Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @johannal lig dubbel hier van Seph zijn belevenis. Zie het ook helemaal voor me. :D

@superb VAN HARTE MET JE VERJAARDAG!!!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Kussie: Florine is ook zo langzaam he, die kan niet veel meer dan Stan hoor. Onze meid is ongeveer 3x zelf gaan zitten. Heeft iets van 5x zelf gestaan, na neerzetten. Maar is ook wel heel helder in aanwijzen, geluiden enz. En zij is nog een maand ouder dan Stan. Alles op hun eigen tempo hoor. En gewoon super blij zijn als er weer een ontwikkeling komt. Zolang je niet het gevoel hebt dat hij stil staat...

Setti: Fijn dat Lisanne weer in goede doen is!!!

Johanna: Geweldig stukje, wat kun jij mooi schrijven!! Trouwens jij bent toch grafisch ontwerper. Ontwerp je echt van alles of alleen een bepaald gebied? Ik ben mogelijk op zoek naar een ontwerper :D

Klagende buren: Ik twijfel heel vaak wie van de kinderen huilen, bijna overal zijn baby's. En ik word regelmatig wakker van het kindje van de buren. Die huilt heel veel een heel hard. Tja jammer dan...

JEdalin: Nou geen kindje op komst dus :D Maarrem het is wel weer tijd voor een romantisch avondje hoor!

Superb: Kan niet wachten tot je er weer helemaal bent, Fijn dat de verhuizing goed is gegaan!

Ano: Echt zwaar dat jullie meisje zo moet huilen op het kdv. Hier is het een half jaar lang geweest, ik weet hoe je je voelt. Maar nu ze eenmaal gewend is, vindt ze het echt geweldig. Dus hoop dat dat bij Neomi ook snel zo zou zijn!

3. Franny

Franny Actief lid

24 sep 2009
    291
    0
    0
    @ Johannal: wat een leuke verhalen van Seph! Ik had er hier vorige week ook ineens eentje op de derde trede van de trap staan?! Wat zijn ze dan ineens snel hè!
    @ Kussiexx: Ook Jens heb ik nog nooit van zijn buik op zijn rug zien rollen, terwijl hij nu wel kruipt, gaat zitten en staat! Jens ging overigens pas kruipen (voorheen alleen maar tijgeren) met 1 jaar en 1 week en toen kon hij al staan?! Maar ik zou zelf er ook even naar laten kijken, heb dat toen ook gedaan met die voorkeurshouding, terwijl het CB dat onzin vond. Gelukkig was het volgens de fysio wel goed dat ik zelf op tijd aan de bel trok! Volg je moederinstinct!

4. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Ff snel hoi zeggen en dan ga ik weer; castle iis spannend :D

@ Marye: whaha ja wordt idd weer tijd. maar goed, ben dus een week ongesteld geweest en arno is al een aantal dagen ziek, dus het zat d'r van zijn kant ook ff niet in ;)...

@ JohannaL: whahahaha, ge-wel-dig!!!

@ hier: morgen weer terug, doei! :)

5. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier: Sorry ik ben zoooo blij! Collega/vriend woont hier 4 straten verderop en was zijn katje van 8 maanden al sinds zondag kwijt. Was ik vanavond aan het bellen, zie ik een katje die lijkt op die van hem. Ik ren de deur uit , op sokken, met wat kattenvoer. Heb ongeveer de hele wijk gezien. Maar na ongeveer 20 minuten. Is mijn collega er ook, kwam toevallig voorbij joggen :D... EN hebben we het katje gevangen, is het nog echt zijn kat ook! Jeetje wat waren ze blij. En ik stiekem wel trots dat ik zo goed had opgelet.

6. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marye; Ohhh wat goed!!! Fijn dat zn kat weer terecht is!! :)
    hihi ik zie je al gaan op je sokken :D:D

@ setti: waar is je ochtend berichtje?! :D

@ hier: Jeej!! Een goede nacht!! Ik ben dus weer helemaal blij, haha.
    1 keer 's avonds rond half 10 boven geweest voor Daan en verder hebben ze heel de nacht dus doorgeslapen tot vanmorgen 8 uur maar liefst! dat was weer ff fijn zeg!! :)

Vanmiddag werken tot vanavond 10 uur en dan lekker weekend.
    Schoonmoeder gaan de kids uit het kdv ophalen (voor de 1e keer) omdat arno later thuis is omdat ie in den haag zit vandaag voor 't werk. (cursus)
    Hopelijk gaat dat allemaal goed in ieder geval!

