Gwen; woow lekkere recept ideetjes. Ga ze even overnemen! Hou wel van aparte dingen, en nieuwe ideetjes!
Pff moet eigenlijk de badkamer poetsen, maar heb zooooo geen zin! Dus doe het lekker niet.. Vanmiddag met een vriendin de stad in. Gezellig . Moet nieuwe slaapzakken hebben, 74/80 word nu echt te klein. En wil even langs de wibra, ze hadden leuke (goedkope) bakjes voor aan de schutting.
Hmm ja gisterenavond ging het niet zo goed helaas. Vanmorgen om 6 uur even wakker en daarna om 8 uur dus op zich wel oke. whaha bijna middag.. moet nog aankleden dadelijk joh
Goedesmorgens! Zo Mel ligt lekker op bed en ik ga ff weer aan de Zuuuuuuuuuuuuuuuuumbaaaaaaaaaaaaaaa!
Lisetje en Setti: NOG GEFELICITEERD!!!!!!!!! Sorry, ik had gisteren echt geen tijd! Setti: Wat knapt dat Lisanne loopt, dat is nog eens een mooi verjaardagscadeau! Jedalin: Goed bezig die Arno. En jij ook met je gekook. Ik breng van die tomatensaus meestal op smaak door een sjalotje, knoflook, basilicum of tijm of rozemarijn ofzo. Wat ik vers in huis heb toe te voegen. Verder voeg ik als ik het voor de pata van de kinderen gebruikk ook gehakt stukjes champignons en paprika toe. Heerlijk vinden ze dat! Hier eten ze denk ik 3x per week vis 3x per week vlees en 1x vegetarisch. Ik geef alles in stukjes en dan eten ze zelf met handen en/of een vork. En af en toe probeer ik wat te helpen, maar dat vinden ze niet echt grappig Ano: Fijn dat je auto er is, alleen stom dat je er zo pas achter komt! En wat balen van die stank enzo. Idd misschien even proberen via marktplaats ofzo zoals jedalin al zei. Gwenolyn: Oh Joënna stapt dus ook al lekker, wat super goed zeg!! Johanna: Leuk filmpje van Seph, hij loopt ook al echt lekker hard! Kdv duurder: Voor mij zou betalen per uur heel goedkoop zijn. HEel veel dagen werk ik maar van 13:00 - 15:00 op dinsdag, maar ik betaal van 07:30-17:30 Ik betaal dus 10 uur terwijl ik met 3 uurtjes af zou kunnen. Maar dat is niet elke week zo dus weet niet hoe ze dat willen gaan doen?! Superb: Klinkt erg gezellig die gesprekken over poep en plas de hele dag...Hopelijk is dat snel over, kan me voorstellen dat je daar niet echt blij van wordt. Belasting: Hier nog geen brief en dus ook geen uitbetaling helaas, al is het voor ons niet zoveel omdat we ook al maandelijks terug krijgen Hier: Hmmz Pepijn en Florine waren al voor 06:00 uur wakker terwijl ze toch echt pas om half 7 naar bed gingen, voor hun erg laat.Nu liggen ze gelukkig even te slapen en ik denk dat ik ook gewoon nog even ga, ik had tenslotte voor 7 uur de slaapkamers al schoon en de trappen ook. Nu dus een beetje meer tijd om te relaxen
marye dat is een normale nacht voor lisanne hihi. en voor jou kinders een korte grappig om zo ook t verschil te zien he
@ Setti, als ik op zulke tijden moest werken, dan kon je mij na een week wel afschieten!! Dat hou ik echt nie vol! Pfff, ben zo geen ochtendmens! Nog steeds dikke respect voor jou! Pfoeh! Toch stiekem wel een beetje jammer dat Steef en je mams nie aan een cadeautje namens Lisanne hebben gedacht, maarreh, wat heb je van Steef gehad dan? Ook een douglas bon? Heb je al een geurtje uitgezocht? @ Jedalin, jaiks! Das vroeg dag jah! En voor Elisah dus ook al... En Ano en Marye ook... Dikke knuf voor jullie! Hopelijk zijn ze vanavond allemaal zo moe, dat jullie vanacht een nacht krijgen om U tegen te zeggen, hihi! @ Ano, heeft Jef al gebeld? Ben wel benieuwd!! Wat ze hierop te zeggen hadden/hebben... @ Marye, wooww, jij bent echt wel vaak aan de poets en de schoonmaak heh!? Ik doe het je nie na.. Geloof dat het hier nog nie een kwart zo schoon is als bij jou thuis! @ Jedalin, hoe gaat het met de romantiek! @ Elisah, hmm, knap hoor van Taleah dat ze het zo snel weer oppakte en