Maart mama's 2010, deel 5!

Discussie in 'De mama's' gestart door Alies05, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ franny; ohja, vergeet ik t nog bijna: bij de kruidvat hebben ze hier al een tijdje erg leuke nijntje-zwemvleugeltjes! Heb ze vandaag maar eens gekocht :D 2.50 euro!

2. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ vbriendlief: nee nee zwemmen met 2 dreumesjes alleen is onmogelijk...

haha je bedoeld dezelfde zwembandjes als ik zie ik wel :)

Die ringen zijn nog vrij groot zelfs, daar passen ze nog prima in.

Die zwmevestjes waren nieuw, nieuw ontwerp ofzo. 20 euro. Vond het nogal wat voor een zwemvestje! maar ga ze ook niet kopen hoor :)

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

jedalin, heb ik ff gemist hoor, maar naar de dokter voor je stria?heb je zoveel dan, of heb je er last van ofzo?nou fijn dat je iig door mag.

eliesah, haha Taleah is ook een lekker vreetzakje dus?neomi houd ook erg van pasta's enzo.

franny, bedankt voor de felcitatie!:D

hier:Neomi heeft het gister en eergister super goed gedaan op het kdv.
    Bij het wegbrengen niet huilen en bij het ophalen komt ze normaal meteen naar me toe met de armen in de lucht en gaat ze huilen, maar nee ze bleef lekker spelen.echt super blij dat het zo goed gaat!!!!

En nog iets, wij zijn vandaag 2 jaar getrouwd!!!
    kom ik uit me werk thuis, zie ik op de eettafel een zelfgemaakte taart van me schoonzusje staan en een boeketje van me schoonouders, maarrrrr, 10cm daaronder ligt mijn rijtje testen:$, 8 maar liefst:)
    grrrrrr, ik had ze daar laten liggen, en normaal komt er nooit iemand binnen in ons huis, maja dit was een verassing:cool:
    Dus ik bel me schoonmoeder, ik zeg bedankt voor de bloemen, weet je mijn nieuwtje ook meteen.
    wat bedoel je zegt ze, ik zeg nou wat eronder lag..ik heb niks gezien zegt ze;)
    nou ja lang verhaal kort, ze heeft echt niks gezien, ze zweerde het op d'r kleinkinderen en dat doet ze echt niet als t niet zo is.
    heb t nu maar wel verteld, anders gaat ze toch denken enzo.Maar ze was alleen binnen, zonder me schoonzusje, dus die weet het niet.
    ze heeft ook beloofd om het voor zich te houden....

zo dat was het weer.

xxx

4. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    jedalin: hahaha ja nou vroeger net een mand geleden ofzo hihihi!
    Striae dat ze daar wat aan doen????en kunnen doen....

ANO: jeej wat een blunder nou wel leuk dat ze het nu toch nog weet!

5. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Wat een verhaal zeg. Ik moest er wel om lachen. Hoe reageerde je schoonmoeder?

Gefeliciteerd met jullie trouwdag!

@ Jedalin; Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen. Hopelijk kan de dermatoloog iets voor je betekenen.

@ Eliesah; Het gesprek met de coach ging goed. Dit was een kennismakingsgesprek maar ik heb besloten dat ik wel met haar verder ga. Hopelijk kom ik er zo achter wat ik nu wil.

@ Vriendlief; Dat is geen geld voor zoveel spullen. Zit de jeansfactory in meerdere plaatsen? Die truc met yoghurt gebruik ik nu ook vaak met Morris. Gelukkig trapt hij er nog wel in.

@ Zwembandjes; Ik heb van de week zwembandjes van Nijntje en van Rupsje Nooitgenoeg gekocht bij de Kruitvat. Kostten maar 2,49 EUR.

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    O Ano, wat een situatie. Aan de andere kant: een bondgenootje is wel fijn, als je schoonmoeder tenminste een lieverd is :)

Ga stoppen... mijn mooie man Gordon Ramsay staat de huiskamer vol te schelden via NET5 :D

7. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Johannal: Zo ga je toch niet met andermans kleertjes om:$

@ Ano: Vreselijk balen van je riool. Dat is een aardige smak geld wat het gaat kosten.

