@ Elisah: hopelijk werkt de ab kuur snel voor jullie meisje!! Dat ze maar gauw opknapt!! @ Lisette: Sjee, da's wel heavy zeg... maar wel goed dat er een oplossing komt voor de oorzaak van zijn problemen, anders blijf je maar kuurtjes houden om het te bestrijden. Hopelijk heeft hij tot de operatie niet teveel last! @ vriendlief: Oehhh muurtje erbij, hopelijk kan het!! @ 2e kindje: Mijn collega die tegelijk zwanger was met mij is weer zwanger! 10 weken al. Het was gelijk ronde 1 raak bij ze! Hadden ze ook niet helemaal verwacht want hun 1e kindje was in ronde 7. Maar zij is dus ook een 'maart-mama' (maar niet op het forum gelukkig hahaha ) en nu weer zwanger. @ hier: Aaah ik ben ZO trotsss!!!! Jesse heeft vandaag 2x op en neer door de kamer gelopen achter zijn loopwagen!! Wel heel haperig en gammel, maar hij kon het gewoon!!! En jawel...ook Daan liep er achter een stukje! Weliswaar niet zo ver als Jesse, maar hij liep juist weer minder gammel!
@ Alies: Hehe, eindelijk heeft iemand die granaat gevangen. Begon al behoorlijk moe te worden van het liedje @ Darcy: hahahahaha, aangerand door een kip. Manneke hoeft voorlopig ook geen MC chicken meer (of juist wel om wraak te nemen). @ Nijnja: Ooohhhhh, wat eens schattig filmpje van Toon!!! Zo lief zoals hij de appel aan het eten is. Geweldig! Fijn dat de keuken geplaatst is, ben wel benieuwd naar het resultaat als het af is. @ Kussie: Yep die gaan om de armpjes @ Lisetje: Mijn hemel, jullie lopen ook de deur plat bij de HA. Gelukkig kun je nu eerder terecht. Zo kan het toch ook niet door blijven gaan. * edit lees nu je update *. Fijn dat er eindelijk wat een gedaan gaat worden, en dat het "einde" van alle ellende inzicht is. @ Setti: Leuk, leuk, leuk, dat is volgende week woensdag dat je weer mag passen!! @ Superb: Hahahahahahaha, ik met mijn gekleurde vleugeltjes tic Raar om te bedenken dat jullie zo vrij als een vogel naar Italië zijn gegaan, en als gezin terug zijn gekeerd. @ Eliesah: Hopelijk slaat de AB snel aan!! Beterschap. Fijn dat Marc morgen thuis is, dat jij er even uit kan. @ Ano: hoe gaat het met Neomi?
@ Jedalin: Wat leuk voor je collega!! Mazzelaar dat ze in ronde 1 zwanger is geraakt! Nog even en jij kan je vangnetten gaan uitgooien met je jongens. Leuk dat ze zo aan het stappen zijn!
