Haar kledingkast. Die staat tegen de rechtermuur als je haar kamer binnen komt. Deze muur is haverwit:
Precies!!!! Die liggen te drogen. Er moeten nog gordijnen komen (hangt nu een rolgordijn bruin, mis staat absoluut niet, maar vind een gordijn ook leuk), maar nog niks naar mijn zin gevonden. Heb een heel leuk vloerkleed gezien voor als ze uitbed stapt, maar die is dik 100.-. Dus even kijken of we een leuk alternatief kunnen vinden. Dan wil ik ook nog iets doen met de muur achter haar bed. Heb bij de Ikea leuke bloem lamp gezien. Misschien dat we die ophangen daar. Die muur is "kaal". Ben zooooooooooooooooooo vreselijk blij met het resultaat!!
Wow Gwen! Wat een superkamer. Echt heel mooi gemaakt! Dikke pluim voor jou! Daar zal Joënna vast heel lekker slapen.
Hier hier!! hahaha sorry elisah, ik kom er elke keer niet aan toe te reageren op Facebook....ga ik vandaag of morgen ff proberen. Pfff druk druk met vanalles en nog wat. Werk vooral, en Arno is nu thuis waardoor we ineens de laptop moeten delen. Wennen voor mij haha want ik ben gewend die de hele dag te kunnen hebben. En nu kan ik ook nog eens niet meer via mijn telefoon typen op zp??? Wel lezen, maar ik kan niet in het typscherm komen. Lekker vaag. @ 'sporten': hahaha ja ja, ook hier heeft de nieuwjaarswip plaats gevonden gisteren! @ gwen: Waaauuuuuw die kamer is SUPER leuk!!!!! Goede keuze; de vlinders in allerlei kleuren!! @ hier: Leuk nieuws! Arno heeft besloten om voor zichzelf te beginnen! We hebben het berekend enzo, en eigenlijk heeft hij het eerste jaar alle ruimte om te kijken of het gaat lukken. Hij krijgt namelijk van de bank (zn oude werk) nog 5 maanden salaris omdat hij voor zichzelf begint. Da's al super. En dan krijgt ie ook nog een een groot deel van zn bonus mee die hij gekregen had als hij voor 1 januari al aangegeven had dat ie ging stoppen. Namelijk bijna 20.000 euro! Hoppa (hij kreeg als ie gelijk gestopt was 28.000 euro + 2 jaar personeelscondities (die ook heeeel veel waard zijn.) Helaas hebben we die condities nu niet meer mgoed; we mogen niet klagen haha. Daardoor gaan we dus wel dit jaar 500 euro meer betalen aan hypotheek da's wel erg duur. maja...komt vast goed. HOoo kids roepen en gaan naar bed, moet nu afsluiten!! tot staks
Hey Allemaal, @ Gwen, wauww!! Dat ziet er prachtig uit!! Vind het echt onwijs mooi geworden!! En wat lijkt het eigenlijk anders als je al een peuterbed ziet staan.. Gezien Stan nog in z'n ledikant ligt.. Echt heel mooi, logisch dat je megatrots bent! @ Jedalin, wauw, die bonus is notabene zowat wat ik in 2 jaar heb! Maar vind super dat Arno de sprong waagt! Hoop dat het hem goed af zal gaan!! Spannend!! @ Zazz, half 6??? MY GOD! Ik snap dat niet hoor! Dat is knetter vroeg!! Vreselijk!! Hoe hou je het vol! Logisch dat jij ook zo vaak moe bent meid! Ik zeg maar zo, es even een dikke knuffel voor jou! @ Superb, woeps! Das ook wat... Maar zoals je zelf al zegt, als het meiske nix rozes aan had, nouw, dan kan het nog een keer gebeuren hoor, en daarbij, je hebt ook nog es netjes je excuses gemaakt! Wat frisse neus halen betreft, ik herken dat wel! Wilde vanmorgen met Stan ook even heerlijk gaan wandelen, leek echt mooi weer, kom ik naar buiten, ja hoor, toch echt een bui!! Kijk ik naar boven, kwam er van de andere kant een enorm dreigende lucht aan BALEN!! @ Vriendlief, kan je dat plankje dan nie ruilen? Of had je die tweedehands? Weet het even nie meer? Wel apart, als het van hetzelfde merk is en dat het dan toch nie past... That sucks! En hoe voel jij je verder? En hoe gaat het met grote Jan? En met je moeder? Die had toch arm of schouder gebroken?? @ Ano, hoe is het bij jou? Ik heb al even nix van jou gelezen meen ik, of heb ik er overheen gelezen? (zit op de kleine laptop van mijn broer, tis effe wennen...) @ Setti, hipster? Whahaha, gewoon een oerdegelijke hema onderbox hoor!! En nee geen badjas, pas toen ik merkte dat Stan er ook wakker van was, ging ik overstag om dat idiote ding echt dicht te plakken, was er in eerste instantie te eigenwijs voor, dus toen was ik te sjagerijnig om weer naar boven te gaan en mijn badjas aan te doen! Heb serieus toch op de kont gehad!! @ all, check prive forum! Liefs
@ kussie: jaa dr gaat nog wel belasting vanaf he! Ik heb geen idee hoeveel dat is, inkomstenbelasting. Maar het blijft een super bedrag natuurlijk.
kussie: haha dat je dat nog weet van me moeder! Nou der pees of iets anders schijnt nog gescheurd te zijn dus ze kan nog niks! Met Jan gaat het super.....pffff dat kind praat hahaha klapperende oren af en toe! Gwen: SUper mooi zeg...lees overal dingen van piepschuim dus wil nu ook een poging wagen! helaas ben ik a handig dus ff wat vraagjes!!! Hoe plak je die dingen op de muur? welke verf gebruik je? setti: Nee ik bedoel deken voor in bed....! voetenzak gebruik ik gewoon die van jan.
