Ik denk omdat hij het verschonen gewoon niet kent, omdat hij dat vroeger bij ons alle 3 nooit heeft gedaan. Denk dat hij over zijn nek zal gaan als hij een poepluier zou moeten verschonen. Mijn schoonpa verschoond liever ook niet. Maar als het moet dan doet hij het wel en zo hoort het. Tja dinsdags is ze altijd bij mijn ouders en mijn moeder die gaat dan rond 16.20 uur weg om zo'n 2 uurtjes te werken. Dan zou je toch verwachten dat mijn pa wel even de moeite kan nemen om haar poepluier even te verschonen. Ze had dus zowieso 3 kwartier al poep in de broek, want mijn moeder verschoond haar wel als ze het ruikt. Maar dit is dus al vanaf haar geboorte af aan dat hij het niet doet. We hebben het al een paar keer gezegd, maar hij doet er niks aan. @setti tjonge wat een klus om die kaarten te maken. Dus Steef mag het schrijfwerk doen. Dat mag ik hier altijd doen, omdat mijn man zo'n 'mooi' handschrift heeft. @ano jeeeeej een ei. Nou nu wachten we allemaal in spanning met je af.
Spannend, Ano! Wie weet is dit een goeie maand voor jullie. Ik moet zeggen dat ik soms toch wel de kriebels krijg voor een 3e, een 'hekkensluitertje.' Dat zou dit jaar nog niet hoeven - eerst met z'n viertjes verder. En als het zo blijft... dan is het goed. Ben zo gelukkig met mijn 2 mannen en ons meisje Alies, heeft je vader ook gezegd dat het komt door de poeplucht? Of vindt hij het verschonen van zo'n klein meisje een beetje eng? Mannen van die generatie hebben het vaak niet hoeven doen, verschonen. Mijn vader ook niet.
Hey Lieve meiden super bedankt voor al jullie lieve woorden! Ik ben even heel druk maar ik kom gauw reageren...
haa even snel want het is al weer fruit tijd (al lang eigenlijk haha) Daan heeft gisteren een goede luier gehad gelukkig. Even kijken hoe het vandaag gaat verder. Verder gisteren is super gegaan! Zijn niet 1 keer bij de kindjes geweest en ze hebben egwoon doorgeslapen! mijn zorgen waren dus voor niks hihi. haha verder jesse, gek jong. in de box en in bed doet hij het erg goedm et gaan zitten. Is natuurlijk ook lekker zacht als ie neerkomt haha. Nu aan de kastjes, verwarming en bank heeft ie weer een andere manier; Schuift ie zn benen helemaal uit elkaa,r hwhaha, alsof ie in de spagaat (of is dat de split?? hahaha) gaat en dan valt ie op zn kontje...pipo Nou, kheb nu 2 kids bij me staan om de laptop heen...niet heel handig met 1 die de muis wil hebben en de ander toetsen wil indriukken hahah. Ziet er wel lief uit, hahaha. Nou...ga gauw stoppen voor ze zp weg klikken fozo
Ik heb mijn vader nooit naar de reden gevraagd. Maar het viel mijn man de laatste tijd gewoon op de Mel elke keer rond 17 uur een poepluier heeft en mijn pa deed niks. Of hij liet haar staan op schoot, of zette haar in de box. Om te doen alsof hij niks had geroken. Nou zo'n luier ruik je heus wel. En tja mijn ma is er dan even niet, hoeveel moeite is het nou. Gewoon ff knijper op de neus en gaan met die banaan. Mijn schoonpa deed het vroeger ook nooit. Hij doet het nu nog niet vaak, maar mocht zijn vrouw even weg zijn en Mel heeft een poepluier, dan verschoond hij haar wel. Das misschien maar 2 keer per jaar.
