Gelukkig nieuwjaar allemaal! OMG NOG ONGEVEER 6 WEKEN!!!!! Hahaha die hakte er gisteravond ineens in December is toch een maand dat we leven van verjaardag naar Sint naar verjaardagen naar kerst en oud&nieuw en dan ineens ben je 4 weken verder! Woooow.... Dus we zijn maar eens even een lijstje gaan maken en hebben nu eindelijk ook een handige app/site gevonden waarin we samen een takenlijstje kunnen beheren (Wunderlist, voor de liefhebbers). Oud&nieuw was super gezellig! Er waren 7 vrienden hierheen gekomen 1 vriendin en een stel met hun zoontje (even oud als Seph) bleven slapen dus dat was ook al leuk voor die mannetjes. Hun kindje is om 12 uur op geweest (sliep toch onrustig in een ander bedje) en Seph begon om 10 voor 12 ook te draaien maar heeft uiteindelijk overal doorheen geslapen. We zijn nog tot laat op straat geweest met de buurt enz was heel gezellig en laat! Om zeven uur werd ik uit mezelf wakker dus toen ik Seph hoorde ben ik maar met hem op gestaan. Gister middag ben ik nog even een paar uurtjes gaan slapen en nu is het weer 'gewoon' januari. Nog een paar daagjes werken en dingen afronden en as vrijdag jarig. en dan hopelijk toch wel na volgende week lekker verlof gaan houden. want dan moet er nog wel eea gebeuren. Vluchttas, babywas, kaartje afmaken enz... Ik zag al een aantal goede voornemens voorbij komen en tja zal ik het zeggen.....?!?!? twijfel twijfel... ik heb laatst eens een beetje op de site van Christine le duc (benieuwd of mijn advertentiebanner nu ook aanpast ) gesnuffeld en (voor het eerst!) wat leuke gadgets gekocht. OMG vond het heel spannend om het aan stf te geven (met ons sinterklaasavondje) maar hij was blij verrast en het helpt wel. Het heeft wel voor wat positieve spanning gezorgd. Nu nog voornamelijk tussen onze oren want zo heel veel gebeurd hier niet meer (zeker niet met mijn bekken) maar tja het saaie? of geen zin of normale is er weer vanaf en het is wel weer spannender zeg maar en daardoor ben ik toch vaker weer opgewonden dus dames ik zou zeggen gewoon doen! Nu weer iets heel anders... wie deed dat ook alweer met dat lijstje voor het tandenpoetsen? Gwen? was jij dat? Helpt het? Ik zat er aan te denken om voor Seph ook zoiets te bedenken iets met stickers oid. Het is echt zo'n streek van hem niet te geloven! gaat ie heel zielig jammeren en spartelen (wij leggen hem dus in de houtgreep op de commode anders lukt het niet) en de seconde dat we 'klaar' zeggen (en zijn) gaat hij zitten met een big smile en roept hij gelijk: 'auto spelen' oid de gluiperd. Het is zo'n aanstellerij niet te geloven! Laatst was er een vriendinnetje en toen zei ik: Je moet niet huilen hoor wat J houdt daar echt niet van nou toen was het dus een heel stuk minder! Sowieso is hij echt zijn grenzen aan het opzoeken. Hij weigert nu ook te eten!
alies ik zet lisanne ook in de kinderstoel met een knijpfruit voor t zandkasteel of biba boerderij hihi anders blijft ze ook niet stilzitten hoor kussie ik doe dr haar zelf vind t ook erg leuk ik deed vroeger ook mn eigen haar invlechten enzo maar dr haar is nog te kort ervoor. hihi ja wij krijgen een wipjaar hihi gwen haha ja zo zaten wij ook op 1 cijfer na 10.000 balen is dat dan he ach t was t proberen waard en toch weer spannend moment zo thnx. steef wilde t eerst niet voor lisanne kopen maar ik heb t toch gedaan en t was 3 euro bij elkaar en ze vond t erg leuk we hebben nog een pakje sterretjes over en nog 3 doosjes knal erwten dus kunnen we vande week nog ff aaan de bak of met haar verjaardag wat fijn dat ze doorgeslapen heeft zeg wat goed zeg en knap dat je ouders er mee instemden dat dat nu juist zn redding is geweest zeg. gelukkig gaat t al wat beter met hem hier ow meiden wat fijn dat de ab aanslaat zeg heerlijk sinds 2 weken weer eens een nacht kunnen doorslapen. we lagen er gister al om 20.45 in om aan t goede voornemen te werken hihihi daarna lekker slapen en werd vlak voor de wekker wakker. heerlijk
Wij hebben trouwens vandaag het boek: How2talk2kids besteld ik ben benieuwd hoor er veel goede verhalen over. Toch eens inlezen hoe we met die 'Peuterpubertijd' om moeten gaan want die nadert met rasse schreden!