Gefeliciteerd met jullie 2 jarig huwelijk! Mooie foto's staan er op hyves.
    Jammer dat je het op deze manier hebt moeten vertellen.

@ Setti: Stoer man, dat jullie op stijldansen zitten. Helemaal geweldig!!
    Ondanks dat ik dansen leuk vind, heeft mijn strijkplan meer ritme gevoel als dat ik het heb:):D

@ Vriendlief: Wat leuk dat Jan gaat afzwemmen. Zijn eerste zwemdiploma!
    Balen dat Jan nog steeds zo moeilijk doet met avond eten. Als hij zelf mag eten, hoe gaat het dan?
    Blijven de nijntje bandjes goed zitten? Zag ze ook liggen, maar dacht dat ze nog te groot waren.

@ Jedalin: Wat fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen!! Hopelijk kan de dermatoloog er wat aan doen. Zo ga je niet fijn de zomer in.

@ Marye: Prachtige loungeset!!

@ Superb: Zo te lezen een goede eerste ervaring bij het CB gehad!

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Joënna is druk aan het rond stappen!!! Heel soms kruipt ze nog, maar over het algemeen is het alleen nog maar lopen.
    Ook buiten begint ze steeds vrijer te zijn, en loopt ze steeds vaker.

Gisteren heeft ze voor het eerst over grind heen gelopen, nou ze vond het geweldig!! Ze wist niet wat haar over kwam. Dat je op dat gekke spul kunt lopen.

Wel veel valpartijen achter de rug: Liet haar zonder luier lopen, daar ze rode billetjes heeft. Klein mini plasje in huis (meteen toen ik me omdraaiden om de luier weg te gooien, glijd uit, en klapt met haar hoofd op houten speelgoed.
    Ik naar buiten, doe de buiten deur niet goed dicht, ze komt achter mij aan (had ik niet in de gaten), denkt tegen de deur aan te kunnen leunen, en valt zo naar buiten, met haar gezicht op de grindtegels (en we hebben een hogen afstap).
    De arnica zalf doet wel goed zijn werk!!

Vandaag op de verjaardag van mijn oma, stal ze de show: Oma had hapjes op tafel gezet, en ze is er niet aan gekomen. Wel op haar armpjes leunend er naar kijken, ernaar wijzen, en dan heel wijs kletsen, en weer haar handjes in elkaa vouwen. Prachtig om te zien!

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ ano: Kheb idd zoveel. Zit vanaf een stuk boven mn navel tot op m'n ehh.. hoe zeg je dat een beetje goed omschreven... poes ;):)
    Naja, erg veel dus en ik heb er idd last van. Niet als in pijn, maar wel als in schaamte.

@ Ano: Whahaha oh mijn god, hahahah. Jouw schoonmoeder heeft t gewoon niet gezien? whaha, geweldig!!!
    Naja wel jammer dat jullie verrassing nu weg is, maar wel op een grappige manier op zich :p
    Fijn dat ze het voor zich houdt!

@ Vriendlief; Ja je hebt er laserbehandeling voor maar je kunt ook plastisch chirurgie laten doen als het echt ernstig is, dus die huid weg halen.
    Laserbehandeling zorgt er ook niet voor dat het 100% weggaat, maar wel het grootste deel. Als verschilt ook dat weer per persoon.

@ gwen: nee idd, tis niet fijn zo de zomer in te gaan. Ik heb vorig jaar van ellende een badpak gekocht. Nou, die had ik ook aan toen ik 8 was ofzo.. :(
    Ik durf ook niet te gaan zwemmen met vriendinnen ofzo. Ga echt niet in badpak en naja in bikini al helemaal niet.
    Ook met het sporten; ik durf me echt niet om te kleden waar hun bij zijn want ik wil niet dat hun mn buik zien.
    Als ik men buik in de spiegel zie dan blehhh....en sex, nou, echt niet in het licht en anders alleen met shirt aan.
    naja, kortom; ik heb er érg last van.

