Mijn brokkenpiloot ziet er nu helemaal niet meer uit. 's avonds doe ik altijd even lekker gek met haar op de bank. Ze vind het helemaal geweldig, en slooft zich steeds harder uit. Vanmiddag had ze een manier gevonden om zelf op de bank te klimmen............. Precies ze is van de bank af gestuiterd. Mijn schoonmoeder was in de keuken, dus kon haar ook niet opvangen. Ook is ze nog op haar neus gevallen, terwijl ze op speelgoed aan het klimmen was (tja...... dat gaat ook niet) en ze deed een kastdeurtje open en kukelde zo achterover. Ik heb haar rond 18.30 al naar boven gebracht om te gaan slapen. Ze bleef maar huilen om het minste of geringste. Wel even een flesje gegeven. Ik heb haar ook niet meer gehoord. Daarna zelf even ruim een uur op de bank liggen slapen. Zo nog even de honden uitlaten en dan ga ik eens een verdieping verhuizen.
Gwen; ah dat meen je niet! Germ die Joenna ! Hier ook een wilde meid maar gelukkig nog geen bulten etc. *even afkloppen* Kussie; nee joh dat zal toch niet. Anders Smst ze je toch niet gelijk . En anders vraag je het gewoon aan dr, al is dat heel moeilijk maar ja dan weet je t wel gelijk. Oei je zou zijn nummer wissen! Foei hihi! Ow nu snap ik t van je contract . Kijkt er iemand de bachelor? Bah vind t zo'n viezerik. En erger me kapot aan die Chantal, zo niet mijn type mens! Maar ja toch blijf ik kijken haha, nu de rozen!
@ Jedalin: misschien wel een turner in spé @ Setti: Leuk dat ze daar kaarten heeft gewonnen! Mooie kaarten voor jullie bruiloft, maar wat een werk........ @ Eliesah: Is dat zo'n tinne serviesje? Leuk dat ze er zo mee aan het spelen is. Een echte dame Ze lijkt op haar moeder: Die viel ook rustig 10x uit een boom Nee, ik zit naar Hell's kitchen te kijken @ Alies: Is ze nog steeds zo rood van onder? @ Marye: Hahahahahah, dat was natuurlijk ook de goden verzoeken @ Kussie: Over een week of 2 á 3 krijgen we de foto's. Ben zooooo benieuwd hoe ze erop staat. Ook hebben ze een groepsfoto gemaakt! Ben ik ook erg benieuwd naar. Wat leuk dat het gesprek zo goed is gegaan bij het KDV. Dan geeft je een goed gevoel. He, gekke meid, waarom zou ze je zat zijn? Of waarom zou ze je niet aardig genoeg vinden? Omdat je ernaar gevraagd hebt? Belletje lijkt me toch een kleine moeite Je ex......... ik zeg niks, je hebt zelf al antwoord gegeven @ Vriendlief: Gaaaaaaaaaaafffffffffffffff, leuk, leuk, leuk Hoe is het met Jan zijn neus? Is die alweer mooi aan het helen? @ Joënna haar oogje: Nog wel erg dik, maar hij zit niet meer zo dicht als gisteren.
@Gwen nee Mel is gelukkig niet meer rood van onderen. De Zwitsal zinkzalf heeft zijn werk gedaan. Ach arme Joënna ze is idd een brokkenpiloot zeg. @setti mooie trouwkaart. @vriendlief leuk hoor dat er nog een maart mama aan de klus gaat voor nog een beeb. @kussie foei meid kon je je weer niet beheersen. Gooi zijn nummer toch weg. Zo kom je nooit over hem heen. @hier kan Mel al telefoneren. Regelmatig doe ik met een defekt mobieltje alsof ik iemand aan de telefoon heb. Dan zeg ik 'hai met mij.' en praat nog over vanalles. Doe ik vervolgens of er ook telefoon voor Mel is. Dan doet ze het mobieltje tegen haar oor en zegt 'Hey' en brabbelt er wat onverstaanbaars achteraan. Zo leuk! Kijkt ze me lachend aan.
Hey!! @ Gwen, och nee toch, die Joenna, wat ist toch wat als ze zulke stunts maken... Zij word letterlijk door vallen en opstaan groot.. Pfff.. Slaap lekker zo meid! Wat heerlijk heh, het bed weer voor je alleen, hahaha... Ben ook erg benieuwd naar de foto eigenlijk, laat je die hier nog zien? Gelukkig dat haar oogje niet meer zo dicht zit.. Is het nog gelukt met je camouflagestift dan eigenlijk? Hihi @ Elisah, jah ik weet het, slap heh... Ik moet zijn nummer gewoon echt wissen.. Maar leg dat mijn gevoel maar es uit.. Ik hou van hem... Dat kan ik nie uitzetten... Jep hier ook bachelor gekeken, en Chantal, nouww ik kon d'r wel slaan!! BRR, wat een draak!! Gelukkig is ze nu opgehoepeld! Maar had van Emmely ook nie verwacht dat ze zo gemeen zou zijn! Jak! Als je het "moet" winnen door leugens te verspreiden, nouw alsjeblieft. Als jezelf zijn nie genoeg is, houd het gewoon op, toch? En die kerel zelf.. Tjah ik snap het niet.. Hij vind al die meiden zo leuk en geweldig, en zit met allemaal maar te zoenen.. Jek! Ik vind hem nix... Een beetje een gladjakker ist! Hihi.. @ hier, ik ga op bed, heb nog steeds koppijn.. Al weet ik nu al dat ik nie kan slapen, maar laptoppen én tv kijken is ZEKER geen optie, haha... Liefsss
Dat meen je!!?? Gaafff!! Wat lief heej! En dat babbelen, wat is dat toch om te smelten heh! En jah, weet je, ik ga zijn nummer NU nog wissen! *zow, weg is ie* JA ECHT! Pfff..
