Zo alles ff bij gelezen. @Ano super leuke laarsjes heb je voor Neomi gekocht. Zag voor Mel ook nog super leuke, maar toch maar niet gekocht, want ik moet eerst even kijken wat ik in maatje 21 nog in de doos heb liggen aan schoenen, die Alies toen aan heeft gehad. Maar mijn handen jeukten wel ff om ze niet te kopen. En als het goed is heb je je echo nu gehad. En wat een mooi buikje heb je al. @vriendlief, tjonge die Jan. Kan nu al uit bed klauteren. Gaat met dat andere bed nog makkelijker. Hier willen we Mel nog minstens 1 jaar in het ledikant houden. Alisha kreeg ook pas rond 2,5 jaar een normaal bed. @kussie dat is wel ff een tegenvaller van de belastingdienst. Kan me voorstellen dat je ff heel boos was. Maar gelukkig kon je je ei ff aan T. kwijt. Goed om te lezen dat het beter en beter klikt tussen jullie. @setti jammer dat de verkoop van de woning niet lekker loopt. @lillebil en germini. Leuk dat jullie weer wat van jullie laten horen. Leuk nog 2 zwangeren erbij. Wanneer zijn jullie uitgerekend? @setti die maffe Lisanne. Wel op een eenpersoonsbed willen slapen maar niet in haar ledikantje. Hier gisteren een leuk afdelingsuitje gehad. 's ochtends hebben we brood gebakken en moest je voor je collega die links van je stond een figuur van het brood maken wat op je collega slaat. Dus ik had er een horloge van gemaakt, want die collega heeft een hele collectie horloges. Tussen de middag werd dat brood uitgedeeld en moet je het aan de collega geven voor wie je het gemaakt had en even vertellen waarom je het gemaakt had. Daarna ging je het opeten. 's middags moesten we in 2 teams beiden een brug van bamboestokken en elastieken maken. Was ook wel leuk. Alleen jammer dat het toen af en toe begon te regenen. Daarna moesten we geblindoekt in een cirkel staan en een touw vast houden en daarvan een ster vormen. Binnen 2 minuten hadden wij de ster gevormd. Bij het 2e team had degene die daar alles begeleidt, de collega's her en der neergezet, zodat ze nooit een ster zouden kunnen vormen. Wat hebben wij gelachen. Daarna heerlijk gegeten. Tomatensoep, varkenshaasje in champignon roomsaus met daarbij vanalles nog wat je kon pakken zoals oa patat, aardappeltjes, boontjes, salade en als toetje walnotenijs met slagroom. Jammie!! Het was een geslaagd dagje.
@ Kussie; Bang dat ze ziek worden? Nee hoor, ik dacht juist het tegenovergestelde; De hele dag binnen zitten is ook niet gezond. Een beetje frisse lucht is juist goed voor ze. Ik heb de regenlaarzen en de regenjassen aangedaan en huppake naar buiten toe. Ze hebben allebei genoten. Het grappige was dat iedereen die langs liep ook spontaan begon te glimlachen. Na een minuut of 20 zijn we weer naar binnen gegaan en heb ik de regenkleding uitgedaan en ze wel even een droge broek gegeven. @ Ano; Hoe was de echo? @ Lillebil; Fijn dat de pilletje van de dokter lijken te helpen. @ Setti; Eigenwijze Lisanne! Je zou ipv een eenpersoonsbed ook nog een peuterbedje kunnen overwegen daar kun je zo'n valhekje voor zetten zodat ze niet zo makkelijk uit bed kunnen vallen. Volgens mij hebben ze bij de IKEA niet zulke dure. @ Alies; Leuk dat het personeelsuitje zo geslaagd was. Ik ben wel benieuwd wat voor een brood ze voor jou gebakken hebben. @ Kleintje; Mijn duimen draaien. Ik hoop voor jullie dat het in de eerste ronde raak is. Ik heb zelf geen ervaring met kruitvat testen. @ Hier; Mijn ouders komen zo en dan gaan we winterschoenen voor de kinderen kopen. Mijn ouders geven de kleinkinderen altijd een paar zomer- en een paar witnerschoenen. Ik vind het dan wel zo leuk dat ze zelf ook mee gaan met uitzoeken.
