Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Gwen:echt belachelijk elke keer dat ze denken dat het een jongetje is!goed dat je even tekeer bent gegaan hoor!

Ons2dewonder:van harte!!!!

Ano:pfff mag idd hopen dat dat service is!

Ook dingetjes gekocht bij Hema......geld het niet op ondermode? WTC is ondermode? Onderbroek. Gewone, broek, muts? Sok? Bouma al met al leuke dingen gekocht!

Owwww Jan heeft op de wc gepoept!!!!trotse mamma!

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    vriendlief wtc???

nee geld niet op ondermode, dus bh's, onderbroeken, rompers enz.

3. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    C&a ik heb net weer inkopen gedaan bij c&a ze hebben nu 25% extra korting bovenop de afgeprijsde artikelen ik heb een korte spijkerbroek met maillot mt 92 een wit vest met glitters en ceintuur mt 86 een top met rood ceintuur mt 92 nog een leuke top met verschillende kleurtjes mt 92 en vast een gebreid vest met kol zonder mouwen mt 104

Alles bij elkaar kwam nu om 23,53 zo ik hou can sale

Ik zal zo ff een foto maken

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
  5. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    De korte boek met maillot van 15 euro afgeprijst naar 5.62
    het witte truitje met rode ceintuur van 7 euro naar 2.62

Bekijk bijlage 210583

het truitje links die roze met witte mouwen van 12 euro afgeprijst naar 3.60 en de trui rechts met kol zonder mouwen van 9 euro naar 4.38
    Bekijk bijlage 210584

6. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ Vriendlief; Wat knap van Jan! Ik ben al blij dat Morris nu sinds kort aangeeft dat hij aan het poepen is!

@ Ano; Fijn dat je 11 januari weer terecht kan voor een echo. Ik moest wel lachen om je beschrijving. Het zal er charmant uit gezien hebben.

@ Setti; Lekker geshopt! Ik wilde eigenlijk vanmiddag nog even de stad in maar het is zulk snertweer dat ik denk dat ik maar thuis blijf.

@ Vuurwerk; Ik durf het bijna niet te zeggen maar ik ben er bang voor:). Zelfs sterretjes durf ik niet af te steken. Ik vind het daarom ook zonde om er veel geld aan uit te geven. Mijn vriend vind het wel leuk dus daarom kopen we ieder jaar toch wel iets maar niet voor heel geld.

@ Oudejaarsloten; Wij spelen wel mee met twee loten maar dat komt eigenlijk omdat we allebei automatisch meespelen en iedere keer vergeten om één lot op te zeggen.

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    hier gelukkig heeft ze nog geen koorts gehad dus ik hoop dat ze t vanmiddag ook niet krijgt. ze werdt vannacht gillend wakker om half 4 dus bij ons in bed gelegt en daar heeft ze tot 9 uur verder geslapen en ik dus ook nou heerlijk hoor ff uitslapen hihi

ano gelukkig mag je nog een keer voor de pret echo terugkomen

zazz spannend hoor echt ff wachten tot zaterdag dan. hihi. nou lekker hoor ff uiteten geweest samen das ook eens nodig na zo'n lange tijd. dikke knuffel voor taleah. en beterschap

ons2e wonder gefeliciteerd met je dochter en wat een mooie aparte naam. hihi de bevalling zo snel gegaan dus. ik hoop snel t hele verhaal te horen maar eerst ff goed uitrusten meid. laat je lekker verwennen en geniet van je meisjes

superb dat verklaard idd zn gedrag ja daar kunnen ze flink last van hebben. pff nou gelukkig maar dat het voor niets is geweest en er nog geen waterpokken zichtbaar zijn maar dan heb je t vast in huis mocht t wel zo zijn. dat spul is vaak lang houdbaar

alies is er nog wel een kans dat mel eroverheen groeit? gelukkig was t vandaag weer wat beter.

