Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. germini

germini Fanatiek lid

29 mei 2008
    1.373
    0
    0
    Dankjewel meiden!!

Lara,
    Weer een meisje wat onwijs leuk!!! gefeliciteerd!! hoe voel je je ??

Vriendlief,
    Ik ga heel hard duimen voor je morgen!! Succes!!

kussie,
    hahaha oja spieken kan ook nog;)

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hey meiden

laar, wauw wat leuk meid een zusje voor robine!!
    nou dan kan t haast niet anders of Neomi krijgt ook een zusje hahaha.geniet lekker van je rose wolk!!

jedalin hahahahah sexy chick met je jurkje????hahahah das een hemdje, had er een joggingbroek bij aan, maar had die even op me enkels gehangen, dus ehh sexy jurkje?hahah nope :)
    maar fijn dat jullie het zo super hebben gehad!!!en spannend maandag, mijn duimen draaien hoor.

Penf hahahah lig helemaal in een deuk om je verhaal, wat een deugnieten zeg!!!!

alies leuke schoenen, en leuke prijsjes zo, dat scheeld wel he!!

kleintje, he balen dan he, je test negatief maar niet ongie, onduidelijkheid is helemaal niet fijn...

xxx

3. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    oja vriendlief super spanennd morgen, hoe laat mag je??

4. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ano: jaaaa heel spannend jij was vandaag toch?????hmmmm sorry vergeet een beetje!
    Ja morgen ochtend moet de tijd even kijken nog......kom wel ff spammen met foto!

5. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    huh weet je de tijd niet eens??haha weet ik altijd precies!!

ik ben gister geweest, had ookm een foto geplaatst van de echo

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    helemaal overheen gekeken......schaaaaaaaaam'
    Mooi hoor meis!!!!!!!

7. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    hahaha maakt niet uit, nou veel suc6 morgen en veel plezier natuurlijk, laat je wat weten daarna?

8. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ja ik kom savonds even showen als alles goed is....:D

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    Ow dus ik hoef savonds pas te kijken hoe het is geweest?ben wel nieuwschierig hoor!!
    nou veel plezier morgen!!

trusten meiden

10. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Jullie aardbeving ook gevoeld?
    Ik trilde op mijm stoel en dacht huh een aardbeving of wordt ik nu duizelig?
    En het was idd een aardbevinkje

11. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    vriendlief heel veel plezier bij de vk vandaag

12. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden voor de lieve reacties!!! :D:D Jullie zijn schatten!!
    Gister zijn we aan m'n ouders gaan vertellen dat het een meisje wordt... Vond mezelf vrij creatief ;)

Ik had een nijntje boekje gekocht ('Kleine Pluis'). Op het laatste plaatje ligt mama Nijntje met de baby in bed. Op die blz. hebben we bij haar oortje een roze strikje getekend.
    Vervolgens het boekje aan m'n ouders gegeven, Robine logeert daar, als nieuw voorleesboekje. Hahaha, ze zagen het bijna gelijk, m'n moeder... 'wat zit daaaaaaaaaaaar nououou, Jaaaaaaaaan (m'n vader) moet je kijken!!' ;) Robine kwam bijna vrij van haar schoot, haha!
    Ze vonden het helemaal geweldig!

@Eliesah, yeah!! Dan was jij een van de weinigen die het goed had, haha!

@Jedalin, aaaaaaaaah wat spannend!!! Ik ga zo ontzettend voor je duimen maandag! Ze moeten je gewoon die baan geven!

@Vriendlief, spannend voor jou vandaag. Ik hoop op een prachtige echo, vast wel!!

@Kussie, :D Dankjewel meid!!! Wat een lieve reactie!

@PenF, hahahaha wat een geweldig verhaal. Slimme ondeugdjes toch die kids van jullie!

@Germini, voel me prima! Energie voor 100 en al een lekker groeiend buikje! Vandaag wel wat minder goed want koorts, verkouden en snotterig. Op m'n hyve staan allemaal buikjesfoto's van Bobbie. Maar vanmiddag zal ik er hier ook even een plaatsen :) Eerst zo maar terug onder de dekens :(
    Hoe voel jij je? Gaat alles helemaal goed?

@Ano, prachtige foto meid!! Wat fijn dat het er allemaal goed uitziet!
    Inderdaad, ik ben nu ook heeel benieuwd of Neomi ook een zusje krijgt!

