acjh verhip, kussie's bericht staat gewoon hier boven mijn berichten, whahaha. Een leuke collega dus? Hoezo collega tussen aanhalingstekens? Enne...vertel wat meer erover, haha. Heb je nog niet gedaan nee Lara's berichtje kan ik niet terugvinden???
nog niet helemaal bij gelezen maar ik moet even ego.... grrrrrrrrrrr#$^%^%%*#$&#@ Ben best een beetje tja...? Boos? Teleurgesteld,negatief verwonderd... Ik pak nl net de tas met zwangerschapskleding uit die een vriendinnetje van me geleend had. Zitten me er toch Gaten! in een jurkje!?!? Ze had al een gezegd dat er een paar gaatje op de naat waren gekomen maar dat die er al inzaten. Omdat het 'maar' jurkjes zijn van de HEMA (dus niet zo mega kwaliteti) dacht ik nou ja ach laat maar... maar nou pak ik het dus net uit (tas staat hier al een week of 3) een gaten!!!! Niet normaal een stuk of 6 op een rij verschillend van een dubbeltje tot een flinke 2 euro munt! en niet op de naad maar op het verschil in breisel (het waren die gebreide hema jurkjes van mama basics). Ze heeft ze gewoon veels te lang door gedragen terwijl ze behoorlijk wat forser was (en gewoonlijk ook al is) dan ik... Ik begrijp dat je voor die laatste 2 maanden niet allemaal nieuwe dingen gaat kopen maar dat je geleende spullen (die iemand je leent om je een plezier te doen) door blijft dragen terwijl de gaten er in springen vind ik echt niet normaal! Ik ben gewoon echt geshockt. En nee ze zaten er echt nog niet in... alsof ik zulke mega kapotte kleding zou uitlenen (snap ook niet dat zijn het nog gedragen heeft..). Ik weet dat jullie waarschijnlijk allemaal zeggen dat ik er iets van moet zeggen.... (dat zou ik nl in jullie geval ook doen) maar ik ben daar dus echt te scheiterig voor omdat ze zich al heeft ingedikt door er 2 keer iets over te zeggen: "er zitten wel waten gaten in maar ja die zaten er al in" glimlach glimlach NOT!!!! grrrrr
Jedalin: Dat van Lara kun je terug vinden op hyves! Ano: Balen zeg van dat riool. En wat fijn dat Jef mee kan! Johanna: Jeetje wat ongeloofelijk stom. idd je moe er iets van zeggen, al zou ik dat ook niet durven. Mja als je het niet doet blijf je weer met zo'n rotgevoel zitten. Lastig!
heb dus net nog gekeken op een oude foto. Ik had het jurkje toevallig aan op mijn buikfoto's van 40,3 (2 dagen voor mijn bevalling) en daar is het nog helemaal heel... beetje crappy foto maar zo krijg ik mijn uitgeleende spullen dus terug...
@ Ano; Ik zou nog wel een derde willen maar mijn vriend niet. Ik heb ook geen zin om er echt een issue van te maken. Ik ben heel blij met ons gezinnetje zoals het nu is. Wie weet wat de tijd ons nog brengt. Balen van het riool. Het is echt een smak geld. @ Kussie; Leuk, leuk een spannende collega. Volgens mij ontstaan de meeste relaties op het werk. Ik moest vroeger van mijn ouders inderdaad een cursus stijldansen volgen. Zij vonden dat ik toch zeker de basis moest kennen. Helaas heb ik er niets van onthouden. Ik vond het niet zo erg hoor want al mijn vriendinnen gingen ook en zo kon ik toch uit op zaterdagavond. @ Marye; Fijn dat de sollicitatie zo goed is gegaan. Met Jasmijn haar zindelijkheid gaat het nog steeds goed. Deze week nog geen ongelukjes gehad. Ik denk er nu aan om ook tijdens haar middagslaapje geen luier meer om te doen. De laatste dagen was ze steeds droog na haar slaapje. @ Johannal; Tuurlijk zou je er iets van moeten zeggen, maar ik weet dat ik het zelf ook niet zou doen. Ik kan me wel goed voorstellen dat je ervan baalt.
