steef en ik op een minicruise met zn tweetjes ff lekker weg. we hebben echt genoten ik heb nog een massage gehad. en dat op de dag dat we een week getrouwd waren . we kregen nog een fles champange. Bekijk bijlage 178208
thnx. nee hoor voelt niet anders kreeg vandaag wel van agis een nieuwe polisblad met pas met mn nieuwe naam erop ziet er wel raar uit hoor zo voort eerst post zo
gelukkig geen bruin verlies meer meid. hoe voel je je nu?? en wat voor nieuw baantje met een website???
setti, wlkom terug en wat een superrr leuke foto's allemaal, zo te zien hebben jullkie het echt super gehad!!!!! vriendlief nee we hebben hier nooit meer wat van boomer gehoord he, vraag het me ook wel eens af hoor... en wat leuk van die site, hoe zijn jullie daar zo bijgekomen dan?en hebben jullie sponsors ofoz of doen jullie alles zelf?fijn dat het bruin over is, hier ook al een paar dagen gelukkig.. nu naar de vk voor de intake xxxx
@ Kussie: Ik heb Seph gisteravond (na het eten) gewogen en hij woog 10,2 kilo en hij is ongeveer 81 cm gok ik. Bij zijn geboorte was hij 3710gr en 52cm. Ze hebben hier weleens gezegd dat hij aan de lichte kant is maar verder niets hoor.... Overigens reageer ik daar altijd op door te zeggen dat Stf en ik allebei uit een 'flinke' familie komen dus dat het vanzelf wel een keer goed komt. Nu zeker proberen hem meet te laten eten en dat dan laten weer afremmen... @Vriendlief: Ik heb je site bekeken! Mooi hoor. Wat ik me afvroeg betalen jullie al die tripjes of regel je vrij entree omdat het een recencie op jullie site oplevert? Dat laatste zou ik zeker proberen. En mocht dat tijdschrift er komen... hou ik me aanbevolen voor het ontwerp en de opmaak! @Linda: Fijne vakantie (al lees je dit niet meer) @Marije: Tja...... het gaat eigenlijk heel goed en ik vind het ook moeilijk om te klagen maar nog steeds ben ik zo moeeeeeee en kan ik me zo superslecht concentreren. Er komt nauwelijks iets uit mijn handen en ik kan me er gewoon niet toe zetten om eens lekker een keer enorm op te gaan ruimen oid. @Elbow Joepie 10.00 uur ik ga gauw even kaartjes voor Elbow bestellen (HMH) Yessss! @all laterrrrrr
Hallo, hier ook weer een berichtje. Ik heb het de afgelopen week wel bijgehouden, maar niet gereageerd... Sorry! Allereerst Vriendlief en Lillebil: gefeliciteerd! Ik kan nu bijne niet meer bijhouden wie wanneer is uitgerekend... Hoe zit het met het zwangere lijstje? Alies, kun jij niet iets maken? Wie is er nog meer openlijk bezig voor nummer 2? Kleintje en verder? Setti: jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Leuke foto's van de wedding en van de reis. En een leuk filmpje, volgens mij was er een goede sfeer op het feest! Hier gaat alles goed, nog wel druk aan het uitpakken en volgende week is mijn laatste vakantie week, dus dan wil ik grotendeels klaar zijn... Verder zijn we enorm aan het genieten van Toon, hij gaat zo snel vooruit nu. Begrijpt bijna alles wat je tegen hem zegt, kletst heel veel en is heel gezellig. Volgens mij is het wel een slim mannetje (maar ja, dat vinden alle ouders van hun kind natuurlijk!). Mag ik een leuk voorbeeld geven? Een week of 6 terug fietste ik naar het strand en toen kwam er in de duinen een helicopter overgevlogen. Toon wees ophoog en zei iets " 'cop, gwoeop, gwoep." Nu waren we daar gisteren weer en op precies dezelfde plek in de duinen, deed hij hetzelfde. Zat hij gewoon te "vertellen" dat daar een helicopter was. Of hij vroeg zich af waar die nu was, haha, dat kan natuurlijk ook. Hij wil trouwens ook de hele tijd troepjes opruimen (en daar hebben we er nogal veel van in huis!). Dan roept hij "gooi" en loopt hij naar de prullenbak. Als ik zijn luier nu verschoon, wil hij hem ook altijd zelf weggooien! Zo sorry, weer meer over Toon dan dat ik gereageerd heb op jullie, maar ik moet weer even inkomen! Linda hele fijne vakantie, maar dit zal je wel niet meer lezen... Oh, ja, Marije, gefeliciteerd met de nieuwe baan van Don. Ik dacht trouwens dat je wiskunde gaf,maar het is dus natuurkunde? Heb je leuke klassen dit jaar? Ik heb net mijn rooster weer binnen, is toch altijd weer een kriebel in de buik moment, haha. Dit weekend zijn mijn man en ik 6 jaar getrouwd. Ik ga hem ophalen op het werk en neem hem als verrassing een weekend mee weg... Ik ben benieuwd of hij het leuk vindt. Hij is niet altijd goed met verrassingen! Het is trouwens de eerste keer samen weg sinds Toon, dus is wel een tijd, lijkt me! Nu maar eens kijken of ik al zijn spullen kan vinden (als zwembroek en zo, het hotel heeft een zwembad, sauna en een sterrenrestaurant ernaast, wij vermaken ons wel!). Kinderen zijn nu beneden bij oma, ideaal!
