jedalin leuk he met t avondeten hier ook alles zelluf doen hoor en de lepel eindigt omgekeerd in dr mond hihi. dus t moet wel plakkerig zijn of beste stukken om te prikken met de vork hihi grappig dat ze t besef van de klok hebben hier echt totaal niet.
Jedalin: Jammer dat je voornemen er nog niet van is gekomen. Lijkt me echt lastig en ik kan me er ook niets bij voorstellen. Wat leuk dat de jongens nu nog meer cadeautjes hebben gekregen zij weten toch niet wat kerst is en wat niet Zazz: Hoe is de nacht gegaan? Gwenolyn: Wow je vader is dus echt door het oog van de naald gekropen, nou gelukkig is het allemaal goed gegaan dankzij dat experiment! Johanna: Woow ben echt benieuwd naar het kaartje bij Seph had je ook een hele gave als ik het goed heb onthouden.Wel een fijn idee dat het nu af is. En wat goed dat je je best doet om je sexleven weer een beetje een boost te geven Darcy: Wat rot de waterpokken, gelukkig zijn jullie er nu wel van af! Setti: Leuke foto's en leuk dat haar zo van Lisanne. Helaas kunnen zulke dingen niet echt bij Florine, het is lang zat, maar het krult echt veel te erg. Wat ik overigens wel heel gaaf vind hoor! Hier: Kids een dagje op het kdv dus de hele dag nuttige dingen doen voor het werk. En Don is laminaat aan het leggen. Wel een beetje saai maar ja moet ook gebeuren.
@ SettI: haha hier keren ze de lepel niet om, ze weten goed hoe het moet. Maar soms gaat ie wat schuin en dan valt het er haast af haha. Wij hebben eigenlijk zelf besloten om ze maar te laten eten want ze lieten zich nog altijd voeren. Maar ik vond het wel tijd worden dat ze het zelf gingen doen. En kennelijk waren ze er ook wel aan toe want het gaat goed. Zelfs de pudding gaat best goed, al wordt daar iets meer geknoeid. Maar heb eigenlijk zelden eten op de grond liggen nadat ze gegeten hebben! @ hier; Arno is dus vanaf gisteren thuis, ivm zijn werk dat ging verhuizen naar amersfoort. Hij krijgt wel dit jaar doorbetaald, zijn gewone salaris en krijgt hulp en opleidingen indien hij wil om hem aan een baan te helpen. Super goed geregeld dus. Heb het al eens verteld een tijd terug maar kan me voorstellen dat jullie dat niet meer weten! Hij wil heel graag als trainer aan de slag, trainer in social media/communicatie. Nu heeft hij een flink netwerk opgebouwd bij de bank en had hi jvorige week een bericht gekregen van een sector directeur van een of ander bedrijf, dat hij maar eens op gesprek moest komen want hij wist misschien wel iets. Daar is hij nu dus heen in Houten (Dicht bij Setti misschien haha). En hij belt net met mooi nieuws. Die meneer heeft hem aangeboden om 2 trainingen te gaan geven en eigenlijk wil hij hem aanhouden als hun vaste trainer. Niet met een contract, maar gewoon 'inhuren'. Arno zou dan zelfstandige worden als dat allemaal goed gaat (Daar dacht hij al heel serieus over na, en nu dus helemaal). Het mooie aan dit is...het verdiend als een gek! Als je tenminste trainingen kan geven, natuurlijk haha. Maar als die 2 dagen goed bevallen ,dan wil hij hem dus aanhouden om hun trainingen te gaan geven, dus dat zou super zijn. En het mooie is; als de hoofd directeur het er mee eens is (maar de sectordirecteur zei dat dat wel goed moest komen, ondanks dat de huidige trainer die ze nu dus hebben familie is van die directeur haha), dan krijgt hij voor 2 daagjes training geven gewoon 2000 euro! 1000 euro per dag! Nou, da's wel heel erg leuk, zeker omdat hij verder niet in contract is bij hen, en dus ook gewoon als het goed is zijn salaris door betaald blijft krijgen haha. Mgoed... ik loop nu iets op de zaken vooruit. Eerst maar ff afwachten hoe het nu verder loopt. Ik hoor het vanmiddag wel van m
