Zo'n nieuw schriftje kraakt en schrijft zo lekker Weer bijgelezen. Vijfde nacht op rij met een gillende en loeiende Megan... we lopen op koffie, goeie brandstof... Eindelijk mooi weer vandaag, dat is fijn! Lekker naar buiten dan maar. Kussie, 300 euro is te doen, maar het is wel een kwestie van goed afwegen, lijkt me. Dat geld ook altijd... maar jij redt je wel, dat bewijs je keer op keer. @paarse telefoontjes: hier een zoon die met de roze Fisher Price telefoon van Megan rondliep, terwijl zij met zijn plastic gereedschapsriem speelde (en op een zaag stond te kauwen) Het zal kinderen een worst zijn hoe of wat ze te spelen hebben, als het maar glimt of geluiden maakt, hahaha! Ano, aftellen tot de volgende echo! Mooie banner, hoor!
Ik leef ook nog hihi.. Gister met Taleah een hele luie dag gehad, was heerlijk en hadden we alle twee even nodig. Ben nu op t werk, net een mail gestuurd naar m'n leiding gevende of ik een gesprekje met dr mag omdat ik niet lekker in m'n vel zit op t werk. En daardoor waarschijnlijk ook zo moe ben omdat ik me denk daardoor zo druk maak. Ben benieuwd wat ze terug stuurt! Linda; als ik je niet meer spreek. Een hele fijne vakantie met je gezinnetje! En rij voorzichtig hè.. Hoelang blijven jullie weg? Have fun!
@ elisah: Stoer hoor meid, een bericht gestuurd naar je leidinggevende!! Nu is de stap gezet, super goed!! Voor mij is die drempel nog echt heel hoog dus voorlopig doe ik dat nog maar niet. Wil wel, maja, mn baas is niet zo'n lieverdje zoals jullie weten dus vindt het nogal moeilijk. We blijven 10 dagen in spanje en dan 2 dagen heen + 2 dagen terug rijden ongeveer dus rond de 14 dagen zeg maar. We rijden vanavond om 22.00 ofzo aan> Willen de kindjes wakker houden en ze dan lekker moe in de auto zetten. @ johannal: hihi mooi openingsbericht! @ hier: naja druk bezig met inpakken en ik denk dat ik vanmiddag maar ff ga slapen aangezien we vanavond en vannacht op zijn/moeten rijden. We gaan om en om rijden.
Jedalin: Alvast een hele fijne vakantie!!!En natuurlijk heel veel succes in de auto, komt vast goed! Eliesah: Ik hoop dat er een positieve reactie komt. En je even een goed gesprek kunt houden jullie hopelijk tot een oplossing kunnen komen... Darcy: Hopelijk gaat Megan snel were wat beter in haar vel zitten, zoidat jullie weer wat meer kunnen slapen! Johanna: Haha je hebt het topic prachtig geopend. Hoe gaat het met de zwangerschap eigenlijk? Hier: Heb het oude topic niet nagelezen, ik ben gesloopt. We hebben momenteel geen warm water thuis, de ketel is stuk. ik moest dus uit mijn werk, snel eten koken en eten met de kinderen, toen naar mijn ouders, kindjes daar in bad doen, toen snel zelf douchen, kindjes weer inpakken, naar huis., Koken voor Don en mij, snel eten, lessen voorbereiden. En huis opruimen, want zo komt mijn beste vriendinnetje langs... Ben alleen echt al helemaal op. Nu ga ik dus denk ik even 5 minuutjes mijn ogen sluiten op de bank
Hoi allemaal!!! Hier een bere-relaxte mama!! Whahaha! Ik zou vanmorgen Stan om 9 uur bij mijn lieve oppas brengen (de paragnoste) maar ben er zelf ook blijven hangen tot 12 uur, whahahaha!! Schiet op dus ... Nouw jah, toen heeft hij daar een broodje gegeten en geslapen.. EN ben ik alsnog even de stad in geweest! Lekker pattatties gegeten! Toen even op mijn gemakkie de stad in en daarna even lekker gedouched en hem toen weer opgehaald.. (dat was om drie uur) En om kwart voor vijf waren we thuis, whahahaha!! Dusssss... Het is bij haar altijd heerlijk ongedwongen en zooo gezellig!! Veel te bepraten ook.. En vooral ook veel te leren!! Wat is ze een schat en bijzonder... Word dan altijd even weer terug bij mezelf gezet en merk nu dus ook hoeveel ik in de afgelopen (relatief korte) periode heb geleerd en heb aangepakt.. Ookal denk ik dat ik soms "stilsta" Wauww!! San goessss very good!! Verder liet ik haar ook mijn amethist zien (Steen) Ze vroeg of ik hem gauw weer weg wilde doen... Ze kreeg er spontaan hoofdpijn van! Ik moest hem nodig ontladen zei ze.. Dus hoppa, mijn stenen, zo ook de rozenkwarts die ik van Lynette kreeg op een meeting aan het ontladen. En van haar een bergkristal gekregen.. Deze drie samen zijn een kracht bundel... Ik ben benieuwd of dezen ook nog invloed hebben??? Vind allemaal erg interessant hoor!! Iemand hier die ook zich verdiept in (edel)stenen? Of er ervaring mee heeft?
