Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Superb, hoe reageren jou kids op zo'n weekend? Zijn ze dan ook drukker of huileriger als normaal? En zit er dan ook verschil in omdat Jasmijn al wat ouder is?
    Of helemaal niet?
    Was ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar?

@ hier, heb de lasagne al in de oven gegooid...
    Heb vandaag voor het eerst sinds dagen weer zin in wat. En Stan slaapt nu even, dus als ik even rustig wil eten heb ik nu mijn kans...

Jowww, het word me toch donker hier, en het begint ook al te knappen... Raar weer alweer... :$

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    We doen 2 keer per jaar altijd een uitje. 1 voor onze afdeling (zo'n 18 medewerkers) en 1 dienstuitje (zo'n 180 medewerkers). Ons afdelingsuitje was eerst in juni, maar wegens een sterfgeval toen waar we heen zouden gaan en de vakantieperiode die er aan zat te komen, hadden we het besloten het tot na de vakantie op te schuiven.

Dit zal het laatste uitje worden van deze dienst, want per 1 januari gaan we WEER reorganiseren en ik heb te horen gekregen dat ik niet functievolger bent. Er zijn zo'n 180 medewerkers geen functievolgers. Dit houdt in dat je functie zodanig verandert dat je niet in dezelfde functie terug komt. En aangezien ze gaan inkrimpen in aantal financiële/administratieve medewerkers ben je sowieso niet functie volger. 16 september komt er een vacatureboek vrij en dan moeten we minimaal 2 en maximaal 3 functies aangeven die je wel wat lijkt. Met de motivatie waarom, je werkervaring en je opleidingen.

Je hoeft niet op gesprek te komen. Een commissie bekijk of 1 van die 2 of 3 functies geschikt voor je is. Blijken die functies toch niet geschikt, dan gaan zij een geschikte functie voor je zoeken. Weiger je die, dan wordt je bovenformatief. En vindt je binnen 2 jaar niks geschikts, dan volgt ontslag.

Ik hoop dat ik wel weer in aanmerking kom voor een administratieve/financiële baan. Het zal moeilijk worden, want zulke functies zijn zeer gewild.

Gelukkig heb ik een collega die jurist is, dus zij helpt me om een goede motivering e.d bij de functies te vermelden waarom ik 'm wil.

3. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie kijk eens aan. Ineens de hoofdtelefoon. Cool is dat he? Ik heb een tijdje ook dat werk gedaan met zo'n luxe toestel, omdat ik veel telefoon kreeg. Leuk werk is dat he? :)

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    alies ik heb de foto's gezien en het was echt mooi en wat lijken jij en je zus veel op elkaar zeg! nou ik hoop maar dat er een functie is wat bij jou past en ze jou voor willen. reorganiseren is niet leuk om mee te maken in een bedrijf

eliesah beterschap voor taleah. hier nog een dame die alleen in bed hoest. vreselijk he en dan slaap je zelf ook slecht of nauwelijks het is hier nu met het hoesten sinds vrijdag aan de gang.

en ja geloof dat het weer net zo'n aanval was als laatst gelukkig alleen wat minder erg.

sprookjes boom ken ik niet maar mn vriendin had het er laatst ook al over.

kussie zelf gemaakte lasange??? zelf ben ik niet zo van de lasange ik heb er al veel geproeft maar geen tot nu toe vind ik lekker hihi

wat gaat stan ineens hard he met zn ontwikkelingen das alleen maar leuk om zo te zien toch

hier ik mag over 2 dagen mn telefoonabb. verlengen en weet nog niet echt voor welke telefoon ik ga maar ik denk voor de iphone 4. ik heb net lisanne voorgelezen uit pinkeltje en wat zijn dat leuke boeken zeg. was t ff helemaal vergeten. vroeger werd ik er ook uit voorgelezen en uit wipneus en pim maar die boeken zie je niet veel meer tenminste ik ben ze nog niet echt tegen gekomen.

