Wuhahaha, indd. Prachtig dat gezichtje ! Het is trouwens pasta, ik was een broodje met pasta aan het eten en mevrouw pakt het zo uit mn handen en begint zelf te eten. Haha, ach ja!
Ook voor jullie nog een filmpje geupload ! Altijd leuk.. Hier is ze aan het spelen met dr paardje, ze kan er heel goed op zitten en rijden maar madam denkt dat ze de hulk is haha! Op het eind nog een stukje als het niet wilt lukken en een beginnende driftbui krijgen haha.. Toen maar snel stop gezet ! YouTube - ‪Taleah aan t spelen met paard!‬‏
Geweldig filmpje. In het begin dat kreuntje dat je goed kunt horen dat het 'zwaar' werk is om te tillen. Af en toe zo'n exorcist geluidje. (is ze niet stiekem aan het oefenen voor een rol in zo'n film? ) Tja en als het paardje niet vooruit wil, dan maar optillen. En op het eind heel bekend als het niet gaat zoals ze wil.
Ja dat geluidje doet ze al een paar maanden haha. Toen ze dat voor t eerst op t kdv deed dachten ze dat ze een tijger na deed, die had ze toen ook in dr handen haha. Ach ja onze meid is gewoon gek! Van wie zou ze dat nou hebben!
Hey meiden!! @ Eliesah, wat een mooi filmpje! Prachtig om haar te horen kletsen, en tegelijk zo druk bezig te zien!! Mevrouw Hulk! En joh, Taleah dus ook wel last van (teveel) prikkels? @ Jedalin, jammer dat je de 17e juli nie kan... Maar 11 juni word ook vast een super dag! @ Vriendlief, hoppaaaa d'r tegen an!! Spannenddd!!!! @ Gwen, hier geen onweer gehad! Fijn dat Joënna al zo op ontdekking uit is! Oh, gaat Jorgen weer beginnen joh, poeh... Lukt dat wel dan? Hij moet toch die vrachtwagen steeds inklimmen enzo? En hoeft hij de lading zelf niet te plaatsen of d'r weer uit te halen? Lijkt me namelijk knap lastig met zijn ribbekast? Jammer dat je ongi weer om de hoek komt kijken! @ Marye, 35 km, pfoeh, dat doe ik je nie na!! Wat een end! En wat fijn dat de kids zo lief waren en bleven!! Heerlijk hoor! @ Jedalin, ook al een mooie dag gehad gister dus! Lekker hoor!! @ Alies, wat kost apenheul eigenlijk dan? Staat dat gewoon op hun site? Neem aan van wel heh, zal er nog wel even naar kijken, als ik het nie vergeet... @ hier, Stan gaat geloof ik ook weer een sprong in... Gisteren elke keer dus huilen en krijsen bij het naar bed gaan.. Vanmorgen was hij al voor(!!) half 6 klaar wakker... Heb hem dus maar bij mij in gelegd. En zojuist wilde hij weer nie gaan slapen, weer krijsen... Of het zijn nog prikkels van het weekend.. Ik weet het niet... Arme ventje... Maar rustig aan doen dus! @ hier, nouw meiden, ben weer 1,4 kilo aangekomen.. Nog even en ik zit weer gewoon op mijn ouwe gewicht.. Heb een week nie gesport omdat ik geen oppas had.. Nu is het de bedoeling dat ik deze week 3x ga... Ben benieuwd hoe dat er uit zal gaan zien, of dat lukt.. Ik kan wel janken van machteloosheid @ hier, hebben woensdag plaatsingsgesprek bij KDV.. SPANNEND! @ soap, tjah... Ik ben en kom nog steeds nie over mijn ex heen... Hij is vorige week de hele zondag geweest... Van half 3 's middags tot middernacht. Was weer harstikke fijn. Hij kookte voor ons, we zaten lekker met z'n 3 op de bank, Stan vond het ook zo mooi, het leek eventjes net echt... Maar 's avonds weer aan de praat en nouw jah, geloof dat ik het al gezegd heb, een 2e x iets proberen geloofd ie nie in... Nu nog zien dat ik er overheen kom Liefs
gelukkig zien we elkaar niet veel want ik denk niet dat ik mn mond kan houden, hihi 2 etentjes zeg pff wat druk nou ik geef je groot gelijk dat je zaterdag niet mee gaat hier merken we t ook hoor als ze te veel prikkels heeft.