Ontladen? Hoe doe je dat dan kussie? Ik heb dr verder geen ervaring mee trouwens! @ hier: hmm net een uurtje op bed gelegen om te gaan slape maar helaas niet gelukt. Ik kan dan niet stoppen met denken of we alles hebben en of ik nog iets moet doen, of ik nog iets vergeet. Daarnaast hoor ik beneden de hele tijd de kindjes spelen, huilen, vallen, ruzien haha, dus dan schiet ik elke keer 'wakker' als er weer iets gebeurd en wil ik horen wat het dan was. Nu is Arno red bulls voor mij halen hahaha We vertrekken zolang de kindjes het wakker houden, ik denk een dik uur nog. We gaan ze zo in bad doen zodat ze lekker lui worde. Ze zitten nu in alle rust op de grond naar de tv te staren haha. Ze bewegen amper, zo gefocust op dat ding zijn ze! Komt ook wel omdat ze moe zijn.maar normal bewegen ze iets meer nog
@ Darcy, dank voor je reactie.. Dat heb ik mezelf ook ingeprent en voorgenomen; we gaan het gewoon redden!! Komt helemaal goed!! Maar wel NA de vakantie! Ik ga deze vakantie nog wel naar de dierentuin en naar een pretpark met Stan! Kan me nie schelen dat ik dan rood ga staan!! Ben er even klaar mee! Ik laat me dat NIET ontnemen!!! OWZO! ************************************************ (mocht iemand vrijkaartjes hebben en ze niet gebruiken???) Gaat om Dierenpark Emmen en Attractiepark Slagharen Hihi... ************************************************ @ Jedalin, wak, jullie gaan al bijna weg, ik wil jullie ook nog even een heeeeele fijne zonnige en vrolijke vakantie toewensen hoor!! Gingen er nou nog wel een deel er van de schoonouders mee? Zodat jullie af en toe ook even samen kunnen zijn? Of nie? In ieder geval HAVE FUN!!! Tis jullie gegund, maar rij voorzichtig he! @ Alies, pff moest net even aan je denken, je smste ja dat het daar zo onweerde, hoor nu net op het nieuws dat er iemand in een camping op frankrijk na heftig onweer is overleden (nederlandse moeder, kreeg boom op haar) Vreselijk!!! Ik ben blij dat je weer thuis bent! Maar jonguh heej, het zou je maar gebeuren, ben je op vakantie... En dan zoiets!! Vreselijk, vader en kids liggen in ziekenhuis... Vind het zo heftig!! @ hier, owkeej, ik ben zooo trots!! Ik moet het kwijt hoor!!! Stan die heeft het zowiezo vandaag al superrr gedaan!! Maar nu vanavond bij mij thuis, we zaten lekker op de bank, ging hij dus steeds zelf staan, klimt hij tegen de leuning op, maar nu wil hij dus zelfs zelf los (!!!) gaan Staan.. Gewoon echt heelmaal uit hem zelf gaat ie dat gewoon proberen!! Zooo knap!!! Jeutje! Hij hield het zelfs een tel vol, voor ie met een plof op zijn billen viel, whaha!! En lachen dat ie dan doet!! Hij is zelf dan ook zoooo trots joh!! Wat toch ook een donders lekker ventie heb ik!!! *GLIMMMM*
@ kussie: mn schoonouders komen idd ook 5 dagen dat wij er nog zijn. Wel in een ander plaatsje (plaatsje naast dat van ons ) zodat we wel gewoon lekker onze eigen vakantie hbeben. En dan komen ze idd een keer een dagje mee iets doen en een keer oppassen enzo heerlijk! haha wat goed van stan!! Heel herkenbaar ook: Daan vindt het ook geweldig om op de bank te gaan staan, dan los te laten en op zn kontje te ploffen. Dan ligt ie helemaal in een deuk! Hier gaat het trouwens steeds beter met los staan en stapjes doen. Daan staat makkelijk 10 seconden los. Stapjes zet ie dan nog niet, hij blijft gewoon heel trots staan haha. Als we aan het stappen zijn heeft ie al een hele tijd maar 1 vinger vast. Soms laat ik hem los en stapt ie nog 2-3 stappen door en dan laat ie zich vallen. Jesse staat nog niet los zoals Daan. Hij stapt wle net zo makkelijk mee aan 1 vinger maar is iets banger lijkt het.