Wat knap van joenna dat ze zo rond stapt! WEl erg sneu te lezen dat ze zo vaak valt, arme meid :(
    Hopelijk heeft ze het gauw goed onder de knie zodat ze wat stabieler loopt!

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier morgen ben ik niet of nauwelijks online we gaan met de bonnen die ik van mn moeder heb gekregen naar de apenheul met zn 3tjes heb er nu al zin in t wordt ook mooi weer.

toen we lisanne ophaalden van het kdv moesten we erg lachen want de leidster had 2 staartjes ingedaan bij lisanne ik heb t ook al een paar keer gedaan maar vond t net geen porem dus nu had ze 2 staartjes en voor een klipje in en t stond erg leuk echt een meisje nu ik heb er een foto van genmaakt maar nog geen zin gehad om te uploaden dus wordt vervolgt. hihi

dansles we waren met iets van 12 a 13 stelletjes ofzo dus nog best druk

alies fijn dat mel wat beter is en ja t zijn idd steeds fases he waar ze inzitten gelukkig maar

superb fijn dat morris goed gekeurd is hihi. en netjes hoor met gewicht en lengte. gaat t hier zo anders dan in italie?? komt er dan een wijkverpleegkundige ofzo

jedalin he laseren?? klinkt eng zeg maar wel fijn dat ze het gewoon in het ziekenhuis kunnen doen

is de striae nog paars/rood of zijn het al echte littekens?? ik begrijp het wel hoor dat je dat gevoel erbij hebt alleen jammergenoeg kun je er neit heel veel aandoen als het al littekens zijn ander kun je bindweefselmassage doen om de littekens een beetje te beperken maar omdat je huid gescheurd is zul je t altijd blijven zien. en je hebt natuurlijk een 2ling gehad dus kan het veel erger zijn bij jou dan bij een ander. ik hoop echt dat hij of zij wat voor je kan betekenen.

in de schoonheidssalon waar ik gewerkt heb deden we er alleen wat aan als ze dus nog paars/rood waren met bindweefselmassage en microdermabrasie. en smeren natuurlijk

ano wat super goed dat ze het nu zo naar dr zin heeft op het kdv das echt een hele verbetering zeg en een opluchting voor jullie

hahaha ze heeft t niet gezien dan heeft ze echt een brilletje nodig hoor hahahahahahaha alsnog gefeliciteerd met jullie trouwdag

gwen hahahaha ik moest zo lachen om je reactie op t dansen hahaha valt toch best mee????

echt goed dat ze bijna alleen nog maar loopt. echt een pechvogel hoor ik alweer hopelijk houd ze er niets aan over door die arnicazalf.

11. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Goeiemorgen lieve schatten! :D

Ik meld me weer!!!
    Gisteravond is deze mama op stap geweest... Wat een avond...
    Mijn ex en zijn broer gingen optreden in de buurt (met wel meer hoor, haha)....
    Ik wilde er graag heen, om hem nog 1x te zien drummen en om het af te kunnen sluiten, zodat ik nie altijd zou blijven denken, van, ik wil hem nog x zien spelen.. -omdat hij zo steengoed is-

Goed... Ehm, hoe zal ik het zeggen, het is me nie helemaal gelukt om het af te sluiten zeg maar, hahaha, maar kan het daar maar beter niet over hebben hier, hihi, ik weet wat jullie mening is.... ;):)

Het was wel een fijne avond! Heb genoten!!! En ik lag om half 4 in bed! :D:D:D Maar voor mijn doen ben ik knap fit! :D

@ Ano, whoeps, haha, je meent het.... Dat je schoonmoeder gewoon nix heeft gezien? Nouw jah, als ze het op haar kleinkinderen zweert.. Tjah...
    Shit heej! Wat balen van het riool!!! :$ Hoe kan dat nouw, kunnen de buurman en vriend het toch nie zelf af?

@ Marye, och, moes ze nog huilen ook, tjah, ik kan me dat dus heel goed voorstellen, zou ik ook doen, ookal word het nog zo goed bedoeld, ik zou zoiets ook heel persoonlijk opvatten.. Maar vind het erg prettig dat ze het serieus nemen en dus ook es willen proberen een ander op te laten starten!!

