Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Hier gelukkig een heerlijke nacht gehad, lekker door kunnen slapen. Het hoesten was ineens weer helemaal over, gelukkig.
    Pff soms is een kind hebben best zwaar hihi.. ;)

Heb even pauze op t werk.. Nou ja zit nu even thuis, heb al voorbereidingen gedaan voor t avond eten. Handig als je zo dicht bij huis werkt.

Lees jullie straks weer, xx

2. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kussie das balen van de belastingdienst en een groot verschil zeg ik geloof idd wel dat je woest bent.

nou met de verkoop gaat t niet zo goed. de vraagprijs zou al minder zijn dan onze hypotheek en dus lijden we verlies en dan wat we ervoor zouden kunnen krijgen dat is dan al 10.000 verlies als we 210.000 ervoor zouden krijgen en dan nog de boete aan de gemeente van bijna 11.000 euro dat is dus een mega schuld van meer dan 20.000 wat we dan mee zouden nemen dus denk dat we maar moeten wachten en dus ook met een 2e kind snik snik snikkerde snik :x

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    setti he wat kloote zeg, ja de huizenmarkt ligt echt op zijn gat, wij hebben er ook nooit echt bij stil gestaan, maar toen ik vorige maand eens serieus ging kijken wat we aan hyp kondern krijgen schrok ik al, en de huizenprijzen hier in de wijk zijn ook om te huilen....
    maar jullie moeten dan ook wachten met een 2ekindje terwijl je dat graag wil, das wel erg balen....echt geen andere oplossing?

kussie he das wel een heel verschil zeg, wat balen joh, iid iedere keer wat he.
    wel fijn dat T je gerust heeft kunnen stellen, hebben jullie nu echt wat?of toch nog niet?

nou linda komt wel met lekker weer thuis zeg bah bah

4. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
  5. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Ano; Mooie foto hoor! Ik had stiekem al gespeikt bij het april 2012 topic.

@ Setti; Balen van jullie huis. Is dat de enige reden dat jullie willen wachten met een tweede kindje? Kunnen ze evt niet samen op een kamer. Jasmijn en Morris hebben ook een tijdje bij elkaar gelegen en dat ging eigenlijk heel goed. (In Italië wilden we de logeerkamer niet opofferen aan een kinderkamer)

@ Kussie: Ik kan me goed voorstellen dat je baalt van de belastingdienst. Het scheelt echt verschrikkelijk veel geld. Ik ben ook wel benieuwd of jij en T. nu weer een setje zijn.

@Eleisah; Fijn dat jullie zo'n goed nacht hebben gehad.

@ Hier; Wat een verschrikkelijk weer zeg. De wind loeit echt om het huis. Ik werd het binnenzitten een beetje zat dus ik ben net met Jasmijn en Morris naar buiten geweest om even lekker in de plassen te stampen. Ze vonden het prachtig!

6. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    superb nou niks aan he dit weer, bah word er ook niet vrolijk van...

toen ik t weekend bij me ouders was, was de nutrilon op, dus dacht ach geef r eens gewone melk, nou dat ging prima, dus nu krijgt ze sochtends en savonds gewone melk.
    ze kreeg nog altijd 150-5 of 180-6 maar nu geef ik nog maar 100-150 en ze vind t prima.
    en nu net leg ik r op bed, loop d'r kamertje uit, en bedenk me dat ze nog helemaal niks had gehad....nou ja hopen dat ze gewoon doorslaapt en er niks van merkt haha.

morgen 8.30 weer een echo...

7. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ano: oww jij mag morgen ook weer!! Ik ben maar jaloers op die echos allemaal IK WIL OOK!!!!!

kussie: jeej balen zeg dat de belastingdienst zo tegen zit zeg. GRRRRR ach je hebt je mannetje dat telt! als zou een beetje xtra geld ook lekker wezen.
    En ja jan was echt zijn ledikant uitgaklimt dus echt die met die latten en matras op de laagste stand. En nee hij was dus niet gevallen ik hoorde de vloer kraken dat is bij zijn kamertje en schrok! en jahoor meneer stond op de overloop met een smile van oor tot oor. kleine draak van mij.

Morris: wat een grote knul al dat hij naar een wendag mag......ja dan gaat het snel he!

Ano: ja jan die verhuist naar onze verdieping:D.

8. Lillebil

Lillebil Lid

10 apr 2009
    42
    0
    0
    Even een teken van leven...

Jee Ano!! Wat heb jij al een mooi buikje meid!! Ik ben niet zo slank als jij, dus bij mij zit er eigenlijk altijd al een buikje. Duurt nog wel even voordat t bij mij echt zo'n mooi bolleke wordt, denk ik. Veel plezier morgen bij de echo! Hoop dat alles weer goed is.
    Wij hebben afgelopen vrijdag de 10-weken-echo gehad. Zag er allemaal goed uit. Vanmorgen had ik wat bruin-verlies. Had de vlos gebeld en mocht nog die ochtend even langskomen voor een echo (echt een super-praktijk!). Alles in orde en waars gewoon een vaatje gesprongen. Verder heel erg ziek geweest. Misselijk en spugen. Zo erg dat ik aan het uitdrogen was en daarom vorige wk met pilletjes gestart. Altijd geroepen dat ik ze niet zou nemen, hoe ziek ook, maar omdat het voor het kindje niet goed zou zijn als ik nog meer zou uitdrogen, toch maar ermee begonnen. Moet zeggen dat ze goed helpen. Voel me minder misselijk en hoef nog maar amper te spugen.