5. Soda Pop

@ Setti, hihi, wat apart, het lijkt wel of iedereen voor I phone 4 gaat, waar zijn de Blackberry fans??? Blackberry = cooowl hoor!!! :D:D
    *maakt reclame* Maar wel superr dat je mag verlengen!! Is altijd leuk, toch? Ik moet nog anderhalf jaar wachten, whahaha! Maar goed, ik heb nu eindelijk 2 goeie telefoons, en ik laat me niet meer bestelen, of de boel kapot gaan, dat mag gewoon nie, heb pech zat gehad!
    Maar joh, Lisanne ook zo aan het hoesten ja? Wat balen! Ik vind het zoo naar, en indd, je slaapt er zelf ook nie lekker van! :( Althans ikke nie!
    Hmm, gelukkig dat deze aanval nie zo heftig was, maar toch.. Vind wel apart.. Had je dit "voorheen" ook wel dan? Of is dat vanaf de bevalling misschien? (hormoonverandering?)

@ Elisah, zit je er klaar voor? De aftrap van GTST??? Ikke wel hoor! ;) Ben benieuwd wat voor www's er weer gaan volgen van jou! :p:D:D

@ Alies, jaks, re-organisatie? Das nie zo mooi.. Ik ken al die termen trouwens nie, maar je hebt dus nie eens veel keuze zeg maar... Tis ook boel geluk hebben?
    Ik zal voor je duimen in ieder geval!

Was altijd al "hoofdtelefoniste", maar liep me de benen uit het lijf, haha.. Nu kunnen we eindelijk doorverbinden.. Werd ook nodig tijd hoor; we zijn behoorlijk aan het uitbereiden zeg maar... En het word er zo chaotisch van, als iedereen constant heen en weer loopt met telefoons...

Okeej, ik ga GTST kijken... Het komt er bijnaaa op... SPANNENDD!! ;) Whahaha, Stan heeft van mij een huismoedertje gemaakt, eerder keek ik nooit naar soaps!! :D:D Maar tjah, nu moet je wat en d'r zit soms nog best wel een goed verhaal in ook! Ben benieuwd hoe het met Jef is! Hihi.. En Sjors en Bing, hoe zal dat gaan???
    En zou de liefde van Lorena en Jack stand houden???
    Pompidom!!
    Gauw kijken dus!!!

6. Soda Pop

@ Setti, ow jah, nee joh, ik lasagne maken? Zelf? Uhhh dach het nie...
    Kant en klaar bij de AH... Maar die van de Plus is lekkerder!
    Soms moet je wat....;)

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hallo meiden

lasagne mjummieee, eten wij bijna iedere week wel, vind t heerlijk en neomi ook :))

Eleisah he balen dat Taleah weer zo verkouden is, t arme ding, hopelijk knapt ze snel op.
    en idd als je niet solliciteerd gebeurd er nooit wat, wie weet hoor je toch wat!!

kussie, knap hoor wat stan allemaal ineens kan, supertje goed!!!!was de lasagne lekker?

superb zo te horen weer een leuk gezellig weekendje gehad?gezellig, en al helemaal gewend weer hier in NL?

dingen zeggen:neomi zegt al een hele tijd au, en dan ook echt bij alles au au au au....
    Gister zat ze aan me tieten dus ik zeg:tieten zegt ze me na hahahah zo grappig.
    en verder, ja vind ook echt dat ze steeds groter word en meer kan, wel leuk maar t gaat ook best hard nu vind ik.
    ze snapt echt heel veel wat ik zeg, als ze iets moet pakken of neerleggen of dichtdoen enz.
    ze wil zichzelf altijd aankleden, maar verder dan over d;r hoofd komt ze niet haha, laats had ze een bikinibroekje van mij gepakt en om d'r nek gehangen en zo loopt ze dan door t huis...
    en qwa woordjes, ehh papa mama, opa oma, bal, tieten :), zitten, boef (=boek) koek,hallo doei doei, daaaggg en verder weet ik t zo ff niet haha.

owja deze schoentjes heeft ze:
    Bekijk bijlage 181050

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zijn een beetje grijzig.