Zeker weten echt zijn nummer gewist? Hij staat niet nog ergens anders? Ja vanavond deed ze het ineens aan de eettafel. Wij zeiden eerst wat en toen gaven we haar het mobieltje en groette ze eerst netjes en brabbelde wat. Lachte een keer en gaf het mobieltje weer terug. We lagen dubbel. En Mel vond dat natuurlijk ook weer geweldig, waardoor ze het nog een paar keer deed.
hey meiden vriendlief haha das leuk nieuws!!en leuk dat Michiel zo enthausiast is, vorige keer tijdens je zwangerschao was ie wat terughoudend toch?nou nu zo te horen niet meer! setti, wauw mooie kaart hoor!!super gaaf!! gwen, ahhh die arme Joenna, das ook wel een echte brokkenpiloot he. gelukkig was de pasfoto nu al gemaakt haha, heb je hem al? Marye, zo jij bent weer druk druk, nou suc6 ermee. En dat pepijn en florine zo weinig slapen, tja zolang ze er vrolijk bij blijven is het niet zo erg toch?fijn weekend!! eliesah, hahaha knappe taleah, denk dat neomi zulke dingen nog niet snapt hoor. leuk dagje hebben jullie samen gehad!! hier:temp vanmorgen dus iets gezakt, maar nog niet ongie...we wachten het af, ben benieuwd hoe die morgenochtend is... vandaag met mijn zus naar de haagsche mart geweest, was erg leuk.Voor mezelf wat kleren gehaald, en voor neomi leuke puma's die zijn daar maar 15euro, dus das leuk!! Bekijk bijlage 153885 Neomi had gister een wat betere dag op het kdv, vandaag weer iets meer piepen helaas...maar vrees dat dat ook wel een beetje neomi eigen is op dit moment, ze kan zichzelf gewoon niet heel goed vermaken vind ikzelf... nou ik ga zo maar naar bed, ze zal wel weer om 6uur wakker worden.. morgen komen ze voor de stank, hou me hart vast. trusten meiden
telefoneren, ow hier een meisje die de hele dag aan dat ding hangt haha, zodra ze er maar 1 ergens ziet liggen pakt ze hem en is het: Houww, en dan een beetje brabbelen en dan geeft ze hem aan ons, leuk is dat he... ga nu echt naar bedje toe.
@ elisah: haha da's het leuke eraan (aan het zitten van jesse): Daan kan het al lang! Die kon het al nadat ie 2 dagen kon staan ofzo! @ Setti: Super mooi kaartje! Erg chique!! @ vriendlief: SPANNNNUUUNNDD!! En super leuk!!! @ handschrift: ik denk dat het dan wel mee valt, dat weinig mannen dat hebben want jawel, ook Arno heeft een veel mooier handschrift dan ik! @ kussie: Wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt ghad op het kdv!! Dat geeft vertrouwen @ Elisah: haha die boekjesm et flapjes hebben wij ook, alleen scheuren ze vaak nog het flapje er af dus ik haal ze nog maar niet bij de bieb haha wat leuk dat taleah jou na doet met het thee serviesje. Tis echt een snelle meid. Hier doen ze altijd net of ze drinken uit van die stapelbekertjes. Erg schattig haha. haha Daan en Jesse zeggen trouwens ook sinds een tijdje "aai" en dan aaien ze zelf over hun hoofdje heen! hahaha super schattig!!! @ Kussie: heh geen reiskostenvergoeding? Stom! EN sjezus 100 km....is het niets om dichter in de buurt iets te zoeken?? of rond te kijken in ieder geval? @ gwen: Gossie arme meid... dr gezichtje is nu bont en blauw dus? @ alies: hahah hier ook brabbelende kinderen aan de telefoon! hahah altijd leuk. Ook lief; als ik wordt gebeld zegt daan altijd: "Papa"! hahah @ Ano: vette schoenen! Die hebben wij voor D&J ook Wel een iets ander klittenbandje trouwens. @ marye: Hopelijk heb je snel je 2 slaapkoppies terug!!