Maak je ze nie oververmoeid? Strax helemaal over de fles in de auto!! Leve de fopper zeg ik maar!! Whahaha, Arno Red Bull halen!! Prachtig!! Moet er gewoon om lachen hier!! Geweldig hoor! Heerlijk stel jullie!! Ehm, ontladen doe je in een glas water.. Als er allemaal hele kleine belletjes op komen, zijn de stenen "vol" dan hebben ze dus energie (hoofdpijn bv. )opgepakt, na een nacht in het water, laadt je ze weer op door ze enkele minuten onder stromend water te houden en dan kan je ze weer "gebruiken" (op nachtkastje leggen) of ergens in de huiskamer.. Of je hebt ze ook kleiner en dan kan je hem dragen als hanger Als een steen op is (zie het als accu, op een gegeven moment is ie gewoon leeg en klaar zeg maar) dan komen er geen bubbeltjes meer op en heeft hij zijn werk gedaan... Als hij gewoon goed is en er komen geen bubbeltjes op is ie dus geladen en kan je hem gebruiken... Zoiets legde ze uit, (verwoord het dan maar es goed
@ Ano, heb je even PB gestuurd, er ging even iets mis, whahahahahaha! Ik ben ook zo'n muts soms!! @ hier, jonges (whahahaha, zeg ik hier op een mama-forum) ik heb gewoon echt vakantie joh! Maandag uitgeslapen, vandaag even 3 uurtjes lekker Sandra-tijd gehad, en ditmaal niet om te slapen, maar echt even lekker de stad in!! En morgenavond ga ik naar optreden van Ierse (top) band!! ZIN IN!! T. is er ook.. Hij heeft de kaartjes geregeld. Al heb ik geen idee hoe of wat (grrrrr) Ik laat het los en ik zie het wel, ik laat het me niet ontnemen en ik GA! PUNT UIT! Ik heb oppas! Dus nix geen gedonder!! Ik heb ook vakantie!! LEKKER HOOR!!
haha nee ze gaan wel ns vaker iets later naar bed als we op bezoek izjn. Maar ze zijn nu al 2 keer omgevallen (bonk-hoofd op de grond) dus ik ga ze gauw badderen en dan in de auto gooien! DAAAAG!!
Wat is dat mooi hehe, als je Stan ziet stappen, lach je je een kriek; Hij is verdomd net een dronken zeeman, of hij trekt zijn knieeen op alsof hij totaan zijn liezen in het water staat!! a la ooievaar... OF hij neemt reuzepassen, en kats wijdbeens! Offfff inie minie schuifelpasjes!! PRACHTIG!!! Kijk zie je wel, daar lag me dus indd nog iets van bij!! Heerlijk hoor!! Heel goed!!! Even Arno-Linda tijd iss lekkerrr!! Helemaal op vakantie! Hihi!!
Van de moeheid? En dan nog badderen? Das gewoon je reinste pesterij!! Whahahaha!!! Ow ow!! Kids helemaal uit ritme!! Maar ik snap je gedachtengang helemaal! Ik zou hetzelfde doen!! SUCCES! En mochten we je nie weer spreken, geniet ze en have a good trip! Laat je nog via tel ofzo, weten als jullie zijn aangekomen??
Hey meiden! Ik zie dat jullie inmiddels bezig zijn in een nieuw topic.. Daarom even meteen een berichtje van mij zodat ik dit topic snel weer terug kan vinden...
Weet iemand hoe het met Boomer is??? Kussie: ik heb wel eens een maansteen gehad die moet je opladen bij vollemaan heb dan in het maanlicht leggen maar veder heb ik er niet zoveel verstand van. Geloof dat een maansteen ook helpt bij de vruchtbaarheid! Hier al 3 dagen geen bruin verlies! Ik ben helemaal gelukkig dus Ow en onze website gaat helemaal super! Zijn zelfs benaderd door een uitgeverij om er eventueel een tijdschrift van te maken!!!ho mooi is dat whaha! maar dit is no helemaal in ontwikkeling hoor dus kan op van alles uitlopen. Verder hebben we nog heeeeeel veel testen voor de boeg dus gaat helemaal leuk worden! Ben helemaal blij met mijn "nieuwe baan" samen met me vriendinnetje Al moet ik me wel wat meer op het werk gaan storten want zij doet nu heel veel o o :S
Meid, dat is allemaal super! Vooral dat je geen bruinverlies hebt! Wat een opluchting! En leuk joh, dat de site als een speer gaat!!! Succes ermee hoor!!
ola chicka's hier vandaag weer terug van vakantie. ondanks alles hebben we toch een mooie vakantie gehad en heel veel gezien. helaas is mn vader bijna 500 foto's kwijt grrr zn kaartje is gecrast. maar goed misschien viel er nog wat te redden. ik heb een aantal foto's op hyves gezet voor degene die mn hyves hebben. en verder zal ik er een paar hier plaatsen. lisanne heeft de heenreis met stijgen en dalen geslapen en op de terugreis wakker geweest en geen kik gegeven. echt mn meisje heeft het super gedaan. kan iemand even een korte update geven van een week??? ts een beetje veel om terug te lezen