ja meid dat geloof ik wel heb je m ff zolang thuis gehad en dan mag hij weer een week pff. ben benieuwd naar hoe haar kamertje geworden is als t af is. hopelijk is joenna beter vandaag
hey dames. baby zit nog steeds binnen. de hele nacht last gehad van kramp die niet door zet dus ben heel benieuwd wat ze straks gaan doen in het ziekenhuis. heel veel beterschap voor de zieke kindjes.
Ons2ewonder! Spannend! Als ik je niet meer 'spreek' veel succes ik hoop op een hele voorspoedige bevalling en een prachtig kindje!
net weer terug van het ziekenhuis. men baarmoedermond was nog niet rijp en maar 2 cm ontsluiting(dus dat strippen vorige week was nutteloos want het kon dus niet met een onrijpe baarmoedermond) men bloeddruk was weer hoger dan de vorige keer dus moest weer bloed en urineonderzoek(135/95). ze bellen straks met de uitslagen(als die slecht is nemen ze me alsnog nu op). als de baby er 2 januari nog niet is gaan ze me primen en vervolgens inleiden. maar dat kan dan nog een week duren dus ben dan met de bevalling misschien wel 42 weken(word met het primen opgenomen en mag pas naar huis als de baby er is). dankjewel dames hopelijk gaat het nog spontaan gebeuren maar denk niet dat dat er inzit. dus grote kans dat ook ik een 2012 baby krijg. dan moet ik nog een nieuw s-hirt kopen met born in 2012 en dan kan het s-hirt wat ik had gekocht met 2011 naar men nichtje.
hopelijk zijn de uitslagen goed! en hoef je niet opgenomen te worden en ik ga duimen dat het alsnog spontaan en voorspoedig zal gaan lopen
aan de ene kant hoop ik ook dat de uitslagen goed zijn. maar aan de andere kant als ze me nu opnemen word ik vandaag nog ingeleid waarschijnlijk. tis een eigenwijs kind dat is nu al wel duidelijk
@ Ons2ewonder: Ik hoop dat de uitslagen goed zijn, zodat je thuis kunt blijven. Succes meid!! @ Hier: Vanochtend lekker met zijn alle uitgeslapen. Met zijn alle werden we pas rond 09.30 wakker, maar als we niet op Joënna haar kamer waren geweest, had ze nog langer geslapen. Aangekleed, naar het gemeentehuis, maar jeetje........... ze stonden in rijen van 3 opgesteld. Niet normaal meer......... Weg gegaan, en morgenochtend om 08.30 staan we als eerste op de stoep. Naja, vanaf toen was het "super" gezellig. Alles was "Nee" en huilen en schreeuwen. Ze voelt zich nog niet goed, maar man o man........... December zegels gehaald, en daarna gaan kijken voor een paar nieuwe wantjes met een duimpje. Wilden ze passen, maar woede aanval nummer *weet ik veel* was de tel kwijt geraakt. Meegenomen, en haar zelf tasje laten dragen. Daarna weer terug in haar fietsstoeltje................... De hele terugweg liggen schreeuwen, krijssen, spugen, overstrekken. Was echt niet grappig meer Was zo blij dat we weer thuis waren. Paracetamol gegeven, en naar bed. Om 12.00 lag ze erop, en slaapt nu nog. Hopelijk stapt ze nu wel met het goede been uit bed, want we moeten zo nog even oppad. Jorgen ligt lekker te slapen. Ga de fietskar weer achter de fiets hangen (begint toch wel krap te worden met een fietsstoeltje voorop). Hopelijk gaat het nu wel goed.
Ga er zo toch maar eens 1 wakker maken. Ze ligt nu al vanaf 12.00 te slapen. Gelukkig hoor ik haar af en toe, maar vind het best "eng" als ze zolang slaapt.
Onze 2de wonder; spannend zeg!! Hou je ons op de hoogte... Jullie wisten al wel wat jullie krijgen toch, jongen of meisje?! Pff weet ook nog zo goed met Taleah dat ik overtijd was, was zo niet leuk!!! Succes meis.. Gwen; klinkt als een heel gezellig ochtendje!! Ahum... Heb je ze nu wakker gemaakt? Vind 4uurtjes als middag slaap ook lang genoeg.. Hadden twee weken geleden ook id voor Taleah laten maken, niet dat we weg gaan maar ja je weet maar nooit. Keer naar België ofzo! Hier; zo de kerstdagen weer overleefd! was gezellig. Gister nog bij nichtje Zoë geweest, was zo leuk. Ze wordt volgende week alweer een jaar. Gaat zo snel!!! Taleah WEER een ziekjes, hoesten en verhoging. Onrustig nachtje gehad, huilen en hoesten in haar slaap. Vanmiddag lukte het niet om te slapen met het hoesten. Net was ze ow zo gezellig door t niet slapen dus lig nu met haar in ons bed. Ze slaapt nu bijna een uurtje! Denk dat ze is aangestoken door neefje waar we zondag waren. Die was ziek, oor en oog steking en flink verkouden. Hadden ze niet even van te voren kunnen zeggen want dan waren we niet geweest. Best wel pissig om maar goed. Taleah is net ziekjes geweest en zo gevoelig daar voor. Maar ja... Hebben leuke dingen deze week gepland staan ivm onze vakantie, weer balen dat ze niet lekker is. We zien wel ! Verder alles goed hoor! Marc denkt helemaal dat ik zwanger ben, durf nog niet te testen. Nod is morgen als t net zo'n cyclus is als vorige maand. Want ja dat is dus de vraag wat voor cyclus ik heb, kan best langer dan 36 dagen tussen zitten. Heb testen via internet besteld, durf ze niet in de winkel te kopen. Haha zul je altijd zien dat er iemands bekend achter je staat. Jullie horen het..
het viel behoorlijk tegen, maarja samila is heel lastig met maten(voor de lengte 74/80 maar dan is het weer te breed) en de leuke dingen waren nog te duur. en wat die andere gaat doen is ook lastig in te schatten nu het langer duurt.
ze hebben nog steeds niet gebeld. om 6 uur gaan we bij mijn schoonvader eten, dus hoop dat ze voor die tijd hebben gebeld(als ze wel gaan opnemen moet ik hem op het laatste moment nog afzeggen).