Zo, even verder terug lezen!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    nou we hebben nu wel grote slaapkamers maar om er 2 van te maken dan wordt het wel erg krap dus we zitten te twijfelen om het als nog te koop te zetten met het idee niet te gaan zakken met de vraagprijs

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wowie wat een mooi buikje al en wat nou vet doe is normaal gekkerd. met een 2e zeggen ze toch dat je buik eerder zichtbaar is

11. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    hey meiden,
    ik spiek af en toe nog weleens mee op dit forum (maar lees niet alles hoor veel te veel!!!) maar zag wel dat er een aantal meiden zwanger zijn!! Wat superleuk!! ik hoop dat alles goed gaat met iedereen.
    Bij mij gaat alles goed, ben alweer 26weken inmiddels. Het gaat zo snel!! dus meiden, genieten!!!!

Groetjes Germini

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    gelukkig voel je je weer wat beter meid. en fijn dat alles goed was met de uk en het maar een adertje was

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    2e kindje ik zie het niet zitten dat er een baby bij lisanne op de kamer komt slapen eigenlijk dan gaan ze elkaar wakker houden. en bij ons op de kamer zie al helemaal niet zitten.

14. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Elisah, ben blij dat jullie goed hebben kunnen slapen, ben het met je eens dat het soms indd even best wel heel zwaar is om een kindje te hebben, hihi!! ;)
    Maarrr owww, we willen ze NOOIITTT meer missen!!!

@ Setti, ach, woest ben ik al nie meer, weet je, ik zou haast gewend raken aan al die financiele tegenslagen... Gelukkig heb ik laatst ook die meevaller gehad en toen voor mezelf die mooie tel gekocht, hihi! En die ander van de verzekering gekregen... Dus dat was dan weer super! Maar verder zit het me allemaal wel even best wel tegen jah! :$
    Maar we redden het wel, hoop ik... Maar nouw jah... Had gewoon gehoopt op dit extraatje... Om mezelf eens nieuwe kleren te kunnen kopen! :) En wat opzij te kunnen zetten... En ook om mijn auto even goed te laten maken.. Er mankeren nog meer dingen aan.. Vanmorgen wel het raam laten maken... Maar de rest gaat dus niet lukken... En dan is het dus letterlijk op hoop van zegen dat ie blijft lopen...
    Het is nie gevaarlijk, maar hij kan er wel mee uitscheiden zeg maar....
    Nouw jah, dat kunnen we er nie bij hebben, en zulk soort dingen... Das gewoon balen als je dan helemaal NIX achter de hand hebt!! BAH

Balen zeg, dat het bij jullie ook al zo sucks... Owww, ik heb zo'n hekel aan geld heh, het voegt gewoon nix toe, maar je kan nie zonder..... En het kan een boel vergallen.. Dat kan je nu wel weer zien...
    Oneerlijk is het weer....

@ Ano, wauww, wat mooie foto!! En VET?? Zeg wil je wegwezen??
    Dan had ik wel zo'n onwijs mooie ronde buik moeten hebben, whaha, want mijn vet% is veelste hoog.. En geloof me, vet hangt en is SLAP! Dit is toch een prachtig mooi rond ZWANGER beginnend buikje! meid, wat zie jij er mooi uit! Wat een figuurtje!! Heel mooi!! Thanks voor het showen van de foto!

@ Superb, praat me er nie van, het lijkt ECHT wel HERFST!!! Maar joh, in de plassen gestampt? Gaaf! Haha, maar beetje stomme vraag misschien, ehm, ben je dan nie bang dat ze ziek worden? Hoe doe je dat? Daarna in bad ofzo?
    Vind wel heel stoer dat je dat met ze doet!! Zo'n mama wil ik ook zijn! :)

@ Ano, Stan krijgt zo links en rechts ook wel es gewone melk, en dat gaat eigenlijk tot nu toe altijd goed.. Nog geen rare uitslag opgemerkt... Hoop ook dat Neomi lekker door slaapt vanacht! Zal wel toch?

@ Ano, fijn dat je morgen weer een echo hebt!! Ik hoop dat ik de kans krijg op het werk om nog even te spieken! Je laat het hier toch wel even weten???

@ Vriendlief, wowwww, die Jan heej!! Wat een stunter!!! Maar wel heel vindingrijk van hem hoor!! :$:$:$
    Eigenlijk ook wel superrr knap!! Maar dat je je rot schrikt geloof ik gelijk hoor!!!

@ Lillebil, fijn weer van je te horen, woww, zo ziek geweest joh, toch maar goed dat je dan wel die pilletjes bent gaan gebruiken en dat ze ook helpen nu ook!!! Maar rustig aan doen dus!!

