Je mag gerust thee geven hoor, verdunt. Rooibosthee bijv. is prima.. Waarom mocht je hem geen limonade meer geven? Neem aan dat je dan geen diksap bedoeld, wel? Vervelend dat ie geen groente eet zeg! helemaal geen 1 soort nu? Dacht dat die fase over een half jaartje ongeveer pas kwam Melk, dat is hier weer 'n ding. Nu drinken ze amper nog melk overdag! Maakt niet uit wat voor melk; halfvol of peutergroei...ze hoeven het beide niet bij de boterham.. Maja ze moeten toch wel iets van melk drinken, wil ik rond de 300cc uitkomen. Dus maar weer optimel gaan kopen straks want dat lusten ze wel natuurlijk. Het eten wordt hier ook steeds minder handig; jesse eet niet zo goed de laatste dagen. Ineens in plaats van 2 boterhammen nog maar 1 of anderhalf. Ook avondeten gaat moeizaam, maar gelukkig eet ie wel genoeg.
@ vriendlief: haha wat leuk dat jan mag afzwemmen! Krijgt ie dan een babydiploma? Ga je dan nog verder met zwemmen, omdat je het niet zo leuk vond allemaal? Wel leuk dat hij zo'n lekker waterratje wordt zo Hier zijn D&J ook dol op zwemmen en water, al gaan we verder niet echt vaak.
Ja ik denk dat jan een beetje voor loopt met zijn fases hihi zeiden ze op het cb ook al maar het mocht maanden duren......Ach ik wacht geduldig. Ik gaf Jan gewoon een hele dag door limonade van roosvice denk wel dat dat diksap is weet eigenlijk niet. Maar je mag dat wel geven bij een eetmoment maar niet de hele dag door want dan hebben ze steeds een zoete anval op hun tanden de gehele dag. Nou neem ik het cb meestal niet zo nauw hoor maar hier zat wel wat in. Jan eet helemaal geen groente..... wel aardappels maar dan wel uit de oven zoals oven krokketjes of aardappel rondjes. Ik geef dan een valless burger gevuld met groente erbij dan heeft ie wel iets binnen want vlees wordt ook lastiger. En zodra je je ermee gaat bemoeien eet hij helemaal niks meer. Oook brood word hier zelf gegeten......drama maar ach. Ik geef nu dan Fruitmelk gemengd met groeimelk voor de vitamines. Vervelend dat daan ook geen brood eet......maar het schijnt wel zo te zijn dat "peuters" eigenlijk niet heel veel eten nodig hebben.....een stuk minder als wat je gewend bent toen ze nog baby waren. En ach als ze honger hebben dan eten ze wel!!! Misschien kun je optimel mengen met gewone melk en dat dan langzaam afbouwen.........! Ja haha gewoon voor een baby diploma...... ben benieuwd hoe dat gaat hihihi Als hij moet afzwemmen is het de 14de en tja dan zijn we op vakantie dus hij mag dan de week erna.
Ze hebben ook een zomer stop met zwemmen dus ga dnek dan in het Najaar weer verder.... ook omdat je in de zomer ook wel vaak gaat zwemmen denk ik met het mooie weer. Vind wel echt dat er baat bij is want Jan kan eigenlijk gewoon zelf het water in met zijn bandjes en dat kon toen we begonnen echt niet!!!! Dus ja wil wel verder gaan.
@ Vriendlief: daan eet wel brood hoor haha. Daan eet juist het beste van de 2. Ze eten hier het brood beide zelf en eigenlijk gaat dat wel goed, gelukkig geen drama. Avondeten mag ik gelukkig nog altijd geven, want dat lijkt me drama als ie dat zelf moet doen.. dat kunne nze nog niet hoor haha. Heb idd al paar keer de melk met optimel gemengd, en op zich werkte dat wel want toen ze alleen halfvol kregen lustte ze het ook, maar nuweer niet... tis wat. Knap zeg dat jan al kan zwemmen zo met die bandjes alleen!! Hier hebben ze nog nooit gezwommen met alleen bandjes kheb ze nog niet eens in huis hahah. Denk zeker dat ze er baat bij hebben, die zwemlessen! Hier lukt het niet met 2..helaas. @ hier: GRR kids halen vandaag weer het bloed van onder mn nagels vandaan. Ze zij nzo schijt vervelend. álles wat niet mag, doen ze. pfff. om moedeloos van te worden. Kan beter het woordje 'nee' op een bandje opnemen en iedere minuut 5x afspelen. Zucht.. Tgaat vort zo ver dat ik echt af e ntoe nee sta te schreeuwen. Dat helpt dan helaas ook niet, maar goed.
