Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Lisetje gefeliciteerd met je verjaardag!!!

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gwen ow wat een driftkikker die joenna zeg hihi. maar idd ook een oplossing hoor als lisanne zo driftig is en op de grond gaat liggen krijsen dan laat ik haar ook liggen en negeer ik haar en dat werkt ook en na 5 min ziet ze in dat t geen zin heeft hihi

hihi een toastje kiezen boven chipjes gezond kind zeg!!!!

nee ik heb t niet mee gekregen van 30cc heet water maar idd je wordt weer ff met de neus op de feiten gedrukt

lief dat jorgen het goed heeft gemaakt hihi mmmm lekkere frambozen

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier nou gister dus nog een kleine boodschap gedaan bij de appie en lekkere druiven gehaald en lisanne zat te smikkelen joh niet normaal hele druiven gingen er in en een andere zat ze helemaal leeg te sabbelen hihi.

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Lisetje en Setti van harte met jullie verjaardag!!!!

5. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ lisette en priscilla: Proficiat met jullie verjaardag!!!!

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Setti: Gefeliciteerdmet je verjaardag. Ondanks dat je het al hebt gevierd, maak er een leuke dag van!!

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Lisetje: Gefeliciteerd met je Verjaardag

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
  9. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Vanochtend naar de huisarts geweest, en die was het er ook helemaal mee eens om een foto van haar heupen te laten maken.
    Ik kan vanmiddag om 13.45 al terecht!! Vrijdag dan bellen voor de uitslag.

Voor de mama's waarvan de kinderen een foto hebben gehad: Wat kan ik verwachten? Voor de meiden mama's: Hebben jullie een plaatje over de baarmoeder laten leggen?

We wilden gisteren al naar de dierentuin gaan, maar toen was het zeik weer, en vandaag helaas niet veel beter.

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ hier: Woww...haha, vanmorgen werd ik om kwart over 9 wakker en het was gewoon nog stil bij de kindjes.
    Ga ik kijken, zitten ze beide lekker rechtop in bed met knuffeltjes te spelen en met elkaar lol te hebben... hoe lief!! :D
    haha nu loopt het hele schema wel uit, maar goed, toch wel erg lief :D en ik lekker geslapen! ;)

@ gwen: pff...sjeezus, wat een verhaal en die foto. gossie arme meid ::(:( pfff...

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Ooooohhhhh wat lief!!! Hahahahahah, uitgerusten broers, zijn een uitgeruste mama:D

Ja, ik vind het ook erg schokkend. Tuurlijk weten we allemaal dat we moeten oppassen met heet water/vloeistof/pannen. Komt regelmatig op TV etc. maar nu zie je wat 30 cc (waar hebben we het over) kan aanrichten. Ik vind dat we dan toch even weer hard met de neus op de feiten worden gedrukt.

12. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Gwenolyn: Een dag te laat maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Setti; Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Lisetje; Gefeliciteerd!

@ Kussie; Wat een mooie foto van Stan en wat een schattig filmpje. Ik vind lange haren bij jongens juist heel leuk staan! Ik zou het voorlopig dus nog niet kort laten knippen.

@ Jedalin; Wat stoer dat Daan al zo goed achter zijn loopauto kan lopen! Heerlijk dat ze je zo lekker hebben laten uitslapen.

@ Gwen; Ik ben inderdaad ook geschrokken van dat topic. Je weet dat een ongeluk in een klein hoekje zit maar ik ben nu nog veel voorzichtiger geworden.

@ Ano; Hoe is het vannacht bij jullie gegaan? Ik kan me voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit, zeker omdat je helemaal niet gewend bent dat ze zo slecht slaapt. Ik denk wel dat je er goed aan doet om haar 's nachts niet teveel aandacht te schenken (mits je natuurlijk weet dat alles in orde is). Het is misschien ook een vorm van aandacht vragen en ze moet natuurlijk ook weer in haar ritme komen nadat ze ziek geweest is.

@ Straffen; Morris begrijpt het woord nee ook nog niet, maar ik denk dat je dat ook nog niet kan verwachten van een kind van net een jaar. Ik pak het hetzelfde aan als Nijnja. Jasmijn zet ik wel op de gang als ze niet luistert. Ik ben daar mee begonnen vanaf het moment dat ze besefte dat ze stout was. Eerder heeft,denk ik, weinig zin.

@ Hier; Ik heb weinig tijd om te reageren omdat ik halve dagen op het toilet doorbreng. We zijn bezig met de zindelijkheidstraining van Jasmijn en dat vraagt nogal wat tijd.

Morris is nog steeds lekker driftig en voert af en toe echt een hele toneelact op om zijn zin te krijgen.

@ Kleintje; Mooie site! Je taarten zien er hel professioneel uit.

13. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Consulatiebureau; Ik heb van de week een oproep gehad om langs te komen met Morris voor een preventief gezondheidsonderzoek. Weten jullie of dit een normale controle is of dat dit toch iets uitgebreider is?

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Gwen: Je krijgt als je bij Joenna blijft een soort pak aan voor de rontgen..dit beschermd je en ik neem aan dat het ook je bm beschermd.
    Joenna moet waarschijnlijk goed stil liggen maar je mag er wel bij blijven als het goed is om haar rustig te houden, als je maar niet voor het beeld komt waar ze de rontgen maken..
    Zo was het iig bij ons daan.

15. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Ano; Hoe is je nacht gegaan?

@ Superb: Wat leuk dat Jasmijn bezig is met zindelijkheid!! Hahahahahaha, inderdaad hele dagen op het toilet doorbrengen. Mijn nichtje had het ook: Ieder half uur wilden ze naar het toilet.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    ohja, arno-update ;)...: hij is in 1 dag al 1 kilo afgevallen! haha.
    Gaat natuurlijk in het begin ook erg hard..maar dat motiveert 'm wel :)

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Dank voor je uitleg!!
    Hahahahaha, dat motiveerd enorm!

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gwen aaarrrggg wat een pijnlijke wond zeg een zo groot echt erg hopelijk houd hij er niets aan over

suc-6 vanmiddag voor de foto

jedalin zo lekker uitgeslapen lekker hoor en idd lief dat ze samen lol hadden,

wat goed dat hij al een kilo kwijt is

hier thnx voor de felicitaties

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Idd schokkend zeg wat 30 cc heet water aan kan richten.

@jedalin heerlijk zeg dat je hebt kunnen uitslapen.

20. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Alle jarige van harte gefeliciteerd!!!!

En nee kussie het was niet als uitlachen!!!!!ik vind het gewoon grappig.

Deel Deze Pagina