he meiden, Ik schrijf niet heel actief maar lees nog vaak mee en wilde jullie ook even vertellen dat ik voor de 3e keer een groot wonder heb gekregen.... Ik ben zwanger....echt zo bizar!! We zouden 10 jan uitslag krijgen van de onderzoeken en dan op de wachtlijst gaan voor ICSI... Ik kan het me nog nauwelijks bevatten! duimen jullie met me mee de Komende spannende weken!!! XX Nina
hey meiden een gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!volgens mij had ik dat hier nog niet gedaan haha. nina gefeliciteerd!!!wat fijn dat het toch nog natuurlijk is gelukt dan!!!ik duim met je mee meid, weet hoe spannend het is!!!! jedalin, wauw meid dat zou top zijn zeg voor Arno en jullie. jeetje 2000,- voor 2 keer das lekker werken, zoiets zou je fulltime moeten doen haha. Vanavond maar ff een gezellig avondje maken met Arno dan??!!!heeft die hardwerkende man wel verdiend he ) Marye, wat gaaf meid dat je de stof hebt uitgekozen, zoals ik het kan zien ziet het er super gaaf uit, en jij met je slanke figuurtje zal het prachtig dragen!!!!geniet nog even van je vrije week!!! johannal, wauw meid stoer van je hoor, ik zou het niet durven..of misschien wel durven, maar doe het niet. Moet eerlijk zeggen dat het hier ook niet echt spannend is allemaal, maar heb zeker op het moment ook weinig behoefte om daar iets aan te veranderen schaam schaam..... Maar manlief zou het geweldig vinden hahha dat weet ik zeker Veel plezier met de voorpret setti, ow wat een prachtige foto's weer, vind Lisanne zo'n leuk meisje, en die haartje, wauw dat lukt mij nog niet hoor, en daar heeft ze ook het geduld niet voor!!!!!suc6 met je goeie voornemen!!! zazz he meid weer die geborken nachten wordt je wel moe van he, echt kloote hoor!!!en jammer dat je ongie bent geworden, maar nou ja het nieuwe jaar begint nu pas, dus ik duik gewoon voor je!!! johannal, spannende dag voor jou, hoe is het gegaan????zal vast heerlijk zijn als je straks geen bril meer op hoeft!!!ben benieuwd!!! superb pfff das een kort nachtje vermoeiend dan he. gelukkig al een beetje bijgeslapen lees ik?Morris alweer wat rustiger? Gwen jee meid wat een nieuws van je vader zeg, dat is wel even flink schrikken. En achteraf maar super goed dat je ouders toestemming gaven voor die nieuwe methode, je moet er niet aan denken!!!!!!rustig aan meid, dikke knuffel!!!!
hier:nou vanacht voor het eerst in maandne een slechte nacht gehad pffff. Neomi ebgon rond 23.00 met huilen, even troosten, maar na 5min begon het weer. om 23.30 bij ons in bed gelegd. Nou gezegd dat ze stil moest zijn en slapen, en ze was wel stil, maar lag maar te draaien pfff. ben wel in slaap gevallen, maar half 3 weer wakker, toen maar in d'r eigen bed gelegd na een zetpil. Ze zat een paar keer aan d'r oor en dan riep ze au, heb r wel naar de creche gebracht, want ze was gewoon vrolijk vanmorgen, maar ben benieuwd hoe t komende nacht gaat.... verder voel ik de baby erg goed, wel weer mooi hoor. hij schopt en beweegt er flink op los!!!! Morgen weer naar de vk en volgende week terug voor de pretecho!!! ben bezig met een decoratie mobiel te maken voor de babykamer, wordt wel leuk!!!