jedalin wat gaan daan en jesse in eenkeer hard he. echt knap van ze. nog ff en dan moet je er echt achteraan rennen hihi
Wat een rust hier weer. Waar is iedereen? Lisetje; toch wel fijn dat ie dan terecht kan. Wel spannend. Maar als het helpt en hij is niet meer zo vaak ziek is het natuurlijk wel erg fijn. Linda; wat super goed van je mannen zeg! Knapperds! Sorry weet t al verder niet meer haha. Hier; gaat al weer iets beter met Taleah! Papa is nu thuis, ze heeft nog geen koorts gehad vandaag, hopelijk blijft het weg. Ook weer wat gegeten vandaag. Niet veel maar goed kan ook niet ineens. Overdag slaapt ze nog veel, maar ja snap ik als je in de nacht elk uur wakker bent. Nu aan het werk, en is best druk. Ons kdv is aan het verbouwen, en er was flinke rook binnen. Dus moesten we allemaal naar buiten, ook kids die net lagen te slapen. Buiten gegeten etc. Nu gelukkig weer binnen, morgen waarschijnlijk weer zo. Haha! Maar ja moet wel.. Lees jullie straks weer, xxx
hallo allemaal, ik ben er ook weer maar dan onder een andere naam. die was eerst a.manda.21 maar doordat er mensen in mijn omgeving dingen gingen doorvertellen heb ik besloten om een nieuw profiel aan te maken. ook aangezien ik nog niet wil dat iedereen weet dat ik alweer bijna 8 weken zwanger ben. Dus hierover ook nog niks vertellen op hyves. wil het namelijk een aantal mensen persoonlijk vertellen na dat we een goede echo hebben gehad. @ eliesah wat fijn dat het nu beter gaat met taleah. @ lissetje hopelijk heeft sem na de opratie minder last van alles, het is wel mogelijk dat neusamandelen weer aangroeien ( gebeurde helaas bij mijn pleegzusje) Hier: s.amila vind het fantastisch om de hel dag rondjes te lopen en verplaats alles wat ze vast kan houden vaak 4 dingen tegelijkertijd. los lopen doet ze nu al een tijdje maar het opstaan lukt nog niet helemaal, dus ze kruipt ergens heen trekt zich op en loopt weg. ze probeert wel iedere keer te gaan staan maar ze heeft er gewoon de energie niet voor denk ik. maarja komt vanzelf wel een keer.
Ik dacht al toen ik je nickname onderin het scherm zag staan. van wies dat? Maar WAUW A.manda wat super nieuws zeg!!! GEFELICITEERD! De 1e maart mama die weer zwanger is. Hoe voel je je verder? En wat goed dat S. al zelf kan lopen. Scheelt dan wel straks naarmate je zwangerschap vordert. @jedalin super dat Jesse nu achter zijn loopautootje loopt. En ook heel netjes van Daan. En wat leuk van je collega die zwanger is. Mijn collega heeft vandaag haar laatste werkdag. 10 juni is ze uitgerekend. Wordt een meisje. Spannend maar weer. Heeft ze de kids wel dicht op elkaar. De 1e is van 25 februari 2010. @Gwen jaja Mel zal wel gedacht hebben van 'Dat gezing in dat liedje en niemand die ooit een granaat in handen heeft.' @lisetje fijn dat Sem 22 juni geholpen kan worden. Hopelijk zal het dan weer stukken beter met hem gaan. @eliesah fijn om te lezen dat het weer beter gaat met Taleah.
dankjewel, ben eerst heel duizelig geweest maar de laatste dagen word dat minder. Ben nu weer heel misselijk zodra ik ook maar eet. en hartstikke moe kan bijna helemaal niks en kan de hele dag wel slapen. heb nu ook al een paar dagen koorts en grieperig dus het zit niet allemaal mee maarja je moet er wat voor over hebben zeg ik dan maar. ik hoop maar dat het eerder overgaat dan bij s want toen duurde het 9 maand. tis heel fijn dat ze nu zelf loopt( zeker als ik straks verder ben) maar ben haar in de winkel telkens kwijt als ze niet in de buggy zit en luisteren doet ze helaas bijna niet alleen als ze het zelf wil. wat een super mooie foto van melanie
@ Ons2eWonder GEFELICITEERD! Wat een goed nieuws. Ik ben vandaag ongesteld geworden na de eerste cyclus proberen maar we hebben de tijd
Lisetje: Echt superfijn dat Sem geholpen gaat worden,hopelijk gaat hij daar heel veel baat bij hebben! Ons2ewondertje: Gefeliciteerd, spannend weer hoor! Jedalin: Super zeg van jou mannen, ze gaan echt als een speer he!! Eliesah: Super dat Taleah tot nu toe koortsvrij is. Hopelijk gaat zze nu heel snel helemaal opknappen!! Johanna: Wist niet dat jullie ookal bezig waren, spannend! Hier: Pff ik ga even klagen, over iets waar vast veel mensen jaloers op zijn... Maar Pepijn en Florine maken momenteel een flinke sprong door, merk je aan alles ze gaan zoveel nieuwe dingen doen. En oude dingen zeg maar steeds beter. Maar 1 heel groot nadeel, meneer en mevrouw worden er heel moe van. En liggen dus elke dag vanaf 16:30 uur ongeveer te slapen. En overdag ook 2x 2 uur meestal. Ik vind het echt niet gezellig meer... Turlijk wil ik geen slapeloze nachten, maar toch zou ik wel even willen kunnen kroelen als ik om kwart over 4 thuis kom uit het werk.