@ano jeetje wat balen zeg dat het riool laten maken toch een bult geld gaat kosten. @johannal ik zou er toch wat van zeggen hoor. Jezelf van binnen opvreten is ook niet goed. Hoe krijgt ze überhaupt zulke gaten er in? Ongeacht de kwaliteit?
Jeetje dit vind ik toch echt niet normaal. Ik zou zo geen geleende spullen terug durven te geven. Misschien dat je er toch terloops eens een opmerking over kunt maken.
Even kort reageren. Heb niet alles terug gelezen hoor, alleen de laatste paar paginas! @ anoniempjuh: het is dus toch definitief ZWANGER!!! Gefeliciteerd hoor! Ik heb toen met 7 weken de eerste echo gehad. Toen zagen we het hartje knipperen. @ Kussiexx: bij ons op het werk hebben ze ook zon beleid, wat je moet ondertekenen. Het gaat e rook over dat je niet zomaar op internet andere dingen mag doen. Dan ga je toch lekker van je werkplaats af en lekker contact leggen met je leuke college?! @ Jedalin: Ohw ik ken dat gevoel als ze zo vervelend zijn en je kunt niet naar buiten Pfffffff @ Vriendlief: Leuk is het hè, het babyzwemmen! Jens en ik vinden het ook geweldig. Jens heeft met Kerst zijn eerste certificaat gehaald. Nu zijn we aan het oefenen met de bandjes/zwemvleugeltjes. Maar ik vind ze wel erg groot en ik heb van die lelijke oranje. Heb jij toevallig leukere? @ Marye: Goed dat het toch uitgesproken is op het KDV. Ik zou daar ook helemaal geen fijn gevoel bij hebben. En fijn dat ze er wel iets mee gaan doen.
hier gister gedanst man o man wat hebben we gelachen maar uit eindelijk hebben we de hele zaal doorgedanst t was zo leuk vriendlief jeey wat goed van jan zeg dat hij al een soort van zwemmen kan met bandjes snelle jan jedalin en hoe is het verder gegaan gistermiddag waren ze nog lief geworden? penf hoe is het gesprek gegaan? he moest ze ervan huilen was het een jonkie ofzo. ze moet toch tegen kritiek kunnen dat krijgen ze wel vaker hoor ze werken met kinderen. wat goed dat het gesprek zo goed ging bij don en het is een goed teken dat hij een dag mee mag draaien ano balen dat het riool toch gemaakt moet worden zeg johannal nou idd ik zou er zeker al wat van zeggen. ook al zaten er wel kleine gaatjes op de naad en ook al zaten ze er niet t gaat om het principe zo geef je niet iets terug. en t maakt niet uit dat zij ze er in gemaakt heeft maar ga jezelf dan niet verdedigen met ze zaten er al in. zeg dan gewoon sorry dat maakt t dan minder erg. nou meid ik zou t zeker wel zeggen.
haha wat is het hier nog rustig! @ Setti: Leuk dat het dansen zo gezellig was!! Had het wel willen zien! @ Franny: gaaf zeg dat jens ook al met bandjes om zwemt!! @ zwemmen: als jullie 'n keer gaan zwemmen, en dan niet de kids die op zwemles geweest zijn, dragen de kindjes dan ook alleen maar bandjes al? Ik heb ze nog iedere keer vooral in het peuterbadje natuurlijk maar in het grote zwembad heb ik ze nog in zo'n zwemring. Zag bij de intertoys pas hele hippe zwemvestjes voor baby's, haha, maar goed..dat leek me ook weer niet nodig. @ johannal: WAAH! Dat kan écht niet!!!!! Ik zou dr een mail sturen ofzo als je het niet durft te zeggen! @ Hier: Vanmiddag gaak dan eindelijk maar eens naar de huisarts, voor mn striae. ben benieuwd.
