Maart mama's 2010, deel 6!

Discussie in 'De mama's' gestart door Johannal, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ah thanks ik gok altijd even als men iets van een aantal weken zwangerschap roept tel ik zelf door tot 40. Dus SeanLi die gisteren aangaf 12 weken te zijn is volgens mij nu op dezelfde datum uitgerekend als kleintje! Maar goed alle data zijn inderdaad onder voorbehoud :D

Maar wat zijn we alweer met veel:$

2. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    En ik geloof dat iedereen over mijn berichtje heen gelezen heeft. Germini is op 23 november bevallen van een meisje, Lexi. Ze had begin september toen nog gepost dat ze rond de 24 weken zwanger was. :)

3. seanli31

seanli31 Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.213
    0
    0
    Brabant
    ik heb de morgen de 12 wk echo en dan hoor ik dus de def. bevallingsdatum :)

4. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Boomie gefeliciteerd! We vroegen ons laatst al af hoe het met jullie zou gaan!

Kussie :nou ik zat nog te denken over dat piepschuim.....ik volg de rest haha en laat ik daar nou net niet van zijn......wil nu 1muur in super zacht roze schilderen en dan iets me baby blauwe sterren ofzo...... Maar da is aan Michiel en net als bij Gwen is de baby dan 18 ofzo

5. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Ah succes hoop dat alles goed is!

6. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Germini Gefeliciteerd met Lexi (leuke naam)

Al vraag ik af of ze het leest aangezien ze nooit meer meeleest;)

7. Johannal

Johannal Fanatiek lid

28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Zo ik ga even verder met de Babywas:p

Hoe staat het bij jou daarmee Gwen? Heb jij je klossen al gehaald, vluchttas al klaar enz? (of jaag ik je nu de schik aan je hart?);)

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    alies ja sorry had t wel gelezen, volgens mij had ik het toen hier zelfs nog vermeld dat ze zo lang alweer zwanger was.

Wie ook weer zwanger is is Suekes, dacht net zo ver als mij ongeveer...

seanli veel plezier morgen!!!misschien zien ze al wat het wordt!!!!zag ie bij mij ook met 11,6wk!!!!

9. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    wowww zie een vroeu met cupmaat 75Q van zichzelf, das best heeel groot haha

10. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    @ Jedalin: Jullie gaan het redden!!

Mooie kleur broeken. Lekker helder en fris.

@ Kussie: Zo te lezen hebben jullie een heerlijke ochtend gehad op de zwarte markt!!
    Leuk zoals Stan lekker aan het rond struinen is. Dan geniet je extra;)

Ehhhhhhhhh, misschien blond: Maar wat is Sven??

Is Stan vanavond lekker gaan slapen, of was het weer zo'n drama?

@ Boomie: Fijn dat je bij Fenna de aardbeienvlek steeds minder begint te zien. Hopelijk is een operatie niet nodig.
    Heeft ze nog steeds van dat witte/blonde haar?

Lekker 13 kilo afgevallen!! Is dat wat het Dukan-dieet?

@ Ano: Ja, ze begint gelukkig te wennen op haar kamer. Vanochtend werd ze wel weer schreeuwend wakker, maar dat was gelukkig pas om 06.30.
    Ze gaat ook zonder protesteren haar bedje in.

Kan me voorstellen dat je liever een lichtere kleur had gehad ivm de muur, maar antraciet kan ook mooi uitpakken.
    Leuk dat de oma van Jef de gordijnen gaat maken!!

@ Vriendlief: Die van jouw is ook niet zo van de klus en schilder?:D

@ Seanli31: Veel plezier morgen met je 12 weken echo!

@ Johannal: :) Klossen hebben we nog (palletblokken omdat het bed anders te hoog komt als het echt op klossen komt), 16-01 word de ondersteek po geleverd.
    Babywas?? Man, heb amper kleren, moet ook nog wat voor gewinkeld worden. Heb zelfs nog geen eerste pakje:(
    Vluchtkoffer: Moet ook nog............

@ Verven: Ik ben wel met lakverf in de weer geweest (kozijnen bijwerken, letters schilderen), maar het meeste met muurverf. Dan heb ik ook het raam wagenwijd open staan.
    Ik weet dat het niet goed is om te schilderen:(, maar ja, moet wel gebeuren.

11. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Germini, gefeliciteerd met de geboorte van Lexi

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Gwen....bij alees wat ik hier zeg is het van huh is dat echt nodig.....moet dat dan! Heel irritant!

13. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Gwen: zonde van Dirkje... Die was juist zo leuk. Was het wel de bedoeling dat die weg ging?

Linda: spannende ontwikkelingen voor Arno... Wel balen dat hij de beslissing niet net voor 1 jan heeft genomen/kon nemen. Dan had hij meer meegekregen toch? Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd? Lieve foto van je knullen!

Ano: de bonus is jullie gegund, hoor! En 75Q!!! Van zichzelf? Ik moet er niet aan denken, dan ben je volgens mij bijna gehandicapt, zo zitten die dingen in de weg!

Kussie: leuk dat Stan zo'n succes had op de markt. Genieten is dat, he, om er dan trots als een pauw achteraan te lopen!

