.... en vanmorgen weer met mijn auto bij mijn kameraad geweest.. Heb afgelopen weekend een flinke stuiter gemaakt.. Ik miste een stoep... Of beter gezegd, doordat ik hem nie zag meer in de spiegel reed ik er vol op, ik HING er op zeg maar... Gelukkig viel het dus mee, hij is even op de brug geweest en alle leidingen zijn nog okeej! Wat een opluchting! En hij deed het nog voor nix ook! Dat was dus wel heel fijn!! Liefss En hoe gaat het met jullie???
Vanavond hebben we pannenkoeken gegeten. Joënna heeft er erg veel schik mee gehad, maar ik geloof dat ze liever pasta/rijst of aardappels, groenten en vlees. Ze vond haar knijpfruitje veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lekkerder. De honden vonden de pannenkoeken overigens heerlijk
Ohhh wat een super foto!! Heerlijk koppiej heeft ze ook!!! *smelt* En haha, ja joh, stonden de honden al weer klaar... hier vind Aike het ook machtig "interessant" als Stan eet...
Kussie, jij reageerd echt altijd lief op iedereen hè, respect hoor' Maar wat schrikken van je vader zeg, jee en dan nog zo, n lul van n tandarts ook, met of je vader erom vraagt, tsss. Kan me voorstellen dat je schrok toen je m zag, hopelijk gaat t snel beter. Leuk weer n nieuwe telefoon! Ik stop nu want zit weer vanaf n telefoon pfff Xxx
@ PenF: Zo te lezen een heerlijk sportief fietsdagje gehad gisteren! @ Ano: 1x is genoeg om zwanger te worden. Je weet maar nooit. Misschien was dat wel de "lucky shot" Enne, net zoals Kussie aangeeft: Lekker over je ei blijven kletsen! Zo dat word een leuk kostenplaatje.............. @ Alies: Misschien leert ze dan beter met make-up omgaan als ik het kan @ Eliesah: Mijn hemel, jij ook al zo vroeg lekker bezig (tja, zegt degene die om 06.00 plantjes staat over te poten). Misschien word er wel een nieuwe trend gezet Ja, toch stiekem jammer. Ik was er ook niet vanuit gegaan, dat het wel raak zou zijn, maar je weet maar nooit. Erg leuk filmpje van jullie hulk. Ze loopt helemaal te paraderen met haar paardje. Hahahahha, je had die driftbui rustig mogen filmen @ vriendlief: Dat word dubbel klussen @ Kussie: Hij doet bijna alles met een electrische pompwagen. Het enigste waar hij zich een beetje zorgen om maakt zijn de nachten. Die zijn thuis ook nog redelijk waardeloos. Spannend intake op het KDV!! Zo meid, ben jij even flink geschrokken. Wat een eikel van een nachttandarts. Alsof je vader voor zijn lol midden in de nacht de tandarts belt:x Lekker spelen met je nieuwe speeltje
Op & top Joënna. Onze honden zijn ook onze trouwste stofzuigers. Ze weten dat ze niet bij de tafel mogen komen als we zitten te eten, maar............... als er maar iets valt, dan staan de oren helemaal gespitst naar voren.
Poeh kussie dat is schrikken zeg van je vader. En wat een belachelijke reactie van je tandarts. Hij heeft het zelf zeker nooit gehad. Oeh spannend intake op het kdv. Dus je kunt weer lekker je mobieltje weer helemaal van binnen en buiten gaan verkennen.
Hier ook 1 stofzuiger. De jack russell staat altijd helemaal vooraan om de kleinste etenrestjes die Mel laat vallen gelijk op te ruimen.. De andere 3 honden liggen relaxt te wachten.
Zo nog even strijken en bedenken wat ik Joënna morgen aantrek op haar eerste fotoshoot op het KDV. Een kast vol kleding, en geen idee wat ik haar morgen moet aantrekken
Ik zou er zo graag een Jack bij willen. Vind het zulke gave leuke honden! We hebben er wel eens 1 te logeren gehad, en die was de baas over onze rotties.
ano jeey wat een kosten weer zeg valt er niets te verhalen op de gasten van de vorige keer of is het niet dezelfde plek. en natuurlijk willen we alles over je eitjes en tempen weten ts toch leuk om te volgen kussie jee das echt vervelend voor je vader zeg. hopelijk is hij snel van de koude koorts af en is de zwelling minder en heeft hij geen last meer leuk zeg een nieuwe tel hopelijk bevalt tie hahaha een stoep meegenomen met rijden hihihi muts gelukkig kon hij je matsen gwen wat een geweldige foto van joenna zeg en een leuk idee voor vaderdag hier zo heb vandaag een overzicht gemaakt van de kosten van de bruiloft pff ik schrok ervan wat het tot nu toe al kost 11500 euro op een paar cent na gelukkig hebben we oud goud gekregen van mn schoonouders en mn jurk van mijn ouders
@ Setti: Ja, trouwen kost een hoop geld! Maar het is wel echt super hoor! @ hier: gister naar een concert van Marco B. (& co) geweest, echt GEWELDIG zeg!!
