Jpohanna: hier hebben we dat ook een beetje hoor. Michiel vind dit ook heel moeilijk omdat op de dagen dat hij dan vrij is hij heel erg zijn best doet! Laats toen hij naar zijn werk ging ging Jan ook bij hem een beetje huilen en dat deed hem veel goed......Laat je seph en stf ook wel eens samen alleen....Misschien dat dat helpt als ze samen even wat leuks gaan doen een paar uur.....
Ja op zich zit ik op zijn papadag op mijn 'kantoor'... en gaan ze samen fietsen/wandelen... Maar Seph weet! gewoon dat ik er ben... Laatst toen oma op paste en ik aan het werk was (oma loopt wel gewoon met Seph mijn 'kantoor' voorbij onderweg naar beneden...) hoorde ik hem gewoon mamamama en zei ze later ook van dat hij donders goed wist dat ik achter die deur zat... maar dat hij daar wel aan zou wennen...
haha ja ik hoopt wel maar hier hoeven we gelukkig niet alles zelf van te betalen hoor we hadden 2500 van steef zn ouders gehad en ruim 1500 aan oud goud en de jurk 1400 krijg ik van mn ouders dus ik ben allang blij dat we zoveel kado krijgen van onze beide ouders
jaaa hier ook laatst had ze t dopje van de knijpfruit in dr mond en moest veel moeite doen om die eruit te halen dus die leggen we maar hoog tegenwoordig. hihi met de voerbak aan de wandel grappig
johannal ik herken het een beetje dat heeft lisanne ook gehad want als steef vrij is dan ben ik er ook en hij heeft nooit een papa dag ja int weekend dus ik probeer nogal eens alleen weg te gaan zodat ze tijd samen hebben en hij mij er niet bij kan roepen. misschien is het een idee om op de donderdag ergens anders te werken. desnoods neem je de laptop mee en ga je bij je ouders zitten ofzo. ik weet natuurlijk niet of dat dat mogelijk is. Hij moet duidelijk dus meer tijd vrijmaken voor seph ook al is hij zo druk en moe. laat hem anders zelf donderdag met seph op pad gaan naar ballorig of kidzcity ofzo dan heeft seph t ook leuk en gezellig met papa. t heeft echt tijd nodig hoor.
Moggug Heb eigenlijk heelw einig tijd maar wilde toch even op Joahannal reageren. Hier gaat het ook zo. Paar maanden terug was het ook best erg, dan moest ze vaak gewoon huilen als jef haar vast had, dan wilde ze echt alleen bij mama zijn, vond dat ook erg sneu voor Jeff. Jeff werkt 5 dagen in de week en is savonds tussen 6 en 7 thuis, dus doordeweeks ziet hij haar ook niet veel. wat wij daarom wel hebben afgesproken is dat als hij thuis is van zijn werk en de tijd laat het toe, dat hij neomi in bad doet. Daatr is ze nu ook echt aan gewend, omdat daar dus echt regelmaat in zit. Als jef van zijn werk thuis komt is Neomi ook altijd erg blij hem te zien, en dat doet hem dan wel goed. Eergister bijvoorbeeld, nou nou noyu, we aten bij mijn schoonzusje en ik had hete soep, dus Nedomi moest even van mijn schoot, gad haar aan me schoonzusje waar ze erg gek op is, nou brullen en wild doen, vervolgens pakt jeff haar, nou ook helemaal de rug bolmaken en echt van zich aftrappen want ze wilde alleen naar mama. Ik vroeg toen later aan hem, vind je dat niet erg als ze zo doet?ja hij vond het wel jammer, maar snapte het wel, ik ben er gewoon meer, en verzorg haar veel meer... Het enige wat je misschien kunt doen, is idd proberen ook eens weg te gaan zodat hun samen met zijn 2e zijn. En wanneer er iets is met Seph, of hij heeft wat nodig ofzo, en je man is thuis, dat hij dat dan ook doet. ik merk aan mezelf dat ik heel snel alles wil doen, enm uit mezelf al meteen erheen ga, maar denk dat ik dat ook eens wat meer aan jeff zou moeten