Hey lieve allemaal!! @ Ano, Stan loopt nu nog maar 2 weken, dus echt ervaring met dat hij niet meer in de kar of wandelwagen wil, heb ik (nog niet) hij zegt wel regelmatig "uit uit" Maar ik leg hem dan uit, dat dat nog niet kan, dat we eerst nog boodschapjes moeten doen.. Wel wil Stan altijd zijn labello mee hebben.. JA ECHT meiden, jullie lezen het goed.. Mijn mannetje is helemaal verslaafd aan labello.. Weliswaar een lege, maar hij moet en hij zal zo'n ding mee hebben, nu de dop en dat draai ding, waar de labello in zit (uiteraard zonder dat spul dan) En tegenwoordig zelfs 2.. En zolang hij die in de handen heeft houd ie zich vrij rustig. Verder geef ik hem veel dingen aan die hij dan in de kar mag leggen.. Werkt ook.. En tjah, wij gaan zowat dagelijks naar de winkel, en dan elke keer maar kort... Of naar verschillende supers (aanbieding hier, aanbieding daar) En dan kleine beetjes.. Dus te lang doen we maar niet.. En al helemaal nie als hij in een bad mood is.... Ik weet niet of Neomi ook iets heeft waar ze dol op is, iets kleins wat ze graag bij zich heeft en waar ze rustig van word? Das zo 123 de enige tip die ik weet?? Liefs
@ All, wauw! Ik ben indd onder de indruk, ik had niet verwacht dat jullie er ook nog zo vaak 'snachts uitgingen, (zeg maar dus ook nog bijna elke nacht...) Ik meende serieus dat dat als ze deze leeftijd hadden dat het wel es een keer voorbij mag zijn... Pfff... Misschien vind ik het wel gewoon extra zwaar omdat ik er migraine door krijg? Die nachtrust is juist zo belangrijk en die word me gewoon elke nacht hoe zeg je dat, "gebroken" en dat is zo killing... Begrijp me nie verkeerd, als ik die migraine maar nie gehad had.. Had ik het allemaal lang nie zo "erg" gevonden, maar nu begin ik me toch wel zorgen te maken... Heb het geloof ik hier nog niet verteld? Maar 17 januari krijg ik een MRI scan... Het is zover... EINDELIJK, na 16 jaar migraine gaan ze weer es écht verder kijken.... Vind het eng joh... Wie weet wat ze vinden... Hopelijk valt het mee.. Want als ze al wat vinden, zijn ze natuurlijk veelste laat... Heb het al zooo lang... Verder heb ik hier erg druk geweest met laptop, het moest duidelijk, zo weinig er achter geweest, dat alles zich heeft opgepropt... Dus schijfopruiming, schijfdefragmenteren, volledige scan gedaan... ENNN, alle foto's (vooral van Stan) weer op de externe harde schijf gezet... Voelt goed... Heb ik de foto's weer save, Stan kruipt nog wel es op de bank en mept dan nog wel es hard op de laptop (maar kan hem serieus nergens anders kwijt...) Dus ik hoop maar dat ie daar tegen kan.. Ik ben nu ook behoorlijk streng tegen hem weer, daar hij echt van alles weer aan het doen is wat niet mag... Ook hier een huildag dus vandaag... Tjah...