@Hier, behalve m'n griepje gaat alles lekker. We brengen heel veel tijd met z'n 3tjes door en dat is wel ontzettend genieten! Bobbie voel ik regelmatig en duidelijk bewegen, heerlijk!
    Robine kan/doet inderdaad zo ongeveer hetzelfde als wat ik hier lees. Ze praat nog niet zoveel maar heeft passief een heel grote woordenschat. We merken dat ze echt wel alles begrijpt. Maar ze lijkt nog een beetje 'verlegen' dingen zelf te zeggen.
    Fysiek gaat ze heel hard, ze oefent nu na het achteruit lopen met springen. Hilarisch en af en toe ook wel pijnlijk :) Raar ding! ;)

Zo nu m'n nestje in, Robine is gelukkig vandaag gewoon bij m'n moeder omdat ik eigenlijk moest werken.
    Om 15.00u gaan we haar ophalen, hopelijk dan een stuk opgeknapt!!
    Morgen hebben we het 50-jarig huwelijksfeest van opa en oma dus daar wil ik wel gewoon bij kunnen zijn!

Liefs en een dikke knuffel, vriendlief ik denk aan je!
    Laar

13. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    laar wat een crea bea ben je toch leuk dat ze het vrij snel zagen.

14. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey allemaal,

Wil graag op iedereen reageren maar heb er even de kracht nie voor... Vanacht weer een waardeloze nacht gehad, al spande deze wel de kroon... Eerst dacht ik dat ie gewoon nie meer slapen wilde, maar toen ik na een kwartier de 5 minuten regel wilde gaan toepassen kwam zelfs mijn moeder naar boven, zo hard als hij krijsde.... Das dus nie normaal, doet ie normaal nooit.. Toen was ik er ook snel achter dat er meer aan de hand was....
    Gister had hij al bijna geen ontlasting gehad.. Vanmorgen is er uiteindelijk een beetje gekomen, maar veel is het niet, tis ook net dikke klei.. Temperaturen wil ie ook nie meer....
    Pffff ik werd gek joh... Dat gekrijs, hoe zielig ik het ook vind, na 2 uur was ik zwaar wanhopig... :)
    Dus om half 6 ofzo heb ik hem maar een poos in een warm bad gezet.... Weet ook nie of dat heeft geholpen... Hij lijkt nu wat fitter.... Maar die poep moet er toch een keer uit????

Zucht....

Sorry voor het ego bericht meiden,

Reageer later wel meer!!!!

15. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Woehaaaaaaaaaaaaaa ben zo blij Zo Blij ZO BLIJ!!!!!

16. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Johanna......Ook een meisje???????

17. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Even heel erg ego sorry

Hier vannacht helemaal KUT.....
    Poes die had eergister beroerte gehad maar arts zei dat ze er boven opkon komen of dat het vaker ging gebeuren en dan was het afgelopen. Wel was ze nog redelijk fief dus wou het nog paar daagjes aankijken. Helaas ging het vannacht helemaal mis.......Paar keer weer beroerte gehad en heb het spoednummer van dierenarts om half 3 gebeld......werd opgenomen maar geen gehoor die man sliep waarschijnlijk nog dus heb nog een keer gebeld en er werd opgenomen. Nou ben gewoon afgescheept dat ze wel weer op zou knappen enz. Hij wou dus gewoon zijn bed niet uitkomen denk ik. Uiteindelijk heeft ze nog overgegeven en der urine laten lopen en rond 6 uur gaf ze een paar schreeuwen na al een aantal keer eerder die nacht. Ze lag bij ons in bed want we wilde der niet alleen laten. Lampje aan en jahoor de laatste adem.......Wat vreselijk om mee te maken zeg! Ze was dan wel 18 maar heeft die laatste paar uur wel geleden en ik kan er niet over uit dat de dierenarts niks wou doen en gewoon zegt ze knapt wel op..... Vanmorgen hebben we haar weggebracht...........Ben beetje emo vandaag.

Echo ook gehad en ook dees was niet helemaal goed. Was een week jawel een hele week korter zwanger......Had ik bij de mk ook alleen kwam daar toen no meer bij kijken maar ik heb er dus weer een hard hoofd in! Heb over 2 weken weer echo. Hartje was wel goed maarja dat zegt niks:(
    Baal als een stekker vandaag!

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    en ik snap m hihiihihihihihihihiiihihihi ben ook zo blij voor je

19. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Sjejuschristus wat erg zeg pfffffff heel veel sterkte de komende tijd en ik duim heel hard voor een goede echo over twee weekjes

Ik heb een heel bericht klaar staan op de laptop maar die heb ik nu even niet bij de hand dus dat komt later. Maar wilde toch even Vriendlief een dikke virtuele knuffel geven...

En ja inderdaad ook wij krijgen een dochtertje

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    vriendlief gecondoleerd met het verlies van muis!! 18 is idd een hele leeftijd maar zo afgescheept te worden is zekers niet leuk. sterkte komende dagen

gelukkig was het hartje wel ok en hopelijk over 2 weken ook nogsteeds en is het gewoon een weekje vergissing. ik ga voor je duimen meid

Deel Deze Pagina