overlaten. Zo weten ze beter dat ze niet alleen hun moeder maar ook hun vader nodig hebben. klinkt misschien beetje warrig allemaal, sorry daarvoor. Maar ik sta in me ochtendjas, snel even op mijn man's laptop te tikken voordat hij zo beneden is en hij hem mee moet nemen naar zijn werk, en ondertussen staat neomi hangend aan mijn ochtendjas te brullen.... iig veel suc6 ermee, en hopelijk vinden jullie een manier waar jullie je allebei wat lekkerder zullen voelen. zo ik ga aankleden< neomi naar de creche brengen en werken, doeiiii
Johanna: Heel herkenbaar, hier doet Pepijn dat heel erg. Die wil alleen maar op mama, aan mama , met mama. En papa ;leuk als die er ook is. Maar als ik naar mijn werk ga, pakt Don vaak mijn fiets. Pepijn klampt zich dan snel aan mij vast en begint papa vast uit te zwaaien. Als ik dan Pepijn aan papa geef, dna is het gillen. Een minuut of 10 lang. Daarna gaat het dan wel weer. Maar zodra ik thuis kom is hij papa weer vergeten want dan is het alleen maar weer mama mama en nog eens mama. Nu hebben wij het geluk dat we ook Florine nog hebben dus dat die dan wel een deel goed kan maken bij Don. Maar ja, wij moeders zijn er nu eenmaal veel vaker, daar zijn die kinderen gewoon aan gewend. En ik zou niet weten hoe we dat op kunnen lossen. Ik denk wel dat het fasen zijn en dus het ook wel weer over gaat...
@ Johannal, hmmm, helaas kan ik daar nix over vertellen, daar hier geen papa is... Maar kan me voorstellen dat dit wel heel moeilijk is... Ik hoop dat je wat hebt aan de tips van anderen... Misschien indd toch niet gelijk bijspringen en je man meer zelf laten doen? En indd zoas Setti ook zegt gewoon es "echt" van huis zijn? Ik weet het echt niet.... Omdat ik de ervaring niet heb.... Zelf heb ik vaak het gevoel dat Stan mijn moeder minstens zo leuk vind als mij en zo niet leuker... Hier dus meer de andere kant op.. Hij trekt dan totaal nie naar mij toe ofzo... Als hij bij mijn moeder op schoot zit en er komen vreemden, klamt hij zich net zo goed an haar vast, en wil hij niet naar mij ofzo.... Dat hij zich bij mij dan veiliger voelt.... @ de rest, sorry dat ik nie reageer, ben op werk, heb hoofdpijn, dus ik doe rustig an! Doei doei!
@ Johannal: Dat is zeker herkenbaar hoor. Vaak is het ook zo met troosten. Als Arno ze troost dan blijven ze vaak huilen en moeilijk doen. Als ik hem dan overneem, is het gelijk goed en stopt het huilen. Dat vindt Arno vaak ook erg vervelend want sja, hij doet toch niets anders als ik..tis gewoon de persoon wie aan het troosten is. En gisteren op het kdv ook. We gingen ze beide ophalen. Bij mij is het áltijd huilen en direct naar mij toe kruipen en opgepakt willen worden. Kwamen we dus een keer met zn 2en. Ik naar daan en arno naar jesse. Daan kwam direct naar me toe gekropen en helemaal happy en ook huilen omdat ie naar me toe wilde haha. Jesse ziet papa, kijkt even heel blij en kruipt vervolgens vrolijk door naar een ander plekje. Vervolgens loop ik er heen en begint ie te huilen en wil ie opgepakt worden. Erg vervelend maar gelukkig is het hier geen ding omdat arno ook wel weet dat dat nu gewoon even een fase is waar ze in zitten en naja, ze zien mij het grootste deel van de dag. Als arno moet werken zien ze hem alleen een uurtje voor het naar bed gaan. Sochtends niet want dan slapen ze nog. Maar we weten dat dit ook wel over gaat naarmate ze iets ouder worden... Ik denk dat jullie het ook zo moeten zien, als een fase waar seph nu in zit. het hoort er gewoon bij, denk ik...
