@ Jedalin, dat was weer een slechte inslaap-nacht jah! Hier ook nu hoor! Tis hier ook helemaal mis bij het naar bed brengen, behalve bij oma... Ik herken dat heel goed. Zodra Stan bij mij begint te jengelen, dan grijpt mijn moeder hem ook zowat uit mijn armen(!) Ik zeg dan ook dat ik dat niet wil hebben... Dat word me te gek hoor! Ze denkt ook altijd dat zij hem beter kan troosten als ik! Vind ik wel moelijk dan, maar wil er ook nie te veel over zeuren, ze bedoeld het goed... @ Johannal, heb je een beetje iets aan de tips en ervaringen van de andere mama's? @ Superb, super zeg dat Jasmijn gewoon zindelijk is overdag! Wat een toppertje! Harstikke goed van d'r! Krijgt ze nu ook een cadeautje ofzo? Of dat nie? @ hier we gaan opnieuw onderhandelen over mijn contract, want zo het nu zou gaan, ga ik er financieel op achteruit, nouw en nog minder, dat komt ben ik bang echt nie goed.... Dus even afwachten... Morgen dus wel gewoon plaatsingsgesprek... Liefs
@ Kussie: Heh, zegt ze dat, dat ze vindt dat ze stan beter troosten kan dan jij?!?! Dan zou HEEL slecht zijn van dr, als ze dat zegt. Dat is ook zéker niet zo, maar het is algemeen bekend dat oma's de kids mega verwennen en dan is 't niet gek dat ze vaak helemaal dol op d'r zijn. Dus ik laat haar maar gewoon, maar idd wat je zegt; als stan huilt en zij komt hem bij jou halen om te troosten dan moet je er even een stokje voor steken want dat is echt niet leuk en helemaal niet nodig! Hmm wat raar dat je er op achteruit gaat qua salaris met een vast contract???? @ filmpje: haha hier istie dan..daan boos omdat jesse mag lopen haha. YouTube - ‪Daan vindt het niet leuk.‬‏
Jedalin hihi leuk filmpje Vooral hoe relaxed Daan door blijft lopen, tussendoor nog ff stukje piano spelen, terwijl zn broertje alles bij elkaar schreeuwt...
hih jesse loopt en daan is boos Maarre, idd, hij kijkt ook zo een keer hem aan van..'wat doe jij nou?' haha en dan loopt ie weer gezellig verder. Daan ging daarna nog even lekker door. Plat op de grond liggen door boosheid, hihi. Dan moet ik altijd lachen, ziet er zo stom uit. Zolang ie zn hoofd maar niet gaat bonken als ie zo gaat liggen dan haha
Geweldig, Superb! Wat scheelt dat weer, he. Geen luiers overdag... alleen even een plas doen voordat je naar de supermarkt gaat Jedalin, heb me bescheurd!
@superb super hoor dat Jasmijn nu overdag zindelijk is. @Jedalin ik moest stiekem wel lachen om Daan zijn woedeaanval. En dan met een rotgang achter het loopkarretje aan kruipen. @pfff ff ego. Hier kan ik me meer en meer aan mijn pa ergeren. :x Het is nu al de tigste keer dat mijn man Mel rond 17 uur ophaalt, terwijl ze een poepluier heeft. En mijn pa vertikt het om haar dan te verschonen. Mijn ma moet tegen 16 uur een paar uurtjes werken. Nou volgens mij had Mel die poepluier al een tijdje want haar kruis, was knalrood. En hij geeft als excuus dat ze toevallig net gepoept heeft. Heb laatst al een keer gezegd, dat dat flauwe kul is, want dan is dat al tig keer 'toevallig' gebeurd. Toen zei ie niks meer. Dat zegt dus genoeg. Het arme kind gierde het uit toen haar luier verschoond werd en er zwitsal zinkzalf op gesmeerd werd.
@ Alies; gossie, arme melanie. Snap wel dat je pa het lastig vindt, het verschonen...waarschijnlijk vruuger hoefde die dat ook amper te doen..maar toch, als het moet, dan moet het! @ Filmpje: whaha ja ik kan er oook om lachen hoor, om m'n kleine woedende kereltje die dan bozig achter die loopkar aan gaat, hahah. Aanstellertje
Mijn pa heeft vroeger ook nooit 1 luier verschoond hoorde ik van mijn moeder. Het is zelfs een keer zo erg geweest, dat mijn ma een keer een dagje weg was, en mijn broer een poepluier had en mijn pa 'm gewoon de hele dag in die poepluier had laten zitten. Ik heb idd ook zoiets van als het moet dan moet het. Ik moest ook wel lachen om dat dramatische gedoe van Daan.
