dank jullie wle meiden!!!! setti wat leuk dat je der naam nog weet! Johanna! Wat leuk meis!!!! een meisje hihihi LOL alle maart mamma;s krijgen meisje nu dus hihi IK hoop dat ik er ok bij mag horen.....zal je net zien OOk leuk hoor nog een jongen!
@ Vriendlief; Gecondoleerd met het verlies van jullie poes. Heel vervelend hoe het allemaal gelopen is. Wat rot dat ook de uitkomst van de echo niet zo positief was als je had gedacht. Kon de vk een verklaring geven? Wel fijn natuurlijk om te zien dat het hartje klopte. Mijn duimen draaien de komende twee weken op volle toeren. @ Johannal; Geweldig een klein zusje voor Seph! Gefeliciteerd! @ Kussie; Hoe gaat het nu met Stan? Is hij zijn ontlasting al kwijt? Ik weet niet of het in NL ook bestaat maar in Italië gaf ik in dit soort gevallen wel eens een glycerine zetpil of in het uiterste geval een mini klysma. Deze kon ik gewoon zonder recept bij de apotheek halen. @ Jedalin; Welkom terug! Fijn dat jullie zo'n heerlijke vakantie hebben gehad. Supergoed dat je op gesprek mag komen. Spannend!! @ Hier; Morris is wakker. Ik ga de kleine man maar snel uit bed halen. Volgens mij komen er weer tanden en kiezen aan. Hij is erg jengelig en kwijlt verschrikkelijk. Tot straks!
@ Vriendlief, meid wat een vreselijke nacht, wat een narigheid, een dikke knuffel voor jou met het verlies van Muis... Ookal is ze dan 18 en is dat naar wat mij verteld is een hele mooie leeftijd voor een poes.. Op zo'n manier afscheid nemen is toch echt not done! Ik zou het die dierenarts ook nog even flink onder de neus wrijven.. En hoezo is de echo dan nie helemaal goed meis? Zo'n echo is toch ook om de termijn te bepalen? En je word toch heel vaak juist een week terug gezet? Daar "waarschuwden" ze mij toen ook nog voor.. Al werd ik dus een week vooruit gezet.. haha... Dus dat is toch helemaal nie erg, juist omdat het hartje ook klopt? Wat was er dan met je vorige MK? Ik begreep het ook nie helemaal? Heh meid, wat een butdag!! @ Johannal, wauwww!! OOK een meisje!! Helemaal te gek!! Gefeliciteerd! Ook een Koningskoppel dus, zoals Setti dat zegt! Leukkkk, en verder alles ook okeej? Je bloeddruk etc. En je moeheid? @ Setti, hoe is het met jou hoofdpijn? En hoe ging de nacht vanacht? @ Superb, heb weer kindicol gekocht voor Stan, en tegen half 5 had hij eindelijk poepies gedaan, nie barre veel, maar toch wel een plak zeg maar... Dus ik hoop dat het begin er weer is, in combi met die druppels dat het morgen weer goed gaat! En dat er niet nog zo'n nacht aan komt!! Hij ligt nu op bed.. Tjah, komt helemaal nie uit, maar als ie oververmoeid raakt slaapt ie vanavond helemaal nie, dus hem zo maar wakker maken, zal ie wel lekker gemutst zijn zo.. Oei oei.. Hoe is het bij jou met de kids? Gaat het nu goed met Jasmijn, met het naar de wc gaan op de PSZ..... @ Marye, ik vind het super van die trouwauto, las het al op facebook, wat een stunt van Don!! Whaha!! Echt zo gaaf! Hoop dat het gaat lukken! En dat meen je nie joh, deed Pepijn gewoon echt de deur op slot!! Wat een slimmerd!! Pff, daar stond Don dan met z'n goeie gedrag! @ hier, ja ja, vanmiddag dan toch eindelijk schoentjes gekocht voor mijn mannetje.... En jawel, deze mama twijfelt weer es... Het merk is namelijk Elefant? Bij van Haren? Ik kan nie echt recenties vinden... Wel een hele goeie site met duidelijke uitleg over het hoe en wat.... Ziet er allemaal prof uit, maarreh, zullen ze goed zijn? Ze zaten hem wel super! Beetje ruimte over bij de teentjes, en het was duidelijk dat 18 echt te klein was en 20 way to groot.. Ja ja, Stan heeft dus echt maar maat 19.... En alle jochies hier veel groter heh??? Zucht, klein hoofd, kleine voetjes..... Ik hoop toch maar dat die medicijnen van mij niet deze invloeden heeft gehad... Hebben jullie ervaring met Elefant? Of er van gehoord, of hebben jullie allemaal dure merk schoenen en is dat toch echt beter? Liefs