@ Ano, ik ben hier vanaf het werk om stiekem te spieken hoe jou echo was... Dusssuh, hoop dat je snel komt posten!! hihi.. SPANNENDDD!! @ Kleintje, ik heb ook geen idee wat die test betreft, gewoon die andere afwachten, hoe moeilijk ook? Ik weet het niet meis? Wel vervelend zo, die onzekerheid! Wel spannend hoor!! @ Setti, gut, zou dat het zijn? Dat ze nie meer in haar Ledikantje wil? Nu al? Och och, tis toch wat, nou gewoon maar even proberen en aanzien dan? Hopelijk gaat ze in ieder geval weer beter slapen, jij kan je rust ook wel gebruiken met die nare hoofdpijn aanvallen!! @ Alies, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Wat origineel van dat brood maken!! Vind wel erg leuk! @ Alies, hihi, heb niet met T. gebeld om van me af te praten over de Belastingcenten hoor... Whaha... Praat met hem wel over nuttigere dingen!!! @ Superb, nouw indd, dat binnenzitten word je indd nie gezonder en al helemaal nie gezelliger van, althans, wij nie, hahaha... Pfff, wat een ellende... Stan heeft nog geen laarsjes, en ook voor schoentjes zijn we nog steeds nie geslaagd.. Zal van de week een nieuwe poging gaan doen... Zie er gewoon tegen op, hij ging toch zooo brullen in de winkel de laatste keer, met meten enzo.. Pfff.. @ hier, de centies zijn gelukkig wel al binnen gekomen, dus ik sta niet meer rood... We maken er gewoon het beste van, ookal is het 1300 euro minder dan ik had verwacht...
Zo ff vanaf telefoon, echo was super!! Ben Morgen 10weken!!! Kleintje ho ho ho ik ben 4x! in de eerste maand zwanger geworden, dus r kan maar zo!!!! Xxx
wat leuk zeg van je schoonouders in idd dat ze mee gaan ik heb bij de ikea een meegroei bed gezien maar eerst ff aankijken
Ano; jee weer een super mooie echo gehad. Super fijn ! Alies; haha was indd ook benieuwd wat ze voor jou hadden gemaakt. Leuk idee en een leuke dag zeg. Wilde uitgebreid reageren maar Taleah is aan t klieren haha.. Kom later terug!
@ Ano, wauwww, gefeliciteerdd!! Superrr meid!! Wat heerlijk om te lezen!!! Ben echt mega blij joh!!! Heb je ook foto meegekregen? Kan je die inscannen??? Ben ook zoo benieuwd??!?!! OWw gossiej, ben helemaal happy de peppy!!! @ Alies, hihi, een hoefijzer, had ik zelf ook kunnen bedenken!! Leuk leuk leuk!! Ja, dat past wel bij jou indd!! Alles eigenlijk wat met boerderij/dieren etc te maken heeft!! Als het maar landelijk is! @ hier, ik ben zo moe, en er komt hoofdpijn op zetten, dus ik hoop eigenlijk dat Stan zo nog een poosje wil slapen, dan ga ik ook nog even plat... Hij word wel vervelend, dus ik ga vandaag niet lang aarzelen, hahaha, als hij zo door gaat jengelen bonjour ik hem zo het bed in!!! Liefsss
@ Ano: wat een mooi buikje zeg! Ik krijg er ook weer helemaal kriebels van! Ik vond zwanger zijn zoooooo geweldig! En fijn dat je echo goed was. Ik wil ook wel een foto zien, als je die hebt.... @ Kleintje: Ohw, spannend joh! Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden hè! Ik heb zelf toen wel de test van Clear blue gebruikt, niet de goedkoopste, maar wel gelijk een duidelijk resultaat! @ Kussiexx: rust maar lekker uit, hoop dat je hoofdpijn nog wat wil zakken! @ Eliesah: dat is hier ook altijd, ik kan niet achter de laptop zitten als Jens rond loopt. Dan gaat hij ook altijd op de knopjes duwen! Het zijn echte handenbinders nu hè?! @ Alies: klinkt als een gezellig (en lekker) uitje! @ hier: alles z'n gangetje. Het is nog wat druk op m'n werk, maar dat is altijd even de eerste paar schoolweken. Komt wel weer goed! Jens doet het super, dus dat maakt het heerlijk om elke keer weer thuis te komen!