hier oja gister helemaal vergeten te vertellen. mn moeder heef 2 kaarten voor de apenheul gewonnen met de veiling op vakantievelingen.nl we moeten voor 30 juni gaan dus kan ik mooi kijken of lisanne het leuk vind voor 17 juli
gelukkig slaapt ze iets beter nu nog niet meer wakker worden voor de speen en iets later wakker worden. hihi steef schijft veeeeel netter dan mij hihi
mmm das apart en dan zijn ze lang wakker zeg wel een voordeel dat je mag uitslapen maar dit is precies het tegenovergestelde van een paar weekjes terug. alvast een heel fijn weekend toegewenst na deze drukke dagen
haha die zijn nieuwsgierig wat je doet op de laptop hihi leuk hoor dat ze zo hard vooruit gaan ineens
Hey meiden!! @ Marye, jeetje, je liet me gewoon echt schrikken met je bericht! "dat je ons gaat verlaten" Ik dacht, wat is dit nouw, gelukkig is het alleen maar een weekendje weg! Hoop ook dat je kids gauw weer hun eigen ritme vinden, maar dan misschien wel met ietsie minder slapen overdag, zodat je ook meer van ze kan genieten!! Maar meid, wens je een heeel fijn weekend toe!! @ Jedalin, ga het filmpje zo gelijk kijken, lees zulke enthousiaste reacties! Fijn dat de poepbroeken van Daan nu toch beter worden. Want zo'n onderzoek weer is ook nix! @ Ano, whaaaaaaaaaaaaaaaa een EI? Je meent het! WHOEHOEEJ, spannend!! Wat een goed teken is dat heh! *duim duim* @ Setti, ist zo jah, dat Steef netjes schrijft? Er zijn maar weinig mannen die dat kunnen maar mijn 1e ex kon ook zo mooi schrijven! En och, wat heb je een werk gehad van de kaart! Ben wel erg benieuwd! Volgens mij is het best een luxe of nie? @ Alies, och meid, dat is NIET leuk van je pa... Ik kan er nix aan doen, maar ik vind het zo overdreven dat vaders of opa's er niet tegen kunnen? Ik bedoel, of ligt het aan mij dat ik het behoorlijk mee vind vallen, die "stank" Okeej, toen ze nog echt baby waren was het af en toe niet te harden, maar nu valt dat toch wel mee!?! En anders idd een knijper op de neus en gewoon doen? Ik bedoel, als je vader nog es hulpbehoevend word, wil hij toch ook nie in zijn eigen poep liggen, misschien moet je hem dat maar es zeggen!! Mijn pa doet het trouwens ook nooit, maar dat komt omdat mijn moeder er altijd is, en mijn pa ook nie eens de kans krijgt OM het te doen!! Whahaha!! @ Gwen, och arme Joenna, hoe is het nu met haar oogje dan? Nog steeds zo dik, of zakt het al wat af? En wanneer krijg je de foto's te zien dan die op kdv zijn gemaakt? Wat leuk dat ze het zo naar de zin heeft met het kindje van je vriendin!! Is indd zooo mooi om te zien, hoe kindjes op elkaar reageren!!! *smelt* Hoe ist Jorgen vergaan om weer aan het werk te zijn?
@ hier, vandaag plaatsingsgesprek gehad voor Stan op het KDV.. Het ziet er echt heel goed uit, en geeft me een heel goed en veilig gevoel... Er zit een beveiligingssysteem op en ik heb ook aangegeven dat Niemand Stan mee mag nemen (de situatie ook een beetje uitgelegd qua vader) Dus dat voelt al goed.. Nouw alles ook gezien.. En Stan heeft wel de kindjes gezien, maar die waren buiten, en Stan was met ons mee binnen.. Maandag morgen gaat hij voor het eerst wennen... En dan woensdag weer.. EN als het nodig is gewoon nog een paar keer. Ze zijn er ontzettend begripvol en meelevend!! Ja het voelt echt goed... K kreeg na het gesprek zo'n migraine (allemaal spanning, want ik zag er als een berg tegenop) Dus net al een uur platgelegen.. Pfff, wat een koppijn zegt, nu zakt het gelukkig iets. Leve de medicijnen!!! @ hier, mijn liefste vriendinnetje gaat trouwen, (zus van ex waar ik nog zo gek op ben) Vind het zooo gaafff!! Ze zouden niet trouwen, maar denk dat ze het toch makkelijker vinden nu ze zwanger zijn! Haar vriend vroeg haar afgelopen week op vakantie, op de dag dat ze 8 jaar verkering hadden... Ik vind het zooo gaaff!! Al is het wel jammer dat ze het klein houden.. Had ze graag het ja-woord willen zien geven... Maar jah... En dan natuurlijk ook lekker stiekem genieten van mijn ex, die ik dan ook zou zien, hihi... Ik moet wel eerlijk zeggen dat me de tranen in de ogen sprongen *zo ego* Maar nouw jah, ze wonen samen, ze krijgen een kindje, ze gaan nu trouwen.. Alles wat ik zo graag wilde weet je wel... En voor mij zal trouwen er misschien nie eens inzitten... Is even weer een *neus op de feiten druk iets* Erg heh! Kan er nix aan doen, maar dat gevoel kwam toch even boven... @ hier, (hoezo ego, haha, maar als ik toch bezig ben) Ik hoorde het dus van haar per sms dat ze gaat