toch naar d'r zin had op KDV, nadat ze een week nie was geweest! Moet je eigenlijk ook de dagdelen betalen, als ze niet gaat door ziekte? Ik zit nu de overeenkomst door te lezen, maar al die stomme termen.. Ik snap er nog nie alles van... Las wel dat als bv een feestdag op een contractdag valt, ze niet geld terug storten.. Slaat toch nergens op! Ze zijn dan zelf ja ook dicht. Kost hun toch ook nix... En bij Flexibele opvang, als je dan minder uren gebruikt dan dat je hebt gereserveerd, moet je ook gewoon betalen... Ik snap wel als je dat op het laatste moment meld, maar als je er op tijd mee bent, wat maakt het dan uit? Geldwolven! @ Gwen, meid, wat ben ik blij dat het mee is gevallen! Ik zal net als de andere ladies hier duimen op een goede uitslag!! Hopelijk is alles gewoon okee, en kan je, wat je zelf al zei, dit voor eens en altijd loslaten... @ hier, meiden, Stan doet nog steeds totaal geen poging tot gaan staan, optrekken, of laat staan stapjes doen... Hebben jullie tips? Moet ik het wel stimuleren, of juist niet? Moet 8 juni weer naar CB, dan toch maar es d'r over hebben.. Kruipen doet hij ook nie... Liefs
@ kussie; Flexibele opvang heb je idd een minimaal aantal uren per maand. Volgens mij is dat bij mij 21 uur per maand. 1 hele dag is 10 uur, dus met 2 dagen ben ik er al. Ik haal het eigenlijk altijd wel. Alleen augustus als ik vakantie heb dan niet, maar dan breng ik ze lekker gewoon een keer extra en hebben arno en ik een dagje samen! ook mooi! hahah. Maar flexibel is wel een stuk duurder. Ik moet 7.31 euro betalen per uur.. Ik hoef uiteraard niet op vakantiedagen door te betalen, maar ik moet wel betalen als ik ze ziek meldt ofzo. Ik hoef alleen niet te betalen als ik het minmaal een maand van te voren laat weten als ze een keer niet komen. hahah de romantiek, uhh ja, haha die is weer een beetje hetzelfde als een tijdje terug. Oftwel, tis nie veul.. T blijft een probleempje, maja. We hebben het er nu niet meer over gehad. Denk dat arno hoopt dat het dan van eigens weer wat beter wordt. En wie weet is dat ook wel, want tis wel fijn om niet 3x per week er over te hoeven praten. Mgoed...we moeten gewoon eerder naar bed. Tis weer elke avond een uur of 11 en dan ben ik gewoon moe.
ik had van steef een grote staande spiegel gehad die ik graag wilde. en ik heb nog geen luchtje gehaald daar heb ik nog geen tijd voor gehad misschien zaterdag. ik zou t wel stimuleren hoor met stan ik zou m als eerste moeite laten doen voor je m oppakt en daar mee beginnen dus als hij zn armpjes omhoog doet heb stimuleren met kom maar stan probeer maar te staan. ts niet lullig bedoelt hoor zeker niet dat je m altijd optilt maar ik weet t ook niet echt want die smurf van ons is heel vlot met die dingen geweest. en anders hem aan de tafel zetten een paar keer en kijken wat hij doet
@ Eliesah; Lekker geshopt? @ PenF; ik heb bewondering voor je hoor! Als de kinderen hier zo vroeg wakker zijn dan heb ik echt geen puf om dan al te gaan poetsen. Ik ga dan als een duf konijn op de bank zitten. @ Kussie; Ik zou Stan wel stimuleren door hem bijvoorbeeld aan de tafel of de bank te zetten. Zo merkt hij dat staan ook heel erg leuk is. Daarnaast zou je hem op de grond kunnen laten staan en zijn beide handjes vast te houden, misschien dat hij dan probeert om een paar stapjes te zetten.
@ Kussie: ik zou idd wat kussie zegt hem iets vaker laten staan en ook als ie zit eerst in staan-houding zetten en dan optillen.. Hij kan wel gewoon even aan tafel ofzo blijven staan als je hem neerzet toch? Meende ik dat je laatst vertelde. Maar ik weet niet of het nu al een probleem is hoor dat ie dat nog niet doet.. Gaat hij wel al zitten? Misschien als dat niet zo is zou ik dat eerst gaan oefenen..