@ Alies, fijn dat Mel weer opknapt!!

@ Jedalin, meid, schaam jij je ook zo erg.. Ik ook, maar wist niet dat er wat aan te doen is.... Ik ben benieuwd wat ze bij jou voorgaan stellen dan; laser of plastische chirurgie?
    Of mag je dat zelf beslissen?

@ Setti, hahaha, moet er zelf om lachen dat jullie zo'n schik hadden op het dansen! Leuk hoor!! Zo worden de voorbereidingen nog leuker en intiemer! :)

@ Gwen, ik zal zo es dat andere topic van je opzoeken! In ieder geval een dikke knuf voor je meid! *knuf*
    En och dat meen je niet, die Joenna maakt ook zulke vallen die doen al pijn als je het alleen al leest...
    Vreselijk!!!

@ Superb, wat goed heej van Jasmijn!! Echt toppiej!! Ik vind het ongelofelijk knap van 't meiske!
    EN woww, Morris is dus toch wel goed gegroeid of nie, hij was toch zo tenger?? Maar bijna 11 kilo... Das toch keurig!!!

Vertel later over collega... Nu even thee drinken en verder wakker worden, whahaha! 4,5 uur slaap = kort! :D:D

12. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Goeiemorgen!
    Hihi ben ik nu de eerste? Hmm ja ik ben ntuurlijk de enige die al triest sinds 9 uur op dr werk zit op deze super zonnige dag :( bah!
    Naja vanmidag met een paar clienten maar even op pad, hier in de buurt is vast wel een leuke markt haha.

@ Stti: ben benieuwd naar de foto, klinkt super schattig! :D
    Veel plezier in de apenheul!!

Die straie is niet meer zo rood als in het begin natuurlijk. Maar goed, ik hoor wel in het ziekenhuis wat ze er aan kunnen doen.
    Creme's ben ik wel klaar mee. Ik heb de hele zwangerschap door met duur spul gesmeerd en ook erna, maar dat hielp verder allemaal niks.

dat microdermabrasie is ook wel iets heel anders dan laseren. Laseren kan een groot gedeelte laten vervagen, maar waarschijnlijk niet 100% hoor. Maar als het al maar wat minder is, dan is dat al heel wat!
    En naja, anders kan ik altijd nog een echte ingreep overwegen. Maar goed, wat ik al zei, ik ga het gesprek in het ziekenhuis wel afwachten.

13. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ kussie: Jij klinkt vrolijk!! VERTEL eens meer over gisteren! Wil ik wel horen hoor!!!

De meest gebruikelijke behandeling is met creme, magoed, wat ik al zei; die helpen niet.
    Daarna raden ze dan idd ook laserbehandeling aan. Een echte ingreep doen ze natuutrlijk niet zo gauw.

woops, ik moet bij een bewoner zjin over 1 minuut..ben gauw weg!

14. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Kussie!!! V E R T E L Ik wil het wel weten....
    ex <> collega
    spannend ;)

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Kussie; dat klinkt als een gezellig avondje maarrr.. We willen natuurlijk wel alles weten ;)! Dus gewoon vertellen hoor haha!
    Sterkte nog vandaag hihi..

Linda: werkse! :p

Johannal; heb je nog wat tegen je vriendin gezegd over de kleding of laat je t gewoon maar zo..

Hier; al weer om 6.15 was onze meid wakker. Poehee dat was weer vroeg! Nu ligt ze weer een dutje te doen en als ze wakker is even een broodje eten en naar de Efteling. Gezellig!
    Wil in die stuurbare auto's met haar, vind ze volgens mij prachtig!
    Vanaaf weer vroeg naar bed want mag morgen weer om half 8 op m'n werk zijn hihi.. ;)

16. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen allemaal!