trouwen, haar broer had het al op msn gezet, en ze wilde niet dat ik het van een ander hoorde... Vond ik zo jammer, van haar zwangerschap wisten haar collega's en iedereen het ook al... Ik weet niet.. Vind zo moeilijk.. Zelf ben ik namelijk een open boek en ik zou haar als eerste van alles op de hoogte stellen, maar andersom ligt dat dus iets anders, al kon ze er natuurlijk nix aan doen, dat ik dit per sms moest horen.. Maar ben altijd zo bang dak haar kwijtraak. Dat ze me zat is ofzo... Een andere vriendin van me, of nouw jah, ik noem haar intussen echt mijn vriendin, al hebben we elkaar jaren geleden 1x gezien toen ik een telefoon van me aan haar had verkocht via internet en hierna altijd contact hebben gehouden.... Zij verteld me alles, vind dat zo lief. Ze is nu zwanger van de 2e.. En nou jah, het is best wel een wonder dat het zo snel gelukt is.. Met een spuitje ingebracht zeg maar... Weet zo gauw niet hoe dat heet... Maar ze heeft me van het begin tot het eind op de hoogte gesteld! Vind dat zoo lief! Leef ook zo met d'r mee.. Vind het allemaal erg spannend. Ze heeft net 20 wk echo gehad en alles is goed... Maar dan denk ik.. Zij is zo open, en mijn (liefste) dinnetje niet echt... Ga dan zo twijfelen aan mezelf, al kan het natuurlijk heel goed een keuze van haar zijn, dat ze alles liever deelt met haar mannetje.. Misschien had ik het ook zo gedaan, als ik wel een vriend had gehad??? Ik weet het niet... Moes het even kwijt.. Sorry!
kussie wat naar dat je het op die manier van je vriendin moet horen en ze je niet gewoon ff belt. blijkbaar hecht jij meer waarde aan vriendschap dan zij. wat fijn dat het kdv zo goed voelt en stan maandag al kan wennen en dat ze je zo'n goed gevoel geven en zo begripvol zijn.
setti: hahaha jou die trouwkaarten zijn leuk maar wat een werk....denk wel dat ze heeeeel mooi zijn geworden! Gwen: arme joenna........ Ano: wacht in spanning op je ongi of juist niet hehahaha marye: zozo jou slaapkopjes hebben dus nu een ommekeer hahaha nou is altijd een verassing hoelang dat duurt... Muurtje: die jongen moet even kijken waneer hij tijd heeft maar hij komt wel nog dit jaar en ik dnek ook voor de zomervakantie..... Pil: Wou het eigenlijk nog even stilhouden maar omdat jullie zo aandringen hij is de deur uit sinds deze maand. Michiel die wil het nu constant doen haha die dnekt al dat het raak is......Hij kan het niet afwachten.
dit zijn onze kaarten alleen de teksten niet natuurlijk. als ze verzonden zijn dan maak ik wel een foto van de echte teksten Mercard ::
hahaha hier kan je niets stil houden hoor hihi tenzij je niet meer online komt hihihi we blijven gewoon vragen enz.
Wel bij gelezen vandaag en nu even snel reageren op jullie hihi.. Snel op m'n foon dus sorry als ik iemand vergeet! Vriendlief; wauw wat een nieuws! Gaaf dat je dat met ons wilt delen! leuk dat je vriend/man het ook zo spannend vind, enne dat extra vind hij natuurlijk wel leuk hihi . Spannend meis! Hou je ons op de hoogte? Marye; veel plezier dit weekend! Hmm komen de slaapproblemen nu ook bij jullie.. Waar gaan jullie naar toe dit weekend? Ow en succes met examens etc. Kussie; best balen van je vriendin dat ze het via een sms stuurt. Een belletje is dan al heel anders als ze het gelijk wil vertellen. Wel super leuk dat ze gaan trouwen natuurlijk, jammer dat je er niet bij mag zijn. Maar zo'n intieme bruiloft heeft ook iets. Wij deden ook alleen familie, al wilde okt liefst nog intiemer hihi. Super dat t kdv zo'n fijn gevoel heeft gegeven. Spannend gelijk al maandag. Komt helemaal goed meis! Enne hoe zit het nu met dat contract dan, je zei dat je minder ging verdienen. Heb je dat al uit gezocht? Superb; knap van Jasmijn zeg! Hoe gaat het verder bij jullie. Al een kdv gevonden en al op zoek naar een baan of gewoon lekker thuis? Setti; jee wat een bedrag van jullie bruiloft hihi. Die van ons koste nog geen 100 euro hahaha. Zou ook niet weten hoe ik aan dat geld moet komen? Maar als ik het had dan had ik het ook gedaan hoor . Oeh die kaarten klinken nu al mooi! Enne Marc heeft ook een mooi vrouwen handschrift haha. Hoe gaat het verder met Lisanne? Linda; haha dat filmpje. Geweldig! Knap van Jesse dat hij zelf kan gaan Zitten, dan zal Daan vanzelf volgen. Je mannen gaan snel. Ano; spannende tijden. Hou ons op de hoogte hoor, spannend! Hoe gaat het nu met slapen met Neomi? Volgens mij heb je het wel gezegd maar weet t niet meer hihi.. Hmm verder weet ik t even niet meer..