@ ons2ewondr; Wauuuw wat gaaaf zeg, wat een leuk nieuws!! Proficiat!! Nou, ben beneiuwd hoe gauw er nu meer gaan volgen! Hier kriebelt er totaal niets hoor!! (haha moet er niet aan denken), maar vind het wel leuk om jullie zwangerschappen te volgen zodra die er zijn!!! Geniet ervan meid! Je borstverkleining zal nu ook wel een hele poos uitgesteld moeten worden, nietwaar? @ alies: da's idd snel op elkaar, de kindjes van je collega! Maar goed, dat heeft ook zeker wel iets denk ik, een klein leeftijdsverschil. Hopelijk wordt het in juni niet super warm, dan zal ze het behoorlijk zwaar krijgen hoogzwanger. Wat dat bereft waren wij in een ideale maand zwanger/hoogzwanger vond ik! @ Elisah: Gelukkig gaat het weer wat beter met taleah! @ Johannal: aaaah jammer..zou toch wat zijn he, de 1e ronde raak! Trouwens, als je jouw link aanklikt kom je bij de inlog pagina van FF terecht. Ik gok dat het de bedoeling was om je temp kaartje te laten zien? @ marye: Kan me goed voorstellen dat het niet leuk is als ze zoveel slapen! En rekken werkt verder echt niet? of wakker maken na 1.5 uur ofzo?? Tuurlijk wel leuk dat ze vanalles nieuws leren nu, maar naja tis niet leuk dat ze zoveel slapen op een dag. Kun je het niet later maken dan, dan half 5? Als je ze op de vloer zet zeg maar, spelen ze dan niet gewoon goed verder tot bijvoorbeeld 6 uur? Want je geeft warm eten dus ook al behoorlijk vroeg. Misschein proberen om het allemaal eens te verlaten zodat ze een beetje een beter schema krijgen wat past bij hun leeftijd? Dus slapen rond een uur of 10 en een uur of 15.00... en dan warm eten rond 17.00 en naar bed rond 18.00? Het zal heus wel wennen voor ze zijn en misschien zijn ze er ook vermoeider door de eerste dagen als je het schema omgooit, maar goed dan heb je dus wel een iets gezelliger schema! @ hier: peh blij dat ik vandaag kon werken...was wel ff klaar met thuis zeg. Vooral daan is écht niet te pruimen de laatste dagen. Pfff, krijsen en boos en weet ik 't allemaal. Terwijl Jesse altijd maar lief zit te wezen. Hopelijk doet Daan dat ook weer gauw! Vanmiddag brandoefening gehad op het werk met collega's en natuurlijk moest ik diegene spelen die in dienst was en een paar anderen moesten bewoners spelen, waarvan 1 in brand stond (nep dan haha). Nou, het ging gelukkig best goed
Lisetje: wat fijn dat sem snel geholpen kan worden! Hopelijk helpt het ook en is ie sne kvan die vervelende oorontsteking af! Eliesha: gelukkig dat Thaleah ook weer wat beterder is! Setti: ow dat duurt dan lang he dat je nog moet wachten tot 18 juni......! Ons2wonder: gefeliciteerd
hier: Jan weigerd weer eens zijn avond eten....hij wil ook alles zelf doen dus heb hem ook maar zelf zijn eten laten doen maar meer dan 3 hapjes ging er niet in....Als ik dan de vork pak houd ie stijf zijn mond dicht!!! Hij was wel heel lief vandaag! Hebben lekker gedanst vandaag en toen ging ik op de grond zitten en Jan pakte me vast van achter en gefet me zo een knuffel! Zijn jullie kindjes ook van die driftkikkers......poeh maak me soms wel zorgen hoe boos hij kan worden.... Hier nu ook ongesteld moet michiel nog even zover krijgen dat ik eigenlijk wel wil stoppen met de pil nu