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie je kan toch gewoon van honig zo'n pakje suas kopen en een pakje bladen, is zo gemaakt hoor!!lekker tomaatje erop en wat kaas mmmm

10. Soda Pop

Ik heb een hekel aan koken! Ik kan er nix aan doen!
    Ik zie er gewoon tegen op... T. houd er wel van, dus we moeten maar gauw.......... NEE GRAPJE!! hahaha..
    Ik vind het echt vreselijk...

11. Soda Pop

@ Ano, vind het super mooie laarsjes!
    En gaaf joh, dat Neomi ook al zo babbelt, Stan is ook echt al zo'n wijsneusje.. Als ik zeg; ga je mee, gaan we fietsen, of gaan we naar de winkel, dan kruipt ie als een speer naar de voordeur!! Whahaha... Verder weet ie ook alles te vinden, en aan te wijzen!!! Zooo knap!! En zo genieten! Ook krijg ik regelmatig een kusje of een aai...
    Zooo onwijs lief!! En hij zwaait naar iedereen en zegt dan "hai" Oww, dan kan ik hem wel opvreten!! Meerdere keren per dag sta ik helemaal te glimmen van trots! Erg heh! Whahaha!!!

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Leuke schoentjes Anno!!! Mooie buik zag ik nog in het andere topic....ZO hoe hou je dat nog verborgen???

Kussie: nee hier wist ik het echt van een test had eerdere maanden wel het idee dat ik zwanger was maar had het deze maand al opgeven om dat ik een week voor me nod negatief teste.....Heb ook gewoon wijn gedronken en franse kaas gegeten. Vk zei gelukkig dat het geen kwaad kon hihi voel je je wel ff schuldig maarja test was toen nog niet positief. Gelukkig nu al 3 dagen gen bruin verlies en mag woensdag naar de vk.
    Ben bere misselijk maar heb honger als een paard!!!!

Afgelopen dagen was het Kermis in Volendam. Lekker met Jan er overheen gegaan en hij heeft zo'n helium ballon gehad en een bal..... de hele tijd roept ie nu dus bah bah en dat kan zijn vies, ballon of bal hihihihi.

Vanmiddag ging ik even tukje doen van dat doen zwangere moeders hihihihi en ik slaap 1 verdieping hoger dan jan. ALs je jan zijn kamer inkomt kraakt de vloer een beetje. Dus ik lig zo op bed klaar om in slaap te vallen hoor ik opeens wat.......vloer kraakt. Dus ik naar beneden staat kerel opeens in de gang!!!!!!! Hij klimt zijn bed dus uit! Ben heel blij dat volgende week zijn nieuwe kamer komt en hij dus bij ons op de verdieping slaapt...so had dit echt nog niet verwacht.

13. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    kussie heerlijk toch, we zijn hier allemaal apetrots op on ze kindjes hoor hahaha, ik vind dat dat mag :))
    hier idd ook alles en iedereen aaien en dan ook erbij zeggen aai aai.
    Maaruh zelf lasagne maken is echt makkelijk en lekkerrrr..

vriendlief ow nog 2 daagjes en dan mag je eindelijk, mar nog geen echo dan he?das wel jammer.maar fijn dat het bruin over is.en jeee die jan, wat zul jij geschrokken zijn, heb je zijn deur wel dicht of?en hij krijgt een hele andere kamer begrijp ik?

haha ja had bij aprilmama's foto geplaatst, maar tis meer vet hoor, maar beetje wijde kleren aan doet een hoop haha.

trusten meiden, ben gesloopt ga lekker naar bed!

14. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ano: nou zo ziet het er niet uit hoor op de foto!!!!!
    Ja jan krijgt een Grote jongens kamer hihihi! En ja de deur zat dict maar die krijgt hij open en dat wist ik al maar uit ijn ledikant was hij nog nooit geklommen. Schrok behoorlijk ja. Hekjes zitten dan wel nog dicht maar toch!. Had nu geen slaapzak want dat doe ik eigenlijk nooit in de middag maar vanaf nu toch wel ff So

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie volgens mij is het sinds de bevalling wel vaker geworden maar durf ik niet met zekerheid te zeggen das alweer zolang geleden hihi

ano vet gave schoentjes voor neomi zeg

16. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vriendlief, ja had het brandweerbed gezien, super leuk zeg!!!maar omdat je zei dat ie ook een verdieping verhuisd?komt ie in dat nieuwe kamertje bij jullie?nog 1 dagje en dan mag je al!!!

setti, dank je haha, werkse!

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiemorgen!

Fijn dat het zo goed gaat met de zwangere mama's :)
    Nog even en álle buikjes zijn goed zichtbaar!

De hectiek is hier weer begonnen - boeken uitdelen, mentorklas ontmoeten, vergaderen en planningen maken... met als enig, zeer lekker verschil dat ik geen studie achter me aan heb zeuren!

Mijn mentorklas is 31 man groot - en ik denk dat ik het weer getroffen heb. We gaan er gewoon een goed jaar van maken. Saillant detail: mijn 5havo kwam gisteren ook boeken halen en een enkele jongen had een (ring)baardje. OMG :$ Ze zijn opeens MANNEN :$

Nou, ga lekker aan het rommelen vandaag. Ollie krijgt een ogentest op het CB en verder hoop ik mijn bijna 4-jarige man bij de kapper te kunnen inplannen. Morgen zijn eerste wenochtendje op school (!), dus meneer wil een geknipte kuif en zijn stoere superhelden-shirt moet ook aan :D
    Ik sta morgen wel even te slikken, denk ik :( Ik weet nog zo goed hoe klein hij was en hoe hij was op Megan's leeftijd...

18. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Kussie; Jasmijn en Morris hebben niet echt veel last van zo'n druk weekend. Het enige vervelende was dat ze zaterdagavond pas om 22.30 uur naar bed gingen en de zondagochtend wel gewoon om 7.15 uur wakker waren. Gelukkig hebben ze zondagmiddag wel een beetje bijgeslapen.

@ Ano; Ik ga zo eens even spieken bij het april-mamma topic. Ik ben ook wel benieuwd naar je buikje. Mooie schoentjes heb je voor Neomi uitgekozen.

@ Vriendlief; Jeetje, wat zul jij geschrokken zijn. Spannend hoor morgen voor de eerste keer naar de verloskundige. Fijn dat het buirn verlies nu gestopt is.

@ Eliesah; Hoe gaat het vandaag met Taleah? Heeft ze vannacht een beetje goed geslapen? Ik zal binnenkort wel weer eens een foto plaatsen van Morris. Ik moet toch sowieso eens alle foto's van de camera afhalen. Volgens mij staan er nog zo'n 800 op die gesorteerd moeten worden. Leuk klusje voor mijn man;);).

@ Darcy;Het viel mij laatst ook al op dat ik zoveel jongens met ringbaardjes zag lopen. Volgens mij is dat nu helemaal hip. Voor we het weten hebben de maart 2010 mannen ook allemaal een mooie baard.

@ Hier; Het was weer een gezellige nacht. Ik heb weer heel wat keren mijn bed mogen verlaten. Gelukkig is het nu wel droog. Hopelijk blijft dat zo zodat we straks nog wel even naar buiten kunnen om uit te waaien.

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Superb hè balen hè die nachten, word je zo moe van... Nou uitwaaien zal zeker wel lukken met deze wind, pas op dat je
    Niet wegwaait haha

Aardt fijn dat het zo lekker gaat op school, en idd geen bijkomnde studie meer zal wel een hoop rust geven, spannend morgen, veel
    Plezier!!

