Jeetje Kussie het lijkt wel zo'n streekromannetje wat jij verteld. San liep vol spanning op de stoere zanger af. Haar blik gleed over zijn strak getrainde figuur en ze dacht na over hoe het was. Een glimlach komt op haar gezicht. Hij kijkt haar vragend aan waarom ze zo moet lachen. Hun blikken kruizen elkaar. Hij ziet in haar ogen wat ze bedoelt. Het vuur is in hun ogen te zien. De passie laait op en met een enorme kracht trekt ze hem naar zich toe en er komt een hartstochterlijke zoen waar de passie vanaf spat. Abrubt werden ze gestoord door een bandlid. Haar stoere zanger moet weer weg. Met beide benen staat ze weer op de grond...zal ze nog zo'n passionele zoen meemaken? ..........
Nouww, we hebben dus in ons pand ook een winkel, die eerst onderdeel was van onze stichting, maar nu apart gaat... En daar zitten 2 nieuwe ondernemers op. Een meissie van 25 en een man dus van ehm 37... Hij heeft 2 kinderen en is onlangs gescheiden, of nouw jah, hij zit midden in een (v)echtscheiding.. Echt zo erg.. Zijn (Ex)vrouw was gewoon terwijl ze nog bij HEM was al zwanger van een ander... Ze kreeg gewoon al een buikje zelfs... Dus nouw jah, toen volgde er een scheiding. Zij woont nu in hun huis met die kerel hun kindje en de 2 kids van L. L. ziet ze om het weekend... Maar erg lekker loopt het niet tussen hun.. Eerst zag ik verder nie eens wat in hem (ik bedoel 37 is toch beetje uit richting) -bedoel ik nix mee Marye en Jedalin- Leeftijd zegt me nie zo veel, maar nouw jah, ik zag hem gewoon niet 'zo' Totdat ik een keer zo'n beetje de hele keuken onder water heb gezet omdat ik de kraan was vergeten uit te doen En HIJ me hielp alles weer droog te maken.. Toen bleek hij toch wel erg aardig, en ben ik iets meer op hem gaan letten en anders naar hem gaan kijken.. En eigenlijk is het best wel een leuke man.. Heeft ook zo'n prachtig accent (Want jah, ook hij is een Fries)*ZUCHT* maar woont nu nie ver bij mijn ouders vandaan... En nouw jah... Helaas ziet hij -ben ik al achter- duidelijk nix meer in mij als een "collega" want laatst zei hij tegen een andere collega van mij, of zij niet een zoon had die wel wat voor mij kon zijn? Dus tis duidelijk dat hij zichzelf niet als "kandidaat" ziet.. Maar mijn prive leven word nog wel es regelmatig besproken, dat ik alleenstaand ben enzo, en laatst werd er me gevraagd wat mijn eisenpakket was, waar hij ook bij zat.. En nouw jah, hahaha, toen ik zei dat een tuin wel heel voornaam is! D) En dat ie kan koken reageerde hij toch wel leuk.. En hij zei ook dat er genoeg mannen zijn die wel openstaan voor een meis met een kindje... (mijn ervaring is anders) Nu jah, maar HOE de fuck maak je nou indruk?? Ik KAN gewoon nie flirten, heb geen idee hoe dat in z'n werk gaat, whahahaha... En och, dan nog.. Er zit maar 1 iemand dag en nacht in mijn hoofd... En al sla ik mezelf met een moker op de kop, dan gaat ie d'r nog nie uit... Nouw, nu zijn jullie weer helemaal op de hoogte...
Whahaha, dat zeg ik toch!! Een film is er verdorie nix bij, of een goed boek, een streekroman klinkt zo oubollig...
Nou ik vind het een streekromannetje. Oubollig of niet. Zoals je het verteld kan ik het zo voor me afspelen.
Nou kan je vertellen dat ik er geen woord van heb gelogen.. Heb het ook nie mooier of spannender of romantischer gemaakt dan het was.. Het was gewoon... *zucht* te mooi om waar te zijn.. En dat is het ook.... Helaas... Maar deze avond pakken ze me in ieder geval nie meer af! Ohzo!
