeft moeten we weer terug naar de hap.
    ZE wilde eigenlijk nog tot morgen wachten, maar vond dr tOch wel heel zielig! Haha.

Vannacht mag marc er uit want hij is vrij morgen en ik moet werken. Wel lekker, even van huis weg. ;)

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hopelijk slaat de ab snel aan

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Vroeg naar bed, Eliesah! Hopelijk tank je dan een beetje bij.
    Veel beterschap voor je meiske.

17. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Heyyy meiden

eliesah, he wat sneu zeg, weet precies wat je nu weer doormaakt.Neomi heeft ook 7 dagen kkorts gehad en wilde niks behalve op schoot, en als je er dan even uitkan is dat idd wel fijn haha.hopelijk slaat de ab aan, bij Neomi deze keer niet omdat het viraal was dacht ze.

nijnja, wat een leuke filmpjes van jullie gezinnetje, heb er een aantal bekeken, super schattig

vriendlief, en kan er een 2e muurtje komen?spannend hoor!en michiel heeft dus ook al de kriebels, nou dat zegt wel heel wat dan toch, vorige zwangerschap was ie nog best nuchter toch?nou nu die ziet hoe leuk en lief Jan is, is dat wel wat veranderd zeker, leuk hoor.

verder weet ik het niet meer sorry meiden

18. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Eliesah; Beterschap voor Taleah. Hopelijk slaat de Ab snel aan.

@ Ano; Is Neomi nu weer helemaal opgeknapt?

19. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Muurtje: er komt zondag iemand........SPannend:D

SOrry weet het niet meer ga ff tv kijken.....

20. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    @eliesah, taleah is ook vaak ziek he? anders ook maar eens een doorverwijzing vragen.. t kan nooit gn kwaad he! :)
    fijn dat je morgen een dagje mag werken en hoop dat taleah zich al stukje beter voelt nu ze ab hft gekregen

@setti, jij kijkt vast erg uit naar de pasdatum :D zou ik ook hebben hoor hihi

@hier,

vanmiddag dus naar de kno arts geweest.. en ja, eindelijk gaan ze er wat aan doen! 22 juni zullen zn neusamandelen dr uit gehaald worden en zn oortjes worden doorgeprikt. hij hft veel vocht in zn middenoor wat gn kant op kan en dus die onstekingen (waarschijnlijk) veroorzaakt.. ook zijn de amandelen waarschijnlijk de boosdoener, deze zitten als t ware in de weg en daardoor kan de "troep" niet weg als ie verkouden is.. de kno arts verwachtte dat dit een goede oplossing zou zijn.. er worden dus nog gn buisjes geplaatst, als dit goed gaat is, is het ook niet nodig.

Vind het nu al wel spannend hoor haha en duurt nog bijna 1 mnd..we moeten er dan om 07.15 zijn, nuchter moet sem zijn. dan begint de arts rond 8.00 met de jongste kids dus zal sem redelijk snel aan de beurt zijn... ingreep zelf duurt hoogstens 15 min, wel onder volledige narcose, maar goed.. hij zal redelijk snel weer wakker worden en dan als alles goed gaat en hij dus goed bijkomt, mag ie wat eten en drinken en dan kunnen we hopelijk zelfde ochtend nog naar huis..

Deel Deze Pagina