Gwen waar ben je ??? Alles goed met jou en de baby? En joenna?

Xxx

20. Soda Pop

@ Vriendlief, bedoel je zijn ledikantje uit?
    Je bedoeld dus echt, het bedje met gewoon die latten?
    En de matras op onderste stand??
    HOE DOET IE DAT?
    MY GOD!!! Is ie nie er met een klap uitgevallen??
    Allemachtig, wat een deugniet! Dat jou hart even stil stond wil ik wel geloven!! Pffff. Hahaha, ik was er bij gaan liggen geloof ik! ;);)
    Ow ow, die Jan ook.. Wat is het er eentje...

@ Superb, bijzonder is dat heh.. Valt me hier ook op hoor, of ik Stan nu wel of nie later naar bed doe, altijd is hij om dezelfde tijd wakker.. Zonde, whahaha! :) Maar wel fijn dat ze er op zich weinig last van hebben! Niet overprikkeld zijn daarna ofzo...
    Jammer dat de nacht weer zooo gebroken was! Pfff...

@ Setti, hmm kan heel goed heh, dat het dan erger word, maarrrr, misschien, omdat je er dan duidelijk gevoelig voor bent, is het tijdens/na een volgende zwangerschap dan wel helemaal over!! Dat zou te gek zijn!!!
    Hoe lijkt het overigens met de financien qua ander huis? Gaat het nog lukken?

@ Darcy, woww, gewoon echt naar school al, das wel bijzonder zeg!! Wat een stap... En hihi, een stoere kuif en zijn mooie shirt aan!! Spannend hoor! Kan me voorstellen dat dat even emo zal zijn.. Succes morgen! :)

@ Ano, wie wat waar? Foto? Buikje?
    SHOWWWEN? Mag je hier toch ook laten zien????
    Of wil je dat liever nie???
    Is toch leukkk!!!
    Nu ben ik helemaal nieuwsgierig!!

@ hier, GVD! Woest ben ik, wat heet woest, ik ben ellendig, pissed en gewoon mega teleurgesteld en vooral ook verdrietig...
    Zow, dat is er uit...
    Heb dus bericht van de belasting gehad... Wat een enorme tegenvallerr.... Heb ze maar even gebeld en nu dus wel duidelijke uitleg gehad.. EN omdat ik geen fiscale partner heb en nog een vage reden krijg ik dus lange nie alle geld wat ze me toen wel hadden gezegd... Ze hadden het toen over meer als 2000 euro...
    EN nu is het maar 700 geworden! :$:$:$ Godsamme, das nogal een keizers verschil!!! Ik ben er best wel naar van.. Ik had hier zo opgerekend, en zooo lang op gewacht ook... Baal als een stekker!
    Maar goed..... Tis de zoveelste strop en tegenvaller, maar we moeten het er maar mee doen....
    Tis nie anders...
    Ik laat het los.. Ik laat het maar weer gaan.. Geld is maar geld.. We hebben een dak boven ons hoofd en mijn auto rijd nog...

Ow jah, mijn raam is vanmorgen gemaakt...
    En eigenlijk moet er een andere pomp in, maar dat kan nu dus niet.. Hopelijk laat hij me niet staan, maar das dan puur op goed geluk er mee doorrijden... Kan het gewoon nie (meer) laten maken nu.... Dat raam kost ook al een flink paar knaken...

Verder ging het dus het hele weekend en gister totaal nie lekker met me...
    Dus gisteravond heb ik T. gebeld... Fijn gepraat en nu ben ik weer een stuk beter te pas... (dat hierboven na gelaten)
    Ben zo blij dat ik hem durfde te bellen.... Was weer zo bijzonder...

Verder ook behoorlijk last van bijwerkingen van de medicijnen... Als deze week nie minder word ga ik huisarts/neuroloog weer bellen of dit wel normaal is....

Zow, nu heb ik flink veel getypt...

Liefsss mij

Deel Deze Pagina