hier nog echt niet op zwemles hoor. hihi. nu ze kan lopen krijgt ze standaard vleugeltjes om als we gaan zwemmen
Zo wat een rust hier joh! Waar zijn jullie.... Linda; en hoe was het bij de ha? Kan je er iets aan doen... Ben jij morgen ook lekker vrij of heb jij weer de pech dat je moet werken? Setti; leuk op dansles. Had jullie indd ook wel willen zien hihi. Is dat dan met een hele groep? Fijn dat het zo goed gaat met Lisanne . Keertje weer foto's showen! Superb; knap zeg van Jasmijn. Gaat erg goed dus! Scheelt weer een hoop kosten hihi.. Is ze ondertussen al wat beter gewend? Enne nog steeds IT eetgewoonten? Marye; had ik al op jullie loungeset gereageerd? Hihi geen idee, maar vind het iig super mooi! En dat in Dongen . Is het ver rijden vanuit jullie, want is maar 10 minuten van mij vandaan en ook niet zo ver van Lisetje. Jij hebt nu ook lekker lang weekend of niet... Hebben de scholen trouwens nog vakantie voordat de zomervak begint? Kussie; oeh spannend. VERTEL ! Johannal; ownee dat kan echt niet. 1 ding is zeker jij leent nooit meer spullen aan haar uit! Misschien indd een mail of sms sturen, zou het anders ook niet durven denk ik hoor. Maar ze moet wel weten dat dit niet hoort. Wat zegt Stef ervan? Alies; Mel weer helemaal opgeknapt? Hihi jammer dat het geen fase is , oei en jij hebt twee meiden. Later ook nog tegen elkaar hahaha.. Franny; leuk weer een berichtje van jou! Fijn dat het zo goed gaat bij jullie!
Gwenolyn; hoe gaat het bij jullie? Las iets niet leuks op t andere meeting topic. Iig een hele dikke knuffel van ons.....
Hier; een heerlijk dagje vandaag. Vanochtend gezellig met zn tweetje gespeeld, heb geen dingen in de keuken gedaan of weet ik veel wat alleen maar met Taleah bezig geweest. Heb dr zelfs een potje fruit gegeven, had ik nog liggen en moeten toch op. Maar jee die dingen smaken echt nergens naar, ze heeft het op maar niet echt met smaak zat ze te eten haha. Na de bhm zijn we naar een vriendin geweest met dr kleintje (Jent) en hebben ze eerst heerlijk gespeeld samen, hij vond Taleah helemaal leuk en tijgerde er elke keer achter aan. En Taleah vond zijn speelgoed erg interresant. Toen naar de stad gewandeld en toen weer naar huis. Nu ligt ze net 10 minuutjes te slapen. Vanaaf nog even overleg op t werk, nu ze aan het verbouwen zijn hebben we natuurlijk een open dag. Dus moeten we die even organiseren haha.. Erg leuk, not! Maar goed.. Morgen lekker een dagje vrij en vrijdag een half dagje, wij zijn gewoon weer open. Maar Marc is wel lekker vrij dus heeft ie een papa ochtendje . Vind ie helemaal leuk! Is niet meer vaak dus ja.. Zo lekker macaroni maken, sjammie. Taleah smult daar ook altijd zo van!
Mel is al een stuk opgeknapt. Nog wel af en toe last van een snotneusje, maar ze is 's avonds ook niet meer zo laat nog aan het jengelen. We doen haar pas naar bed als ze in haar oogies begint te wrijven, anders zit ze toch alleen maar te ouwehoeren. Als het weer wat beter gaat, gaat ze weer rond 19 uur op bed. Nu is dat vaak een half uurtje later. Ze zit nu soms ook weleens 1 slaapje, dus dat zou ook kunnen verklaren dat ze soms zo sjag is. Ja het zullen af en aan fases zijn. Vanaf dat Alies zo'n jaar of 3 is, heb ik al regelmatig mot met haar. Ik houd mijn hart idd vast als die 2 dames straks samen te keer gaan. En de puberteit straks. Poewie.
@ Eliesah; Was de macaroni lekker? Wij eten zo lasagne. Heerlijk heb er nu al zin. Leuk dat Taleah zo lekker gespeeld heeft met het zoontje van je vriendin. Succes met vergaderen vanavond. Lijkt me helemaal niets als je 's avonds weer naar je werk moet. @ Kussie; Hoe is het gegaan met Stan vandaag op het KDV? Nog nieuwtjes over je "collega"? @ Jedalin: Hebben Daan en Jesse vandaag een beter humeur dan gisteren? @ Hier; Ik ben vandaag voor de allereerste keer naar het CB geweest. De arts was heel vriendelijk en vond dat Morris het heel goed deed voor een jongetje van 14 maanden. Hij weegt nu 10.980 kg en is 81.2 cm lang.