@jedalin dat is goed nieuws zeg voor Arno. Hopelijk kan hij het straks echt zelfstandig worden als het eenmaal een beetje loopt. Tis lekker verdienen. @johannal ben benieuwd naar het kaartje. En go girl met je nieuwe speeltjes. @ninaVI GEFELICITEERD met je zwangerschap! Hopelijk blijft het een plakbeeb. @nijnja spannend hoor om je ogen te laten laseren. @eten. hier ook 1 die alles zelluf wil doen. De lepel gaat ook regelmatig op de kop haar mond in. Gelukkig heeft ze zo'n slabber met opvanggoot er in.
WAUW!!!!!! Wat ontzettend bijzonder! Een vriendinnetje van mij is net aan het begin van het hele traject. Hun enige hoop is Icsi vandaar dat ik nu wat beter begrijp hoe bijzonder dat is en wat een moeilijke periode je hiermee bespaart blijft. Gefeliciteerd! en hoop heel erg hard voor je dat het wondertje in je buik mag blijven groeien!
@ Darcy: Gelukkig heeft ze niet veel last gehad van de waterpokken. Wat heb jij gebruikt om te smeren? @ Nijnja: Nee ik schrijf niet mee bij de feb. mama's. Ik lees er soms wel, maar meer niet. Waarom? Eeehhhh, geen idee. Vind het soms al lastig zat om het hier allemaal bij de houden. Gaaf dat je je ogen laat laseren!!! Laat je weten hoe je het hebt ervaren? Heel veel succes morgen!! @ Jedalin: Willen Daan & Jesse ook weten hoe alles heet? Joënna is bijna de hele dag: Wat is dat?? en dan wijzen wat ze wil weten. Stukje handiger nu ze lekker zelf hun avond eten opeten Hier vaak nog wel een knoeibende. Hoe is het met Kai? Hoe is het gesprek met Arno verlopen vandaag? Klinkt er leuk!! @ NinaVI: Gefeliciteerd!! Wat super leuk voor jullie, en ook dat het alsnog spontaan is gebeurd. Mijn duimen draaien op volle toeren! @ Ano: Balen dat je zo'n rot nacht achter de rug hebt. Hopelijk gaat het slapen vannacht beter. Ben je een mobiel van stof aan het maken?
Hier ff bij de makro geweest en luiers en doekjes ingeslagen 2 megafonen betalen en de 3e gratis! Jedalin geweldig zeg waar in houten? Klinkt super een jaar salaris doorbetaald plus t extra voor die trainingen en een andere baan die hij zeker weten gaat krijgen Nina wow wat een mooi wonder draag je zeg ik duim voor je mee dat t goed blijft gaan Ano leuk dat je de kleine zo goed voelt! Hopelijk dat ze vannacht wel goed slaapt
Vanochtend naar de VK geweest. Alles is weer goed. De harde buiken mogen omdat ik weet waar ze vandaan komen, zolang het maar geen zeer doet, of anders gaat aanvoelen. Vanmiddag bij babypark geweest, en piepschuim letters voor Joënna de kamer gehaald. In 1x kreeg ik ook inspiratie voor de babykamer, dus ook daarvoor letters gehaald. Na GTST lekker gaan schilderen!!