Zo even een heeeeleboel bijgelegen haha Wij zijn een weekje op Vlieland geweest (o.a. naar Into the great wide open een festival Leuk!) en vandaag hadden we dus de geslachtsbepalingsecho. Oh ik maar denken dat ik geen voorkeur had maar inmiddels is die grijns niet meer van mijn gezicht af te slaan ik ben zo ontzettend blij dat Seph een zusje krijgt en dat zijn zusje straks een grote broer heeft! Nadat er hier al 2 meisjes waren gemeld durfde ik er al helemaal niet op te gokken maar het is dan toch gebeurd joepie! Jedalin: Onwijs gefeliciteerd met je sollicitatiegesprek as maandag ik ga voor je duimen maar ergens denk ik dat het wel goed gaat komen! Laar en Germini ook jullie gefeliciteerd met jullie meiden! Joepie! Vriendlief: Succes vandaag bij de echo! Ano: Mooi buikje zal die van mij van vanmorgen ook even plaatsten zo. Maar het is een erg gunstige foto (net wakker heb de vouwen nog in mijn vel staan) vind mezelf 's avonds al veeeel dikker ) Seph: heeft zo ontzettend veel geleerd de afgelopen week wat gaat dat hard zeg zo op vakantie. Hij praat de hele dag herhaalt alles wat we zeggen en heeft heel veel nieuwe woordjes geleerd (teveel om bij te houden) hij maakt zinnetjes als: Bootje zitten (de boot naar Vlieland heeft enorme indruk op hem gemaakt) Seph beneeje (benende) en hij klimt en klautert op grote klimwerken, loopt achteruit en van alles meer wat jullie inderdaad ook al noemen. We zijn ook zo gek op hem *smelt*
Het meiden Ff vanaf me telefoon L Kussie ik kan ze niet zien, maar ze zullen zeker goed zijn, hoeft echt niet persee duur te zijn! Johannal super leuk een meisje!!! Ben beneiwud naar je buik!!! Hier: heb net thuis Zelf hartje gehoord!!!!superrrr gaaf!!!
@ Kussie; Ik heb zelf geen ervaring met Elefanten schoenen maar ik heb weleens van anderen gehoord dat het goede schoenen zijn voor niet al teveel geld. Ik heb ze net even bekeken op de site van van Haren en ik zag dat ze van echt leer waren zowel van buiten als van binnen. Ik vind dat zelf altijd erg belangrijk, dat ademt toch een stuk beter dan nepleer. Ik zou wel Stan zijn voetjes even goed laten opmeten. Je weet het namelijk nooit met die kleintjes. Tot woensdag had Morris altijd maat 20 schoentjes aan en daar kreeg ik zijn voetjes makkelijk in. Ik hoefde nooit te wringen o.i.d. Toen ik zijn voetjes goed liet opmeten bleek hij toch ineens al ruim maat 22 te hebben. Die kleine voetjes zijn heel flexibel en veel kindjes krullen hun teentjes op in de schoenen zodat je niet goed merkt of schoenen te klein zijn. Ik vind de schoentjes wel erg leuk. Dus als de maat goed is dan vind ik dat je een goede koop heb gedaan. @ Johannal; Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad. Wat goed van Seph dat hij al twee woorden zinnetjes maakt.
johanna, Gefeliciteerd met je meisje!!! inderdaad............maartmama's krijgen allemaal meisjes!! Vriendlief, He bah wat onzeker nog! maar misschien zegt het niets.............en gaat het allemaal helemaal goed! spannende weken voor jou! sterkte! lara, wat fijn dat je je zo geod voelt! dat is hier helaas anders........zo goed als ik me bij kai voelde zo beroerd ben ik nu........ischias,bekkenklachten, lage bloeddruk, spataderen.............moet ik even doorgaan.............ben ook al megadik!! al ongeveer net zo dik als ik bij kai op het eind was en al 10kg aangekomen!! nou ja...............hoort erbij denk ik dan maar?? Wat origineel hoe je het je ouders hebt verteld!!