@ Marye; Hoe is het sollicitatiegesprek van Don gegaan? We hebben in ieder geval hard geduimd. Mooie loungeset! Vervelend dat Florine iedere keer zo overstuur raakt bij de leidster. Hebben jullie enig idee wat de oorzaak is? @ Setti; Veel plezier met stijldansen. Ik moet meteen weer terugdenken aan de stijldanslessen van vroeger. Ik vond het hele stijldansen niet zoveel aan maar ik ging toch maar omdat ik dan ook op zaterdagavond naar de dansschool mocht. @ Ano; Morris wordt ook verschrikkelijk roeg wakker de laatste tijd. Vaak hoor ik hem al voor zes uur. Soms gaat hij nog wel even slapen als ik hem zijn speen geef maar meestal heeft hij daar geen zin in. Hij gaat dan even spelen maar na 10 minuten heeft hij daar dan ook genoeg van en zet hij het op een brullen. Wel fijn om te lezen dat Morris niet de enige is die hier last van heeft. @ Vriendlief; Wat knap van Jan dat hij al zo goed kan zwemmen. Ik ben, helaas, nog nooit met Morris gaan zwemmen. Het lukt me niet om in mijn eentje met twee kinderen te gaan. Over twee weken gaan we op vakantie en ik ben benieuwd hoe hij het dan vindt in het zwembad. Vervelend dat Jan zo slecht eet. Het klopt overigens wel dat ze nu in een fase komen waarin ze veel minder eten dan een paar maanden terug. Lukt het ook niet als je hem een beetje fopt door bijvoorbeeld wat fruit of yoghurt op de lepel te doen. Deze truc werkt erg goed bij Morris. @ Melk; Morris krijgt 's ochtends een fles met 250 ml peutermelk en bambix peuterontbijt. 's Middags krijgt hij gewone halfvolle melk maar daar drinkt hij max 75-100 ml van. 's Avonds krijgt hij een yogolino als toetje.
@ Hier; Ik dacht dat het hooikoortsseizoen een beetje voorbij was maar sinds gisteren is het in volle hevigheid teruggekomen. Ik word er een gek van. Ik loop de hele dag al te niezen. Iemand enig idee welke planten/ bomen er nu in bloei staan? @ Zwanger worden; Als ik de verhalen van Ano, Lara en ons2ewonder lees begint het bij mij ook te kriebelen. Mijn verstand zegt dat het helemaal geen goed idee is om nu een derde te krijgen maar die rare hormonen hebben toch echt een ander idee.
@ Kussie; Vergeet ik jou helemaal! Wat superleuk dat je getuige mag zijn bij je vriendinnetje. Heel bijzonder. Je zult er vast prachtig uitzien in de je nieuwe rok.
Ano; hier is het bijna altijd rond 6uur in de ochtend. Hier geen fase haha. Ben al blij dat ze door slaapt . Soms ga ik als ik vrij ben mee terug naar bed, vooral in t weekend. Maar lig er 's avonds ook al om 10 uur in. GistEr sliep ik al om 9uur op de bank hihi.. Heeft de vk al gebeld? Hoop het eigenlijk niet voor je. Superb; jij ook al kriebels haha. Bijna allemaal geloof ik. Het is toch allemaal watdie vrouwen hormonen haha.. Vriendlief; super leuk afzwemmen. Ik zat ook aan zwemmen te denken, maar moet eerst zelf nog een bikini aanschaffen haha. Taleah heeft ook nog nooit gezwommen dus weet niet wat ze er van vind maar vind het wel belangrijk. Marc kan bijv. Niet zwemmen/ heeft vanuit thuis nooit gezwommen of iets. Dus ja wil niet dat Taleah zo word. Kan ik als we op vakantie zijn tenminste met haar zwemmen haha.. Melk; volgens mij krijgt Taleah ook echt veel melk. Ochtend fles VAB 250 met Bambix en middag rond de 120cc en avond fles rond de 120 of 150cc met rijstebloem. En dan drinkt ze ook nog zeker 2 tuitbekers met sap/water. En een toetje haha. Ach ja! Zal toch geen kwaad kunnen veel melk? Linda; bah balen zo'n dag! Had t gister ook helemaal gehad met Taleah. Was blij dat het 7uur was en naar bed kon. Mac kwam pas laat thuis en als je dan alles alleen moet doen is niet leuk. Succes nog meis! Schoentjes; gister alleen voor sandaaltjes geslaagd. Hele lieve hihi. Schoenen waren er niet veel of niet in haar maat. Ze zit tegen de 21 aan. Dus van de week maar even kijken! Marye; succes met gesprek vanmiddag. Merkt die leidster het zelf ook? Oeh spannend van Don, mijn duimen draaien ook rond. Heb pauze en zit even thuis, lekker er even tussen uit. Duurt de middag niet meer zo lang .