Verder zitten Daan en jesse de hele tijd op 1 voetje en 1 knie... en elke dag denk ik: jaa, ze gaan 't doen, ze trekken zich op! maar nee...dan toch net niet, hahaha.
    Volgens mij moeten ze het net nog even doorkrijgen.. maar komt goed!

@ hier: Gisteren naar het ziekenhuis geweest. Verteld dat Daan een paar keer flink is verslikt en ook over het poepen gehad, omdat hij altijd erg in een sliertje poept ipv naja, een normale hoeveelheid wat eruit komt..haha. moeilijk te omschrijven. Hij poept in ieder geval sliertjes.
    Voor zijn slokdarm moeten we over 2 weke nterug en dan wordt er een slikfoto gemaakt. Hij krijgt dan een vloeistof die hij door moet slikken en vervolgens kunnen ze op de rontgenfoto helemaal de doorloop zien van de slokdarm.
    Hopelijk is die dus gewoon goed....

Voor het poepen hebben we nu een laxeermiddel gekregen, omdat ze denken dat daan misschien wat verstopping heeft bij het uiteinde van zijn darmen. En dat daar misschien dus wat oude ontlasting zit die vast zit en dat hij elke keer daar doorheen moet poepen, waardoor het er als een sliertje uit komt.
    Als dit inderdaad zo is, dan zou het met dat laxeermiddel wel moeten oplossen. We mogen volgens de dokter wel flinke waterige luiers verwachten......oke....fijn...
    Als het echt te gek werd en we echt 10x op een dag Daan vol poep hebben mogen we ff bellen voor overleg.
    Over 2 weken bespreken we dan ook gelijk heo het poepen is gegaan en indien nodig spoelen ze zijn darmen.

Nou, het verhaal stond al kort ook op hyves maar goed, voor diegene die geen hyves hebben, bij deze ;).

Verder gisteren een peuterschommeltje gekocht, erg leuk, gaan we binnenkort ff ophangen aan de veranda buiten :)
    Ook een hele leuke wip gekocht bij de kruidvat...daan en jesse vinden dat ding erg leuk, haha. Mama iets minder want ik ben elke keer bang dat er 1 vanaf schuift :p
    (staat ook in het krantje van deze week, als je wilt weten welke wip ik bedoel)

Verder aan het overwegen om dvdschermen te kopen die in de aanbieding zijn bij de blokker.
    Aangezien we naar spanje gaan rijden in de zomer, is het misschien niet zo gek om een beetje vermaak in de vorm van een filmpje aan te kunnen zetten ;)
    mgoed, even uitzoeken of die dingen wel van goede kwaliteit zijn.

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

nee je hebt ook gelijk hoor maar we staan er gewoon niet bij stil om gewoon zomaar oppas te regelen. :D

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

jeeey wat goed van jou zeg!!! ts zo vervelend dat hij zn katje kwijt was ik weet precies hoe hij zich gevoelt moest hebben. fijn dat hij weer terecht en ongedeerd is

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jedalin leuk zijn die schermen hoor voor in de auto en idd als je zo'n end gaat rijden is het zeker handig om ze te vermaken in de auto. ik hoop dat de slikfoto goed is en er niets ernstigs is waardoor hij zich regelmatig verslikt en jeey zeg een laxeermiddel dan kun je zeker waterige poep verwachten. hopen dat als het uitgewerkt is hij weer normaal kan poepen en niet doorgespoelt hoeft te worden.

hihi ik was laat thuis gisteraaf en kon mn bed niet uitkomen hihi en lisanne weer tussenons in

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Wat een rust hier!!!

Jedalin: Fijn dat ze het allemaal gaan onderzoeken bij Daan. Hopelijk is alles gewoon helemaal goed natuurlijk!
    En van die dvd schermen zijn idd handig als je zo ver gaat rijden denk ik!

Superb: Gisteren helemaal vergeten, maar nog GEFELICITEERD!!!!!

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    superb ook nog gefeliciteerd. beter laat dan nooit toch

12. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hoe iedereen altijd weet dat er iemand jarig is! Ik vind het harstikke knap!! Maar ik weet het zelf nooit! Gelukkig lees ik het dan wel van jullie!!

