Kindje erbij! 29/12 Ons2ewonder 2e kindje Cheniyah In verwachting: 06/02 Lara 2e kindje 16/02 Johanna 2e kindje zh bv 21/02 Gwen 2e kindje* 31/03 Lillebil 2e kindje 06/04 Ano 2e kindje 18/04 Vriendlief 2e kindje 21/07 Kleintje 2e kindje 25/08 NinaVI 3e kindje In afwachting: * Marije Zazz *bekend in het privé topic!
Superb: Nee Lara gaat binnen nu en 4 weken bevallen, ze weet de datum al alleen wij niet. En helaas kan ik haar niet dronken voeren om erachter te komen haha. Bart is haar man en Robine haar dochter. Maar ik vertel het altijd omdat iedereen haar hier kent Balen dat ballorig niet zo'n succes was vandaag misschien dat het buiten de vakanties om een stuk leuker is?! Maar serieus kinderen in pyjama en ondergoed? AARGH daar kan ik echt niet tegen sorry :O
Bedoel je mij? Ik 'ken' Lara inderdaad ook wel maar dacht doordat je 'gezinnetje' zij dat ze dus al met zijn vieren waren!?!? Maare?? ze krijgt dus een keizersnee? Waarom eigenlijk (gewoon uit nieuwsgierigheid)
Hey meiden, Stan ligt even op bed (natuurlijk bek af van zijn 1e dag weer KDV na vakantie) En ik heb de kans gehad om even heerlijk te koken! Lekkere macaroni joh! Godsie, wat smullen!! En nu toch even gauw laptop aan! En als Stan dan strax op bedje gaat, ga ik ook gewoon.. Dus dan lekker slaap in halen! En kan ik nu toch nog even van me laten horen!! @ Jedalin, laat Arno het indd maar goed uitzoeken, mijn broer is ook ZZP-er, maar dan wel in de bouw, en d'r is geen hond die betaald... (lig natuurlijk ook aan de sector) maar je zit dan mooi in de shit!!! Als dat bij Arno anders ligt, kan je er indd goed aan verdienen! Maar het heeft zeker zijn voors en tegens! Dus succes ermee meid! Ps. leuke foto zag ik van je kids in zelfde kleertjes! @ P&F, Stan is de laatste weken ook weer heel aanhankelijk, naar mij toe, hihi, -duhh er is geen papa- en naar m'n broer daar is ie wel zo gek op! En ik snap het niet eens echt, want om nou te zeggen dat mijn broer bijzondere dingen met hem doet ofzo, dat helemaal nie... Groetjes aan Lara en gezinnetje, of is ze al geweest? Hihi.. @ Ano, hoe gaat het met jou en buik? En de kinderkamer? Ben je er nu uit met de verschillende kleuren? @ Zazz, lekker bij geslapen met Taleah? Goed van je dat je er es even tussenuit bent geweest! Is nix mis mee! En ik denk ook wel goed voor Taleah om daar toch ook aan te wennen dat mama niet altijd thuis is? @ Alies, ben je uit beeld meid, is papa alles? Das nouw ook wat... Lijkt me best wel gek... @ Superb, ow meid, ik heb met je te doen, dat lijkt me dus echt horror, zo'n dag, ik stel het me dan maar voor met in de trein gaan, dat vind ik dus 3x nix, en als dan alles mis gaat en dan ook nog ter plekke dat het zo chaotisch en ergelijk is... Vreselijk!! Ik zou zeggen, vanavond maar een glaasje rosé? Of wijn? Dat dronk je toch wel es, meen ik? Even bijkomen!! *knuffel* @ Gwen, hoe gaat het met jou meis? En met je vader? En hoe is het met Joënna d'r verkoudheid? En is Jorgen nu weer werken?? Ik heb er niets over gelezen?? Je weet dat we er voor je zijn heh!? Nou meiden, ik zwaai weer af! Ga mijn mannetje wakker maken en heb al weer lang genoeg erachter gezeten!! Liefs voor allemaal!!! Ow jah, Nina, meid, wat super om te lezen dat je zo zwanger bent geworden! Dat is een prachtig wonder! En zo'n verassing, als je dan net op het punt staat het circuit in stappen!! Gefeliciteerd meid, en ook ik hoop van harte dat alles goed mag blijven gaan!!
Superb wat een drama jammer dat het geen succes was! Blij dat ik toch maar niet ben heen gegaan zat te twijfelen maar bedacht me omdat het vakantie is! Hier...ik heb een prijs gewonnen hihi een boek! Heb nog nooit wat gewonnen!