oh da's idd niet leuk als je samen op vak bent dat marc niet kan zwemmen.. hij wil 't ook niet meer leren of is ie echt wat bang van het water zeg maar? Jammer dat taleah nog nooit gezwommen heeft, ze vind het vast heerlijk Maar kan me voorstellen dat je het niet zo gauw in je uppie gaat doen. Arno is ook pas rond 7 uur thuis. Met dat vooruitzicht maakt het zo'n dag alleen maar erger.. En dan ook nog eens dat stomme weer erbij..anders hadden we er tenminste op uit gekunnen want da nzijn ze vrijwel altijd lief, in de kinderwagen enzo. voor hun zal het ook wel saai zijn, zo'n hele dag in huis. en kheb echt geen zin om de hele dag met ze mee te gaan spelen op de grond..
hallo meiden linda, och jee wat is dat vermoeiend he als ze zo zijn. Neomi is de afgelopen weken heel vaak zo geweest, en nog. nergens naar luisteren en de hele dag door zeuren en jengelen, daar word je zooo moe van. ennuh dat bandje met nee, nou ik vind t knap als je m maar 1x in de 5minuten aan hoeft te zetten, hier dan iedere minuut hoor haha. Maar tis hier inmiddels lekker weer, hoop bij jou ook zodat je er toch lekker uit kan. en nog bedankt voor je reactie over het vroege wakker worden.denk dat het idd scheeld dat jij er dan 2 hebt, die vlieger gaat hier helaas niet op nee... superb, ah morris dus ook zo vroeg wakker. nou Neomi gaat nooit spelen in bed smorgens, zodra ze wakker is gaat ze meteen huilen dat ze eruit wil... Hahah je hormonen zeggen dus wat anders als je verstand, tja jullie zullen het zelf het beste weten haha. maar jullie zouden dus nog wel een 3e willen? vriendlief, ah ik snap het. haha hoe je het zegt, michiel wil elke dag wel en daar is niks mis mee...moest er wel om lachen. Jij vond het een tijdje terug allemaal nog steeds niet zo nodig he?tja als je voor een kindje gaat ontkom je er niet aan haha.Michiel vind het zeker wel prima zo!1Vond jef ook haha. kussie, hadden ze er wat van gezegd op je werk, dat je op andere sites zit, of staat het alleen in je contract. want wat je in je pauze doet is natuurlijk wel je eigen zaak he. en, al zenuwachtig voor de trouwdag?? Marye, ennn????hoe is het gesprek van Don gegaan? Eliesah, nope heb de vk niet gehoord haha, maar de dag is nog niet om he. dus jij kan tussen de middag lekker even naar huis?das wel fijn zeg. Nou toch mooi dat je wel geslaagd bent voor sandaaltjes, daar is het nu ook het weer voor!!! verder weet ik het even niet meer... hier:nog geen vk gehoord dus dan is de echo volgende week dinsdag. op zich wel leuk zo snel, alleen je ziet nog niks volgens mij behalve een vruchtzak. Volgens mij had setti het over het hartje met 5 weken?maar dacht dat dat pas met 6weken is??..??nou goed, we zien het wel. ga nu maar even wat in huis doen en dan straks neomi weer van het kdv halen. ff lekker rustig zo altijd na het werk, heeeerlijk...
Hey Allemaal, Wat een geklets weer!! @ Marye, blixems! Wat een mooie loungeset! Daar zou ik wel lekker op kunnen relaxen!!! Pfoehj!! Ik zou me er ook niet op mijn gemak bij voelen, als je gewoon overduidelijk ziet dat Florine zich overduidelijk niet fijn voelt bij die leidster... Succes met het gesprek dan maar strax!! Ow jah, en ik duim natuurlijk ook voor Don, of is de soll al geweest? @ Jedalin, jakkiebah, dat is zooo vermoeiend, en helemaal als ze ALLEBEI zo'n bui hebben... Pffoehh, en hoe kan dat nouw toch heh! Dat snap je niet... Ze hebben ook geen verhoging ofzo? Of dat ze last hebben van de prikjes? Of hebben Daan en Jesse die nog nie gehad? Tis indd butweer! Bah! @ Setti, oehh, gaaf hoor, dat dansen!! Ik wou dat ik iemand had die met me dansen wilde, ik wil het ook wel leren!!! Maar jah! Krijg niemand zo gek.. @ Eliesah, jij dus ook nog nie gezwemd met Taleah, ik ook nie met Stan... Ik vind zwemmen eigenlijk nix aan! Tis zo'n gedoe ook... K zwem alleen omdat het zogenaamd goed is voor de lijn... Hihi.. Misschien als Stan wat ouder is, misschien dan wel! @ Superb, heb jij vroeger dan verplicht dansles gehad dan ofzo? Omdat je zei dat je er gelijk aan terug denkt? @ Vriendlief, afzwemmen? Jan? Uhhh, dat ken ik niet, bestaat dat ook voor baby's/peuters? @ Prive op comp. op werk, ehm, nouw ze zagen me wel es online hier, en daarom is het extra genoemd, geloof niet dat het bij de anderen ook genoemd word.. Dus het zal wel specifiek over mij gaan jah... En in de pauze hoor je van je werkplek af te gaan... Dus tjah.. Nu jah, ik moet me maar flink gaan inhouden haha... @ hier, vandaag weer gewerkt, het was druk.. Pffoeh.. En morgen mag Stan weer werken, dus ga ik ook nog even 2 uurtjes (extra) heen... Ow jah, heb ik al verteld dat ik best wel een leuke "collega" heb!!! Liefs