@ Gwen, je zegt dat Joënna nog steeds heel witjes ziet enzo heh? (ogen zo ver naar achteren staan enzo) En is ze ook nog zo verkouden dan? Zou ze niet gewoon totaal nie lekker in haar vel zitten? Als ik je posts steeds lees is ze wel heel vaak in van die driftbuien en huilen, en dat nix goed is en dat ze niet wil slapen? Misschien heeft ze wel ergens last van? D'r amandelen? Of wat ook? Zou je misschien haar niet es kunnen laten onderzoeken? Ik bedoel, dit is toch nie normaal... Je word er toch doodmoe van... Stan is pittig, maar Joënna, pfoehie!! Volgens mij had ik al bovenin de gordijnen gehangen... Bedoel het natuurlijk alleen maar goed hoor! Maar vind zo sneu! Dit breekt je toch op!? (en haar ook) *knuffel* Hoop dat verjaardag gezellig is!! Veel plezier! @ Superb, hihi, snap ik hoor, eerlijk gezegd lucht het mij ook op hier te lezen dat er meer 's nachts uit moeten! Al vind ik het voor jullie allemaal ook knap beroerd... Maar ooit zullen ze 18 zijn! Laten jullie boodschappen bezorgen jah? Gossie... Das nog nooit bij me opgekomen... Ook wel ideaal! @ Jedalin, wauw! Naar de KvK! Het is MENUS! Ja dat was het natuurlijk al, maar na vandaag is et dan toch wel nog een beetje meer ECHT! Leuk hoor!! En whaha, dus Jesse doet je helemaal na? (telefoon in de buze?) LIEFFF!! En vooral dat ie dan ook zo trots is! Hier ook zo eentje die machtig trots kan zijn!! Prachtig is dat! @ Vriendlief, er zijn indd van die dagen... En als je dan zelf al er de *** aan hebt, en Jan is ook nog es lekker dwars en tegen de draad in.. Oeehh, dan wil je het liefste je bed in en de dekens over je heen trekken heh! Hopelijk is morgen een betere dag! Knuffel voor jou! @Seanli, gefeliciteerd met de super echo! En dat alles goed is!! Echt fijn!! @ Setti, oeehh, vakantie geboekt! Wauwww!! Ik wil oohoowwk!! En ow meid, ik zou het je zo gunnen als je kan gaan met een kleine beebs in je buik!! Wat zou dat geweldig zijn!! Ik duim hoor!! Hihi, dus Lisanne wil wel lopen als jij het andere gangpad ingaat? @ hier, nouw, ik duik mijn bed maar es in.. Mooie tijd dacht ik zo; kwart voor acht.... Als ik iemand ben vergeten!! SORRYYY!! TRUSTE lieve schatten!!!
vriendlief beterschap voor jan gwen hopelijk eet ze zo wel beter is ze nog een beetje vrolijker geworden vandaag? kussie meid o meid wat ben ik blij voor je dat ze eindelijk eens verder gaan kijken hopelijk kunnen ze na de mri een betere oplossing voor je vinden nee lisanne wilt niet lopen als ik een ander gang pad in ga dan krijst ze de hele boel bij elkaar en dan zeg ik tegen haar vanuit t gangpad, je kan krijsen tot je een ons weegt dat interesseerd me niet je hebt te luisteren dus kom maar bij mama. en als ze door heeft dat ik echt niet naar haar kom dan staat ze op en komt ze hier mn moeder gooit lisanne nog iedere dinsdag in de ochtend naar bed terwijl ze weet dat ze geen ochtend slaapje nodig heeft met als gevolg dat ze om half 3 vanmiddag nog niet moe was dus ik heb mn moeder gezegt dat ze haar wakker moest houden en niet meer naar bed mocht en met als gevolg dat ze om 6 uur vanavond omviel van de slaap dus direct na t avond eten tanden poetsen en naar bed.
kom even laten weten dat de echo gister goed was, alles zat erop en eraan en zo op t oog gn zichtbare afwijkingen hij lag alleen te slapen volgens mij, dus ik moest ff hoesten en bewegen want ze wilde wel dat ie voor ons bewoog en ineens alle handen en voeten de lucht in haha volgens mij schrok ie meeste van jullie hebben de echo op fb gezien, mooi he 20 juli is de uitgerekende datum! spannend, een zomerkindje! verder alles goed, gelukkig niet meer ziek!! heb gn gekke vreetbuien.. ben alleen nie meer zo van gekookte aardappels en jus al helemaal nie meer en dat vond ik altijd zo lekker maar ja, komt wel weer ben wel benieuwd hoe t gaat straks met 2 kids.. maar ook dat went lees ik gelukkig snapt sem al veel en praat ie nu al goed.. verwacht dat dat in juli helemaal goed is.. hij praat in 3 of 4 woorden en maakt zinnen zoals, morgen opa en opa spelen of papa mee bad.. als ik vraag om bijv t groene kussen vd bank te pakken of zn schoenen in de gang te zetten, alles doet ie verder is t ook een draak hoor!! soms nie in de auto willen, hard de andere kant op lopen en lachen.. in de stoel zn eigen stijf houden zodat ie uit de stoel floept.. gooien met eten en dan zelf al zeggen, nee he mama.. t scheelt wel dat we m rond zn 1,5 jr al in de keuken of gang hebben gezet als ie "stoute" dingen deed.. hij staat er nu nog nauwelijks maar ja, natuurlijk moet ie ook weleens gek kunnen doen douchen gaat hier prima trouwens! hij gaat vaak in bad of onder de douche.. de haren niet willen wassen fase hebben we ook gehad hoor maar deze is thank god over! slapen doet ie prima behalve als ie ziek is.. dan kunnen we er 3/4 per nacht uit.. das dan balen maar verder slaapt ie van +- 20.00 tot 06.30 als we gaan werken en op de vrije dagen (voor mij, vrij za zon en maandag) slaapt ie over t algemeen tot 08.30/09.00 Winkelen is ook erg leuk, hij zit altijd nog in de grote kar en we hebben m nu 2x met een klein karretje laten lopen, erg leuk alleen duurt t dan nog langer eer we de winkel doorzijn haha hij gooit van alles in zn kar, loopt graag ergens tegen aan en vind alles mooi.. dan maar gewoon in de grote kar dan kan ie tenminste nog iets op de band gooien hahaha zooo lange update van ons, maar ja, zijn jullie weer op de hoogte dat alles goed is wat zijn er toch alweer een hoop zwanger he!! zo leuk!!!
