ja ach als ze er goed in slaapt is het niet erg toch, moet er toch een keer van komen. ik ben bang dat neomi eruit donderd haha. ja mooie echo he, we zijn er ook heeel blij mee!!! neomi d;r voetjes zijn t weekend opgemeten, was 21,5 laarsjes zijn maat 21, vielen wat groter!
dankjewel kussie!! wat goed dat je Kai nog weet! De echo was goed...........het is een meisje!! ben helemaal in de gloria! Hoe gaat het met jou en kleine stan??
Heej meiden! Even snel vanaf m'n werk... Gisteravond zijn we dus toch eindelijk voor de pretecho geweest. Alles zag er goed uit, hartkamertjes al goed te zien en schedeltje is mooi gesloten. Prachtige foto's en dvd meegehad. Zelfs met 3D beelden erop. En ze zag gelijk wat het wordt, nog 2 keer gecontroleerd maar geen twijfel mogelijk... Robine krijgt een ZUSJE!!!!! M'n voorgevoel was dus al die tijd toch goed. We zijn zooooooooo belachelijk blij!!! Ik weet zelf hoe bijzonder het is om een zusje te hebben (zij is mijn beste vriendin) en ik vind het ook zo enorm leuk voor Robine. Bart werd toch wel een beetje emotioneel, is gelijk nog 10 cm gegroeid Het wordt straks echt 'Bart en z'n meiden' dus. Hij zag het trouwens eerder dan de echoscopiste, roeping gemist?? Helemaal geweldig en nu dus het moeilijkste, 20 weken m'n mond houden... We gaan vanavond aan m'n ouders vertellen dat ze weer een kleindochter krijgen. En ik ben natuurlijk al lekker aan het brainstormen over de naam. Liefs van een soort van over-the-top-op-een-hele-roze-wolk-zittende-Laar
@Germini, GEFELICITEEEEEEEEERD, wat fijn dat de echo goed was!! En wat leuk dat jullie een meisje krijgen!!
@ Lara; Wat leuk een zusje voor Robine! Gefeliciteerd en geniet maar lekker op je roze wolk. @ Germini; Ook jij gefeliciteerd met de goede echo en wat leuk dat jullie nu ook een meisjekrijgen. @ Hier; Geen nieuws, geen bijzonderheden. Ik zit lekker met een kopje thee te internetten. Het was weer vroeg dag vanochtend (6.00 uur).
Laar: jee wat ontzettend leuk een dochter en zusje! Had ik ook gelijk ! Leuk leuk... En fijn dat alles goed eruit zeg. Heel belangrijk natuurlijk!
Ik moet nog een pagina of 6 lezen, maarre, eerst moet ik ff mijn grrrrrrote blijdschap kwijt! hahaha Ik mag op gesprek komen voor een suuuuper leuke functie. Als roosteraar bij de stichting waar ik nu werk. Dat wil ik ZOOO graag!!!! Ik heb tijdens mijn vakantie gesolliciteerd (collega smste mij dat de vacature er was intern, dus helemaal top anders had ik die gewoon gemist!!! Ik wist dat ie er aan zat te komen maar niet wanneer. Oh wacht, dat heb ik jullie allemala verteld bedenk ik me nu! weten jullie nog, dat jullie zoiets hadden van: bel ff P&O, omm te informeren of die iets weten??? Nou, om die functie gaat het dus!! ) Maar goed, ze belde me zojuist en ik mag maandag komen!! Nu al zenuwachtig!!! hahah
@ allen: haha super leuk te lezen wat jullie kids allemaal al kunnen en doen en begrijpen. Hier ongeveer wel vergelijkbaar . Ze begrijpen als ik zeg dat ze iets lekkers krijgen, ze begrijpen als we ergens heen gaan, en begrijpen als ze iets aan mij moeten geven of iets moeten neerleggen. Erg leuk allemaal . Verder zeggen ze ongeveer ook hetzelfde als de andere kids hier: Hai, papa, mama, opa, opa, koe, kai (onze hond), koek, au, die, bal en nog wat woordjes op hun manier waarvan ik weet wat ze bedoelen haha. Hier is 'au' ook erg populair. Maar meer in de vorm van dat ze zich elke dag een paar keer slaan (zichzelf slaan dus) en dan au zeggen, haha. Sukkeltjes! @ Ano: Super leuke laarsjes, zo met