Haai , hier ben ik... Wij volgen gtst hihi! Druk druk van te voren, werken en Taleah ophalen. Eten, badje, zelf douchen, nu eindelijk op de bank chillen. Johannal; geweldig toch dat je dat hebt gedurfd! Mag ik vragen wat je hebt gekocht dan haha.. Zodat ik een beter beeld krijg wuhaha! Dat boek ken ik niet. Veel plezier met lezen, misschien kun je er wel veel van leren. Bijna verlof. Lekker! Hoe zit dat nu dan ivm je eigen bedrijfje? Krijg je dan wel gewoon je geld binnen? Kom later of morgen terug om verder te reageren!
Setti; jee wat een gedoe met die sjappie 's in de straat. Sensatie! Haha ik wil dan ook altijd kijken, vind dat wel cool ! Ja die haartjes van Lisanne zijn echt mooi! Gaat bij Taleah denk echt niet lukken, ze heeft er wel mooi haar voor. Kijk de eerste avond dus al flink van bil.. Hahaha ! Johannal; klinkt als een gezellig jaarwisseling avond. Huh dat klinkt raar als ik het typ, maar jij bedoeld wat ik begrijp wuhaha ! Gwen; fijn dat het weer beter gaat met je vader. Wel spannend dan zo'n experiment. Een goede dag gehad vandaag met Joenna? Fijn dat ze had doorgeslapen. Kussie; sjee wat ontzettend heftig. Gebeurd alleen in je ergste nachtmerrie ! Niet te veel aan denken.. Moet hier ook hoog nodig het speelgoed van Taleah uitzoeken. Vind ie het keukentje nog leuk? Enne hoe gaat het met stappen? Ehm weet het nu al niet meer. Sorry!! Hier; weer een dagje gewerkt. Wel weer fijn. Taleah vannacht nog 2 hoestbuien gehad, er zat slijm vast maar ze kreeg het niet eruit. Elke keer kokhalzen. Om 6.45 wakker gemaakt, natuurlijk sliep ze nog als ze er uit moest. Papfles gegeven en ze hoest en ineens kotst ze alles eruit. Kon mezelf weer helemaal omkleden. Maar ja het slijm was dus eruit haha.. Op t kdv was ze wat rustig vandaag zeiden ze, nog niet helemaal haar zelf. Wel goed gegeten daar. Gelukkig. Nu ligt ze weer vanaf 7 uur te slapen. Ben benieuwd wat de nacht weer gaat brengen. Manlief zei gister heel lief, ik ben morgen vrij dus ik ga er uit vannacht. De eerste keer ging hij er netjes uit, 2de keer wakker gemaakt, maar kreeg een snauw en sliep ie weer verder, nog een keer wakker gemaakt. Zegt ie ja ik ga zo, Taleah maar hoesten en huilen. Dus ik er zelf maar uit. Zegt ie vanochtend zo mooi, ow ik heb niks gehoord. Weet er niks van! Pfff mannen... Wuhaha! Had ie de was gevouwen, nou weet niet hoe maar werd er helemaal kriegel van en maar weer op nieuw gedaan haha. Vond ie niet zo leuk volgens mij. Ach ja! Linda; hoe is het bij jullie irritaties?
Nou eeehm iets voor mezelf iets voor samen en tja iets voor vooraf? Wel toys zeg maar... nog een beetje in de brave hoek. Als zzp-er kan je een zwangerschapsuitkering aanvragen (ook bij het UVW) Om hem te krijgen moet je wel aan een heleboel eisen voldoen (ongeveer dezelfde als om bijv. starters aftrek ed. bij de belastingdienst te krijgen, dus bijvoorbeeld een uren minimum enz.) Echter is deze uitkering niet inkomensafhankelijk maar gerelateerd aan het minimumloon. Ik heb zelf de laatste maanden een buffer opgebouwd om mijn salaris aan te vullen.