Er staan 9 foto's op de mok, en dit is er 1 van. Vorig jaar heb ik hem ook een mok gegeven met de eerste maanden van Joënna erop, en hij zij een paar maanden geleden al dat hij het leuk zou vinden om er weer 1 te krijgen. Ook gaan Joënna en ik samen knutselen.
Hi! Ano, de interesse in eitjes en meer is hier op het topic, dus gewoon lekker doorbabbelen erover @Jacks: hier een kruising Jack met een Friese Stabij (vreemde combi) - drukke toestanden, maar het zijn leuke honden die inderdaad denken dat ze Rottweilers zijn @Kussie: beterschap voor je vader, joh! Wat een schrik... ...en toen wist ik het niet meer... drukke dag gehad, ben doodop. Ga verder met Project Runway kijken. Fijne avond allemaal!
Allemensen wat veel geld zeg! Kost je gewoon een rib uit je lijf. Hopelijk zullen de gasten een aardige gelddonatie geven, zodat het wat gecompenseerd wordt.
Ssssssssssssssstttttttttttttt niet hardop zeggen................ @ Allemaal: Stoppen ze bij jullie ook nog zoveel in de mond? Het lijkt alleen maar meer te worden ipv minder. Alles moet in haar mond. Vaak loopt ze er dan ook mee rond in haar mond. Vanavond had ze de hondenvoerbak te pakken, stopt hem in haar mond en liep er zo mee rond. Werkelijk een hilarisch gezicht, maar ik dacht dat het juist minder zou worden ipv meer.
Even een vraag aan jullie allemaal Want Stf en ik zitten ergens een beetje mee... Tis nl zo, Stf is echt de allerliefste vader die Seph zich kan wensen. Hij maakt grapjes, geeft de lekkerste knuffels, speelt, kruipt, klautert en klimt mee en verzorgd Seph ook heeel lief. Maarrrrr Stf is erg druk met zijn werk (voornamelijk de weekenden, sinds een week of drie en dat gaat de hele zomer zo door - hij werkt nl in de evenementen/festivals) Dus vaak komt hij net op tijd thuis om Seph mee in bed te leggen (dat vind hij belangrijk en wil ie niet missen). 's morgens heb ik (omdat wanneer ik werk ik thuis werk) de tijd om nog even met Seph in bed te kroelen en te liggen terwijl Stf staat te douchen. Dan kleed ik hem aan en gaat hij met Stf naar beneden waar hij de tafel dekt voor het ontbijt terwijl ik douche. Na het ontbijt moet hij gauw naar zijn werk en spelen Seph en ik nog even voor ik hem wegbreng naar het kdv (2 dg) of de hele dag als we lekker samen thuis zijn. Op donderdag heeft Stf papadag maar tja dan ben ik dus ook thuis, weliswaar aan het werk maar ik eet mee en hij krijgt nog een knuffel voordat hij naar bed gaat ed. Als Stf vrij is, is hij best moe (want hij werkt keihard) en heeft hij dus ook behoefte aan wat tijd voor zichzelf, dat doet hij niet want hij wil er dan voor Seph zijn maar daardoor is hij soms een beetje afwezig (snappen jullie wat ik bedoel?). Ondanks dat hij de allerliefste man en papa van de hele wereld is is hij soms ook wat onzeker... wat maakt dat hij me vaak erbij roept als hij Seph verzorgd ed. (ik ben er immers toch altijd dus zo geroepen, welke kleren wil je dat hij aan heeft? Ojee... sta met een hele vieze luier en de doekjes zijn op kom je even helpen, breng je even een handdoek enz enz hihi) En nu dus het probleem... Seph knuffelt mij de hele dag door... komt met de grootste glimlach op zijn gezicht op me af gekropen en luistert naar me enz.. Ik weet ook vaak beter wat er met hem is/ wat hij nodig heeft. Als hij is gevallen moet ik hem troosten en als we er allebei zijn wil hij bij mijn zijn. Hij is blij hoor als het Stf ziet en die krijgt ook wel een kus enz maar toch heel anders... als we er allebei zijn kiest hij altijd mij... Als ik mijn armen strek komt hij er aan... als Stf dat dan ook doet blijft hij bij mij... en dat doet een beetje pijn omdat ik voel dat Stf het voelt als een afwijzing ook al wil hij dat niet... Als Stf Seph vast heeft en ik loop de kamer uit moet hij soms zelfs huilen... en soms trekt hij zich los uit een knuffel van Stf om naar mij toe te hangen zo van ik wil mama..... Ik ben echt heel blij met al die vleierij maar ik gun het Stf ook zo hij is nl net zo lief als ik (alleen minder vaak thuis en toen ik dat vanavond tegen hem zei zei hij dat dat echt pijn deed omdat hij zo zijn best doet ...) en nu zitten we er dus allebei een beetje mee.... en wordt het ook een beetje een ding.... het is steeds zo pijnlijk duidelijk als er zich weer zo'n situatie voor doet.... Herkennen jullie dit? en hoe gaan jullie er mee om...?