dat bont!! Ik wil ook je buikfoto zien hoor!! Ook hier gewoon plaatsen jij!!! @ Vriendlief: heh!! Jan al uit zn bed geklommen!!!! Niet te geloven! @ Kussie: whahah ano heeft gelijk hoor: verse lasagna is makkelijk maken en véél lekkerder. Hier gewoon altijd simpel maar overheerlijk: Gehakt bakken, knoflookteentjes erdoor, uitje erdoor snipperen, pakje saus erdoorheen en hups de schaal in met de bladen die samen met de saus in een pakje zitten! Meestal eten we er dan nog sla bij aangezien we er geen groenten in doen haha. @ Darcy : Is het naar school gaan goed gegaan bij je mannetje? Kan me je slik-momentje helemaal voorstellen zeg! @ Elisah: Benieuwd naar je taleah-dans-filmpje! hihi. Hoe gaat het nu met haar hoesten?? Hopelijk al wat verbetering!! @ kussie en elisah: haha gtst ja, nou ik lekker triest tijdens onze vakantie de afleveringen opgenomen (HAHA! ) en gisteren terug zitten kijken. Vindt het toch wel weer leuk allemaal hoor! Alleen die Rosa, gossie! De slechtste acteur uit gtst zomaar dood! hahah. Vindt het jammer, ik moest altijd zo lachen om rosa's acteer talenten! hahah. Ach misschien komt ze nog een keer als geest terug! En die ricky, zwanger! nou ben wel benieuwd hoor! @ kussie: ai wat een tegenvaller van de belastingdienst. Dat scheelt nogal veel zeg ...echt rot! En hmm weer gebreken aan je auto! Wat balen. Wanneer moet ie door de APK keuring eigenlijk? @ Setti: he verdorie meid wat onwijs balen dat de verkoop van jullie huis waarschijnlijk niet kan doorgaan...dat is wel echt heel erg balen @ ano: haha wat lief dat je aan mij denkt tijdens het fijne weer hier in NL! hihi Ja het weer is wel ff wennen ja! Gelukkig onderweg niet veel regen gehad..maar tis wel wennen hoor, de kou hier! Heb de verwarming gewoon aan hihi. Oohhhh daar is je foto toch nog! Nou ook speciaal voor mi jdan hoor!! hahaha. Hee sexy chick dat je bent met je jurkje!!! hahah Nee echt een super mooi buikje zeg!! Vet zegt ze dan, dacht het niet! Echt mooi man! Jeeeuj ik zie dat je een goede echo gehad hebt! Wat suuuper om te lezen, ben onwijs blij voor jullie!!!! Wat een opluchting weer! Mag je nu weer over 2 weken? @ Schoenmaatje: hier hebben ze nu 21 @ Lara: heee wat leuk, een zusje voor robine!! Proficiat!! @ Germini: Ook jullie een meisje dus!! Leuk leuk!!! @ zooooo, klaar!! hahah alles gelezen! @ hier: Alles goed! Kids hebben super lang geslapen vannacht; van 20.00 tot 11.15! whaha en toen hadden we ze wakker gemaakt (toen werden we zelf ook wakker hih) Wel fijn hoor ,ff bijslapen!! Nu alles wassen, opruimen enz..jullie kennen het wel. Kids liggen weer in bed, die waren weer doodop. Moeten echt ff bijkomen zeg! Daan heeft niet meer los gelopen helaas...hopelijk binnenkort weer wel! En dan jesse ook! hihi. Terugreis van de vakantie is ook goed gegaan. We twijfelden vooraf of we een hotel tussendoor zouden pakken maar zijn toch in 1 stuk doorgereden met de nodige pauzes en uiteindelijk 21 uur over gedaan. Poe, lang dus! maar wel super fijn om thuis te slapen ipv in een hotel! De vakantie was iig HEERLIJK, echt super fijn en heerlijk weer. En naja, nu dus het SUPER nieuws dat ik op gesprek mag komen a.s. maandag al....ben zo zo zo ozoooooooooo blij!!!! Pfff..wil dit zo graag!! naja, we zien het wel...wellicht zijn er kandidatne die meer geschikt zijn dan ik. we zien het maar!! @ elisah: Oh ja nu ik dit typ bedenk ik me dat jij ook een sollicitatie hebt verstuurd! Jammer dat het fulltime is, maar wie weet...niet geschoten is altijd mis toch! duim duim duim!!!!