Hier: laseroperatie viel behoorlijk tegen. De eerste dag was het echt pijnlijk en toen nog twee dagen zeer oncomfortabel. Heb twee dagen in het donker gelegen. En ja, dat klinkt heerlijk, qua bijslapen en beetje doezelen, en dat was ook lekker, maar ik ging me ook wel vervelen! Gelukkig had mijn man twee luisterboeken gehaald (de schat!) en dat was wel fijn. Toon vond dat ook wel mooi: "grote bed, stem luister." Mijn man en ik kunnen hem nu ook gebruiken om boodschappen aan elkaar door te geven, zo van:"zeg maar even tegen papa dat.." Zo kwam die bij mijn bed staan en zei: "mama, oog druppel." (mijn man hield het oogdruppelschema een beetje bij (antibiotica en zo)).
    Al met al wel de hele tweede vakantieweek mee kwijt geweest, maar ja ben niet zielig, heb het mezelf aangedaan en het is wel fijn om scherp te zien! Dus ben wel blij met het resultaat. Morgen weer aan de bak, bleegh, geen zin in!

14. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    veel plezier vandaag

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    balen dat t wat tegen viel maar je hebt er wat moois voor terug een scherpe wereld zonder lenzen of bril :D

16. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zomervakantie jaaa wij zijn eruit wij gaan de laatste week van augustus en de eerste week van september camperen in spanje op de camping

Informatie El Delfin Verde (Al Fresco) (Camping), Spanje met Arke.nl

2 weken camperen in een mobilehome dat is een soort van stacaravan voor nog geen 900 euro. we hebben vandaag de vakantie aangevraagd dus als ze t goedkeuren gelijk boeken

17. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @seanli veel plezier vandaag met de echo.

@nijnja das wel balen dat het toch tegen viel. Maar het resultaat mag er in ieder geval zijn. Geen bril of lenzen meer. :)

@setti ohhhhhhhh dat ziet er wel super leuk uit. Krijg gewoon al helemaal zin in de vakantie. :)

@hier een apetrotse mama. Melanie heeft vanochtend voor het eerst op het potje geplast. :) Sinds een paar dagen heeft ze interesse in het potje. Dus af en toe als ik in de badkamer ben en Mel komt er aan en ziet me op de wc dan vraag ik of ze op het potje wil. Dan zitten we gezellig even samen op de wc. :)

Vanochtend dus ook. Ik vraag of Mel op het potje wil en dan gaat mama op de wc. Had niet verwacht dat er iets uit zou komen.
    Maar verrek er zat een behoorlijke plas in. Mel de hemel in geprezen. Ze stond alleen wat verbouwereerd naar het plasje te kijken. :D

18. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

@ Alies, wauww!! Wat goed van Mel!!! Heel goed dat je haar dan ook gelijk de hemel in hebt geprezen!! Hihi, wie weet hoe vaak ze dat nu wil gaan doen!! Je blijft strax aan het lopen naar dat potje! ;) Was jij niet net zo verbouwereerd!? :D:D

@ Nijnja, och meid, ik was het helemaal vergeten, anders had ik echt nog wel even gevraagd hoe het met je ging.. Ik schaam me gewoon.. Sorryyy!!
    Maar ben blij van je te horen! En ships, wat balen joh, dat het dan nog zo pijnlijk is geweest, is dat normaal? Hebben ze je dat ook gezegd dat dat kon?
    Gezien het je zo tegenviel? Maar hoe is je zicht nu? Valt dat dan heel erg mee? Ben je er blij mee? Hoe is het resultaat tot nu toe?

@ Seanli, heel veel plezier meid! Ben zeer benieuwd! Hihi, laat je het ons wel even weten?

@ Germini, oeps, ook dat was ik vergeten te zeggen;
    Gefeliciteerd met jullie dochter Lexi meid!

@ Ano, ik vind antraciet heeeel mooi, maar kan me voorstellen dat het misschien wat donker is? Maar wie weet valt het ook juist heel erg mee? Even afwachten dus... Ben wel benieuwd!?
    Volgens mij word het een bijzondere kamer, dat weet ik nu al!

@ Vriendlief, ik snap je berichtje niet?
    Zegt Michiel dat? Moet dat etc? Of zeggen wij dat? :(

@ Gwen, Zou je dan nie es lekker gaan shoppen meid? Kinderbijslag is toch weer binnen! ;) Misschien toch wel slim om kleertjes + eerste pakje in huis te halen hoor, je weet dat jullie beebs eerder kan komen ivm placenta, toch? Alle reden om je toch maar es te gaan uitleven...

@ hier, ben op kantoor, Stan en ik hebben vanacht; LET OP!!!
    DOORGESLAPEN!! Wauw, niet 1x er uit gehoeven!! Nouw dat komt serieus gewoon bijna nooit voor!! Wat heerlijkkk!!!! Dat is echt fijn!
    Is dat wel normaal meiden, dat ik er gewoon zowat echt elke nacht nog 1 of 2x uit moet!! :(:(
    Volgens mij hebben jullie dat niet of wel?

Liefssss

19. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ja ik was net zo verbouwereerd. Had niet zo'n mega plas verwacht. :)

Wauw die Stan leert het nog wel. :)
    Het verschilt per kind of je er nog 1 of 2 keer uit moet. Het zijn fases. Hopelijk is voor jou die fase nu ook voorbij. :)

20. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    wow wat super goed zeg. knap hoor

ja ik heb ook echt gelijk zin in de vakantie hihi

Deel Deze Pagina