Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    JEdalin: Hihi het is idd een hele hoop geld. Al heb ik dus giga bespaard op mijn jurk. De stof en garen, rits enz , was maar 100,- euro. Daar kon ik wel heel hard om lachen. :D Maar ik heb soms ook wel eens het idee, van dat geld kunnen we een mooie nieuwe auto kopen, of gewoon eens onze spaarrekening flink spekken. Maar toch wil ik het zo groots :)
    Balen dat het niet helemaal 100% lekker loopt en je je ook een beetje rot voelt omdat je niet op stap gaat. Ik ken dat gevoel, gelukkig komen dit jaar mijn ouders en dat is altijd erg gezellig maar mis het ook wel een beetje om flink los te gaan met mijn vrienden.
    Nou maak er maar een hele mooie avond van en succes met alle goede voornemens :D

Voor jullie allen:
    Een hele fijne avond gewenst!

2. Appel en Peer

Appel en Peer Niet meer actief

Test; dank jullie voor jullie medeleven haha. Vinden het niet zo erg hoor, nou ja het zou natuurlijk super zijn geweest. Maar nu hebben we een mooi doel in 2012.

En dat is gelijk ook een goede voornemen voor ons Linda haha, vaker wat sex hebben wuhaha.. Marc en ik dan hè ;). Doen het ook zo weinig, moeten ons soms echt aan toe zetten om 1x in de week te doen. Maar ligt niet alleen aan mij gelukkig. Zijn de laatste weken zo moe, ivm slecht slapen van Taleah dat we blij zijn als we in bed liggen haha.. ;)

Ow heb trouwens zelf de test gekocht, knap hè. Het was rustig en geen bekende binnen. Niemand bij de kassa dus hop snel gekocht.

Met Taleah gaat het de betere kant op. Vannacht wel weer onrustig. Nu is ze flink aan het snotteren en nog dat nare hoestje. Elke keer tot braken toe maar dan slikt ze het weer door.
    Vanmiddag wilde ze allemaal niet slapen, lukte niet met het hoesten.
    Om half 4 uiteindelijk met moeite in m'n armen in slaap gevallen. Elke keer weer wakker tussen door, om 5 uur weer helemaal wakker gemaakt en nu slaapt ze weer. Pff hopelijk heel de nacht door!
    Nou ja mag wel even vannacht wakker worden!

Ik al vanaf 5.15 wakker, dus ben benieuwd hoe ik er vanaaf bij zit hahaha... Wallen!!!

Even sturen dan weer verder reageren voordat de visite komt!

3. Appel en Peer

P&F; dat gaat vast een giga super mooie jurk worden!!! Spannend! :D

Linda; hier ook wat vage woordwisselingen. Gelukkig deze week nog niet zo.. Marc is altijd snel op z'n teentjes getrapt! En dan ik weer chaggie haha.. Ach ja het blijven mannen.
    Enne tsja zou nu ook graag op stap zijn, nou ja graag. Het allerliefst duik ik nu m'n bed in en word pas morgen avond weer wakker haha!
    Maar zo thuis is ook wel gezellig, buurtjes komen en gaan flink zitten kaanen... Vreten!!!

Setti; hoe is het met je zieke meisje??

Superb; lekker zo'n nacht!! :D hopelijk blijft het zo doorgaan in 2012.

Gwen; nog wat bij kunnen slapen vandaag?
    Pff maandag Jorgen weer werken, hoop dat Joenna mee gaat werken voor jou! ;)

Allemaal; EEN FIJNE JAARWISSELING EN EEN SUPER MOOI 2012!!!

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Allemaal een super goed uiteinde en een knallend 2012.

Even kort & snel vanaf mijn telefoon: vanmiddag telefoon van mijn moeder dat mijn vader met een hartinfarct is opgenomen in het ziekenhuis. Hij is meteen gedottert en dit is prima verlopen.
    Vanmiddag is er nog een röntgen gemaakt van zijn longen, morgen echo van zijn hart, en dan kunnen ze ook zeggen wat de eventuele schade is. Ook word dan behandelplan opgesteld.

Ben me wezenloos geschrokken, maar het gaat gelukkig goed.

Joënna bij Jorgen zijn zus opgehaald en daar blijven eten.
    Thuis gekomen Joënna lekker douchen en naar bed, ik de keuken in om hapjes te maken. Even ontspannen freubelen!

Wij zijn vanavond met zijn drieën thuis.

Morgen kom ik uitgebreid reageren. Zag dat er een hoop geschreven is.

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Jedalin:geen idee wat dat 3GS had moeten zijn hihi.....
    Balen dat jullie prikkelend zijn.... Maarja hoort erbij.....