Jedalin: SUPER ZEG!!!! laar en GErmini: owww helemaal ROZE!!!!!!! zouden de maart 2010 mammas dan nu aanleg hebben voor meisjes......... IK heb morgen echo ben heeeeeeeeel erg beneiuwd of er iets zit......Tja je moet het allemaal maar afwachten!
@ Lara, wauwwwww, whoeehoeejjj!!! GEFELICITEERDDDD!!! EEN MEISKE!! WAUWWW!! Wat superr gaafff!! Hihi, Bart en z'n meiden!! STOERRR!! Logisch dat ie zo de lucht in schoot! @ Germini, jaaaa, en ik heb nie eens terug gekeken of ergens gespiekt!! Hahahaha, dus ik had het helemaal goed met Kai?? En hij krijgt dus een zusje?? GAAFFF!!! Gefeliciteerd meid!! Echt heerlijk!! @ Setti, hmm zou ze dan klem hebben gezeten tussen de spijltjes ofzo, dat ze niet meer in het ledikantje wil? Das toch best raar zo opeens? Of had ze ook een "Gewoon" bedje op vakantie dan? @ Jedalin, ahhh, heerlijk weer zo'n lang bericht van jou!!! En wat spannend joh, maandag op gesprek!! SUPERR! Hoop echt dat het je lukt!! Zal heel hard voor je duimen!! EN woww, hebben je kids zooo lang geslapen? Hadden ze nie reuze honger en dorst toen dan? @ Eliesah, heb jij al wat gehoord op je brief dan eigenlijk? @ Johannal, hoe gaat het nu met jou? En met je vermoeidheid? @ Gwen, miss you here!!!! @ Vriendlief, gelukkig mag jij morgen, en joh, tuurlijk "zit er wat" Gekkiej! Komt helemaal goed toch!! @ hier, nouw, vanmorgen kon ik mijn bed nie uitkomen, whahaha, uit eindelijk het toch nog zodanig weten te redden dat ik maar kwartier te laat was op werk.. En nu is alles wat is blijven liggen tijdens mijn vakantie weer up-to-date.. Wat ben ik druk geweest vandaag.. Ben er gewoon moe van.. Whahahaha... En dat terwijl ik nog steeds nie super fit ben!! Kortom, ben gewoon trots op mezelf! Hihi.. Mijn auto heeft APK al gehad, daar kwam ie prima door, het zijn gewoon elke keer van die pech dingen, of van die dingen die gewoon door ouderdom of slijtage nu toch echt een keer kapot gaan en vervangen moeten worden... Maar dat zijn elke keer wel donders dure grappen!! Maar jah, als je je raam nie meer open kan doen, dat werkt ook nie joh! Dan merk je pas hoe vaak je dat doet (Bij parkeerplaatsen waar je moet betalen etc.) Of even bij de stoplichten als het zonnetje schijnt... Hihi
@lara wat leuk nog een meid er bij. @jedalin spannend hoor dat je maandag op gesprek mag komen. We duimen voor je dat je de baan krijgt. @vriendlief tuurlijk is alles gewoon goed morgen bij de echo. Er is bij scapino nu een actie dat je voor elk paar oude schoenen (elk schoeisel) een 10 euro kortingsbon krijgt. Bij elke besteding van 40 euro mag je 1 bon inleveren. Dus vanaf 40 euro 1 kortingsbon, vanaf 80 euro 2 kortingsbonnen etc. Had vandaag ff een paar oude sandaaltjes van Mel en een paar slippers van mij ingeleverd en dit er voor weer gekocht. Mooi weer 20 euro korting er af. De schoenen waren al wat afgeprijsd. voor mezelf Scapino.nl - DAMES ENKELLAARZEN en voor Melanie: Scapino.nl - STOERE MEISJES LAARZEN Scapino.nl - SPORTIEVE BOOTS Voor Alies zit ik aan deze laarzen te denken. Moet ik eerst ff weer wat oude schoentjes wegbrengen. Heb nog 3 paar gevonden, dus die breng ik morgen even weg. Scapino.nl - MEISJES LAARZEN
