Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wat klein dan weer he zo'n baby hihi dan lijkt jan helemaal een peuter hihi.

en wat is de prognose hihi vwb t muurtje?

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

dat weet ik wel voor 100% zeker

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    thnx hihi ik hou er ook wel van maar die spekkies heeft ze alleen op dr ampjes nog hoor die op dr benen zijn al aardig weg aant trekken

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

aaahh arm meisje. hopelijik houdt ze er geen bult aan over. gelukkig stond tie niet aan

5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

whoehoe vriendlief gaat ervoor leuk hoor en gewoon doen dan zet je de kast ff ergens anders hihi

6. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Jorgen is weer vertrokken. Ben benieuwd hoe het gaat.
    Bij mij is mijn ongi gekomen vannacht. Had ook niet anders verwacht, daar in de vruchtbare periode, Jorgen niks kon. Komende maand nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Joënna slaapt nog lekker. Een klein halfuurtje geleden stonden ze hier met een maaimachine, kettingzaag etc voor, en flink te gassen. Ik zat rechtop op de bank, en Joënna tukt heerlijk verder!

7. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Goedemorgen!!!

Setti: Beetje jammer dat die familie van haar zo deed. Jullie zagen er wel super uit hoor! En die andere foto's van Lisanne zijn ook erg leuk!

Vriendlief: Oehhh spannend het muurtje! Hij kan wel al snel aan de slag zeg!

Darcy: Nu wel een goede nacht gehad? Fijn dat je je examens alweer hebt nagekeken, ik mag vanaf Donderdag aan de slag.

Ano: Ohhh ik hooop echt dat het een eisprong was, wel lastig dat je door je ziek zijn niet echt zekerheid hebt...

Kussie: Fijn dat je het weekend zo genoten hebt in het huis van je ouders. :)

Hier: Gisteren iets van 35 km gefietst met de kinderen. We zijn bij mijn vader geweest, hebben daar een filmpje gekeken. Nadat we weer een beetje opgedroogd waren, we kregen een flinke bui over ons heen op de fiets...:D
    Daarna weer naar Dordt gefietst om nog even bij mijn schoonouders langs te gaan. Uiteindelijk waren we om half 9 weer thuis. Kinderen snel nog een fles melk gegeven en zijn toen heerlijk in slaap gevallen. Tja 'smiddags niet slapen, 'savonds zo laat pas naar bed, maar ze bleven lief en vrolijk... Super leuk dus!
    Nu werden ze om kwart over 8 wakker, heb ik even met ze ontbeten en ze in bad gedaan en nu slapen ze alweer. Dus we gaan vandaag maar even lekker luieren met z'n 3-tjes.

8. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

idd volgende ronde beter en hopelijk is het dan raak. heerlijk dat ze zo doorslaapt met die herrie

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0

jee das ver zeg met fietsen hihi. knap echt knap dat ze zo lief en vrolijk bleven na zo'n lange dag

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: Mooie foto's meid, julile zagen er prachtig uit en Lisanne is echt een prinsesje met haar mooie jurkje en roze schoentjes! Heeft ze de hele dag rondgestapt? :) Da's nu wel ideaal, dat ze niet op d'r blote knietjes hoeft te kruipen :)

@ Ano: oh ik duim voor je dat het je eisprong was!!!!! Wanneer zou je ongesteld moeten worden dan?
    Wat was het ook alweer; je nod? :p

@ P&F: Super dat ze het zo goed gedaan hebben! HIer hetzelfde gisteren trouwens! Vanaf ongeveer 15.00 smiddags tot 20.00 super lief geweest zonder middagslaapje. Mijn opa en oma waren 60 jaar getrouwd :)

@ meeting: Voor iedereen die het meeting topic niet zo vaak checkt: De grote geplande meeting op 11 juni gaat niet door vanwege teveel afmeldingen.
    op 11 juni is nu een minimeeting in utrecht (kidzcity) en op 17 juli is een minimeeting in de Apelheul! :)
    Geef even aan daar als je mee wil! :D

@ hier: op het werk dus ik zal eens iets gaan doen, haha.

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Joënna heeft een mega blauwe plek op haar wang van de val van gisteren, en morgen worden er op het KDV schoolfoto's gemaakt:(. Denk dat ik maar mijn camouflage stick tevoorschijn moet gaan halen:D.

12. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Zo Joënna is er dan vroeg bij met de make up. :D

13. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hier ook weer een teken van leven! :D

Jee al weer 2 nachten doorgeslapen. Nog wel drama met naar bed brengen, maar laten dr gewoon even huilen. En nu duurt het nog geen 5 minuten. Dus komt allemaal goed. (oeps niet te hard roepen :p)

Verder is ze lekker vrolijk en speelt volop. Zo gezellig!
    Kan ik echt van genieten. :)

Heb heel het huis al gepoetst. Ik ben Marye aan het na doen hahaha. Om 8uur had ik heel de boven verdieping al gedaan en om 10 uur alles beneden. Nu ligt Taleah in bed en ik even relaxen. Straks nog een wasje draaien en nog een wasje vouwen. En dan ben ik klaar voor vandaag ;).

Ow Marye zag je tonijnkoekjes in het opperdepop boek staan, had nog meer lekkere recepten gevonden. Van de week even uitproberen.

Ehm verder geen nieuws vanuit hier.. Haha!

14. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Eliesah: Jup klopt, alleen voegen wij er dan lenteui aan toe. Wat ze hier ook heel lekker vinden uit het opperdepop boek zijn: visballetjes, tortilla's met gehakt. En kokoskip met ananas. Dus die moet je zeker eens maken! :D

15. Appel en Peer

Marye; Jee wat super knap van je kids. En die gaan dan gewoon mee film kijken haha. Of weten deden hun dan.
    Ben ik wel benieuwd naar. ;)

Linda; bij jou ook al zonder dutje en zolang vol gehouden. Hmm.
    Moeten we toch ook eens proberen hihi. Vorige week hadden we feest overdag maar zijn we gwoon eerder weg gegaan ivm het middag dutje. Ze werd wel wat lastig dus ja.

Net als aanstaande weekend, hebben we zaterdag en zondag ergens een etentje. Zaterdag gaat Marc alleen en zondag nemen we dr mee. Vind het zelf niet fijn als ze 2x ergens mee moet en daar ook eten etc. Te veel prikkels, merk dat al heel snel bij dr.
    Dus ja dan maar zo ;).
    Vind het trouwens ook helemaal niet erg dat ik zaterdag niet mee hoef :p. Familie van marc hahaha...

Gwen; jee balen dat ze een blauwe plek. En zul je altijd zien dat dan de fotograaf komt. Was op school bij mij ook altijd, had ik net een enorme giga puist hahaha.. ;)

Toch stiekem jammer dat je ongi bent geworden! :)

Ano; en zijn ze al geweest voor de stank?
    Is toch ook niks...
    Oeh spannend, misschien toch je ei. ZIjn altijd spannende tijden, tenminste dat vond ik toen wel. Je weet dat je er niet te veel mee bezig moet zijn, maar toch gaat dat automatisch. ;)

Setti; wauw mooie foto's van je meisje!
    En wat had ze een mooi jurkje aan hihi.. :p:)
    Jullie zien er nu al prachtig uit, laat staan op jullie eigen bruiloft!!

Wel jammer dat haar familie zo is, zien jullie elkaar veel?
    Beetje flauw dat ze dat zei van de make-up, bah hou niet van zulke mensen... :(

Kleintje; hoe gaat het nu met Esmay! Gewoon vaker komen kletsen joh, is gezellig hier haha.. Nee hoor alleen je er tijd voor hebt!
    Maar af een toe berichtje is wel gezellig!!! :D

Vriendlief; YES, het muurtje kan. Dat word KLUSSEN!!! :):D
    Hahaha. Ben benieuwd meis!
    Ow en wat een lieve foto's van Jan, wat lijkt die toch al groot he. Lekker ding! :D

Darcy; hoe gaat het nu met jullie? En met Megan, al wat opgeknapt?

Nijnja; en al vaak naar je nieuwe keuken gaan kijken in het nieuwe huis hihi.. Schiet al een beetje op met het huis en oude huis?
    Was wel even benieuwd.. ;)

Kussie; fijn dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad.
    Zo gister indd die stort bui, werd er wakker van. Was om half 6!
    En ineens een grote flits met een kei harde knal. Zaten recht op in bed en Taleah sliep gewoon door. Haha! :p

Hoe staat het trouwens met je soap!? :D:):)

16. Appel en Peer

Oeh zal straks even kijken, jammie. Krijg er al honger van.. :p

17. Appel en Peer

Waah, ik wil nieuwe kleertjes bestellen bij de h&m. Super leuke nieuwe kleding voor Taleah.
    Kan alleen geen nieuwe bestelling doen omdat ik er nog 1 moet betalen en heb geen geld!! Waaaahh! :(
    Pff hopelijk krijgen we morgen geld binnen met vakantie geld hihi.. :D

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Eliesah leuke foto's. Die 2e lijkt net alsof ze wil zeggen: 'Wat kijk je me aan?! Zit er nog ergens chocola op mijn gezicht ofzo?' :D Kan ook pindakaas zijn natuurlijk. :)

En wat kan ze geconcentreerd trommelen. :)

Deel Deze Pagina