@ vriendlief: hahah succes met het pil-gesprek dan!! Wat lief dat jan je kwam knuffelen!! Wel balen van het avondeten zeg... Wil ie wel n toetje of ook alleen alsie dat zelf mag doen? Nu ja, hier dus daan die echt driftig kan worden door te gaan krijsen, of als ik hem oppak dan duwt ie zich zo hard mogelijk van mij af en trekt ie zn rug hol. Maar gelukkig schopt en stampt hij niet op de grond en hij bonkt gelukkig ook zn hoofd niet op de grond ofzo. Hij gaat gewoon heel hard ergens zitten krijsen als ie zn zin niet krijgt. Vaak is het als het eten naar zijn zin niet snel genoeg gaat, of dat hij iets moet drinken wat ie niet lust (halfvolle melk ben ik aan het oefenen maar naja, da's dus echt drama..hij wil het echt niet.)...en hij heeft het als de moeder van arno komt. Pfff..dan MOET hij met alle geweld naar haar toe (zij verwend ze nogal..en naja, daan heeft dat door) en heeft ie mij echt niet meer nodig. NIet leuk voor mij...want ik vind dat zij hem niet zo moet verwennen omdat hij daar echt neit gezelliger op wordt. maja, zij " kan ze écht niet laten huilen hoor"..dus bij het kleinste jengeltje wordt meneertje direct opgepakt. Mgoed, dat blifjt ze toch doen, wat we ook zeggen, want sja, dat heeft ze vroeger ook altijd zo gedaan. blabla. mgoed, gelukkig komen die maar een keer in de week zodat Daan ook wel merkt dat dat niet de normale gang van zaken is. Wat niet wegneemt dat hij dus als ik hem vast heb bijv en oma belt aan of staat voor de raam hij zich met alle kracht van mij af duwt en direct begint te huilen.
ow bah ja dat is ook vervelend.......Las het goed is hebben ze straks wel door bij wie ze dat wel en zeker ook niet kunnen doen...... Jan is hier poeslief als pappa er is maarja dan bij mamma (ik dus) lekker vervelend gaan doen dan dnek je echt van sloof ik me daar nou voor uit....Na dat dnek je heel even dan maar goed is toch niet leuk als ze zich dan zo van je afduwen!
Jedalin: Nou dat hebben we dus geprobeerd en dat ging dus stukken beter en gingen ze rond 18:00 uur naar bed. Maar nu lukt dat dus niet meer. Ze leggen gewoon hun hoofd op de grond en gaan liggen, wrijven in hun ogen en beginnen veel te huilen. Tja dan ga ik ze niet wakker houden voor mijn eigen plezier. Als we ergens anders zijn gaat het nog wel, maar thuis.... Mja hopelijk gaat dit snel weer over... Vriendlief: Hier doet Pepijn precies hetzelfde met eten. Hij krijgt nu een eigen vork en ik mag me er dus niet mee bemoeien, als ik dat doe wordt hij heel boos en eet dus helemaal niet meer. Hij eet nu dus wel veeel minder. Soms geef ik dus tussen de middag dus soep meet veel groenten en dat soort dingen zodat ze toch genoeg binnen krijgen.