hey meiden, wat een rust hier vandaag. Alies, jeetje kan me voorstellen dat je wel even boos was op je vader. Hier net zo';n schoonvader. Die heeft vroeger ook nooit een luier verschoond, als ze dan gepoept hadden als hij alleen was belde die de buurvrouw. hij zal nu ook nooooit een luier doen, hij loopt zelfs weg als wij het doen omdat ie er niet tegen kan. Arme Mel, met zo;n pijn aan de billetjes. jedalin, haha wat een leuk filmpje van daan en Jesse, kan daar echt wel om lachen.hoe gaat het met Arno en het afvallen? Marye, is de jeuk bij jou inmiddels minder?las op hyves dat je de reden weet waarom florine altijd zo huild op het kdv, wel fijn om te weten en hopen dat jullie het nu kunnen oplossen Kussie, fijn dat er verder niks was met je auto, zou weer zonde van het geld zijn he.hoe gaat het nu met je vader? eliesah leuk filmpje ook van taleah, hahah heel herkenbaar, dat gegrom, hier ook zo';n leeuwtje haha, superb, ow wat goed zeg van jasmijn, en wat snel al, nou daar mag je trots op zijn hoor!!!!! hier:fijn dat ik mijn ei-verhaal hier nog kwijt kan haha. Vanmorgen was mijn temp nog steeds hoog, een eisprong heb ik dus zeker wel gehad, maar wanneer?... Morgen weer tot 12uur werken, en daarna komt mijn zus hier en gaan we gezellig naar de haagsche markt.dan rond 5uur samen neomi ophalen en dan eet ze nog lekker hier!! Enn, nog 3 weekejs en dan zitten we lekker in spanje!! xxx
@ ano jeeej je hebt je ei gehad!! Super nieuws!!! Nu spannend dus even! die ene keer kan een keer genoeg zijn hoor!! Ik duim voor je!!! Wat schat je als de dag dat je ongesteld zou moeten worden? Arno's afvallen gaat op zich goed alleen zaterdag met dat feest had ie wel vanalles gegeten met het diner dus helaas was ie toen weer aangekomen. Maar hij zit sinds vanmorgn weer op 3 kilo dus dat gaat wel weer de goede kant op. De eerste 3 dagen van de week zijn kilo's verliezen, en dan weer lichtjes wat eraan omdat je wat normaler eet. Zo is het niet zo'n heel erg crash dieet zeg maar. @ verschonen: Hier gelukkig zowel mijn vader als schoonvader die geen problemen hebben met verschonen. Oké, ze laten het liever aan de vrouwen over, maar als het moet dan doe nze het zonder problemen gelukkig Ons pap wilde het zelfs juist een paar keer doen in het begin. "Dat heb ik vroeger ook vaak zat gedaan hoor!" haha @ hier: hmm tis weer onrustig boven. Nog niet naar boven gehoeven maar er komt steeds wat gejengel van boven. Dat was gisteren ook, maar ik hoop toch echt niet op een herhaling van gisteren..... We zouden nu naar bed kunnen gaan voor zo veel mogelijk slaap, maja, haha gaan toch een serietje aanzetten
Zo een lekker dagje gehad! Vanochtend Joënna naar het KDV gebracht voor de foto's. Ze was de laatste die binnen, maar mocht meteen door om proef foto's te maken om te kijken of belichting e.d. goed was. Helaas mocht ik hier ook niet bij blijven. Samen met een vriendin de stad in geweest (haar zoontje zit op hetzelfde KDV). Lekker zitten te kletsen, en de tijd vloog om. Toen ik haar kwam halen zat ze lekker met haar vriendinnetje te spelen (dochter van 1 van mijn beste vriendinnen en die is 11 maanden ouder). Zo leuk om die 2 te zien. Vanaf juli komen ze ook op dezelfde groep. We hadden afgesproken om de middag samen op pad te gaan, alleen de auto stond bij Jorgen op de zaak, dus geen autostoeltje. Ze stelden voor om haar cosi te pakken, daar ze in die van ons niet in past (ivm hoofdsteun). Tja...... altijd te proberen. Toen ze beiden het middagslaapje uithadden, heeft ze ons opgehaald, en ze pasten nog in de cosi. Dus wij lekker op pad gegaan. Wat hadden de kids een schik op de achterbank. Zo leuk die interactie met elkaar. Op de terugweg heeft ze me op de zaak van Jorgen afgegooid, en ik weer met de auto naar mijn broertje. Daar lekker gegeten (Joënna heeft zitten te bunkeren van het poolse eten), kinderen nog even gespeeld en op naar huis. Thuis gekomen nog even gespeeld, drinken en hup naar bed. Rond 19.30 lag ze erin, en ik heb haar niet meer gehoord tot 20.45..... Huilen........ Even laten gaan, maar werd steeds erger, dus maar even kijken. Tja, daarna alleen nog maar huilen, huilen, huilen, krijsen, spugen en nog meer huilen. Viel geen land te bezeilen met haar. Flesje klaar gemaakt, en mevrouw ligt nog steeds te kletsen. Ben benieuwd wanneer ze weer gaat slapen.