Ik ben er ook weer. Vandaag druk geweest met het huis opruimen, de was doen en de kerstspullen weghalen. @ Setti; Mooie foto's van Lisanne zag ik voorbij komen. Ik vond die foto waar jullie samen opstaan ook erg leuk (en ik vind je haar erg goed zitten). Fijn dat de AB aanslaat. @ Johannal; Wat super dat je die spullen hebt besteld. Ik zou dat niet durven al denk ik dat mijn man het wel zou kunnen waarderen. In de slaapkamer is het toch niet meer zoals het was voordat de kinderen geboren waren. Misschien moet ik ook eens een kijkje gaan nemen op die site. Wij hebben het boek; "Als we nu weer eens gewoon gingen opvoeden" Alhoewel ik geen voorstander ben van opvoeden volgens een boekje is het af en toe wel eens verhelderend om te lezen hoe "experts" erover denken. @ Gwen; Fijn om te lezen dat je vader weer praatjes heeft maar wat zullen jullie geschrokken zijn. Fijn dat het ambulancepersoneel zo kundig was. Hopelijk is het nachtlampje de oplossing en slaapt Joënna vanaf nu weer lekker door
@ Alies: Erg leuk zoals de traditie begonnen is. Wouw, 35 kinderen, dat is behoorlijk wat! Ik heb het nachtlampje vanavond er weer in gestopt. Ze vind het wel zeer interessant, en ligt er ook naar te kijken als het licht uit gaat. Ben benieuwd vannacht!! Hopelijk weer zo'n goede nacht. Gelukkig gaat het inderdaad goed met mijn vader. Het nieuwe jaar heel anders kunnen beginnen voor ons. @ Johannal: Dat besef hadden wij ook met oud & nieuw. Het is ook een hele rare gedachten dat nog 4 weken en 4 dagen en Joënna was er. Nu hebben we nog steeds een babykamer om af te maken, terwijl bij Joënna was alles helemaal klaar Leuk voornemen voor het nieuwe jaar. Wij zijn ook wel eens bij de kamasutra beurs geweest. Ook erug leuk voor inspiratie Ik was het niet voor het lijstje met tandenpoesten. Volgens mij was kleintje dat?? Hahahahahaha, Seph maakt er een prachtige show van Spannend!! Ben heel benieuwd hoe jullie kaartje is gaan worden. @ Setti: Wat fijn dat de AB is aangeslagen. Dat doet een mens weer goed een nacht doorslapen. Je voelt je meteen een ander mens.
Haha dan moet je t eigenlijk pas anders vouwen als hij er niet bij is anders helpt hij niet meer uit zich zelf hihi en de volgende x maar voor doen haha Idd mannen nu kon je er alsnog uit
Superb thnx voor hè reactie hihi vond t zelf niet zo zitten Ook al de kerst spullen geruimd geeft gelijk veel meer ruimte he
Voor iedereen de beste wensen voor 2012, dat het maar een mooi jaar mag worden. Ik lees niet zoveel meer mee, maar hoop dat het met jullie allen goed gaat. Jedalin, fijn dat je kleine weer okay is. Hier net de waterpokken achter de rug - een kleine week, een dag of 2 jeuk en smeren, maar nu is madame weer de oude. Een stoere tante, ik geniet enorm van haar. Goede week gewenst!
Gwen: jeetje, je praat er wel luchtig over, maar wat een heftig verhaal. Wat een mazzel dat je vader net aan dat experiment kon meedoen. Het komt nu weer gewoon helemaal goed? Johannal: fijn dat het kaartje af is. Is het in deelfde stijl als van Seph? Ga je ook weer een raamsticker laten maken? zwangere maart2010mama's: schrijven jullie trouwens nu mee bij de mama's van de nieuwe uitgerekende datum? Mag ik vragen waarom wel/niet? En hoe is de sfeer daar? Vroeg het me gewoon ineens af! Hier: nou, ik zal wel een paar dagen niet langs komen: morgen worden mijn ogen gelaserd en dat schijnt toch even gevoelig te zijn en dan is een computer niet fijn. Ik heb er zin in (ben bril en lenzen zoooo zat), maar vind het nu ook wel een beetje spannend!