Gwen: Wooow wat een mooi kamertje! Helemaal super joh! Superb: Hahaha dat is idd wel een blunder. Maar goed, kan gebeuren hoor. Nijnja: Gaat het goed met je ogen? Jedalin: Oeehhh spannend dat Arno het erop gaat wagen. Gelukkig wel een flinke bonus enzo van zijn oude baas, dat helpt wel. En jullie hebben sowieso altijd wel geld achter de hand he? Ik ga duimen dat het helemaal goed komt! Vriendlief: GEzellig toch dat Jan zoveel kletst Hopelijk vindt je snel een deken voor een normale prijs! Zazz: Veel plezier weer met TVOH. En leuk kraambezoek, al is het een beetje laat. En vanavond weer klussen?
Hier: Pepijn en florine waren vandaag op het kdv. En toen we ze op kwamen halen kregen we grote complimenten. Ze vonden dat ze altijd alles zo enthousiast doen en als ze vertellen dat ze zo gaan eten. Komen Pepijn en Florine gelijk om te helpen met tafel dekken en dat doen ze ook met opruimen enz. Toch wel leuk, want 2 maandjes geleden kreeg ik te horen dat ze best een beetje lastig waren doordat ze echt alles aan het uittesten waren. Helemaal goed dus. Verder is Don geslaagd voor zijnn trouwpak, ik zou eigenlijk niet mee gaan, maar Don wilde het per sé. Nou goed dan wel. Hij krijgt een maatpak. Dus we hebben eigenlijk alleen stof, knopen enz uitgezocht. En daarna bij een andere winkel nog een overhemd erbij gekocht. Ik weet dus nu welk overhemd en wat voor knopen stof enz maar gelukkig niet hoe het zou staan en de stropdas enz niet. Dus dan is het wel lekker nog een verrassing straks.
vriendlief, ik heb pas een dekentje bij prenatal gekocht, waren maar 25 eur hoor!!!zou gewoon ff aanbiedingen in de gaten houden!!! gwen wauw meid dat heb je echt supermooi gedaan hoor!!!heel leuk geworden!ennuh hoop kleuren verf heb jij in huis haha. jedalin wauw meid das lekker zo te horen, dan heb je idd even de tijd om het uit te proberen zonder dat je het meteen broodnodig nodig hebt. en wat gaat Arno precies doen dan voor zichzelf? haha nieuwjaarswip gekkie superb haha ach jog tis lullig maar kan gebeuren he, was erger geweest als dat meisje helemaal int rose was hahaha zazz fijn weekend!!!! hier:alles zijn gangetje,. druk bezig voor de babykamer!! Verder is jeff weer aan het werk sinds woensdag dus t normale ritme komt er weer een beetje in!! Nog 3 weken en dan wordt de bonus gestort joehoeee kan niet wachten hahaha, weet niet precies hoeveel het word ivm belasting maar wel ongeveer natuurlijk, tegen die tijd kom ik wel ff opscheppen hahahahaha, op het prive forum dan he hahahah. Verder is neomi erg moelijk pfff huilen, en dan echt dan nep jammeren om alles, wordt er zo moe van. Ze lijkt vaak echt zo'onhandelbaar krengetje, hoop dat het maar weer een fase is...
whahaha ik zet onze financieën gewoon open en bloot hier neer whahaha Arno gaat een coachings, trainings en adviesbureau starten. Wat zich in het begin eigenlijk vooral gaat richten op trainingen geven aan bedrijven/medewerkers/groepen over social media. Linkedin, twitter, facebook, google+ enz. Hij moet nu wel flink aan de bak want hij heeft dus al 2 trainingen die hij moet gaan opzetten en voorbereiden @ hier: voice aan het kijken...heerlijk Helaas Paul deze keer niet al te best...maar ach, hij blijft TE leuk! whaha Tv kantine nu op...blehhhh vreselijk programma. Op Romana en zanger Rinus na; die doen ze echt geweldig na...hahaha
hahaha ben qua fianciene nooit zo van bedragen noemen haha, uberhaupt niet, ja tenzij ik iets leuks scoor voor heel weinig, dan moet! ik gewoon altijd de prijs erbij zeggen hahaha, jeff heeft daar dan en hekel aan. Maar deze bonus wauww die is het wel waard om t ff van de daken te schreeuwen hahahaha. zo ik ga naar bedje toe!!! trusten meiden