en vuurwerk bij de lidl??? ik heb alleen sterretjes gehaald en mn vader heeft wat siervuurwerk gehaald voor lisanne hihi

vriendlief wowie wat goed van jan zeg. dat hij op de wc gepoept heeft. hier heeft zze alleen intresse int potje als ze heeft gezien dat ik aant plassen ben hihi

8. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Setti: hahaha ik heb me net ook uitgeleefd bij de H&M, alleen niet in de sale :p hahah nieuwe collectie voor de lente. Weer zulke leuke shirts! en nu kan ik ook bij de kindermaten kijken ipv alleen babymaten, want bij de kinderen beginnen ze ook op 86! :) Dus vanalles leuks geshopt en we zien wel of het mooi is. hahah nog even mooi 14 euro korting bij elkaar gesprokkeld via kortingscodes en aanbiedingen :p

Ik ga eens kijken bij de c&a! hahaha :D Ik heb mn eindejaarsuitkering binnen dus tja...dat moet uitgegeven worden he! ;)

Naja wat wel balen is; onze kinderopvangtoeslag klopt weer ns voor geen meter. Ze hebben oude gegevens gepakt voor de nieuwe toeslag van 2012. Dit heb ik direct gemeldt en veranderd, maar natuurlijk weer niet verwerkt in de betaling voor januari pffff.
    Als het dan om 50 euro gaat oke...nee, het gaat om 700(!!!) euro! Grrrr! Heb gewoon 700 euro te weinig gehad wat ik nu dus zelf voor moet schieten en het kan 8 weken duren voor dat het geregeld is. Wat dus inhoudt dat de volgende betaling misschien ook nog niet klopt! LEKKER dan. En sja, dan bel je op naar die sukkels. Ja...mevrouw we kunnen er niets aan doen. Ik kan niet zien wanneer het bij ons verwerkt is en wanneer uw betaling nog komt. Ik kan er geen spoed achter zetten vanwege het hoge bedrag.Eigenlijk kan ik niets voor u doen. Nou.....joepie!
    Zucht..
    Dus tis maar goed dat die eindjeaarsuitkering erbij zit anders had ik nog geld van de spaarrekening moeten halen voor die stomme belastingdienst.
    En volgens mij klopt er ook geen bal van mijn teruggave vorig jaar( Vanwege elke maand andere uren afgenomen)
    IK heb ook nog altijd niet mijn definitieve aanslag of hoe het ook heet van 2010. Dat kon ook nog best een jaar of langer duren volgens die telefoniste. Ja dat zal wel, want ik zelf snap dr al geen bal meer van; laat staan hun. De ene maand kreeg ik weer veel te veel, dan weer wat te weinig enz.
    Ben blij dat ik nu regelmatige tijden afneem, maar ja, met de teruggave van 2011 is het dus wel nog dat probleem en zal het nog wel weer 2 jaar duren voor we daar iets over gaan horen.

Arno vond dat ik maar een klacht in moest dienen ivm die 700 euro, maja, ik zoek dat allemaal niet joh. (of voor de niet brabanders onder ons hah: ik heb daar geen zin in)...moet hij maar doen hah.

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Oud op nieuw: Halen jullie de kids uit bed voor het vuurwerk middernacht??????

10. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ setti: dat witte vest met glitters, die is erg mooi zeg!!!!
    De andere kleertjes ook erg leuk! hahaha, maar dat vestje vind ik wel heel erg chique.

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    huh oke...ik moet het ff melden hoor, gtst fans hahah, vanavond gaat Ron dood! die moest zeker wel met een noodgang de serie uit zeg! haha

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Tja, vond het wel een beetje lullig voor die man dat net precies hij het weer moest zeggen (best een aardige vent), maar kijk even met je doppen verder als je neus lang is:x
    Ik word er onderhand zo vreselijk moe van dat ze voor jongen uitgemaakt word. Er zit echt geen jongens kop op.

@ Alies: Wouw, dat ze bij jullie bij de Lidl vuurwerk verkopen: GAAF!! Dat het al zo druk was. Mijn hemel.