@ gwen: Super leuk geworden, die letters!!! Lijkt me super op de muur staan! @ zazz: haha ja elke hond noemen de kindjes Kai. Meestal thuis vragen ze er niet meer om. In het begin gingen ze echt voor de buitendeur staan en hem roepen. Da's nu niet meer. Fijn dat taleah door heeft geslapen!!! Ik denk dat wij nu ipv jullie de pineut waren haha. 6x er uit geweest..pffff....wat een nacht. Hopelijk vannacht beter. @ kussie: Beterschap met je hoofdpijn. Weet je zelf niet waar die vandaan komt? Omdat je zegt dat I. dat zegt? @ SuperB:Balen dat het zo tegenviel, Als eerste: Gewoon zelf eten meenemen hoor! Zeker voor Morris mag dat gerust, aangezien ie nog zo klein is. Daarnaast, ja met die grotere kinderen in de speelhoek; zeer frustrerend. Laatst was dat ook waar wij waren en was geen ouder in de buurt. Gingen ze ook nog best hard met grote ballen klooien. Dus ik heb gezegd dat hun dr niet hoefde te spelen aangezien ze ouder ware nals 4 jaar. Toen gingen ze weer haha. Nu moet ik wel zeggen dat het een stuk kleiner daar is als in Kidzcity bijv. Daar kun je amper die kids aanspreken als niet-ouder omdat het te groot is en teveel kinderen. Hier is het een hoek, en kun je ze makkelijk weg sturen. Kids in pyjamas en ondergoed...dat gaat wel echt te ver zeg!!! VRESELIJK @ Marye; Leuke dag gehad met Lara, Bart en Robine? Spannend...ze is al bijna uitgeteld!! @ Kussie: qua betalingen zit arno wel n een prima sector gelukkig,, daar ben ik niet bang voor. @ Vriendleif: Waar had je dat boek mee gewonnen? Leuk!
ow das raar. hier in houten is het over t algemeen vrij rustig bij ballorig en de entre op een doorde weekse dag van 10 tot 12 is 5 euro per kind en blijf je langer dan 12 uur is het 7 euro en voor de ouders betaal je niets en ik neem altijd eigen eten en drinken mee en ze hebben er nog nooit wat van gezegt. hihi ik ga morgen er weer heen met mn vriendin en haar zoontje dus ik hoop ook niet dat t bij ons ook zo druk is dan balen zeg hopelijk waren ze smiddags weer gekalmeerd
@ Vriendlief; Gefeliciteerd met je prijs! Hopelijk is het een leuk boek. @ Kussie: Fijn dat de macaroni zo lekker was! Nu lekker vroeg slapen en dan is je hoofdpijn morgen hopelijk een stuk minder. Ik vind een glaasje wijn op zijn tijd zeker lekker maar vanavond even geen zin in. @ Ballorig; Bedankt allemaal voor jullie medeleven. Ik ben gelukkig weer een beetje bijgekomen. Ik heb besloten om er nog één keer naartoe te gaan maar dan niet in de vakantie of in het weekend. Zo kan ik toch een beter oordeel vellen. Ik baalde er alleen van dat het zo tegen viel. Ik had me verheugd op een gezellig uitje met de kinderen. Lekker even ravotten en daar dan samen een broodje met iets lekkers te eten. Vooral Jasmijn kan daar zo van genieten. De volgende keer kan ik wel iets te eten voor Morris meenemen maar hij accepteert het natuurlijk niet als Jasmijn iets van daar te eten krijgt. Ik vraag me ook af of ze het bij Ballorig zullen accepteren. Ik kreeg bij de ingang nog een extra briefje in de hand gedrukt dat ze je eruit konden zetten als ze zagen dat je zelf eten of drinken mee had genomen. Ach ja, ik zorg de volgende keer wel dat ik in ieder geval Liga's o.i.d bij me heb. Zo nu zijn er wel weer genoeg woorden vuil gemaakt aan Ballorig. @ Johannal; Ben eigenlijk wel benieuwd naar je advertentiebanners na je ontboezemingen van laatst @ Hier; De wind begint weer aan te wakkeren. Ben benieuwd wat ons nog te wachten staat. Wel lekker slapen met de wind die rond het huis waait.