haha ben idd nog weggeweest met clienten en een collega, naar de kermis en terrasje erbij Gezellig geweets gelukkig! Ja, ik heb er denk ik alles voor over. Zo'n ingreep is natuurlijk heftig en daar moet ik over na denken als dat idd een laatste optie is, maar ik denk wel dat ik het dan zou doen. Het beinvloed me echt te veel. Lijkt wel een buik van een 50 jarige.. hihi je hebt een leuke avond gehad lees ik wel! Klinkt gezellig Maar goed dat jullie daar niet meer zijn gaan doen, als die bob weg wilde . Kheb wel altijd als je zo over hem verteld het idee dat 't hem maar om 1 ding gaat...elke keer als jullie samen zijn wil hij seks, terwijl hij jou niet terug wil...Of denk ik dat verkeerd? Ik zou ook het verschoonkussen meenemen hoor, veel handiger dan op een matje op de grond. Mgoed, is natuurlijk wat je zelf maar handig vindt. Die collega, haha..sja, volgens mij moet jij eerst een beetje over die ex heen komen
Nou Kussie laat die collega maar zitten want met je ex in jouw hoofd doe je hem misschien ook alleen maar pijn als je hem uiteindelijk versierd hebt. Enne (ik hoop niet dat ik nu alle andere over me heen krijg en ik heb natuurlijk ook niet alles gevold omdat ik ook een tijdje niet heel actief was enz maare... ik vind als je de situatie eerlijk kan inschatten (en dan kun je volgens mij wel) en dus heel geduldig kunt zijn nou dan mag je best zwijmelen over je ex en hem af en toe gebruiken voor een topavond. Weet je wat het is met je hoofd zo vol van hem is geen enkele man goed genoeg voor je en dus heeft zoeken ook geen zin... Wachten op hem kun je best doen als je maar heel reëel en heel geduldig bent. Op een dag is het gevoelsmatig genoeg en ben je ineens over hem heen en kan je je weer openstellen voor andere mannen... of.... jullie komen weer bij elkaar. Maar als die dag gewoon nog een tijd op zich laat wachten mag je je van mijn best aan hem vergrijpen zolang je maar bewust blijft van de situatie zoals hij nu is. Hey enne... dat houden van enz. zou het niet helpen een beetje meer 'hard to get' spelen ipv je zo 'aan zijn voeten te werpen'. Hij is een muziekkant en hoort het waarschijnlijk vaker misschien maakt het wel niet de indruk die jij hoopt dat het maakt... Als meerdere vrouwen zich aan hem aanbieden dan wil je niet een van de worden.. toch? Volgens mij moet je wat vaker herinneringen met hem ophalen, jullie hebben genoeg spannende dingen meegemaakt als ik dat zo lees... herinner hem aan hoe leuk jullie het amen hadden (en laat zien dat je op de punten waarop het ooit is spaak gelopen bent veranderd dan kan het iig niet aan jou liggen) die herinneringen maakt je uniek en het is voor hem een stuk interessanter als een (zoveelste?) ik hou van je (zo niet lullig bedoeld)
Oh en trouwens... Wij gaan ook naar Centreparcs We wisten al wel dat we weg wilden alleen hebben we heel lang getwijfeld camper, auto of vliegen? met of zonder Seph? Strand of stedentrip? Nu wordt het een weekend naar de Eemhof en het weekend erop gaan Steef en ik mijn zijn tweeën naar Berlijn. We hebben het geboekt met die kortingsbon van Prenatal (40%). Wij zijn allebei nog nooit geweest en het is ook niet helemaal ons ding geloof ik maar aan de andere kant moet het wel heel relaxed zijn; zwemmen (zal je zien vind Seph er geen zak aan) een kinderboerderij en alles heel dicht bij de hand! We gaan morgenochtend... enne hier helemaal geen inpakstress... nu eerst nog even werken en dan gooi ik even wat spullen in een tas en hoppa gaan! Leuk ik heb er helemaal zin in. (maar misschien komt dat wel omdat ik al heel vaak weekendjes naar mijn ouders ben geweest met Seph ik weet zo wat ik allemaal in moet pakken...) Ik zit trouwens op 4dpo en dus weer op het spreekwoordelijke wachtbankje..... zucht over 9 a 10 dagen kunnen we evt testen
hier wij zijn vandaag bij de apenheul geweest en hebben echt een leuke dag gehad!!! hier ff wat foto's Bekijk bijlage 155843 Bekijk bijlage 155844 Bekijk bijlage 155845 Bekijk bijlage 155846 Bekijk bijlage 155847 Bekijk bijlage 155848
Lisetje; toch nog gelukt met inpakken? Heel veel plezier! Johannal; jullie ook heel veel plezier. Lekker toch er even tussen uit! En ook lekker met z'n 2en een weekendje weg . Spannende tijd dus, goed geklust? Hihi.. Setti; leuk dagje gehad? Kussie; wauw! En jij wilde dit even voor je houden!! Foei! Wat een geweldige avond voor je. Jij durft wel hihi. Indd lijkt wel een film of een roman ! Vind het super leuk voor je, maar ja indd wat nu... Collega zal ik even links laten liggen; die heeft zo te horen zat problemen. Misschien ook niet zo fijn om je daarin tussen te wringen. Meis lekker dromen over je ex en gewoon rustig aan verder kijken! Dit is niet zomaar een verliefd heidje. Enne ben ook wel erg benieuwd hoe hij er uit ziet, privé forum?