Wat fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad kussie, kon je ook wel gebruiken he! Nu lekker genieten van een fijn zonnig dagje :D

@jedalin, balen dat je moet werken.. de hele dag??? Ik weet eigenlijk niet of er hier in de buurt wat te doen is.. enkele supermarkten zijn wel open, dus vanmorgen maar boodschappen gehaald voor ons weekendje Centerparcs ;)

@setti en eliesah, veel plezier vandaag!!! Zag op hyves dat Eliesah naar de Efteling ging ;)

@hier, Sem was al wakker om 06.30.. stond ie toch een partij te gillen (van plezier) en in zn bedja haha en t bonken op t bed en mama en papa te roepen.. nou, ik heb zoiets van, voor 07.00 ga ik echt mn bed niet uit :D ben dus weer in slaap gevallen en toen was t ook wel even stil.. uiteindelijk 07.15 dr uit haha want hij werd steeds fanatieker, leek wel of zn bed afbrak :D onze boef!

Nu slaapt ie lekker.. dus vanmiddag op pad, even kijken dus wat er te doen is in de buurt! Morgen vertrekken we naar Centerparcs de Huttenheugte en komen dan maandag pas terug.. dus zal, denk ik, niet online zijn of komen.. maar lekker genieten. Zaterdag willen we naar de dierentuin in Emmen dus das ook erg leuk en nog een keertje zwemmen enzo

Haha heb wel soort van vakantie stress hoor! Pfff briefje gemaakt wat we mee moeten nemen... En voor Sem natuurlijk t meeste haha kleding, zwemspul, aankleedkussen en hoezen, slabber, wat speelgoed, kinderwagen, zwembandjes (van de kruidvat, gele met nijntje ;)) dan nog voor zekerheid zetpillen en thermometer.. zn pufding.. je weet natuurlijk nooit! En ga zo maar door :D

Heb vanmorgen alles al gestofzuigd gedweild.. alle was is weg, hangt lekker buiten.. boodschappen staan dus klaar voor morgen.. straks koffer verder inpakken en vanavond pannekoekjes eten!!

Fijne dag allemaal!!!

17. Soda Pop

#1937 Soda Pop, 2 jun 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jun 2011
    Hey allemaal,

@ Lisetje, wat lief dat je dat zegt, ja ik kon het wel gebruiken, en heb er dan ook volop gebruik van gemaakt (letterlijk, het was echt knetterlaat, hahaha) Heerlijk was het!! Nu heb ik ook weer energie voor tien, maar dat komt denk ik vooral om WAT ik heb gedaan... (mijn ex gezien)

Meiden, ik hou echt van hem... Ik kan het niet anders omschrijven.. Het was zo fijn om hem te zien... En ook om ehm... Nouw jah, te knuffelen en te.. ehm zoenen met hem! :):) MEER NIET HOOR! ;) Heb nog steeds heel duidelijk mijn eigen grens voor ogen...
    Maar op het laatste van de avond (ik was er als eerste en ging als laatste weg)
    Heh, *bloos* hoe moet ik het vertellen....

Nouw jah, hij was in het begin van de avond best afstandelijk (kwam voor het optreden even kletsen, wat trouwens ook haast nie mogelijk was, zo'n herrie daar, echt niet mooi meer.. Maar goed)
    Na het optreden (half 2) heb ik nog even gewacht of hij nog bij me zou komen.. (we praatten toen we nog samen waren na een optreden altijd even na over hoe het geluid was etc.) En hoopte dat hij nu ook even zou komen.. En jawel dat deed hij...
    En ik kon me zo moeilijk inhouden.... Het leek wel een film.. Pfff. Die man heeft toch zo´n alderknetterse aantrekkingskracht op me...
    Nu jah, op een gegeven moment, moesten we het podium op, omdat ze de vloeren gingen schoonpoetsen, en toen liep hij mee om mijn jas op te halen...

Nouw.. En toen ehm... Kregen we het over een aantal jaar geleden.. Toen hebben we ehm... Hoe zal ik het zeggen.. Na een optreden een tijdje met z´n 2 doorgebracht backstage zeg maar, in de kleedkamer!! :p:D:D:D:D (..............)
    En ik was er stellig van dat het in een andere discotheek was... Dus hij liet het me boven zien, en hij had dus ook gelijk.. Het was wel daar, hahahaha..