@ Ano: Lijkt me niet dat het iets extra's kost. In iedergeval hier bij de echo studio's mag je nog 2x terug komen, en betaal je niks extra's voor.
    Whahahahahahahahaha, ik zie je al helemaal staan springen:D:D:D

@ Vriendlief: Wat goed dat Jan op de WC gepoept heeft!!!! Heeft hij het zelf aangegeven?

@ Setti: Dat is weer leuk shoppen!! Super leuke kleertjes!!!

@ Jedalin: Balen dat er weer geen zak van klopt:x

@ Vuurwerk: vind het zelf ook erg leuk om af te steken:D

@ Oud & nieuw: We laten Joënna gewoon slapen als ze erdoor heen slaapt.

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Morgen op Joënna haar nieuwe kamer, de verwarmingsbuizen nog een keer verven, en de deur ook nog een keer. Muurschildering erop, en dan is het klaar!!!
    Ook beneden al druk bezig geweest: Kerstdorp opgeruimd, sneeuw van de ramen afgehaald, kaarten opgeruimd, en de andere decoratie. Nu alleen de boom zelf nog.
    Sneeuw was zo van de ramen, maar het afplak tape liet behoorlijk wat sporen achter. Nog met sticker verwijderaar op het raam geboent om het eraf te krijgen.

14. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Wouw, dat is wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel. Normaal gaat daar minimaal een week overheen:D:D:D

15. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Oeh spannend bij gtst, moet die van gister nog terug kijken!

Even snel reageren, dus even ego;

Bij de ha alles goed. Ze heeft een astmatische reactie op de verkoudheid. Ze moet de puffer gebruiken, dus ja dan maar met geweld ;)!
    Een tijdje terug pakte ze m gewoon wel goed, maar nu ineens niet.
    Nou ja komt goed!

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    @ Zazz: Hmm gossie, arme dame :(.. beterschap en hopelijk wil ze gewoon puffen zodat het beter wordt!

@ Gwen: hahaha jullie zijn snel met alle kerst spullen opruimen?!
    Was je h et nu al beu? Ik vind het heerlijk, die gezellige boom met lichtjes :D
    Laat hem nog wel een weekje staan hoor :) tot 7 jan. is t normaal toch? haha

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Jedalin 700 te weinig Pff gaat lekker bij jullie iedere x us er wel wat met t Kdv of toeslag

18. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Ja wij maken dr wakker hebben t vorig jaar ook gedaan

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Thnx die vond ik zelf ook mooi

20. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36

Ze hadden het vuurwerk niet in de schappen gedaan. Dat hebben ze een paar jaar geleden een keer gedaan en toen was het zo'n gedruk en getrek, dat ze het nu in het magazijn verkopen. Daar kan je het afhalen en dan via een deur de winkel in en afrekenen.

Maar het is super mooi vuurwerk. Allemaal siervuurwerk potten. Bij de Lidl in NL verkopen ze ook wel siervuurwerk, maar is niks vergeleken met het vuurwerk in Duitsland.

@ano van mij hoeft vuurwerk niet zo. Maar mijn man en die 2 vrienden vinden het wel leuk. Ik blijf ook altijd 'lekker' binnen zitten. Onze honden gaan altijd te keer bij vuurwerk, dus das wat minder.

@kids uit bed halen. Hier doen we het wel. Mel vorig jaar nog niet, maar Alies wel.

@vriendlief goed zeg van Jan dat hij al op de wc gepoept heeft. :)

@setti leuke kleertjes. Dat korte broekje + majo heb ik ook gekocht.

@hier morgen een huisbezoek doen bij mensen die een hondje willen adopteren. Heb nog nooit een huisbezoek gedaan. Degene waar wij onze hond weg hebben vraagt het aan mij, omdat de stichting in België zit en het huisbezoek achter Emmen is. Vind het toch wel spannend.

Deel Deze Pagina