@ Zazz: Je kunt inderdaad zoveel leuke dingen doen met de letters. Wilden eerst met décopatch aan de slag gaan (inderdaad behang), maar dan word het geheel te druk ivm de knal roze muur. Wat heb jij met de letters van Taleah gedaan? Hoe was de film? Als ik de Nederlandse recenties lees, schijnt hij wel goed te zijn, maar Amerika word de film met de grond gelijk gemaakt. Fijn dat Taleah weer goed eet!! @ PenF: Gezellig dat Lara langs komt!! Nog even en Bobbie is er al. @ SuperB: Zo heb jij even een super gezellige ochtend achter de rug . Denk je even leuk te gaan doen met je kinderen, tref je zo'n ernome chaos aan. Ik ben er ook een keer in een schoolvakantie geweest, en liep me ook dood te ergeren............. Je bent in staat om iedereen af te schieten. Ouders gaan zitten, en laten de kinderen gewoon gaan, en letten absoluut niet op:x Jammer dat het zo'n enorme tegenvaller was Naja, zeg......... Pyjama en ondergoed?? Kijk dat je ze niet op hun paas best meeneemt alla, maar trek wel even iets fatsoenlijks aan. @ Kussie: Ik heeft je helemaal gelijk!! Lekker je rust nemen! Met mijn vader gaat het goed. Het liefste zou hij volgende week al weer aan het werk gaan, want hij heeft zich in maanden niet zo goed gevoeld. Joënna is nog steeds verkouden en hoesten. De ene dag wel erger als de andere dag. Ja, Jorgen is maandag weer begonnen met werken. Hij is vanavond weer thuis gekomen, om morgenochtend om 06.00 weer weg te gaan. Het is nog redelijk rustig op het bedrijf, dus het is per dag aankijken of hij thuis komt of niet. Lekker gaan slapen!! Weltrusten. @ Vriendlief: Gefeliciteerd met je prijs. Wat is de titel van het boek? @ Sprong??: Hier ook zwaan kleef aan. Loopt telkens achter mij aan "tillen, tillen" en als ik het niet doe, word alles bij elkaar gehuild. Als ze moe aan het worden is, dan is het helemaal erg....... @ Middagslaapje: Deze begint ze steeds vaker over de slaan, met als gevolg dat ze rond 16.00 in elkaar stort, en rond etenstijd niet meer te genieten is. Na het eten gaat het weer goed. Tja, ik ga haar tegen 16.00 niet meer op bed leggen, dan krijg ik haar echt niet voor 20.00 in bed. @ Letters Joënna: Bedankt voor de leuke reacties. Morgen ga ik de aan de muur hangen, en dan maak ik uiteraard weer een nieuwe foto @ Letters voor Uk: De eerste 3 zijn geschilderd. Vind de kleur hardstikke leuk. Morgen verder schilderen. @ Kamer uk: Ik wilden hem gewoon weer in dezelfde kleuren schilderen, alleen met een andere muurschilderen in de naam op de muur. Jorgen wil het nu eigenlijk toch wel graag een thema kleur geven van het geslacht. Vind ik niet erg, maar dan moet de deur de komende weken opslot blijven, en vanaf de buitenkant kun je dan wel de kleur op het kozijn zien. Hij zou er nog even over na denken @ Piepschuim vlinders: Nee niet gevonden. Zal ze toch dan maar via internet bestellen. Misschien heb ik ze dan voor het weekend nog binnen. @ Wind: Die begint hier ook weer aan te wakkeren, hetzelfde als de regen. Lijkt met herfst ipv winter.
Hier een zeer onrustige nacht gehad. Jorgen lag me een partij te draaien, hoesten en zweten. Hij is gisteravond niet lekker zijn bed in gedoken, maar heeft vannacht wel alles eruit gezweten. De wekken liep om 05.00 al af voor hem, maar hij stond zo fris als een hoentje op. Hahahahahaha, hij wel, ik niet. Kreeg vanochtend amper mijn ogen open De vlinders zijn besteld. Het zijn deze geworden: Vlinders 10 x 13. Heb 3 setjes besteld, dus in totaal 15 vlinders. Dan in leuke frisse kleuren schilderen (denk anders dat het te zilver word???? of wat vinden jullie?. Weet alleen niet of ik ze alleen op de roze muur plak, of ook op de witte muur. Nu GTST kijken van gisteravond en alvast van vanavond, en dan lekker verder met Joënna haar kamer. Opruimen, schoonmaken en letters plakken!!!
Ik zit op de site van babypark te kijken, en kom me daar een super gave autostoel tegen: Lief autostoel Suzette Fuchsia. Het is dat we er al 1 hebben, en we ons geld beter ergens anders aan kunnen besteden, maar anders was ik nu in de auto gesprongen om hem te halen.