@Gwen, wij hebben gesmeerd met Calendulan (speciaal voor na de waterpokken) - dat werkte erg goed en is ook bij de drogist makkelijk te krijgen. Gelukkig geen rare plekjes op Meg's huid, of wondjes - ik heb zelf een litteken onder mijn wenkbrauw door de waterpokken (wel goed zoeken, hahaha) Fijn dat je zo in het klusplezier zit - nesteldrang
@ Darcy; Fijn dat Megan weer opgeknapt is van de waterpokken. Hier hebben ze het allebei nog steeds niet gehad. @ Nijnja; Spannend een oogoperatie! Hopelijk is het goed gegaan en ben je nu van je bril/lenzen af. @ Setti; 2 megafonen??? @ Gwen; Fijn dat alles goed was bij de VK. Ik moet je echter toch even streng toespreken want lekker schilderen na GTST is niet wat ik rustig aan doen noem. @ Jedalin; Wow, het zou super zijn als Arno aan de slag kan als zelfstandig trainer. Ik hoop voor jullie dat het inderdaad allemaal doorgaat. @ Nina; Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim ook voor jullie. Het is en blijft toch een wonder. @ Ano; Fijn dat je de baby zo goed voelt. Ik vond dat altijd zo bijzonder. @ Eten; Ik denk dat ik ook maar een slabber met opvanggoot ga aanschaffen. Ik vind ze eerlijk gezegd echt afschuwelijk maar Morris maakt werkelijk zo'n knoeiboel van het eten dat er weinig anders meer opzit. We mogen hem absoluut niet helpen want dan schuift/gooit hij meteen zijn bord weg. We moeten zelfs buiten zijn zicht zijn eten snijden. Hij wordt echt ontzetten kwaad als iemand aan zijn bord zit. Tja, het is een mannetje met flink temperament. @ PenF; Heb je behalve nuttige dingen ook nog wel genoten van je "vrije" dag? @ Hier; Wat een storm vandaag! Vanochtend was ik lopend met Jasmijn en Morris naar de supermarkt op de hoek gegaan. Morris kwam door de wind alleen niet vooruit. Het was echt super grappig om te zien. Hij probeerde heel hard om vooruit te lopen maar hij kwam geen centimeter van zijn plek. Gelukkig kon hij er zelf ook om lachen. Aan het einde van de ochtend moesten we ook nog even weg en ik had Morris uit voorzorg al in de buggy gedaan. Ik had alleen niet door dat het nog harder was gaan waaien. De buggy met Morris erin waaide bijna omver en ik kon Jasmijn nog net vastgrijpen voordat ze zo de weg op zou waaien. Dat was toch iets minder grappig. Pff, zulke stormen hadden we in Italië niet.
VOOR IEDEREEN NOG EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!! @ ons 2e wonder: gefeliciteerd met jullie dochter Cheniyah! @ Gwenolyn: Wow, das schrikken van je vader! Gelukkig is hij er goed vanaf gekomen! @ Johannal: Fijn dat het kaartje naar tevredenheid af is! @ Nijnja: Succes met je ogen laten laseren. Ik zou dat ooit ook nog wel eens willen doen, maar durf niet zo goed. Laat je weten hoe het gegaan is, als je weer wat hersteld bent en weer kunt computeren? @ Eliesah: Jammer dat het niet raak was deze keer . Maar zet m op voor 2012!! @ Nina: Gefeliciteerd met je zwangerschap!! @ Superb: Ja het was echt stormachtig vandaag, vooral aan het eind van de middag!
Superb hihi mega dozen pampers hihi Idd wat een weer hè gelukkig was je oprijd met jasmijn pakken en de buggy ook
NinaVI: Wow wat super bijzonder. Ik koester ook stiekem nog ergens de hoop dat een spontaan wonder erin zit zeker als ik dit zo hoor! Ano: Pff wat balen van zo'n zware nacht. Hopelijk gaat het deze nacht weer gewoon goed!Veel plezier morgen bij de vk! Nijnja: Succes met het laseren van je ogen! Jedalin: Wooow dat zou super zijn als dat gaat lukken met die trainingen, dat is mooi geld verdienen zeg! Superb: Lief dat je het vraagt ... Maar nee heb alles behalve genoten vandaag. Moest zoveel doen en Don is nog steeds bezig... beetje jammer wel, maar dan hebben we het maar weer gehad Wat moet jij zijn geschrokken toen Morris bijna omwaaide en Jasmijn ook bijna, wat een wind he niet normaal! Gwenolyn: Leuk die piepschuim letters ben benieuwd wat je er precies mee gaat doen