Penf ben heel benieuwd hoor!

Johanna:eek:w dat is wel een kleine kans! Geniet er nou maar van voor je het weet heb je de kleine in je armen en is je zwangerchap om gevlogen en wou je dat je meer genoten had .....

Hier....chunkie is zooooo bang.....net al in huis geplast en moest. Bij de buren wat halen....daar ook geplast....
    Michiel zit nu youp te kjken en ik zit boven pffffffffff vind die vent zoooo niet grappig!

Hoop dat me iPad nu minder fouten heeft gemaakt

6. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Zo dat is schrikken Gwen!!

All:fijne jaarwisseling

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @gwen dat is schrikken zeg! Gelukkig maar dat hij gelijk gedotterd kon worden.

@all fijne jaarwisseling en een goed 2012!!

De hond mag trouwens naar dat gezin waar ik huisbezoek heb gedaan. Tesamen met nog een hondje. Goede afsluiting van 2011 voor hun.:)

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar

9. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Happy New Year!!

10. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Gelukkig nieuwjaar!!!

11. Appel en Peer

Gelukkig en gezond nieuwjaar allemaal!!!

12. Appel en Peer

Hoi :D!!
    En iedereen de avond en nach weer overleefd hihi..
    Ben benieuwd of er nog kindjes zijn wakker geworden ;)!?

Gwen; jeetje heftig zeg van je vader. Mocht ie wel weer naar huis?
    Hopelijk verder geen problemen meer!!

Hier; nou Taleah heeft weer zo gehoest en gehuild in bed. Begon gister avond al. Rond half 10 maar naar beneden gehaald, ze vond het prachtig al dat eten op tafel en visite haha.
    War gesnoept ervan en een uurtje later was ze toch weer erg moe. Weer in bed gelegd en weer wat hoesten maar wel slapen.
    Net 5 minuten voor 12 uur een flinke hoestbui, echt tot braken toe, maar er kwam niks uit. Dus marc en ik alle twee boven bij Taleah om 12 uur. En de visite beneden haha.
    Nou Taleah maar weer mee naar beneden, toen kwam er een propje slijm eindelijk eruit.
    De buren hadden super veel vuurwerk, ze vond het erg spannend maar wel gaaf. Dat koppie van dr was zo leuk! :)
    De Chineze rol vond ze prachtig, allemaal lachen haha..
    Rond 1 uur met z'n 3en naar bed gegaan. Uur later weer flink hoesten, ze kwam er maar niet uit. Uiteindelijk weer slapen en toen om half 4 weer zo'n hoestbui, pfff...
    Uiteindelijk om 7 uur weer wakker!!
    Je raad het al, wij zijn gebroken!!!!! :( :(
    Hopelijk slaapt ze vandaag wel weer bij en vannacht weer doorslapen want moet morgen gewoon weer werken.

Gaan jullie nog iets doen vandaag??

13. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Zazz: Nee hij mag voorlopig niet naar huis toe. Vandaag gaan ze weer verder onderzoeken doen.

@ Hier: Hele korte nacht achter de rug. Joënna heeft door het vuurwerk heen geslapen.
    Tegen 02.00 ons bed in gedoken, en tegen 04.15 begon ze weer te huilen. Bij ons in bed genomen, en wederom beiden amper geslapen.
    Rond 07.30 met Joënna naar beneden gegaan, en Jorgen laten liggen. Jorgen is nu net beneden, en ik duik zo mijn bed in.
    Vanmiddag even bij papa kijken in het ziekenhuis.

@ All: Hebben jullie misschien enig idee, of tips wat dat huilen midden in de nacht kan zijn?

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Hier heeft Mel door alle knallen en het geblaf van onze appenzeller heen geslapen. Gelukkig hebben de andere 3 + 1 hondje van vrienden, die hier ook waren, niet geblaft. Nina heeft wel de hele tijd lopen hijgen en trillen. Die vindt dat vuurwerk echt niks. Om 2.30 uur lagen we in bed en om 9.15 uur waren we allemaal wakker. Alies hadden we om 12 uur wel even wakker gemaakt. Die lag er om 13 uur weer in.