Wat leuk dat je dat nog weet Klopt inderdaad 2x ja! Nee ik schrijf niet mee bij de feb 2012 mama's zag het niet zitten omdat ook nog eens te gaan proberen bij te houden en daarnaast tja ik heb het hier gewoon goed en dat vind ik eigenlijk wel genoeg. Heb nog heerlijk zitten werken maar moet nu echt naar bed, Welterusten!
@ Johannal: hahaha Johannal goes wild!! Ja, dat zou Arno ook wel echt leuk vinden als ik zoiets zou kopen. Maja, zie ik z0elf niet zo zitten haha. Wie weet ooit nog eens haha Kleintje had idd stickers met het tanden poetsen. @ setti: leuke foto's! Jullie staan er samen erg mooi op. Lisanne's vestje staat ook echt heel leuk!! @ johannal: Ook erg benieuwd naar het kaartje!! Wij zaten gisteren te bedenken of we onze trouwkaart zelf ontwerpen maar pfff, ik heb geen idee waar ik moet beginnen en hoe! Heb jij tips voor amateurs? hahaha @ meeting: Meiden, wat gaan we d'r mee doen?! @ Zazz: haha gelukkig geen irritaties meer gehad dit jaar hahaha. We vonden het wel een mooi voornemen; lief zijn voor elkaar! Helaas mijn andere voornemen nog weinig succes; nog geen seks gehad in het nieuwe jaar haha helaas ook niet eind vorig jaar (haha klinkt wel lekker ver weg) dus volgens mij is het nu al een week of 3 geleden? Mja....da's heir dus eigenlijk meestal wel zo. Beetje triest...als ik dr over na denk, denk ik niet dat we vorig jaar vaker dan nou...een keer of 18? seks gehad hebben?? Arme Arno.. @ hier: Alles wel goed, eigenlijk! Daan en Jesse doen het goed! Zijn lekker blij, spelen goed, ze eten voortaan nu ook zelf hun avondeten! Meestal zonder al te veel knoeien, behalve als het wat grotere stukjes zijn. Ze eten namelijk graag met vork of lepel haha, dus als ze dan een stukje er op scheppen valt dat soms er weer af Al verbaas ik me hoe vaak ze het voor elkaar krijgen zo'n stukje naar hun mond te brengen op een lepel, terwijl het dan echt lijkt of die lepel zo scheef gaat dat ie er wel af móet vallen! hahah. Verder slape nze nog altijd als roosjes. Als ik vrij ben, slapen ze lekker tot een uur of 9-half 10 en dan spelen ze nog een half uurtje in hun bedjes. Verder nog steeds gefascineerd door 'klokken'; overal waar ze komen, elke kamer, elk huis, elke ruimte, hollen ze meteen rond om de klokken te zoeken en er 'klok' bij te roepen. Verder krijgen ze steeds meer interactie met de tv. Napraten, dingen benoemen, enz. Leuk leuk! Jesse zegt iets meer woordjes als Daan, maar dat komt omdat Jesse op het moment makkelijker woordjes na zegt. Daan die zegt dan gewoon lekker niets. Verder zjn ze een beetje aan het rennen, zeg maar een drafje hahaha. Tis geen rennen, maar ook geen gewoon lopen . Erg schattig Wat betreft het potje, euhh nou dat vinden ze totaal niet interessant haha. Ach, ze staan dr nu, en dan zien ze maar wat ze dr wel of niet mee doen! @ kerst: Alle kerstspullen weer opgeruimd, alleen de boom zonder kerstversiering ondertussen staat er nog. Die moet Arno deze week opruimen. Het is echt een joekel, dus die krijg ik echt het huis niet uit haha. De jongens hebbe ngisteren hun kerstcadeautjes eindelijk uitgepakt hahaha. De meeste hadden ze al wel, maar 2 stonden er nog en kwam er maar niet van. Maar eindelijk gisteren wel en nu hebben ze hun Duplo Boerderij en Huis om mee te spelen