hihi geweldige foto. volgens mij gaat ze steeds meer op jou lijken of niet? die met de trommel is ook erg lief
wat een leuk filmpje van de hulkin zeg hihihiihi het leukste vind ik nog dat ze de paard optilt en dan echt zo kijkt van mama zie je me wel hihihi dat broekje van de hm hebben wij ook maar dat is een enkelbroek voor lisanne hihi ik heb m in maat 80 gekocht voor haar voor de zomer maar het is zeker geen kniemodel hihi dan moet ik m eerst oprollen maar volgens mij had jij dat ook gedaan
kussie meid toch. ik kan begrijpen dat t dan weer voelt alsof t iets kan worden maar als hij t niet wilt dan gebeurt t ook niet t moet wel van 2 kanten komen en laat de mannen maar es een keer moeite voor jou doen!!!!! stan zit nu in de bedfase waar die van ons net uit is gelukkig. geloof me meid dit kan wel ff duren maar gaat vanzelf weg
Hihi, als de mannen moeite voor mij moeten gaan doen, kan ik beter de boel gelijk de boel laten, dat DOEN ze niet! En tjah.. ik hoop dat het met Stan even van tijdelijke aard is.. Maar anders kom ik hier gewoon van me af "klagen" hoor... Hihi, jullie blijven het haasje, daar ik geen manlief heb!
Ik dank u.. Weet wat je zegt!! Maar voorlopig nog nix te klagen... Tenslotte doet Stan het eigenlijk altijd super goed... En kan nie altijd feest zijn.. We wachten af!
Het meiden Zo voor t etst vanaf n telefoon,mijn laptop heeft al 4wk geen internet,en voor de andere 2 hebben we 1 snoer,en laat die t nu niet doen pf Dus alleen ff ego, want dit gaat best moeilijk Vanmorgen temp nog iets hoger, ga nu toch echt wel denken dat ik n ei hen gehad. Alleen wanneer ik dan ongesteld moet worden weet ik niet , je word altijd 14dgn na je ei ongesteld, maar door mijn koorts kan ik dat niet precies zeggen. Maar ik denk dat mijn ei tussen de 13 en 7 dgn geleden is.wel spannend dus.ik heb in mijn leven 5x n eisprong gehad en was daarvan 3X zwanger,ben benieuwd. Vanmorgen weegmoment,was 2 kg in vet kwijt! Kussie, bij jou minder positief qua sporten, maar hou vol meid, het tij kan zomaar keren! Gwen hè balen dat t niet raak is, ook al ga je er soms vanuit, t blijft balen. Stop nu want dit werkt echt niet fijn Ze komen straks voor de stank
jaa idd zoals je t omschrijft denk ik ook dat je een ei hebt gehad. hihi zou t dan gelijk raak zijn ik hoop t zo!! suc-6 vanmiddag met die stank gasten hihi en 2 kilo aan vet kwijt wat goed zeg
jaa, na een hoop gedraai aan het snoer geeft ie weer even stroom, dus kan even achter de laptop haha. Nou monteur is net geweest en hij zag een klein plasje water in de kruipruimte. hij denkt dat de afvoer voor bij de buitenmuur is afgeborken ofzo, en dat daar dus vuil water lekt. moet nu een nieuwe afspraak maken en dan gaan ze het maken, voorrijkosten 45eur, uurloon 65eur, 2mannen, 2-3uur werk. zal dus zeker zo'n 300euro worden, he bah wat zonde zeg... ow ja, nog over me eiverhaal Wat ik vergat te zeggen is dat we omdat ik ziek was alleen aan het begin van die periode 1 keer geklust hebben, dus de kans is heel klein dat de timing goed is geweest haha. maar ach ik ga er ook echt niet vanuit dat ik zwanger ben hoor, we hopen zelf zó rond aug-sept, dan ben ik rond mei uitgerekend, lijkt me een mooie tijd. zo zal voorlopig even stoppen over me ei verhalen haha, we zijn hier tenslotte voor de maart 2010 babies joehoee!!!!!