Lara: We hadden gisteren al gesmst maar Gefeliciteerd!!! Zo leuk nog een meid om mee te tutten.. Wel jammer dat ik het verkeerd had natuurlijk Jedalin: Ohh wat heerlijk zo lang uitslapen en een heelrijke vakantie gehad he! Dan maandag op gesprek, wat tof!! Ano: Je buikje is echt prachtig en super dat je weer een goede echo had! Germini: super een meisje erbij! Erg leuk!!! Alies: Leuke schoenen zeg! Kussie: Wat balen van de belastingdienst!!! Pfff... Goed trouwens dat je vandaag zoveel werk hebt verzet! En wat fijn dat jij en T het steeds beter met elkaar kunnen vinden enzo... Hier: Nog een mooi verhaal van 2 weekjes geleden maar vergeet het steeds te vertellen... Wij hebben achter openslaande deuren en de sleutel zit altijd in het slot. Nu was Don even iets uit de schuur halen, ik was werken... Draait Pepijn zo de deur op slot... Daarna ging hij samen met Florine naar de la van de soepstengels en ging lekker smullen. Don nog boos doen bij het raam en zij keihard lachen .. Deugnieten... Nu zit de sleutel dus nooit meer in het slot... Mijn moeder is trouwens van haar huis (1 min verderop) gekomen om de deur open te doen.. Bruiloft: Ohhh de ontwerpster van mijn jurk is deze week begonnen aan het ontwerp, ik ben zooo benieuwd!! En we hebben ws mijn droomauto kunnen regelen als trouwauto omdat Don bij mensen een briefje onder de ruitenwissers had gedaan, die zo'n auto hadden. Over 1,5 week komen ze kennismaken en dan besluiten ze of ze het doen
laar wat een geweldig nieuws zeg dus een zusje voor robine gefeliciteerd meid jedalin waahhhh geweldig meid dat je op gesprek mag komen voor de functie die je graag wilt. ik ga voor je duimen dat je de functie krijgt wat fijn dat de terugreis zo goed is gegaan en idd brak ben je dan wel en wowie wat hebben ze lang geslapen hihi hebben ze nodig gehad dus kussie nee op de vakantie had ze een campingbedje met een normaal matras erin. dus vind t ook gek maar nu weer 3e nacht zonder problemen dus denk helaas dat we eraan moeten geloven scapino aahhh ik heb heel veel oude schoenen ik vergeet ze altijd weg te gooien en ook nog oude schoenen en slippers van lisanne dus ik ga morgen mooi naar scapino. alies wat een leuke schoenen en laarzen heb je gekocht en die voor alies zijn ook erg leuk .thnx voor de tip hier vandaag bij de lidl een bankkinst gekocht dus al lisanne dr speelgoed zit er in en is de woonkamer weer netjes. en maar 38 euro misschien ga ik er nog een halen voor op haar slaapkamer
Jedalin: succes op het gesprek! Laar: gefeliciteerd een meisje leuk zeg Hier: Nog niks te bekennen en de test van gister was negatief... Nou van mij mag de ongesteldheid nu wel komen!! Esmay: wat een driftkopje zeg! pfff! Maar ze kan ook ontzettend lief zijn... Ze ruimt nu mee spullen op (ze vind het fantastisch om mee te helpen, vanmiddag ging ze met mijn moeder de tafel dekken etc ) en ze onthoud alles echt goed! Als ik iets kwijt ben wat ik b.v al 20 minuten ofzo mis en ik vraag aan haar "Waar heb je dit gelaten? " gegarandeerd dat ze het meteen vind! Of vandaag: Waar is je eendje? *die had ik gister op de kast gezet waar hij normaal nooit staat * en ze liep er regelrecht heen! Ook loopt ze nu voortaan naar de koelkast als we thuis komen en roept dan "worstje" of "vleesje" ik heb haar namelijk ooit 1 x toen we thuis kwamen een worstje gegeven en tja dat onthoud ze... en als ze het niet krijgt pfff drama maar ja dan maar even drama EN laatst was best grappig toen waren we in de winkel en ik zie "houdoe" tegen de cassiere en Esmay ineens "Houdoe" de cassiere stond echt verbaasd te kijken! Ze doet het ook steeds vaker zeggen haha!