Hier alles goed! Een heerlijke dag gehad samen met Taleah. Ze werd om 6 uur wakker, flesje gegeven en weer terug in bed gelegd, nog geslapen tot 8 uur. Om 9 uur naar groenrijk, kruidvat en boodschappen gedaan. Wilde ze pas na de bhm naar bed doen maar om 11 uur kwam ze heletijd tegen me aanliggen, dus naar bed en ze werd pas tegen 2 uur wakker. Haha toen pas brood gegeten, ach ja. Op de fiets gegaan en naar de bieb geweest. Voor de eerste keer, nou ze vond het helemaal leuk daar haha. Ze stal de show weer hoor . Boeken meegenomen en 2 puzzels. Leuk! Een boekje met van die flapjes gehaald, nou ze vind het helemaal suPer! Owja bij de kruidvat een serviesje gehaald, zo leuk om haar daar mee bezig te zien. Ze doet net alsof ze drinken inschenkt en drinkt het dan op. Heb het 1x voor gedaan en nu doet ze t elke keer, ook een smak geluidje hahaha.. Heerlijk! Om 6uur werd ze super moe dus nog even in bad, en met de fles viel ze al in slaap. Wel lekker zo 1 dutje!
@ mijn contract, we zijn in onderhandeling nu, en er komt vast een oplossing, ze zijn ontzettend "goed" voor me... En het komt dat ik strax minder inkomen hebt, omdat ik dan boven de norm kom met het inkomen en dan geen recht meer heb op toeslagen. En ook nie meer in aanmerking kom voor kwijtschelding op de gemeentelijke belastingen... Dan kom ik totaal niet meer uit, omdat ik meer moet rijden naar 't werk (tis daags 100 km) en reiskostenverg. zit er ook nie in... @ mijn vriendin, we bellen eigenlijk nooit, we smsen of spreken af En ze had het me ook graag persoonlijk willen zeggen hoor, maar doordat haar broer het al op msn had gezet was ze bang dat ik het zo zou horen... Dus tjah... Toen heeft ze dus gesmst... Maar ik ben gewoon zelf heel bang dat ze me niet (meer) aardig genoeg vind ofzo ... @ Setti, wauw, die kaarten zijn echt heel mooi, vooral dat voorbeeld met mijn naam er op Ik voelde me even alsof IK ging trouwen, whahaha!! Ik moet dus op zoek naar een Ronald of stond er nou Frank en Sandra?! @ mijn ex, zucht, ik heb hem toch weer gesmst, ik wilde hem even feliciteren met het feit dat z'n zusje gaat trouwen.. Natuurlijk geen reactie gekregen.. DOM DOM DOM... Maar was weer es te enthousiast (das typisch ikke) @ Vriendlief, haha, ow god, zijn we zo opdringerig!! Nou meid, ik vind het helemaal geweldig dat je het met ons deelt, en nog beter dat de pil dus indd de deur uit is!! Echt gaafff!! Ik ga duimen dat het gauw raak mag zijn meid!! Misschien nu al! @ Eliesah, hmm, dat zal het ook zijn, dat het zo heel intiem is, maar ik vind het tóch jammer! Als ik er zo over nadenk, hmm, misschien zou ik met mijn ware ook wel "Stiekem" met z'n 2 willen trouwen, maar ik zou dan wel alsnog een feest geven later, ik bedoel, hoe trots ben je wel niet als je man en vrouw bent! Dus ik hoop dat ze in ieder geval wel een feestje gaan geven! Hihi! Liefs