hier ik heb een nieuwe telefoon de I-PHONE 3 gratis met een 1 jarig abbonement. zo kan ik mooi ff het touchscreen uitproberen of het wat voor mij is. de i phone 4 daar moest ik nog 190 euro op bij betalen op een 2 jarig abb. dus dan maar een ouder model hihi voor dat geld wat ik bespaar heb ik een bed voor lisanne. de tel is nu helemaal leeg dus voor ik er wat mee kan moet hij eerst geladen worden. scapino ben ik ook geweest om te kijken voor mezelf en vond het allemaal happy plastic schoenen en voor lisanne hadden ze niets leuks in haar maat dus ga volgende week ff bij dolcis kijken kussie de nacht ging goed gelukkig en heb geen hoofdpijn gehad meer. en elephant is een goed merk kinderschoen hoor wij hadden daar vroeger ook schoenen van en dat was toen een duur merk. ze zijn wel erg stoer hoor die schoenen voor stan johannal vind het zo leuk voor je net als germini een koningskoppel en laar ook al een meid erbij. ik ben gek op meiden nu ik er zelf een heb! leuk dat seph zich zo heeft ontwikkeld wat gaat t ineens snel he ano wat gaaf dat je het hartje al hebt kunnen horen thuis. wonderlijk geluid is dat he
@lara leuk idee zeg om je ouders zo te verrassen wat het geslacht is. @vriendlief gecondoleerd met Muis. Dat is idd geen leuk overlijden voor zo'n beestje. 18 is een hele leeftijd, maar dat het zo moest eindigen is nooit leuk. Stomme dierenarts. Hopelijk zal de echo over 2 weken je geruststellen dat alles gewoon goed is met de kleine. @kussie Elefanten is een duits schoenmerk. Naar wat ik weet zijn het wel goede schoentjes. Ze zien er wel stoer uit. En balen van je butnacht. Hopelijk gaat het vannacht beter met Stan. @johannal Jeeeeeeeeey wat leuk een meid er bij. En een prachtig buikje heb je al. @Ano leuk zeg dat je zelf het hartje hebt kunnen horen. Hier zijn de zwemlessen weer begonnen en de zwemlessen zijn goedkoper geworden. Goh. Ipv 3 maanden voor 100 euro is het nu 4 maanden voor 100 euro. Misschien dat er klachten zijn gekomen, dat het zo duur was? Het was vandaag ineens mega druk met zwemlessen.
@ Alies, nouw das ook nie meer dan normaal dat het goedkoper is geworden! Het was ja ook aso duur! Al vind ik dat nu nog, whaha! Maar ben dan ook een echte Hollandse knieperd! @ Johannal, dat is met 17 wk? Goeiedag? Wat een bescheiden buikie! Toen had ik hem al een slag groter! Heerlijk toch dat je helemaal heppy de peppy bent, voorkeur of nie! Tis toch ook prachtig om van beiden 1 te mogen krijgen!!! Meid, geniet er van!! @ Superb, De tong van het schoentje kon zeg maar helemaal open, dus ik kon heel goed zien hoe het voetje van Stan er in ging, snap je wat ik bedoel? Geen gekrulde teentjes dus zeg maar... Daarbij heb ik ook een maat kleiner en een maat groter geprobeerd.. Ook heb ik er iemand bij gevraagd en haar advies gevraagd... Zei adviseerde ook deze maat... Ik heb Stans voetjes indd op laten meten al.. Daar kwam maat 21 uit, maar dat was bij elk "merk" schoentjes weer anders... Dus tjah? Ik hou het gewoon goed in de gaten? @ Germini, oef, het klinkt alsof je alle kwaaltjes van de zwangerschap van Kai er in ene ook bij hebt nu zeg maar... Meid, das nix nie leuk.. Zo had ik het ook met Stan, waardeloos... Kan alleen maar zeggen; luister naar je lichaam en pak je rust daar waar het lukt!! Echt hoor! @ hier, *klaagmodus aan* sorry meiden, ik kom even klagen, mijn lontje is erg kort denk ik.. Weet niet wat het is, maar Stan jankt en grient echt om nix joh.. Pfffff. Ik word er zooo moe van, hij doet werkelijk alles wat niet mag, en luistert HELUMAAL NERGENS naar, negeert me totaal en is zooo hardleers, zo heeft hij zich vandaag dus ook verbrand aan de verwarming bij mijn ouders.. Tjah, tis nie anders.. Kan er ook nix aan doen.. Hij keek me toch verbaasd... (tis nie zo dat het rood werd ofzo hoor, of brandblaren, maar verwarming was toch wel echt even flink warm) Wie nie horen wil???? Ik ben er eventjes zoooo spuug zat van!!! BAH! Herkennen jullie dit? Ik was gewoon blij dat ik bij mijn ouders was, zodat die ook even meekeken en hem ook er op aanspraken... Zelfs zij zeggen dat hij indd zo hardleers is als wat, en werkelijk totaal nergens naar luisteren wil!! Heeft ie dus nie van zijn mama, want m'n moeder zei nog dat ze aan mij geen kind had... Nouw lekker dan... Whahahaha... Zucht... En als ik hem dus uit de situatie weg haal, of hem soms even flink beet pak, nouw dan moej hem horen gillen, alsof ie vermoord word.... Ik kan het soms gewoon nie meer horen... Dan loop ik maar even weg, ga ik even staan tieren en schelden )) En dan maar weer terug... Maar ik vind het even weer flink pittig allemaal.... *klaagmodus uit*