Klein verschilletje...jesse eet al een hele tijd zelf super netjes zijn fruit zo op, in stukjes uit een bakje. Daan's hapje voorop, dus het fruit gepureerd. het lukt echt nog niet om stukjes te geven, want na 6 stukjes zit het vast en komen die stukjes er weer uit. Hij kauwt nog niet goed genoeg... hopelijk krijgt ie gauw wat kiezen zodat het kauwen iets makkelijker gaat en dan hopelijk minder problemen met slikken. Bekijk bijlage 153901 Verder gaat het met poepen gelukkig goed!! Gisteren heeft ie de 1e keer 2 zakjes laxeermiddel gehad. Die middag had ie 1 flinke luier. Vanmorgen weer 2 zakjes en in vandaag 3 erg volle luiers! Fijn dus, dat die dingen nu hun werk doen!
YouTube - ‪Daan en Jesse smullen van hun fruit!‬‏ Hier een filmpje van mijn netjes etende kerels!
mmmmm hij doet het niet... morgen nog es proberen trustte (trouwens de rest nog niet bijgelezen, druk aan het werk geweest) Wil nog wel even zeggen dat het hier al een stuk beter gaat, net of jullie medeleven heeft geholpen om de mannen dichter tot elkaar te brengen haha nee zo erg was het absoluut niet. Maar we hebben de ochtenden omgedraaid (ik sta op om als eerste te douchen terwijl Stf Seph aankleed en met hem chilled in het grote bed en hij doucht als ik het ontbijt klaarzet. Zo hebben ze hun eerste quallity time momentje al te pakken en verder is Seph gewoon al twee avonden laat naar bed gegaan omdat hij met Stf aan het spelen is.... Gelukkig zijn de knuffels dan ook niet van de lucht Maakt Stf zekerder dat straalt weer over op Seph, blije Seph is blije Stf en blije Janneke Wauw... iedereen blij Nu trustte want ondanks dat hij (yeeeej - vanmorgen half 8) ook weer beter slaapt is het morgen heus wel weer vroeg...
eliesah thnx. leuk dat ze t gelijk na 1x voordoen al na doet met het serviesje gwen aaahhh idd een brokkepilootje maar zo leert ze wel t snelst. hopelijk heeft ze er niet al teveel last van alies wat leuk zeg mel aant bellen hihi all thnx voor de complimentjes ano leuke schoentjes zeg daar hou ik wel van jedalin wat een lieve foto dat jesse zelf fruit eet heerlijk hoe ze zitten te smullen int filmpje en die geluidjes erbij hihi johannal wat fijn dat t wat beter gaat tussen steef en seph hier facebook aant uitvogelen tjee das nog ingewikkelder dan hyves. hihi. straks naar t centrum voor echte goede schoenen voor lisanne ik had leuke ecco schoentjes gezien met 25% korting mt 19 dus hopen dat ze ze past en ze die nog hebben. ze heeft nu echt goede schoentjes nodig dan alleen die slappe hap schoentjes/slofjes of gympen die worden nu alleen voor af en toe en verder alleen goede schoenen
mogguh iki heb bij neomi van de week schoentjes van shoesme aangehad, stonden super leuk, beetje wit parelmoer leer met brde klittenband en bloemen erop, waren nog in de sale ook voor 35eur, alleen t lijkt mij met ook op de zomer veel te heet zulke dichte schoenen, en voor 35eur vind ik dat dan weer zonde. die puma's zijn ook wel dicht maja die waren maar 15, dus als ze die niet veel aanheeft vind ik het minder zonde haha. setti, haha ja facebook is ingewikkeld he, heb t ook ooit aangemaakt, maar vind hyves 10x beter. hier:nou monteur is geweest,en helaas is t niet wat ie dacht, dat had me zo'n 200-400eur gekost, maar t word veel meer..... er zit een breuk half onder het huis, moeten dus echt alles uitgraven, komt op zo'n 650eur, en nu was ik ook 150eur, kwijt, dus dat totaal 800,-!!!!!!owww wat baal ik hiervan.dat kan ik zoveel nuttiger besteden en nu ben ik gewoon 800ballen kwijt aan me fucking riool!!!grrrr heb echt de balen ervan....
Gwen: ach ach ach arme joenna........ Hoop dat het meeviel vanmorgen....meestal schrik je dan zo als je ze uit bedje haalt want dan zijn de bulten een stuk erger! Jedalin: Zo dat Daan dat pikt dat jesse zelf eet en hij nog van een lepel...! IK krijg hier met geen mogelijkheid een lepel naar binnen Jan MOET alles zelf doen....met alle gevolgen van dien haha Kussie: goed zo dat je zijn nummer gewist hebt!!!
hier 2 paar schoenen gekocht van ecco voor lisanne ik zal ff de foto plaatsen Bekijk bijlage 154060 deze waren normaal 60 euro nu kreeg ik 25% korting de eerste echte goeie schoentjes ts wel heel anders hoor dan van die slappe hap dingen
en deze nikes had ik al alleen nu past ze ze pas hihi gekocht met 60% korting dus kwamen ze maar op 14 euro bij de intersport 2 maanden geleden ofzo Bekijk bijlage 154062