jedalin idd ff t gesprek afwachten en misschien heb je veel baat bij t laseren eliesah en hebben jullie t leuk gehad in de efteling??? foto's??? lisetje fijn weekend en idd ts best een gesjouw met alles meenemen en goed nadenken idd of je alles hebt dus een briefje kan idd geen kwaad kussie ahhahaha niet kunnen smsen omdat je natuurlijk alles gewist had hihihihihihi komisch hahahahha ben erg blij voor je dat je weer zo'n fijne avond hebt gehad alies hahaha je bent al een echte roman schrijfster leuk leuk johannal jullie ook een fijn weekend geboekt veel plezier daar hier ja we hebben een leuk dagje gehad lisanne was erg onder de indruk van de aapjes en was de hele dag heel lief. ik zal ff de foto plaatsen van dr staartjes hihi Bekijk bijlage 155855
Ik ben zo bang dat iemand daar op kan kijken! Dat de beveiliging nie goed is, omdat laatst iemand zei dat ze er zo op kon, zonder aan te melden? En ik wil geen gedonder, daar hij best bekend is!
Hihi, nouw jah, wilde dit voor me houden.. Ik voel me zo stom dat me dit overkomt dat ik niet sterk genoeg ben, om er overheen te stappen zeg maar... Maar nee, dit is inderdaad niet zomaar een verliefd heidje... Zowiezo niet van mijn kant... Maar weet je, mijn moeder zei vanmiddag iets... Zij is er stellig van dat hij nix wil om Stan... Dat hij daar geen zin in heeft, dat hij er voor op moet draaien strax financieel.. Nouw is dat natuurlijk grote onzin! Want wij redden ons zelf "prima" en om geld hoef ik nie bij hem te willen zijn, hihi Maarrrrr, ik ben er wel over na gaan denken, en gezien hij zo ontzettend bang is om zich te binden, en verantwoordelijkheden die bij een relatie komen kijken (elkaar zien enzo, dus niet totale vrijheid meer) dat maakt het met een kindje dus al helemaal nie makkelijker.. Kortom, misschien komt het indd ook omdat ik een kind heb? Zowja, tjah, dan is het wel gauw bekeken... Want Stan gaat me voor alles... Dus dit is iets wat ik hem wel een keer voor wil leggen, mocht de gelegenheid er zijn... En Jedalin, dat klopt, dat zeg je indd goed, lichamelijk is er duidelijk wel aantrekkingskracht; snap jij het -ik met mijn nijlpaardfiguur-??? Ik snap er nix van.. En het ergste is, ik doe er nie eens mijn best voor... Ik denk ook dat hij misschien wel gewoon DAT mist? Dus niet MIJ.... Of nee, dat is nie perse wat ik denk, maar wel waar ik bang voor ben... Heb hem dat ook gezegd, en ook meerdere malen gevraagd, maar zo was het niet.. Ik ben nog altijd speciaal voor hem omdat ik zijn ex ben, omdat we zoveel hebben meegemaakt en omdat hij nog steeds wel van me houd... En het is absoluut niet zo dat hij iedereen mee de kleedkamers in trekt (en ja dat geloof ik) Mijn gevoel zegt ECHT dat er meer is tussen ons... Die spanning die er is.. Dat is nie "zomaar" en ik weet zeker dat hij dat net zo goed voelt als ikke... Alleen hij WIL/KAN/DURFT het niet te voelen... En ik durf er niet te veel op door wil gaan, omdat ik hem niet wil pushen, hij moet zelf er mee komen, EN ik kan het helemaal nie geloven dat IK, JUIST IK, goed genoeg voor hem ben! Ik wou echt dat ik wat meer zelfvertrouwen had..... Dat is zo k*t; Ik ga die mevrouw waar ik het van de week over had ook nog x mailen.... (die readings doet enzo) Heb er namelijk nog nix van weer gehoord.... Hij is er ondertussen gweest, en zegt dat het hem nu al zooo ontzettend heeft geholpen... En hij gaat nog een keer... Volgende week, dat kan dus ook positief voor "ons" uitpakken, of juist niet... Hoe dan ook, ik heb hem dus NIET gesmst en ook NIX van hem gehoord, zonde, na zo'n fijne avond...