@ Elisah: hahah geweldig filmpje. die taleah, die gewoon d'r paardje even optilt tijdens het lopen! Stoere dame! En geweldig hoe ze hem even parkeert daar bij die andere loopdingen! @ setti: Da's al een hoop geld! Maar als het dat voor jullie waard is, is het heelmaal goed toch! Fijn dat jullie zoveel kado gekregen hebben @ kussie: daan heeft dat ook bij mijn schoonmoeder. Laatst waren ze daar wezen logeren. Kwamen wij dus na een nacht daar, wilde ik de kindjes natuurlijk direct knuffelen. Zij had Daan vast, dus ik neem hem van haar over...begint ie me toch te huilen en wil ie terug naar haar. Nou dan voel je je wel eventjes rot hoor. Gelukkig was ie daarna wel blij met mij, haha, maar toch, tis niet fijn. En schoonmoeders snapt het allemaal niet zo en wil hem dan gelijk terug bij haar nemen als ik hem overneem en hij huilt. Mgoed ,dat gebeurd dan mooi niet want dan wordt het uiteraard alleen maar erger als ik hem dan zijn zin geef,. @ hier; Hihi leukk..daan en jesse stappen de kamer rond achter de loopwagen! Uiteraard gevecht wie er achter mag stappen daar we er maar 1 hebben... maar goed. ff gauw fruit maken nu want ben al te laat haha.. Trouwens hier echt een rot begin van de nacht achter de rug, pfff. mgoed, komen we strask wel op terug
haha nou meestal gaan we er gewoon voorzitten of eraan hangen dat de ander niet verder kan. meestal hebben ze dan wel lol, maar soms ligt de ander erbij te huilen. hihi heb er nog een filmpje van maar da's geen gezellig filmpje hoor @ hier; nou, dat was echt weer fijn gisteren. Kindjes gingen naar bed om half 8, ging prima. Werden ze vervolgens toen wij net naar bed wilde gaan rond 11 uur wakker. Ofja, Daan werd wakker. Die huilde flink overstuur, echt sneu. Proberen te troosten in bed maar lukte niet dus eruit. Nog steeds super onrustig en best wel huilend krijsen, dus ik dacht naja, die heeft ergens pijn of last van. Luier gaan verschonen bij ons op bed en buikje gemasseerd. Kwam niet echt poep uit ofzo, dus toen proberen te troosten bij ons op bed en dat ging al iets beter. Daarna weer terug gaan leggen maar lukte helaas niet, meteen weer overstuur. Jesse was in de tussentijd al 3x wakker gehuild door Daan, terwijl hij zooo lekker lag te slapen. Dus de laatste keer vond die het ook wel welletjes en arno is er een half uur mee bezig geweest om hem weer rustig te krijgen..pff. Ondertussen lag ik met daan bij ons in bed en die viel, toen jesse begon te huilen, in slaap. Alsof ie zn doel bereikt had ofzo, haha. Naja, uiteindelijk jesse een beetje rustig gekregen en daan terug in bed gelegd. Gelukkig sliep daan door ondanks dat jesse nog een paar keer moest huilen. Toen wij weer in ons bed lagen, was het 01.00...2 uur verder dus.. pffff. Arno heeft 5 uurtjes slaap gehad dus die is helemaal moe. Ik zit ook een beetje te suffen hier op de bank magoed, heb wel nog kunnen slapen tot half 9 ofzo. Verder net contact gehad met het ziekenhuis omdat Daan eigenlijk al een week of 2 weer dezelfde poep-problemen heeft als eerst. Elke luier zit er weer een veegje ontlasting, er komt niet echt een goede poepluier en hij ligt soms echt weer te krijsen bij het verschonen omdat er dan een sliertje poep uit komt. We gaan nu meer laxeermiddel geven, 2 zakjes ipv 1. Dat moet toch wel echt dunne luiers gaan geven en anders moeten we deze week naar het ziekenhuis om zijn darmen te spoelen want dan zit er kennelijk echt iets vast daar binnen.