@ Jedalin, ik weet wel dat ik moe ben natuurlijk, maar dat het oververmoeid is... Hoe moet ik het zeggen, ik dacht dat ik me aanstelde... Maar toen ze het zei, viel me wel weer wat op de plaats; eigenlijk denk ik bij het opstaan al weer aan de avond, dat ik weer naar bed kan... Ik ben écht zo ontzettend moe.... Het heeft ook te maken met het weer hoor, ik kan hier helemaal nie tegen... Hou het liefste een winterslaap... Voel me zooo futloos... En dan die vele migraine, ik word er moe van, maar ik krijg ook migraine doordat ik gewoon zo moe ben, snappie? Tis een beetje die cirkel.. Dus ik hou het voorlopig gewoon vol, om gelijk met Stan op bed te gaan... Veel slapen... Een andere optie weet ik nu ook nie... @ Vriendlief, een boek? Hihi, wauw! WELKE? @ Gwen, ik hoop dat het voorlopig zo blijft dat Jorgen 's avonds thuis kan komen!! Dat is wel zo fijn voor jou!! En hier gaat Stan wel naar bed om 4 uur nog.. Ik weet het anders echt nie, heb het 1x geprobeerd hem op te laten, nouw dan word ie zo oververmoeid dat ie 'savonds en 's nachts compleet onrustig en slecht slaapt. Das helemaal nix... Heeft Joënna daar geen last van? Vervelend dat ze nog steeds verkouden is... @ Setti, hoe gaat het bij jullie?? @ hier, ben op kantoor, en jawel, met hoofdpijn, vanacht een but-nacht gehad... Kon er verdomme om 2 uur uit omdat mijn brievenbus er zowat uit klepperde!! Die kl*testorm ook!! En Stan begon ook nog es te huilen, dus heb ook nog een dik half uur bij hem geweest.... Heb de brievenbus helemaal dicht getapet (stond ik in mijn onderbroek buiten!! KOUDDD!!!!) Toen ik eindelijk was ontdooit en weer sliep begon het te onweren!! WEER wakker... AAARHHGGG! Was een dik half uur te laat op kantoor... Zal dus nu maar es wat nuttigs gaan doen! Liefs
Even snel.....het is het boek 100%gifvrij hihi leuk hoor is voor na de zwangerschap. Heb het gewonnen via red.nl van da tijdschrift! Ben er blij mee!
Hulp nodig! Ik heb web mutsy transporter.....en die gebruiken we ook voor de nieuwe baby! Nou heb ik tweedehands een meerijdplankje gekocht maar hoe bevestig je dat ding?? Mijn rem zit in de weg en krijg hem er dus niet op! Terwijl dat plankje ook van mutsy is!
@ Vriendlief; Helaas, ik kan je niet helpen met je plankje. Hopelijk is het ondertussen al gelukt. @ Kussie; Vervelend dat je zo ontzettend moe bent. Probeer inderdaad maar om lekker vroeg naar bed te gaan en zoveel mogelijk te slapen. Zelf kan ik ook helemaal niet tegen dit weer en het vele binnenzitten. Ik probeer dan ook om iedere dag minimaal een keer naar buiten te gaan en een frisse neus te halen. @ Gwen; Balen van je nacht. Hopelijk gaat het vannacht beter. Mooie vlinders! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Is het nog gelukt met de kamer van Joënna? @ Hier; Oei, ik heb net een enorme blunder gemaakt. Ik stapte net samen met een man en een kindje van een jaar of drie de lift in. Dat kindje stond een beetje verscholen achter haar vader en had een donkerblauwe houtje-touwtje jas aan en een spijkerbroek. Ik begon een gezellig praatje over dat het zo leuk was dat hij ons buurjongetje was etc. Zegt die man opeens; Nou, het is een buurmeisje. Ai, ik kon wel door de grond zakken. Ik voelde me zo stom. Ik heb maar snel mijn excuses gemaakt.
Daar was ik ook al bang voor. Gelukkig heeft ze mijn adres niet. Ik vond het vooral zo stom van mezelf omdat ik er zelf ook niet tegen kan als iemand Jasmijn voor een jongen of Morris voor een meisje aanziet. Ik moet wel zeggen dat er weinig meisjes-achtigs aan dit meisje te bekennen was. Donkerblauwe jas, donkere spijkerbroek, geen knipje of staartje en geen spatje roze. Daarnaast stond ze half achter haar vader. Dat is natuurlijk wel iets anders dan Joënna in haar roze voetenzak en met een roze jas.