En nou jah, toen waren we dus weer met z´n 2...
    En ik kon me niet zo goed meer ehm.. WHAAAAAHH moet ik dit nu echt hier neerzetten! Whahaha...
    Beheersen en ik heb hem vastgegrepen en hem gewoon vol op de mond gezoend.. En hij zoende terug en nouw jah...
    Het was zo fijn om zijn armen om me heen te hebben (serieus een film is er echt nix bij, ik had het gevoel dat het gewoon niet echt was daar) Ik durf dat namelijk helemaal nie!!
    Maar ik moest hem gewoon zoenen...

Hoe dan ook.. Hij wilde wel meer, maar dat kon ik gewoon niet... Niet als hij me niet wil... (Tenminste niet op de manier hoe ik het wil, whahahaha! :p:D:D:D)
    IK DOE HET NIET... Ik blijf er bij...

EN toen zei ik tegen hem, (naam) zeg het me dan gewoon, dat het nix meer word met ons.. Maar hij kan het niet zeggen... Hij kan me niet zeggen dat het nix meer word... Maar ook nie dat het WEL wat word...
    Nouw uit eindelijk, hebben we met moeite 'afscheid' genomen, de bob van hem wilde weg...
    Hij vroeg me of ik hem wilde smsen als ik thuis was. Heb gezegd dat dat ookeej was en hem gezegd dat ik van hem hou... -ik wil gewoon dat hij het weet, mezelf nix kunnen verwijten achteraf...-

Nouw toen gingen we weg en bedacht ik me dat ik zijn nummer heelmaal nie heb, whahahaha.. Dus nee meiden, ik heb hem dus niet kunnen smsen.. En ook nix weer gehoord van hem...

Nouw, tot zover gisteravond...

Erg heh, het had zo mooi kunnen zijn.. En wat is het; een ontplofte droom... Ik hoop dat hij ook van mij houd en dat -gauw- in gaat zien, en zo niet.. Tjah.. Ik weet ook dat ik verder moet...
    EN dat is de reden dat ik maar weer es om me heen aan het kijken ben (;)) Maar dat werkt ook nie, want ik kan alleen maar aan hem denken...

Maar zal zo dus even vertellen over de leraar... COLLEGA bedoel ik...
    *san is er nie bij met gedachten*

18. Soda Pop

:p Mooi dat ik je net voor was, stappen of niet, ben weer vroeg van de partij!! :p

Jek meid, nix aan om met zo'n dag te moeten werken, en al helemaal niet als het ook nog zulk heerlijk weer is! Ben je nog naar de markt of iets geweest met je client(en)?

Begrijp ik het goed, dat je eerst andere dingen wil proberen voor je eventueel plastische chirurgie overweegt? Zou je dat er echt voor over hebben joh? ik zit er best wel heel erg mee ook, maar plastische chirurgie, nee dat zal ik nie gauw doen..
    Hopelijk is en blijft dat ook een ver van je bedshow..

Toevallig was mijn nichie hier vanmiddag toen ik aan het zonnebaden was.. Ik zei even wachten en trok mijn shirt weer aan (Want idd ik schaam me ook rot, en ook voor familie) Maar ze vroeg er later na en toen liet ik het zien (met uitleg).. Nou ze schrok zich rot... :(

19. Soda Pop

Wens jullie en Setti + gezinnetje hele fijne dag toe, of kan ik onderhand beter vragen hoe de dag was, hihi!
    Tis natuurlijk al kwart over 4 bijna...

20. Soda Pop

Mag ik vragen waarom je aankleedkussen enzo mee neemt dan? Je kan Sem toch ook verschonen op de bank? Of op de grond op zo'n meeneem matje die ook vaak in luiertas zit, meid, dit is ja een gesleep van heb k jou daar!

Maar kan me wel voorstellen dat je vakantiezenuwen hebt hoor!
    Je gebruikt sommige dingen zo standaard, dat je er waarschijnlijk nie eens aan denkt hoe logisch het is om het mee te nemen... :)

Maar het word een super weekend! Dat kan nie anders! Leuke plek, heerlijk weer! Wat wil je nog meer! :)

Geniet er van meid! Dat verdienen jullie helemaal na al die ziekte dagen!!

Deel Deze Pagina