Wauw! Klinkt goed zo'n verrassing! mmmmmmm! Hier gooit Seph ook zelf zijn luier weg maar ik vond laatst ook al een auto in de prullenbak!?! Voor het lijstje: In verwachting: 26/12 Ons2ewonder 2e kindje 6/2 Lara 2e kindje 16/2 Johanna 2e kindje zh bv 21/2 Gwen 2e kindje 31/3 Lillebil 2e kindje 6/4 Ano 2e kindje 18/4 Vriendlief 2e kindje In afwachting (of willen jullie dit lijstje niet?) Kleintje Marije Zo was het toch? hihi @ kleintje het wordt voor jullie bijna weer spannend toch? Wanneer is je nod?
Setti: Welkom weer in Nederland Mooie foto's! Jullie een mini cruise gedaan? leuk zeg! Maar ehummm waar was Lisanne dan ? of was er familie mee op vakantie ? Vriendlief: fijn dat het bruinverlies weg is! En wat leuk dat de site zo goed loopt Ben ook wel benieuwd hoe je dat doet met de uitstapjes, betaal je dat allemaal zelf of ? Ennuh misschien eens taartenvankelly testen hahaha Grapje! Kussie: fijn dat je even tijd voor jezelf had Ben je een beetje bijgekomen ? En interessant van die stenen zeg! En verder weet ik het zo niet meer! Wat een klote weer zeg bah!!! En ik moet straks gaan werken vanaf 14.00 ben op route dus een hele tijd op de weg.... maar ja! Verder gaat het hier goed... Esmay krijgt ineens erg veel interesse in de w.c! Ze liep laatst op de w.c naar binnen (deur had ik niet goed dicht gedaan) en riep "Zitten" ik dacht ach waarom ook niet! Heb boven haar w.c brilletje gehaald, haar broek naar beneden gedaan en haar erop gezet! Nou ze vond het prachtig En nu is het regelmatig dat ze naar de deur wijst en dat ik haar er even op moet zetten, dan zit ze gewoon een beetje rond te kijken naar de lamp en met het w.c papier te spelen haha! Ze heeft 1 x een klein plasje gedaan maar daar schrok ze wel van... Ze is nog erg jong om het echt te begrijpen natuurlijk! We zijn ook niet bezig met zindelijk laten worden ofzo maar ik had zoiets als ik nu ga zeggen dat ze niet op de w.c mag dan wil ze het straks misschien ook niet omdat ze er een afkeer tegen heeft gekregen omdat wij nee zeggen! Ach als ze straks vaker "per ongeluk" plast op de w.c dan kunnen we altijd voorzichtig ermee beginnen maar normale leeftijd is zo rond de 2 jaar toch ?
Nijnja: herkenbaar Esmay lijkt ook ontzettend veel te onthouden, als ze b.v iets weg legt en wij zijn het na een minuut of 10 ineens kwijt dan vragen we aan haar "Waar heb je het gelaten? " Dan weet ze het nog gewoon te vinden! En ook wat je zegt dingen die ze ooit ergens heeft gezien onthoud ze ook en vraagt er dan naar Ze ruimt hier ook alles op, wil het in de prullenbak gooien en kan absoluut niet tegen vieze handen haha! Als ze met haar hand in het zand heeft gezeten loopt de naar de keuken wijst naar de kraan en wil haar handen wassen haha! ze praat ook steeds meer dingen na en als ik iets zeg probeert ze het ook echt na te zeggen... Tja de kinderen worden steeds slimmer... Maar dat is alleen maar leuk dat ze steeds meer leren!
Oh ben zo blij we hebben een supermooi kamertje gekocht voor Seph via Marktplaats. Dit is hem Marktplaats.nl > Peuterkamer Bopita white water - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Complete kinderkamers Nieuw is hij bijna 3x zo deur!!! (alleen nauwelijks meer te verkrijgen ivm oude collectie maar wij vinden hem kei mooi)
nijnja alvast gefeliciteerd met jullie 6 jarig huwelijk. en wat goed van toon zeg dat hij dat al zegt en echt begrijpt kleintje mijn ouders waren mee op vakantie zodat steef en ik wat tijd samen hadden en dat was echt heerlijk johannal wat een mooi kamertje voor seph zeg. hier vandaag op kraamvisite geweest van een dart maat van steef die heeft een zoontje ENZO gekregen echt klein weer hoor. zo lief weer kriebel de kriebel