Bij deze dus Superb, van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!! Er komt een heerlijk weekend aan, dus je kan het fijn vieren met familie (Eventueel)

@ Jedalin, wat een verhaal zeg! Pfff, vind het wel heavy, maar tis natuurlijk wel heel fijn dat ze alles even goed na gaan kijken!! Ik hoop ook dat alles okeej is, en als er een reden gevonden word, voor bv. zijn ontlasting of zijn verslikkingen, dat het simpel te verhelpen is zonder veel poespas of pijn! K blijf voor jullie duimen meid!
    Hoe gaat het met de verkoudheid van Daan, en met Arno?
    Trouwens wat een nacht hebben jullie gehad, heerlijk zeg!!

@ Setti, whihi, je kon je bed nie uitkomen? Wat heb je gister gedaan dan? Heb ik iets gemist?

@ Marye en Franny, wat lief dat ook jullie reageren op mijn bericht...
    En hoewel me dat echt gerust stelt, dat dus indd toch wel meer kindjes hier niet zo superrrr snel zijn... Ga ik indd toch even bellen, net wat Franny zegt, volg je moeder instinct... Ik kan beter 10x te vaak bellen, als 1x te weinig, toch?

Maar vind echt fijn dat jullie allemaal gereageerd hebben! :):)

@ Boomer, heej meid!! Hoe gaat nu met Fenna d'r stapjes? Krijgt ze de smaak te pakken!! :D Lijkt me echt super om te zien hoor, al die pamperkontjes strax op de meeting!! :D:D

@ Gwen, hoe gaat het daar? Is Joenna nog steeds zooo driftig, of heeft ze d'r rust weer gevonden! ;) Nog lekker gefietst?

@ Franny, hoe bevalt jullie het fietsen?

@ Eliesah, beetje fijn gewerkt vanmorgen? Is Taleah al weer wat fitter?

@ Marye, wat is dat dan fijn, als je je buurman zo blij kan maken met dat kleine katje!! Tis zo erg als die hummeltjes weglopen!!!
    Gelukkig is het dankzij jou oplettende blik weer helemaal goedgekomen! Beestje moet maar aan de stik, hihi!

Liefs

13. Soda Pop

@ Hier, pfff, wat een chaotische dag vandaag!
    Mijn auto vanmorgen dus weggebracht voor grote beurt en APK! Ma was er al om kwart over 8. Zij heeft even op Stan gepast.. Ik zou namelijk in eerste instantie de autostoel gewoon in m'n auto laten staan, en vanmiddag mijn auto weer ophalen...
    En ik wilde mijn kameraad ook even wat laten horen (een geluid wat ik nie vertrouwde) dus was wel fijn om even "alleen" te kunnen gaan...
    Nu jah, kom ik een half uur later thuis, k zit nog nie op de bank.. Telefoon...
    AARRHHGHG blijkt dat geluid aan mijn auto, wat ik dus nie vertrouwde een kapotte veer te zijn! En daardoor zijn beide voorbanden kats scheef afgesleten!! (Vrij NIEUWE banden ook nog)
    Moet dus allemaal vervangen worden..
    En dit was nog maar de "voorkeuring" voor de APK.. (hij doet dat altijd zelf ook even voor hij ze wegbrengt na de APK-garage...)
    Die veer (Er zijn 6 soorten in prijs verschillend van 75 tot 95 euro) moet dus vervangen worden, en jawel, ik heb de duurste!!! 95 ballen...
    Gelukkig besloten we (toen ik daar nog was) uiteindelijk toch maar de autostoel van Stan over te zetten in de leenauto, want hij kon de nieuwe banden vandaag nie meer krijgen.. Dus krijg maandag pas mijn auto terug!! :(:(
    Het word dus een knap duur grapje! :( En ik heb ook al een rekning van de zorgverzekeraar gekregen; ik ben al door mijn eigen risico van 170 euries heen, of ik dat ook even wil betalen voor 22 april!!! :(

Wat een strop...
    Zucht!!

Nu jah, wilde ik even zeggen! hihi!

Verder blijven we vanavond logeren bij mijn ouders. Mijn broer moet vanavond weer draaien en kan zijn dat ik even ga kijken... (als ik wakker kan blijven!!)
    Zou wel super zijn!!