kussie spannend meid een mri, logisch dat je daar zenuwachtig voor bent, maar ze gaan iig kijken, das al wel heel wat toch? haha stan en lobello, lachen joh. Nee neomi heeft alleen d;r speen waar ze rustig van wordt en dan nog helpt dat niet haha.trusten setti, ziet er mooi uit jullie vakantieadres, gaaf hoor!!!geniet van de voorpret!! superb haha lief dat je ons zwangere gerust probeerd te stellen Ja morris heeft ook wel een pittig karaktertje volgens mij he!dan snap je dus wel enigzins hoe ik me voel jedalin, alles goed??morgen weer lekker dagje vrij? Neomi:haha bedankt voor alle reacties. negeren werkt niet, hebben we vaak gedaan, dat we dus zeggen okeej daagg en weglopen, in t begin werkte het, maar nu zwaait ze gewoon terug en roept doei doei en loopt de andere kant op hahaha. afleiden werkt ook niet, tenminste niet als het al te laat is zeg maar...nou ja hoeplijk is het gewoon snel over!! morgen terug voor de herkansing van de 3d echo, hopelijk werkt onze man nu wel een beetje mee haha xxx
veel plezier morgen ano!! zou leuk zijn om m eens goed in beeld te zien hihi wij willen ook zo rond de 28 wk een pretecho laten maken.. ben nu al zo benieuwd!
Kussie: jeej eindelijk een MRI!!!! Hier heeft jan sinds kort ook de labello ontdekt haha!!! en mondspray is ook groot succes maar daar zijn we heel voorzichtig mee natuurlijk!!! Gwen: pfff leef echt met je mee toen je het er over had van dat joenna af en toe zo lastig is dacht oei oei gelukkig heb ik dat niet en nu heb ik het ook!!!!! Echt heel naar bah bah bah! Niks is goed niks wil ie niks mag hij alles gooit ie om of maakt ie vies.......expres he dan grrrrr kan wel janken dan!!!! elke keer wil ie naar de wc en ja dan zeg je geen nee maar vervolgens doet ie niks!!! Hij wou ook vanmiddag niet slapen dus heb hem er om half 7 opgelegd..... Piepschuim: nou die ben ik dus lekker gaan schilderen om 7 uur.....had sterren gekocht en die heb ik nu lichtroze geschilderd en wil ik dan op de muur plakken......Gwen: hoe vaak moet je ze schilderen weet jij dat???hoe vaak heb jij het gedaan?
Seanli fijndat de echo goed was en wat is de foto mooi zeg! En leuk een zomerkindje Anoveel plezier morgen
Leuk!! Ben benieuwd naar het eindresultaat. Ik heb ze 1x geschilderd, en toen waren ze dekkend. Ik weet niet wat voor verf je hebt gebruikt, maar het kan zijn dat je ze 2x moet schilderen, omdat piepschuim vocht opzuigt. Voor de zekerheid zou ik morgenochtend het restultaat bekijken als ze droog zijn of ze nog een schilder beurd moeten hebben of niet. @ all: Weltrusten!!
Vannacht amper kunnen slapen. Verschillende keren voor Joënna eruit geweest, sliep ik eindelijk slaat de wasmachiene aan, die ik helemaal af heb gehoord. Vervolgens werd Joënna om 05.30 weer wakker, en toen kreeg ik haar echt niet meer in slaap in haar eigen bed. Dus bij mij in bed genomen, maar ja, daarna ook niet meer geslapen. Ze lag alleen maar in mijn buik te schoppen. Haar humeur?? Tja............