whahah 74-80... hier liggen ze al weken in 104! Heb ze bij de hema gekocht, heerlijk dunne slaapzakken, 15 euro per stuk. Zeeman heeft ook slaapzakken maar nét iets dikker als die echte dunste slaapzakken. Wel goedkoper
@ hier: net even naar een goede schoenenwinkel geweest om de maat van hun voetjes op te laten meten. Ze mogen maatje 20 Ga schoenen kopen van shoesme. Vind het een erg goed merk met leuke schoentjes. Nu nog 2 paar zoeken die bij elkaar passen haha. Ben 1.5 uur weggeweest waarvan een dik uur gelopen dus ben nu wel een beetje moe haha. Zware wagen ook, pfff. Die wagen zelf zal al een kilo of ehh...15? zijn, en dan de kindjes ieder dik 10 kilo...da's toch al gauw een kilo of 40 (boodschappen ook nog) die je vooruit duwt! hahah @ lopen: gaat goed hier! Beide lopen langs de tafel af enzo. OOk aan de handjes stappen vinden ze geweldig. Grappig verschilletje weer: daan zet kleine goede stapjes terwijl jesse enorm grote stappen neemt ahaha.
Haha die Linda; flink gesjouwt dus. Taleah heeft ook schoentjes daar van. Zijn erg mooi en ook makkelijk om aan te doen . Ja, zag ineens vd week dat die slaapzak echt niet meer ging. Heb ze indd bij de Hema gekocht; vind ik ook goede kwaliteit en zien er altijd gezellig uit . Maar jee deze zijn wel lang zeg haha.. Superb; vandaag weer poep en plas dag? Haha ! Niet veel geshopt; einde vd maand dus gels is een beetje op . Alleen een nieuwe pop voor Taleah; oude is kwijt. En twee slaapzakken! Jij nog een fijne dag gehad. Haha, ik zit 's ochtends ook altijd als een duf konijn op de bank . Nog geen krachten voor poetsen of iets anders! Rond de klok van 9 a 10 uur komt dat pas. Kussie; gewoon blijven stimuleren en indd aangeven bij t cb. Vragen wat hij nu 'moet' kunnen op deze leeftijd en hoe je hem goed kunt stimuleren. Komt echt wel goed hoor met je ventje! En ja je moet gewoon betalen als ze niet zijn geweest. Je mag ze eventueel ook ruilen. Maar officieel mag dat niet met ziekte en ook binnen 2 weken. per uur betalen zit indd wel iets in; dan zijn we denk ik ook vroeger klaar met werken haha . Nou zijn er echt ouders die pas tegen half 7 binnen wandelen en dan allang klaar zijn en al hebben gegeten etc. Bah hou niet van zulke ouders .
Heb je die roze/rode gestippelde?? of die met die geweldige bloemetjes? Ohhh ik vond die voor meisjes ZOOO mooi..maja, kan daan en jesse slecht een meisjes slaapzak aan doen. Hihi ik heb er wel even mee in mn handen gestaan Heb je trouwens van schoentjes veters of klittenband? en werkt het goed? @ superb yaiks, haha, hier vandaag ook een poep en plas dag..maar meer als overvolle plasluiers en ondergepoepte kinderen..pff, tandjes. hoe ging het daar?/ @ hier: zucht...naja daan zat net dus compleet onder de poep...pff. Nu liggen ze op bed, maar ze zijn al een dik half uur wakker. Net huilen geblazen bij jesse want die kan nog altijd niet fatsoenlijk zelf gaan zitten als ie staat. Daan wel, maja, dan moet ik alsnog voor jesse naar boven. Nu staan ze volgens mij al weer want ze hebben weer grote pret. Tot ze het staan moe zijn. Zucht..en ik moet zo gaan koken, heb dr geen zin in
Haha en hoe is het nu? Toch nog geslapen.. Hier net ook flink drama hoor. SuPer moe zijn en gewoon vechten tegen haar slaap. Toch ligt ze nu al iets langer dan een uur te slapen . Ja heb indd met die bloemen en met rood en witte stippen. Helemaal leuk! Ach joh kan toch best voor een jongen . Ze hadden ook super leuke kleertjes, maar even geen geld voor.
Oh je hebt ze alle 2! hahaha ohh *jaloers* hahaha. Voor jongens waren ze veel minder leuk... achja Hee nu weet ik 't nog niet ; heb jij met klittenband schoentjes? Laat ze die goed aan? Of juist met veters en trekt ze die dan los?
Owja wij hebben klitteband. Werkt goed hoor! Meestal heb ik met schoenen aan doen maar deze floepen er zo in. Taleah loopt alleen naar binnen met dr voetjes. Hoorde op m'n werk dat t normaal is in het begin. Ga t toch even navragen bij t cb? Meer kindjes die dat doen?
Ohwja, na 3 kwartier gehuil, ofja gekrijs, is het stil.. pffff. m'n geduld werd weer aardig op de proef gesteld! Beetje jammer dat ze nu om kwart voor 5 sliepen pas... dat wordt vaanvond weer een probleem naj moet toch nog gaan koken. Ah thnx voor je schoen antwoord haha