hopelijk is daan snel van het poepprobleem af wat vervelend allemaal zeg en hopelijk gaat t beter met het laxeren.
@ darcy: hihi kijk jij ook altijd project runway Heerlijk programma he! Al schoten net spontaan de tranen in mijn ogen toen ze allemaal bezoek kregen van hun moeder.
Goedemiddag dames, Heb de afgelopen dagen wel meegelezen maar geen tijd en zin gehad om te reageren. Dus wat ik nog weet: @ Ano; Lekker hier blijven schrijven over je ei hoor! Wij bieden je graag een luisterend oor en als we er even geen zin in hebben dan lezen we snel verder. Hoe gaat het met Neomi? Gaat het slapen al weer beter? @ Vriendlief; Top dat het muurtje geplaatst kan worden! Hebben jullie al besloten wanneer het gaat gebeuren? @ Kussie; Hoe gaat het nu met je vader? Ik kan me voorstellen dat je je helemaal rot geschrokken bent. @ Eliesah: Leuk filmpje van Taleah! @ Setti; Mooie foto's zag ik voorbij komen. Jullie stralen echt als gezinnetje. Lisanne is een klein prinsesje. Heel vervelend dat er geen rekening met kleine kinderen was gehouden. Lisanne is nog wel het nichtje van de bruidegom. @ Jedalin; Vervelend dat het gisteravond weer een drama was. Zo irritant als dat gebeurt net op het moment dat je zelf wil gaan slapen. Ben wel benieuwd trouwens naar het filmpje. @ Hier: Jasmijn is zindelijk (tenminste overdag)! Ik ben zo trots op haar. Ze geeft nu zelf aan wanneer ze moet plassen of poepen. De hele afgelopen week heeft ze maar een ongelukje gehad.
@ Johannal; Je verhaal is zeker herkenbaar. Morris maakt niet veel onderscheid tussen mij en mijn vriend maar op momenten dat hij echt verdrietig is dan wil hij het liefst door mij getroost worden. Het is overigens wel echt een fase. Jasmijn zit nu juist in de pappa fase. Zodra mijn vriend thuiskomt kan ik wel op de kast gaan zitten want dan moet pappa alles doen. Dit laat ze ook vaak luid en duidelijk merken door heel hard te roepen: Nee mamma, jij niet! Pappa moet het doen. Dat is niet altijd even leuk. Ik denk dat dat komt omdat ik er juist altijd ben en mijn vriend niet. Pappa is nu even specialer. Ik zou wel aan je vriend vragen om het op zijn pappadag zo veel mogelijk alleen op te lossen. Lijkt me goed voor het zelfvertrouwen van pappa en wel ze relaxed voor jou.
`@ Superb: Super knap van Jasmijn!!! En ik denk idd dat alle kindjes ook in die fase komen dat papa veel leuker is omdat die er niet zo vaak is en omdat mama 'altijd' mopperd in hun ogen en papa niet. Dus over een tijdje zijn de papa's aan de beurt met populair zijn bij de kindjes haha het filmpje moet ik nog van mn telefoon halen. Dadelijk eens even doen als de kids naar bed gaan!
JAAAA * Zucht van opuchting * !!!! Jesse kan zelf zitten na staan!! Pffffff...eindeeeeluuuk! hahah Hij doet het nu continu in de box... nu natuurlijk hopen dat ie het ook buiten de box doet