pfoeiii ben blij te lezen dat jullie kindje sook driftkikkers zijn! Neomi is op het moment ook niet te genieten, als ze d'r zin niet krijgt is het brullen en krijsen en net wat jedalin zegt, rug hol maken en weg willen. Gewoon echt een kattekop en dan denk ik echt van ow nee he, ik heb r toch niet al verpest ofzo, door d'r misschien te vaak d'r zin te geven?hoop echt dat het een fase is, want tis niet leuk zo. vandaag de hele dag brullen als ze niet direct d'r speen kreeg, ze gaf zichzelf amper tijd om te eten/drinken omdat die speen erin moet, en zo niet, nou tranen met tuiten. Avondeten is overigens ook een ramp, al een weke ofzo, 5 hapjes en dan is madam klaar, erg zonde iedere keer om alles weg te gooien... 2ewonder gefeliciteerd meid, wat ontzettend leuk!!!!! marye, kan het me goed voorstellen hoor, zeker als je werkt en ze dan dus een hele dag niet ziet.misschien net wat jedalin zegt toch wat verschuiven, of je haald ze rond 18.00 nog even uit bed voor een toetje en even spelen ofzo? jedalin, frustrerend he zulke dagen, hier is ze ook erg hangerig en jengelen en gewoon niet lekker in d'r vel. maar pfff ik zou me wel ergeren horr aan jou schoonmoeder, en dan niet eens om het feit wie gelijk heeft, maar jullie geven aan dat je het liever niet hebt en ze doet het toch....vind dat niet zo netjes. zwanger worden:nou vorige cyclus was 6 weken, als ik dan uberhaupt een ei heb gehad moet dat dus met 4 weken zijn geweest. ik zit nu op 4,5 week en denk nog geen ei. had vanmorgen wel een hoge temp, maar ik heb last van me keel en voel me bleghh dus vermoed dat het daardoor komt, maar zie het morgenochtend wel. En anders betekend het dat ik nog gee ei heb gehad en me cyclus alweer langer duurd als vorige keer. maarrr, ik ben ook een beetje aan het twijfelen,jef heeft een beetje een tegenvaller gehad op zijn werk. hij was al een hele tijd bezig met een klant die een grote order bij hem zouden afnemen, teminste was de bedoeling, nu blijkt ineens dat de hoge piefen het toch niet willen waarschijnlijk... das erg kloote, want door deze order zou ie over de 50 % van zijn target gaan waardoor we zeker wisten dat ie in januari een leuke bonus krijgt en we een 2e kindje financieel kunnen rondbreien...nu, zit ie nog maar op 20% en hebben we dus nog geen enkele zekerheid...echt een flinke tegenvaller dus.... zo genoeg geklaagd... ga er ff vandoor want er zijn kijkers voor me auto...
dankjewel allemaal voor de leuke reacties. we waren vanaf december bezig. dus nu in de 5e ronde raak, bij s was het de 1e ronde raak nadat ik door de pil heen zwanger werd en dat uitliep op een miskraam. de borstverkleining word inderdaad nog langer uitgesteld nu maar ben ook wel blij dat dit kindje ook nog borstvoeding kan krijgen en dat ze qua leeftijd zo dicht op elkaar zitten(kan ik daarna in 1 keer door met studie zonder nog een keer te onderbreken). doordat ik dezelfde hartafwijking heb als s hebben we met 12 weken al een echo om te kijken of dit kindje een hartafwijking heeft(nieuw project maar kan zijn dat ze het nog niet kunnen zien en dan moet ik later terug komen. @ marye wat slapen die van jou veel zeg lijkt me voor jou inderdaad niet altijd leuk als je ze zo weinig ziet. misschien zoals linda zegt het schema aanpassen zodat ze op ander tijden slapen want ze hebben het duidelijk wel nodig. @ linda leuk een brandoefening, oeffen jullie niet met de bewoners erbij? want die zullen anders reageren dan dat je collega's in die situatie doen. @ vriendlief hopelijk staad dat muurtje er gauw en gaat de pil de prullebak in. hier komt de baby eerst in de wieg bij ons op de kamer en daarna bij s op de kamer want meer ruimte is er niet. hier ook een driftkikker die zelf wil eten, ze gaat haar gang maar als ze honger krijgt eet ze vanzelf wel. als ze niet meer wil zegt ze klaar en als je an nog wat durft te geven gooit ze het de keuken door;D ik ben ook heel benieuwd of er snel meer volgen hoop het wel. ben 24 december uitgeteld dus kan een kerstkindje worden maar ook een 2012 kindje. bij s zaten we met pasen in het rm-huis.