Ow jah, heb gistern een uur en kwartier gesport, en vandaag ook weer dik anderhalf uur!! En waarschijnlijk ga ik morgen ook nog even een uurtje heen..
    Heb namelijk boodschappen gedaan voor mijn moeder en heb gezegd, dat ze me nie terug hoeft te betalen als ik morgen een uurtje mag sporten! :D:D -tjah, soms moet je wat-

Liefsss

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat goed van je dat je gister en vandaag bent wezen sporten echt goed hoor.

balen van je auto zeg kun je er nog wel bij hebben pffff.

hopelijk kun je wakker blijven vanaaf

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier ik had dus gister een gesprek met vrienden waar we ruzie mee hadden om het uit te praten maar het is een hele heftige discussie geweest van dik 2.5 uur en ik zeg er hier verder niets over omdat er ook bekenden van hun op dit forum zitten in andere topics dus je weet maar nooit.

zo mn vloer is weer lisanne smet vrij :D ik heb ff heel goed gezogen en de stomer erover heen gedaan. ik moet echt iedere week stomen nu want de vloer ziet er niet uit iedere x.

vandaag heeft ze een heerlijke pannekoek gehad op het kdv ipv een boterham hihi.

vannaaf is steef een kampioenschaps wedstrijd darten spelen in vianen dus ik ben alleen thuis.

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  17. Soda Pop

Ik ben bang dat het nix gaat worden, haha, ben nu al bek af! 2 gebroken nachten kan ik nie meer bolwerken, hahaha!!
    Mocht net even naar de winkel van mijn moeder (jaja) En heb even gekeken, zag wel een heel leuk shirt, wat me zowaar ook stond, maar helaas, kostte 25,99, dat zit er nu even nie in, met die grote beurt en apk...

Maar ik ben ook blij dat ik 2x ben wezen sporten, al heb ik nu wel last van mijn astma, maar jah, tis altijd het een of 't ander... ;)

18. Soda Pop

Hmm, ik hoop dat ondanks of juist dankzij die discussie de lucht is geklaard nu!! En het prive forum is er ook nog heh, mocht je het kwijt willen!!

En wat een superrr foto's! Wat een grote meid al heh!

19. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; jee balen van je auto. Bah haat hoge rekeningen. Hebben zelf nu ook beetje krap ivm 2 feesten in een week tijd en veel rekeningen tegelijk. Hebben wel geld van de bruiloft gekregen maar willen dat graag voor onszelf houden en iets leuks voor kopen ipv een rekening te betalen. Komt goed!
    Haha vanochtend fijn gewerkt hoor, heerlijk maar een ochtendje werken op vrijdag :).
    Met Taleah alles goed hoor, helemaal top fit hihi..

Goed bezig trouwens met je sporten! Doe ik je niet na.

Setti; bah nog steeds gebroken nacht. Maar ze was weer koortsvrij toch? Hopelijk ben je er met jullie vrienden uit gekomen.

Linda; fijn dat er gelijk actie wordt ondernomen bij Daan. Toch wel een fijn gevoel denk ik. Al zal vast alles goed zijn, dat weet ik zeker.
    Lekker aan t werk? Hihi. Nog maar een klein uurtje. Minder zelfs!

Marye; goed bezig het katje gevonden! Super :).
    Nog iets gehoord van de dochter van Don?
    Had je een zware dag op t werk, las iets op je Hyves. Is dat voorval nog opgelost?

Bieb; ga van de week ook maar eens kijken. Lijkt me wel heel leuk en Taleah vindt boekjes ook reuze interessant!

Hier; vanmiddag bij t andere kdv geweest. Ziet er super uit en hebben er beide een goed en vertrouwd gevoel bij. Dus gaan we Taleah per mei zeker over doen!
    Eerst nog twee weekjes af kicken hihi.

Verder weer flink gezeik in familie van Marc. Weer over bruiloft en feestje Taleah. Bah we krijgen dr wat van. Marc heeft een sms naar z'n nichtje gestuurd dat ie er klaar mee is en dat ie haar niet meer wilt zien. Ze bestaat niet meer voor m.
    Ik bemoei me er verder niet mee, heb gezegd wat ik wil zeggen en klaar. Zijn het echt beu! :(

Jullie raden het al wij geven de komende tijd geen feestjes meer hahaha. Al willen we Taleah wel nog dopen dit jaar maar dan gewoon geen feestje haha. Beetje jammer maar goed.

Ben alleen thuis met Taleah, voor t eerst x factor aan t kijken. Zitten wel goede tussen. Is die ene man (Elvis) nou blind? Die is wel cool!
    Lig al in bed en zal zo wel in slaap vallen en lig ik nu nog chips te eten. Wat een luxe hè.. :p

Deel Deze Pagina