Lieverd, jij bent een maart 2010 mama, en je hebt een maart 2010 baby, maarrrr, we zijn natuurlijk net zo gek met een broertje of zusje van kleine Neomi, dussuh!! Nix nie stoppen! Wat je kwijt wilt BLIJVEN vertellen!! Kom op, we zijn nu bloed nieuwsgierig! Jeez, heej, wat een kosten zijn dat... Ik vind het nogal wat... Pfoeh! Slaat nergens op, maar bij een eigen huis is dat natuurlijk allemaal voor jullie zelf heh? Geen kameraad of familielid, of kennis die d'r in thuis is? Liefs
2 kilo aan vet? Goeie goden!! Hoe word dat gemeten/berekend? Wat ontzettend goed van je joh!! *jaloersss* Dikke duim voor jou!!!
@ hier, nouw, ik ga ook even ego doen, moet even wat van me af schrijven... Pfff, vanacht is het met mijn vader even behoorlijk spannend geweest... Hij moet ja die rammelaars? Nouw, nu had hij dus een gaatje in een tand zitten, maar de tandarts had deze alleen uitgeboord, hij liet het vullen wezen, omdat de onsteking nu weg kon en het kunstgebit toch al in de molen zit zeg maar... Nou is dus gisteren die tand (opnieuw?) enorm gaan onsteken.. Om half 1 vanacht hield mijn vader het niet meer uit van de pijn (en dan is het menus!!!!) En hij had een ontzettend opgezwollen gezicht... Dus om half 1 nog de tandarts gebeld. Die man was ontzettend sjagerijnig en wilde nauwelijks helpen.. Hij duwde mijn pa zowat in de stoel, dus mijn pa heeft hem tot kalmte gemaand en gezegd dat hij fatsoenlijk moes doen, omdat hij anders ook nog een epilepsie aanval zou kunnen krijgen (pa mag zich nie druk maken, en die man maakte hem natuurlijk steeds gefrusteerder) Nouw toen kalmeerde die kerel en heeft hij de tand getrokken... Ondertussen zwol mijn vaders gezicht meer en meer op... Hij moest maar met een paracetamol op bed gaan... Maar om 4 uur werd hij wakker en toen dacht hij dus echt dat hij zijn laatste uur gehad had... (en dat zegt ie nie gauw, dus ik ben er nog naar van) Hij was zo ongelofelijk aan het rillen, hij had de elektrische deken aan op stand 4, een ontzettend dik dekbed oveer en nog een sprei en weet ik het wat, maar hij had het zo vreselijk koud, hij trilde nog erger als wanneer hij epilepsie heeft... Hij was echt bang zelfs.. Dus de huisarts gebeld en die is nog gekomen.... Blijkt dat hij "kouwe koorts" ofzo had?? Dan ga je in ene van 37 naar 40 graden ofzo? Hoorde allemaal bij de infectie... Het lichaam wil dat er namelijk zo gauw mogelijk uitwerken.. Dit had echt zoo verkeerd kunnen aflopen. Een onsteking kan namelijk naar de hersenen schieten ofzo en dan is het gebeurd... Hoe dan ook, vanmiddag zag ik hem dus en hoewel de zwelling schijnbaar al heel erg is gezakt ben ik me wezenloos geschrokken... Met alle respect voor onze cliënten, maar ik herkende hem gewoon nie meer. Het leek wel iemand met een zware handicap... Alles was nog steeds dik en opgezet... Pff echt vreselijk... Hij heeft nu een kuur die dus hopelijk gauw goed aanslaat.. De zwelling slinkt wel, maar toch... Dit is echt heftig... Moes het even kwijt!
Verder meiden, heb ik een nieuwe tel... Whahaha. Jullie zullen wel denken, was dit nouw, alweerr??? .. Maar tis heel simpel hoor.. Mijn moeder heeft een nieuw abbo, en ze heeft zich een goedkoop telefoontje er bij aan laten smeren... En deze mocht je nog binnen 14 dagen ruilen, dus heb hem vandaag terug gebracht en geruild voor een ander (de Nokia 6700 slide, die bijna 40 of 50 euro duurder was hihi) Mijn moeder heeft nu mijn toestel (die ziet er uit als nieuw, omdat ik er nou eenmaal mega zuinig op ben altijd) En ik heb nu dus die 6700.. Nouw, das dus geen standaard Nokia... Whaha, ben nu nog aan het uitfiegelieren hoe het allemaal zit... Maar tis wel heel leuk!! Is weer es wat anders! Dus ga zo nog even "pielen" met dat ding!