Maar goed dat ik gelijk mijn bed uitgerold ben en me heb aangekleed. Ik twijfelde of de kinderen vandaag wel langs de deuren zouden gaan om gelukkig nieuwjaar te wensen. Want we hadden een keer gehad dat ze toen niet op zondag gingen lopen omdat er mensen dan naar de kerk gaan. Toen kwamen ze de dag er na. Maar ze bleken dus wel te gaan lopen, want ik zag ze in de verte al richting ons huis komen. Dus hopla Alies snel in de kleren en manlief ook, dus die hebben ook nog mee gelopen. 19 kids aan de deur gehad. Dus het wordt elk jaar minder.
    Kwartiertje later kwam Alies met een rugtas vol lekkers weer terug + 4 euro rijker. :)

Hier vandaag een relax dagje. Mijn man voelt zich niet helemaal lekker dus we blijven lekker thuis.

@gwen hebben jullie een nachtlampje aan bij Joënna? Het kan misschien ook bangigheid zijn? Dat ze wakker wordt en totaal niks kan zien?

15. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gelukkig nieuwjaar!

@ Gwen; Jeetje wat schrikken van je vader. Fijn dat het dotteren goed is gegaan. Hopelijk is de echo vandaag ook goed.

@ Hier; Wij hebben ook een heel kort nachtje achter de rug. We waren bij vrienden van ons in A'dam die ook twee kinderen hebben. Gelukkig hebben wel alle kinderen door het vuurwerk heen geslapen. Morris werd alleen wakker toen wij om 2 uur naar bed gingen (hij sliep bij ons op de kamer) vervolgens duurde het tot 4 uur voordat hij weer goed in slaap was gevallen. Tussen 2 en 4 heeft hij de hele tijd liggen woelen en jammeren. Om 6.15 uur hoorden we Jasmijn en het zoontje van onze vrienden alweer samen kletsen en zingen.

Als de kinderen zo naar bed gaan dan gaan wij, denk ik, ook nog even plat. Verder was het wel supergezellig.

Vandaag gaan we verder niets doen. Beetje bankhangen en de kinderen mogen voor één keer lekker veel dvd-tjes kijken;)

16. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    yaiks meiden...wat een nachten!

@ Zazz: Gossie arme Taleah!! Dat klinkt behoorlijk eng, als ze zo benauwd is en zo vast zit in dr slijm. :(

@ Alies: leuk dat Alischa nog mee kon met handjes schudden! hhi hier is dat helemaal niet joh :)

@ SuperB: Begrijpelijk dat jullie nog ff gaan slapen!! Truste!

@ Hier; Gelukkig kan ik niet meepraten over slecht slapen. Hier heeerlijk geslapen. Rond kwart voor 1 naar bed gegaan. Kids hebben lekker door het vuurwerk heen geslapen :)
    Vanmorgen om 10.15 werden ze wakker! Dus helemaal uitgerust, haha.

Dadelijk langs mijn oma en opa en daarna langs de peettante van arno. Daar zijn de nieuwjaarsrecepties. Vind het wel leuk hoor, de familie langs en iedereen weer zien..maar tis ook altijd een beetje een verplichting hoor!
    Kids hebbe ngelukkig lang geslapen want ze gaan hun middagslaapje overslaan...misschien in de auto straks? Mgoed...we zien wel hoe lang ze ht volhouden!

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Alisha hoefde geen handjes te schudden. Ze gaan langs de deuren en zeggen 'lukkig neijoar' en dan krijgen ze wat lekkers. :)

Het verschilt ook per gehuchtje. Hier doen ze het dus wel. De route liep nog verder dan alleen de huizen schuin tegen over ons. Het gaan nog zo'n 2 km verder. Zo heel veel huizen komen er op die route niet meer, dus gaan mijn man en Alies na het woonwijkje weer naar huis.

18. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Gwenolyn: Sterkte voor je vader! Hopelijk gaat het snel weer beter met hem!

Alies: Wat leuk joh, dat kennen wij hier helemaal niet!

Superb: Klinkt als een leuke avond, balen van het weinige slapen.

Zazz: Arme Taleah, zielig dat ze maar zo blijft hoesten. En sterkte voor jullie met het doorkomen van deze dag!

Hier: Heerlijke oud en nieuw gehad, kinderen hebben overal doorheen geslapen. Wij lagen er om kwart voor 1 ofzo, toen gingen mijn ouders langs mijn oma. Was er wel blij mee, want was doodmoe. Net ok nog even 2 uurtjes geslapen, dus wij zijn weer fit. Zo naar de verjaardag van mijn zwager.

Trouwjurk: Hier een foto van de stof. Al lijkt het op de foto iets meer te glimmen dan in het echt :)

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @PenF mooi!!! Ben benieuwd naar de complete jurk straks. :)

20. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

Hey lieve meiden!!

SPETTEREND 2012 GEWENST VOOR JULLIE ALLEMAAL!!

Liefs ons

Deel Deze Pagina