Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Lisetje: Ohh lekker een weekend weg. Hopelijk kun jullie daar even echt van elkaar genieten zijn jullie van het weekend top fit :)

Kussie: Fijn dat het zooo goed is gegaan met Stan. Ben benieuwd naar jou in je rok...:)

Ano: uhmmm speciaal voor jou even foto van de loungeset. Heb nog steeds geen goede overzichtsfoto. Oh en we hebben nog geen planten en of andere aankleding hoor haha.

Hier: Don heeft morgen een sollicitatiegesprek, hij heeft het bij deze baas namelijk super slecht naar zijn zin. Duimen jullie mee dat het wat wordt?!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    En nog bij het huis de stoel en de stoeltjes van de kinderen:

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nee hoor, een duidelijke streep. Gefeliciteerd nogmaals!

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hahaha, jij dus ook nogmaals gefeliciteerd!

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nee hoor. Hier 's ochtends gewone melk of opvolgmelk (peutermelk 4) met Bambix in een fles... 's middags gewone melk en 's avonds een flinke fles opvolgmelk (180-210cc.) Naast het gewone eten dus. Het is een beweeglijke vreetzak :D

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Leuke set, PenF! Vooral die kleine stoeltjes zijn leuk :D

Wou nog veel meer schrijven en antwoorden, maar heb tot een half uur geleden zitten werken. Ga aftaaien en lekker op tuk. Tot morgen!

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    lara veel plezier vandaag bij de sauna. en idd ik denk dat ze je wel goed onder controle houden ivm de placenta en maar goed ook toch

lisetje lekker een weekend weg geniet ervan meid en hopen dat je dan weer helemaal beter bent

eliesah ja t zal wel wennen zijn op een telefoon internetten ben zo'n groot scherm gewend hihi. dus moet me maar eens orrienteren op een andere tel. Hier gaat t allemaal goed ze is erg ondeugend en rent t hele huis door, hihi. en bij jou?

kussie een spijkerrokje ooww spannend hihi vind t altijd wel sexy hoor

alies owww nee jij ook nu in de brul fase hopelijk duurt t niet zolang als bij lisanne daar heeft het zeker een week of 3 geduurd.
    sterkte

jedalin whuhahahaha dat fimpje echt geweldig hij zit je eerst aan te kijken van volgens mij ben jij een beetje tikkie tikkie hihihi maar hij doet t wel mooi. die foto van daan is ook echt zo leuk

ano gelukkig ben je nu van je twijfels af hihi

penf wat een super mooie lounge set zeg en staat erg mooi in de tuin. ik duim voor don mee

stijldansen vanavond onze eerste les hihi heb er al zin in

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    goedemorgen

pfff Neomi was al voor half 6 wakker!!!heb r bij ons in bed gepakt, nou dat werd niks, dus terug in d'r eigen bed, want vond het echt nog te vroeg.
    na 5min krijsen, een kwartier stil, toen weer 5 minuten krijsen weer een kwartier stil, toen weer krijsen..
    nou nog een keer bij ons in bed, maar nope, dus om half 7 er maar uit gegaan, maar jeetje wat ben ik gesloopt......

hoe laat worden jullie kinderen wakker?en hoe doen jullie dat zo vroeg???

neomi was altijd een prima slaper, een maand terug sliep ze nog gewoon tot half 8, 8uur, maar nu dus zo''n 2 uur korter..

lisetje, aha. okeej hij vind Sem nog te klein om te vliegen of??
    nou ja idd als je er maar uit bent toch, even lekker samen weg.
    ben ook wel eens op de huttenheugte geweest, was best leuk hoor!!!

Marye, wauwwww wat ziet dat er mooi uit!!!en wat n mooie tegels!!!super strak!!!!mag je trots op zijn hoor!!!

zo, maar eens aankleden...

9. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ano: Ik ga je nu even vertellen, het is een fase! Pepijn en Florine hebben ook 2/3 weken gehad dat ze 6 uur of nog eerder wakker waren. Tja ik ging er dan ook maar gewoon uit. En als ik het echt niet trok en ik was vrij, dan ging ik weer terug als zij ook terug gingen.
    Maar nu is het weer netjes half 8/ 8 uur.

Laar: op controle bij de gyn heeft ook voordelen. Ws veeel meer echo's :)

Setti: ohhh leuk stijldansen voor de bruiloft! Ik zit ook nog na te denken of we een openingsdans gaan doen. Nu kunnen Don en ik allebei wel al een beetje dansen, dus mogelijk zijn dan 2/3 lesjes genoeg?!

10. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Hier: Net Pepijn en Florine weer naar het kdv gebracht, ditmaal met Don erbij. We waren weer vroeg, dus maar 1 leidster was er, bij haar gaat Florine dus helemaal over de rooie. Duidelijk dat ze die leidster eng vindt. Vanmiddag met ophalen gaan we dus maar even in gesprek, hier moet echt iets aan gedaan worden. Want als Don mogelijk die nieuwe baan gaat krijgen, moet hij misschien ook wel weer 5 dagen werken, dus dan moeten de kinderen zelfs een 2e dag naar het kdv. Nou op deze manier zie ik dat niet zo zitten.
    Maar ja... Ik ga me maar weer eens storten op het nogmaals nakijken van de eindexamens en ondertussen keihard duimen dan Don zijn gesprek goed gaat.

Fijne dag allemaal!!

11. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    marye, bedankt voor je reactie, hoop dat je gelijk hebt, en dat het een fase is want pfff.

ik ga heel hard met je meeduimen voor Don!!!

xxx

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hebben ze je er op aangesproken dan??

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38

Nouja, haha, volgens mij is dat PRECIES de onze! :D
    Wij hebben hem toendertijd gekocht, bij de leenbakker

Ik duim voor Don!! Toevallig zeg, Bart ook al een sollicitatie (van lara)
    Duim voor jullie mannenn! :)

Hihi die stoeltjes wilde wij er ook bij kopen!!! ook toevallig. Alleen waren we toen nog niet eens zwanger en dus ist maar goed dat we dat niet gedaan hebben; hadden we er maar 1 gehad, hahah. Nu wel benieuewd waar jij ze gekocht hebt, dan kunnen wij ze misschien ook nog aankomen!! :)

14. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ marye; Huh jullie waren toch al in gesprek geweest met het kdv? Volgens mij heb ik helemaal gemist wat daar uit is gekomen want zoals ik het begrijp zitten florine en pepijn nog steeds bij dezelfde groep??

15. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: Ai da's idd vroeg..... :(
    Hier waren ze vannacht een hele tijd wakker, ofja daan dan. minuutje of 40 bezig geweest. Vanmorgen was het ook weer vroeg, vanaf 6 uur hoorde ik ze.
    Even laten jengelen en toen was het stil tot 7 uur. Toen naar ze toe gegaan, grote knuffel in bed om te spelen, klein lampje aan en vervolgens een uur later weer terug. Al die tijd tutten ze een beetje maar vooral spelen. Scheelt denk ik veel dat dat zo goed gaat en zo lang gaat omdat ze met zn tweeen zijn.
    Dus een t ip heb ik niet echt, want ik kan me voorstellen dat het bij een kindje wat alleen slaapt niet werkt.

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    yaiks...kids zijn vandaag echt niet leuk. Huilen om elk klein dingetje, sliepen vanmorgen dus al niet echt goed en nu net ook maar een krap uurtje. Beide direct kei hard huilend wakker...normaal worden ze gewoon lief wakker. Benieuwd wat de dag verder gaat brengen....

@ Belasting: jeee heb belastinggeld gebeurd! Het 1e deel dan, haha, 'mijn' deel. Van arno moet nog een brief van komen.

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ik geef smiddags een fles van 120ml melk en savonds bij zijn eten ook en dan voor het slapen gaan peutergroeimelk(omdat hij geen groente wil eten) dit is ongeveer 100. Soms dan vraagt hij bij het middag eten nog een fles en drinkt er dan zo nog 1 op. Yohgurt of andere melk producten eet hij niet. Ik mocht van het cb eigenlijk geen limonade meer geven en geef nu dus water maar daar drinkt hij dus bijna niks meer van. Soms geef ik ook heeeeeeel erg verdunt thee.

18. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Owww ik wil ook mijn belastinggeld....!!!

KUssie: ow nee geen gedoe hoor.....heb gewoon niet zoveel tijd en zin om elke keer achter de laptop te zitten...... En als ik er dan achter zit dan weet ik niets te vertellen dus ja dat heeft geen nut.

Ano: ja michiel wil het liefst elke dag hahaha daar is niks mis mee en de pil is idd de deur uit. Maar die jongen de dat muurtje zet had nog geen tijd en michiel vind dan afgelopen zaterdag ook wel erg snel gaan hij moet nog een beetje aan het idee wennen denk ik...hahaha

We gaan straks ff naar de jeansfactory........ kijken of ik wat leuks kan vinden!
    Ow owow en groot nieuws!!! JAN MAG AFZWEMMEN!!!!hihihihi:D

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik ga om half 7 de deur uit en wek haar om 6 uur dus geen problemen

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ja denk t wel wij doen een cursus van 4 lessen van een uur en leren de begin passen van de fox trot, cha cha en quick step

Deel Deze Pagina