@kussie zoals Stan doet is HEEEEEEEL bekend. Melanie doet op dit moment exact hetzelfde. Zodra iets haar niet aanstaat is het gieren. Dikke krokodilletranen. Ook niet luisteren. Soms slaat ze dan. Dan leg ik haar op de grond en gaat ze al hard brullend over de vloer schuivend de woonkamer door. Sons klinkt het bijna als een gillende keukenmeid zo hard kan ze soms gieren als ze haar zin niet krijgt. Echt een kop zit er soms op. Dan laat ik haar soms even in haar sop gaar koken en wacht ik even en loop even weg. Dan loop ik naar haar toe en steek ik mijn handen naar haar uit en vraag of het nu klaar is. Doet ze zelf haar handen niet omhoog dan laat ik haar nog even. Tot het moment komt dat ze ook haar armen omhoog doet en dan pas til ik haar op. En wat die kachel betreft, tja wat je zegt, je hebt hem tig keer gewaarschuwd. Mega heet zal de kachel denk ik niet geweest zijn, maar hopelijk was het wel heet genoeg, dat hij het nu niet weer doet. Mel wilde eerst ook niet bij de houtkachel wegblijven. Toen heb ik haar vingertje even tegen een warm gedeelte aangehouden en HEET gezegd. Dit om te voorkomen dat ze niet aan de hendel of het glas gaat zitten. Zodra we nu HEET zeggen raakt ze het niet aan en weet ze dat het menens is.
Hele dikke knuffel voor vriendlief. Knap trouwens dat je 3 kwartier na je berichtje alweer zo stoer en grappig reageerd
@ Johannal; Mooie buik! @ Alies; Jeetje, dat is zeker veel geld voor zwemlessen. Fijn dat het nu goedkoper is geworden en hopelijk haalt Alisha snel haar zwemdiploma. @ Setti; Ik heb ook een Iphone 3 en ik ben er zo blij mee. Ik kan me nu niet meer voorstellen dat ik ooit tevreden was met een andere telefoon. Ik wil hem wel omruilen voor een Iphone 5 als die uitkomt. @ Kussie; Volgens mij heb je heel goed gekeken naar de juiste maat. Als ik jou was zou ik niet meer twijfelen en de schoenen gewoon houden. Morris luistert ook echt niet goed. Als ik "Kom eens hier" tegen hem zeg dan rent hij heel snel de andere kant op. Daarnaast is hij ook een echte drama king. Als iets hem niet zint dan laat hij zich heel dramatisch op de grond vallen en begint te schreeuwen alsof hij vermoord wordt. Het liefst doet hij dit in het openbaar zodat hij flink wat aandacht krijgt. Helaas heeft hij aan mij een slechte want ik ben al heel wat gewend met Jasmijn. @ Germini; Wat vervelend dat je je zo slecht voelt deze zwangerschap. Hopelijk gaat het snel beter. @ Ano; Super dat je nu zelf thuis ook het hartje hebt gehoord!
Even snel want ik ben kapot! Johannal: gefeliciteerd leuk een meid Vriendlief: Gecondoleerd Heftig zeg!! En dat je een week wordt terug gezet wil helemaal niks zeggen... Ik ben ook steeds dan een week terug dan weer paar dagen vooruit etc etc. En een vriendin van mij die zwanger is op het moment (kwam ik ook achter via hier ) werd ook een week terug gezet en tot nu toe gaat daar ook nog alles goed mee dus maak je niet teveel zorgen meid! Als het hartje nu mooi klopte zal het hopelijk toch allemaal goed blijven gaan! Zwangeren dames: helaas ik sluit me deze maand nog niet bij jullie aan! Vanmiddag ongesteld geworden, werd tijd! In plaats dat ik het dan vanmorgen meteen zou worden dan had het me een test bespaard haha En nu ga ik naar bed! Ben kapot na 4 dagen werken en na een avondje taart maken!
Jedalin: ik blijf niet graag ergens inhangen wou uiteraard wel me verhaal even kwijt! Zielig zijn doe ik lever lekker alleen en laat dat niet graag zien vandaar!