@ Ano; Gefeliciteerd met je mooie echo! @ Kleintje; Heb je al een andere test gedaan? @ Eliesah; Is Taleah alweer uitgeklierd? @ Kussie; Hoe is het met je? Heb je nog een beetje kunnen bijslapen? @ Hier; We zijn geslaagd voor schoenen. Jasmijn haar voeten waren netjes één maat gegroeid en ze heeft nu maat 24. Nog wel met een zooltje omdat ze iets te groot zijn. Morris leeft echt op grote voet! Zijn ene voetje heeft maat 22 en zijn andere voetje al bijna maat 23. Ik heb dus maar schoenen maat 23 gekocht. Heb ook maar meteen nieuwe regenlaarsjes voor hem gekocht want degenen die ik had waren maat 20.
@ Superb, is het dan zo, dat de voetjes dalijk ook bijna niet meer groeien, heb namelijk het idee dat Stan hele kleine voetjes heeft, als ik de foto's soms zie van jullie kindjes met (blote) voetjes.. Nouw dan heeft Stan ze echt (Veel) kleiner... Maar fijn dat je geslaagd bent joh! @ Kleintje, ik ben ook benieuwd of je nog een andere test hebt gedaan, wel spannend joh! @ hier, mwah, ben er nie fitter van geworden, haha, ben zoo moe! Pfff.. We hebben dik 2 uur plat gelegen.. Dat word dus GTST kijken met waarschijnlijk een vervelende dreumes, voor die tijd krijg ik hem nooit het bed in, dan is hij nog veelste wakker.. Maar hij was het duidelijk even nodig en ik ook.. Nu jah, dan vanavond maar wat later op bed... Maar ik lig er ook nie laat in, da week wel, hihi tis wel even wennen om weer te werken, en voor Stan natuurlijk ook, het KDV! Liefssss
kussie he balen dat je weer hoofdpijn kreeg, hopelijk word het snel minder. lief hoe je meeleeft!!!altijd leuk om te horen!!! superb jee dat zijn flinke voeten haha, leuk dat jullie zijn geslaagd! franny ja kan me voorstellen dat die eerste dagen weer even chaotisch zijn op school er weer even inkomen en ritme vinden enzo. Maar idd altijd super leuk om weer thuis te komen he, vind t ook altijd leuk om neomi weer op te halen. setti, is dat dat meegroeibed met van die ijzeren spijlen?heb m ook gezien, 80eur ofzo. lijkt mij misschien ook wel makkelijk, maar eens kijken. laar, hoe laat mag je????ben benieuwddd!!!laat je wat weten???
wow die heeft al grote voetjes zeg. hier heeft ze nog maat 20 van dr ecco schoentjes en van de nike air max heeft ze 22 omdat die klein vallen
ano wat een mooie echo zeg!!! en dat helemaal zonder hulp wat een wonder is het toch he ben zo blij voor je
ja klopt idd die is 80 euro excl. lattenbodem en matras dus dat komt er nog wel bij. ze ligt nu weer in een eenpersoonsbed zonder problemen dus ik denk helaas wel dat we eraan moeten geloven aan een ander bed voor haar.