@ Johannal: Ook hier herkenbaar. Verzorging gaat wel iets beter, maar zodra ze niet hun haar humeurtje is, of iets anders als anders dan weet hij het niet. Ook als ze gaat huilen omdat ze bv ergens gevallen is, dan kan ze bij Jorgen nog rustigen heel lang na snikken, en bij mij is ze meteen stil. Ook als ik haar aan papa geef is het wel eens flink brullen, maar ik doe net of ik het niet hoor, en ga rustig verder. Jorgen vind het ook wel lastig. Wel zou ik aangeven dat je op zijn papadag eigenlijk niet gestoord wil worden. Alleen om te lunchen, of als er echt brand is. Het is inderdaad erg makkelijk om bij jouw binnen te lopen, maar als je niet thuis werkten, dan zou hij ook niet even langs kunnen lopen om te vragen om mee te helpen. Visa versa kan het ook niet @ Jedalin: Vervelend dat het met Daan zijn ontlasting weer net zo gaat als voorheen. Hopelijk werken 2 zakjes voldoende. Leuk dat Jesse nu ook kan staan!! Knappe kerels. Hahahahahahaha, coole Jesse, loopt rustig door, terwijl zijn broertje helemaal over de zeik gaat. Daan kan trouwens wel super snel kruipen Goed dat Arno al 3 keer is afgevallen!! Kan hij het goed volhouden? @ Alies: Ooooooohhhhhhh, arme Mel. Zou ook pissig zijn op mijn vader:x. Mijn vader is ook geen fan van luiers verschonen, en laat het ook liever aan iemand anders over, maar als het moet, dan doet hij het gewoon. @ Ano: YES, wat fijn dat je je ei hebt gevonden!!!! Dat is in iedergeval al iets! @ Kussie: Zo, lekker dat je moeder hem uit je handen grist als hij begint te huilen. Ga weg zeg, jij bent zijn moeder, dus niemand kan hem beter troosten als zijn moeder!!!!! Succes morgen met je gesprek. @ SuperB: Wat knap dat Jasmijn zindelijk is overdag!! @ Project Runway: Geweldig om te kijken! Vond het knap van die jongen die al 10 jaar voor zich heeft gehouden dat hij HIV positief is, en het op deze manier heeft verteld.
Gelukkig zijn de foto's vanochtend gemaakt, anders had ze er met een half dicht blauw oog opgestaan. Mijn vriendin belden aan, en Joënna schrok zich het ongeluk en viel. Ik zag de val niet, maar dacht dat het niet zo hard was. Getroost, in de cosi, en op pad. Haal ik haar uit de auto, is haar oog helemaal dik, blauw en opgezwollen
superb naja ik heb t al vaker gemerkt dat ze niet of nauwelijks rekening met hun nichtje houden dus ik ben het eigenlijk wel gewend met verjaardagen bij hun houden ze er ook geen rekening mee dat er eventueel een zak nibbits of dergelijke is wat kleine kinderen mogen,. wat super knap van jasmijn zeg en dat in zo'n korte periode daar kun je zeker trots op zijn jedalin waauw wat goed van jesse zeg hihi nu hoef jij niet elke keer op te staan en wie weet doet daan het hem zo na hihi geweldig filmpje en die jesse wat doet hij t goed zeg en nog lachen ook omdat zn broertje huilt hihi. Die daan kan verrekt snel kruipen hoor hij heeft wel een zielig huiltje en hij was ook echt zielig hooor kussie hopelijk kan er goed onderhandeld worden want t zou toch raar zijn als je er op achteruit zou gaan t is heel slecht van je moeder dat ze zoiets zegt: NIEMAND KAN EEN KIND BETER TROOSTEN DAN ZN EIGEN MAMA OF PAPA!!!! zoiets moet ze niet nog eens zeggen hoor en dat mag je haar laten weten ook alies oowww wat zou ik boos zijn op mn vader zeg als hij dat flikt. je laat zo'n kleine niet zolang met een poepbroek lopen. en idd t zat er al ff anders is dr kruis niet rood wij hebben het 1x gehad bij het kdv en sinds dien is het niet meer voorgekomen omdat ik er wat van gezegt heb. waaarom vertikt je vader dat dan??? als hij het blijft vertikken dan zou ik haar echt niet alleen bij hem laten klink lullig maar toch ano gelukkig weet je iig dat je wel een ei hebt gehad. toch een soort van opluchting gwen klinkt als een leuke dag samen met je vriendin en joenna heeft t ook leuk gehad leuk dat ze straks op dezelfde groep als haar viendinnetje komt aaahhh arme joenna hopelijk valt het mee nu en is de dikte al weg en valt de blauwe plek mee.