@ Germini, wauwww, al 26 weken!! Ds gaat snel zeg!! En wat fijn!! Hoe was de 20 wk echo?
    Fijn om ook even van jou te horen hoor!!!
    En hoe gaat het met Kai?

@ hier, T. en ik zijn geen setje nee...
    Maar toen ik hem gisteravond aan de telefoon had zei hij dat wel zo, hihi... Zoooo lief... :):)
    Ik zei toen we het ergens over hadden zo tussen neus en lippen door zo van "Goh, wat zouden wij een superrr stel zijn" En toen zei hij; "We zijn al een super stel", Dus ik natuurlijk gelijk zo van "Eh wattuh? De verbinding was nie zo goed, herhaal dat nog is;)???" Maar daar trapte hij nie in, whahahaha!!
    Maar we hebben fijn contact nu.... Heel fijn....
    Ik hoop hem gauw weer te zien...
    Ben echt blij hem gister gesproken te hebben, dat heeft me heel goed gedaan!!

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik lees even niet bij (geen tijd )
    maar wel een vraagje:

Wie heeft er ervaring met de kruidvat testen met de paarse dop ?
    Hebben die meer HCG nodig ofzo ?

Afgelopen maandag zou ik ongesteld moeten zijn geworden maar niks te bekennen... Nu nog niet!
    Ik had maandag een kruidvat test gedaan, ik wilde die 2 voor 5 maar ja die waren weer eens uitverkocht :( dus ik dacht nou dan doe ik die andere maar (met paarse dop) hartstikke negatief!
    maar ik had de test wel in de middag gedaan en volgens mij was mijn urine best wel licht!
    Nu nog steeds niks te bekennen en ik twijfel of ik een test zou doen! (vandaag komen er testen binnen besteld via het internet ) want misschien is mijn cyclus wel wat langer nu ? En ik denk dan: die test geeft niet voor niks negatief.....

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    tja oneerlijk is het wel ja. maar goed life go's on! zeggen ze altijd toch en dan moet je er maar het positieve van maken maak ik mezelf wijs hihi.

gelukkig dat de band met t goed is nu. en dat hij dat zegt is toch wel lief alleen weet ik niet of hij het ook als echt stel bedoelt of als een echt stel goede vrienden. maar dat maakt nu niet echt uit eerst werken aan leuke tijden samen toch

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    kan zomaar hoor dat je cyclus iets langer is zelf heb ik allleen ervaring met de 2 voor 5 euro testen en daar teste ik al positief voor nod. dus helaas kan ik je niet helpen. ik duim voor je dat het toch positief is

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier lisanne heeft voor het eerst in 2 wkn normaal in dr eigen kamer geslapen in een eenpersoonsbed :$ we lopen al 2 weken te klooien met een krijsend kind dat alleen maar bij ons wilde slapen met dank aan de vakantie dat ze bij ons op de kamer moest. dus iedere keer weer krijsen in dr eigen bed en nu had mn moeder zo'n klapbed a logeerbed. en die heb ik gister opgehaald om uit te proberen en ze sliep echt binnen 5 min. :$ ze is er niet uit gevallen we zijn 2x wezen kijken en de eerste keer lag ze tegen de muur aan en de 2e x was ze met dr beentjes uit bed en zat ze op dr knietjes op de grond en met dr armen en hoofd op bed hihi.

we gaan nu een aantal dagen afwissselen met ledikant en dat logeerbed om te kijken of het echt aan het ledikant ligt. zo ja dan kopen we een goed bed voor haar maar liever wachten we daar nog 1.5 jaar mee ofzo.

19. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ff snel

kleintje, volgens mij zijn die testen niet super idd.
    en welke heb je van internet?
    want ik had die van sensitest en die was negatief terwijl kruidvat 2voor5 dik positief was....
    misschien is je cyclus ontregeld, maar misschien heb je ook gewoon een slechte test gedaan??!!
    zou nog eens gaan voor die van 2 voor 5euro.of een cb

neomi heeft prima doorgeslapen zonder fles haha, zo nu haasten want om 8.30 een echo!!!

xxx

20. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Die kruidvat testen 2 voor 5 komen vrijdag pas binnen bij de kruidvat hier in de buurt :(
    En ik heb testen besteld van matcare, extra gevoelige, bij de eerste zwangerschap heb ik die ook gedaan en die waren prima!
    Heb er ook een clearblue bij besteld maar die doe ik pas als andere positief zijn... maar goed ik heb er een hard hoofd in want het wil maar net lukken dat je meteen de eerste maand als je echt actief bezig bent geweest (vorige keer zijn we niet zo actief geweest ;) ) meteen zwanger raakt...

Al hoewel ik kreeg net een berichtje van een vriendin (die ik ken van een ander forum ) dat ze zwanger is en meteen in de eerste ronde :) Super leuk!

Nou ja we wachten af, steeds als ik denk iets te voelen lopen ren ik naar de w.c en denk "ja nu komt het" maar steeds is het niks....

Deel Deze Pagina