@ kussie: Ze hebben idd geen prikjes gehad, pas ergens deze maand krijgen ze de bmr. Ze hebben geen koorts...zijn gewoon vervelend. Gelukkig slapen ze nu een uurtje al. hihi gezwemd ja..... doe maar gezwommen hè
Goedemiddag! Jedalin: Wat balen dat de jongens zo lastig waren. Hopelijk slapen ze vandaag lekker op tijd! Die stoeltjes en loungeset komen bij cranenbroek in Dongen vandaan. Niet zo ver bij jou uit de richting of wel?! Kussie: Oh oh, dan gaan we je maar missen in de tijd dat je aan het werk bent. En een leuke collega?! Dat heb je niet verteld! Is ie nog vrij? Vriendlief: haha ik las het op hyves van Jan. Ik dacht afzwemmen voor A, dat kan toch helemaal niet?! Haha MAar nu snap ik het. Wel leuk hoor, ik baal wel dat ik niet zomaar kan gaan zwemmen omdat ik maar met 1 kindje zou kunnen gaan. Gwenolyn: Las in het topic dat het financieel niet goed gaat. Problemen met jullie werk?! Hoop dat het iets van korte duur is! Superb: Wat ongelofelijk balen dat je weer zo'n last hebt van de hooikoorts. En gaat het nog steeds super met Jasmijn haar zindelijkheid?! KDVGesprek: Volgens mij had ik verteld dat ik het had aangevraagd, vandaag was het dan ook echt. Hmmz de leidster heeft niet het idee dat het niet goed zit tussen haar en Florine. Dit omdat het naar mate de dag vordert toch wel enigzins wegtrekt. Toch gaan ze eens een ander laten opstarten om te kijken of dat echt verschil maakt. Zo wel, dan gaan wij Florine later brengen, vanaf de zomervakantie in de hoop dat het dan echt over gaat. De leidster zat er wel heel erg mee dat wij dachten dat er iets niet goed zat ofzo, we bedoelden niet eens dat zij iets verkeerd deed, maar goed... Ze moest er iig van huilen.. Hmmmmzzz.. Sollicitatie Don: Ging super! Hij is zelf ook zoo razend enthousiast. Nu moet hij volgende week alleen een dagje mee gaan lopen om zijn skills te tonen. En het was onmogelijk om 4 dagen daar te gaan werken dus dan gaan de kinderen idd een dag meer naar het kdv. Er is plek op de groep dus dat is mooi.
marye, fijn dat jullie het gesprek hebben gehad op het kdv. Snap dat jullie het niet slecht naar die leidster bedoelen, maar het kan gewoon dat het niet klikt. Jammer dat ze ervan moest huilen, toch sneu, maar kan het me ook wel voorstellen dat je zoiets persoonlijk kan opvatten, ik zou misschien ook wel zo';n typje zijn...ben ook zo'n huilebalk haha.nou hopelijk gaat het snel beter.super dat Don zijn gesprek goed ging, gefeliciteerd alvast voorzichtig ) laar:en hoe gaat het met jou?vanmorgen nog je testje gedaan?nou ik niet meer hoor, die 2 gister waren zo duidelijk, ik ben tevree haha.jammer dat Bart niet is aangenomen, maar misschien bied het dus toch nog andere mogelijkheden kussie, hahaha alweer een man op het oog?maar waarom moet je met je pauze dan van je werkplek?mag je dan dus niet zelf weten wat je doet?vaag...hoest met je moeder? verder weet ik het even niet meer...solly
owja, jef kan ook mee naar de echo, dus das mooi.voor t eerst weer een inwendige echo sinds de bevalling, hopelijk ga ik t nu niet ineens voelen ofzo... owja, het riool moet toch worden gemaakt, á 650eur...+150 =800eur....wat een geld zeg...baal als een stekker
@ lara: Huh heb ik ergens jouw reactie gemist over bart's sollicitatie dan?? Erg jammer dat het niks geworden is, zo brgrijp ik van ano @ kussie: een man op het oog? huh dat heb ik óók al gemist. Ik denk tegelijk met lara's berichtje dan?? Vreemd....dadelijk eens terug kijken,