hier gister de trouwkaarten opgehaald. en in elkaar geflanst. wat een pokke werk zeg pfff. de kaarten moesten nog gevouwd worden. de inleg vellen er nog in en ik heb aan de voorkant en binnenkant nog een klein velletje met gaatjes die nog doorgedrukt moesten worden. en daardoor moest nog een lintje. dus al met al ben ik gister vanaf 19.00 tot 21.30 bezig geweest met de kaarten. nu zijn ze allemaal klaar en mag steef met de goudengelpen die ik heb gekocht de adressen schrijven. zal tie leuk vinden
mogguh haha blij dat jullie zo blij voor mijn ei zijn. 2weken zal mijn ongesteldheid zeker niet meer duren, die moet binnen nu en 1 week komen. Me temp was vanmorgen al wel ietsiepietsie gezakt, kan zijn omdat ik alweer om 6uur wakker was!!, maar kan ook gewoon betekenen dat de ongesteldheid eraan komt...we zien het wel... setti , ow wat een hoop werk, maja dan heb je vaak ook wel echt wat leuks he, ben beniueuwd!kan steef zo netjes schrijven?Nou ik zou ze liever zelf schrijven, vin d jef;s handschrift niet zo mooi haha. Gwen zo jij hebt een lange drukke dag gehad, maar wel gezellig, maaruh gaat Joenna nog in de maxicosi?of is cosi wat anders? ben benieuwd naar de foto's!! vriendlief, en is de pil al de duer uit? jedalin, hoe is de nacht verder gegaan?fijn dat jou (schoon)vader wel gewoon de luiers doet, is ook wel zo normaal he haha. hier:nou ze word snachts niet meer zo lang wakker alleen nog zo 3-4x voor de speen, alleen sochtend pfff vanmorgen was het weer 6 uur, bah bah das wel vroeg hoor!!! fijne dag!!
Goedemorgen! Ano: Joepie een ei! Nou dat is maar even gelukt! Gwenolyn: Dat klinkt als een hele gezellige dag,. Jammer dat Joënna weer zo hard is gevallen, arm meisje. Hoe is het nu met haar oog? Jedalin: Wat super goed van Jesse, knappe vent. Kun jij ook weer wat meer ontspannen. En wat lastig met Daan zijn poepen hopelijk gaat die extra dosis laxeermiddel goed helpen! Hopelijk is je nacht wel goed gegaan en zijn die lastige avonden ook snel weer over! Vriendlief: En waneer gaat het muurtje gezet worden?! Kussie: Succes vandaag op je gesprek. Gaat alles weer goed met je vader?! Verschonen: Schoonvader zou dat niet doen, maar die is gewoon niet goed ter been. Anders zou hij het best gedaan hebben denk ik, nu is het ook nooit nodig. Mijn vader zou denk ik het niet doen, ook nooit nodig. En mijn stiefvader doet het gerust. Maar toch doen meestal ik , Don of mijn moeder het. Hier: Pepijn en Florine hebben iets nieuws. Behalve dat ze 'smiddags niet meer slapen, slapen ze ook 'savonds niet voor 9 uur. En dit al 2 dagen. Ze liggen in bed alleen maar te lachen en te spelen met elkaar. 1 voordeel, ik mag wel elke ochtend tot na 8 uur uitslapen. Maar verder hoop ik toch dat het snel weer over gat! Hmmz ik ga jullie even verwaarlozen, mogelijk helemaal verlaten tot maandag. Vanavond vergadering van de ijshockey, morgen werken en daarna eindexamens nakijken, vrijdag weer werken en daarna een weekendje weg. Zondagavond of maandag pas weer terug. En geen internet daar.