Alies; oke goed zo! Ja wij doen dat hier ook; pas naar bed als ze echt moe is, nu dus haha. Owja dat puberen. Zie dat nu wel bij m'n zusje, is maandag 14 geworden. Maar owjee wat een verschrikkelijk kind is dat haha. Oeps! Superb; fijn dat alles goed was bij t cb! Mooi gewicht en lengte. Hoe was het maandag trouwens? Wat wijzer geworden.. Ja macaroni was erg lekker! En Taleah zat ook weer te smullen. Lasagne gaat hier er ook goed in hoor! Jammie. Bah moet zo weg, geen zin maar ja. Gelukkig is t wel een leuk clubje .
jedalin: ow ik dacht dat ik dat las dat daan slecht brood at hahaha sorry... superb: Yohgurt at hij vroeger erg goed en dat deed ik (ik weet het heel vies) een hpje yohgurt en een hapje eten en zo at hij ook zijn hele maaltijd op. Nu wil hij geen yohgurt meer en ik mag he dus ok absluut niet helpen!!! Ach hij ziet er goed uit en is levendig zat dus maak me niet heel druk sochtends en smiddags eet hij gewoon voldoende. Ben ook beneiuwd hoe morris het zwemmen zal vinden op vakantie! l? marye: ow goed dat het gesprek goed is gegaan!!!! Wat sneu voor die lijdster dat ze helemaal moest huilen.....
FRanny: Ik heb blauwe bij de etos gekocht waren 2 euro denk ik. Bij bart smit heb je ook van woezel en pip en nu bij trekpleister heb je ook van nijntje!!!! Ja het is echt leuk om te zien hoe ze zo snel vooruit gaan van niks tot gewoon het hele zwembad door!!! Jedalin: ik gebruik nu ook alleen maar bandjes als we ook rij gaan zwemmen want door de les heeft hij geleerd hoe hij moet blijven drijven op de bandjes. Een zwemvestje raden ze af trouwens. Maar zo'n ring s ook goed toch? zijn ze daar alleen niet te groot voor? of heb je die ook in verschillende maten. Wat je eerder al zei lijkt het me wel heel erg lastig als je met ale 2 gaat zwemmen......lijkt me eigenlijk geen doen! Darcy: ja ik ben goed geslaagd haha. Heb wel 2 spijkerbroeken en 1 korte broek en verder nog 5 truitjes....was maar 50 euro kwijt voor alles
@ dokter: ging wel prima. Heb een doorverwijzing gekregen voor de dermatoloog. Er zijn laserbehandelingen voor. Dat wist ik al want dat had ik zelf wel al uitgezocht, maar kon alleen een centrum in belgie vinden. maar ze doen dat dus ook in het ziekenhuis. Dus vrijdag even bellen voor een afspraak voor een gesprekje om te kijken of ze iets kunnen betekenen. @ elisah: Ik moet idd helaas werken morgen maar heb pasen, pinksteren en koninginnedag vrij gehad, dus heb het wel luxe dit jaar.. @ marye: Thnx voor je tip over cranenbroek. Die zit hier wel ergens een beetje in de buurt denk ik...maar niet die in dongen, die is wat verder. Eens kijken een keer of we de stoeltjes kunenn aankomen @ gwen: Maak me ook een beetje zorgen meis, wat is d'r aan de hand ? @ superb: gelukkig waren D&J weer lief vandaag ja! Pfieuw! Fijn dat de cb arts positief was op het cb!! @ Eten: Hier hebben de kids lekker kip tandori gegeten! Gelukkig hebben ze zitten smullen! Jesse wilde op een gegeven moment niet meer eten van mij, aleen als ie zelf zn lepel in zn mond mocht doen. O god...gaat dat nu dan echt beginnen.......? Ging nu gelukkig nog redelijk zonder te knoeien.. @ vriendlief: whahah 'deed ik vroeger' ...dat klinkt of ie nu al een jaar of 5 is