Goeiemorgen!! Hier een teken van mij; Veeeelste laat op werk gekomen! Vanacht een dik uur in de weer geweest met een krijsend schreeuwend totaal niet willen slapen mannetje... Pfoeh... En vanmorgen dus niet de wekker gehoord, en ook hij sliep lekker door!! Whahaha... Was pas om kwart voor 10 op kantoor! Woeps!! Ze waren op KDV al fruit aan het eten.... Nu jah. Tis nie anders. Morgen maar wat langer door doen... @Seanli, fijn dat de echo zo goed was! En een zomer kindje, gaaf! Hopelijk is het niet bloedheet als je mag bevallen! @ Gwen, ook al zo'n but nacht! Waardeloos weer! Hopelijk is Jorgen vanavond op tijd klaar en kan ie naar huis! Misschien kan jij er dan al heel vroeg in en kan hij Joenna lekker verzorgen en op bed doen enzo? Even RUST voor jou? Of is ze vandaag naar KDV? @ all, hou het kort! Ga gauw weer wat doen, zit tot aan me nek in de dossiers hier! Hihi... Liefs
okee even klagen: Vanacht paar keer wakker,pijn in me maag, rond 6uur weer wakker, voelde me echt niet lekker dus naar de wc, nou daar heb ik tot even na 8uur gezeten, iedere keer t gevoel dat ik moest spuugen, ;pijn in me maag maar spuugen lukte maar 1 keer een beetje verder niet... toen me werk gebeld om kwart over 8 wat blijkkt, ik moest voor 8uur bellen dus nu werd het een verlofdag!!!! nou belachelijk, ik zeg ik zit van 6 tot 8 te kotsen, hoe moet ik jullie dan bellen???!!! tja het zijn de regels, ow en of ik ook nog even zelf me clienten kon afbellen.... Nou stond met de bek vol tanden, gezegd dat ik t belachelijk vond en iemand anders aan de lijn wilde die hierover ging, maar nee... dus uurtje terug pz gebeld, ja zegt ze at zijn idd de regels, ik zeg ja maar ik kon toch niet eerder bellen, nou zegt ze je hebt tussen 7 en 8 vast een minuutje tijd gehad om te bellen..nou Nee dus!!!!!nou toen had ik t echt gehad, zat echt te janken aan de telefoon, ik zeg ik ben ook nog eens 28weken zwanger, en die paar uurtjes dat ik werk vallen me de laatste weken al erg zwar, maar ik hou het vol voor me clienten, lever zelfs 6 vakantieuren per maand in om mijn uren aan te vullen, en nu ben ik ziek en krijg ik dit van jullie, vind het gewoon KUT!!! nou ze ging ernaar kijken en beld me terug!!!! zo moest het ff kwijt sorry... gwen en kussie jullie een dikke knuffel
ano wat een zeikwijfen op je werk zeg jezus. dit kunnen ze echt niet maken. ziek is ziek en als je 2 uur kokkend boven de pot zit denk je er niet eens aan om te bellen je kan niet eens fatsoenlijk een glas water pakken om te spoelen dus laat staan bellen. prutsers. ik hoop dat ze terugbellen met goed nieuwd dat ze alles voor je geregeld hebben en je geen uren hoeft in te leveren
dank je setti, lief! ja baal er echt van, maar als ze niks regelen mag ik van jef niet eens meer werken tot me verlof haha, hij was helemaal pissig!!!maar ik ben er ook klaar mee, raar bedrijf ook!!!
Hè bah, wat een vervelende berichten allemaal vanochtend. @ Ano; Wat ontzettend raar dat je nu een verlofdag op moet nemen. Als je nu veel te laat had gebeld dan was het iets anders geweest, maar een kwartiertje te laat omdat je daarvoor te ziek was is echt belachelijk. Door de regels zo star te handhaven zullen ze weinig bereidwilligheid bij de werknemers kweken. Ik snap best dat regels regels zijn maar af en toe moet je daar toch vanaf kunnen wijken. Ik hoop dat ze je snel terugbellen met goed nieuws. @ Kussie; Sterkte voor jou vandaag! Balen dat Stan weer zo liep te spoken. Zeiden ze er op je werk nog iets van? @ Gwen; Balen dat jij ook weer zo'n slechte nacht hebt gehad. Heb je vandaag nog ergens de tijd om te gaan liggen? @ Hier; Ook wij hebben een korte nacht achter de rug. Vannacht er uit geweest voor Jasmijn en Morris en om 5.30 uur besloot Morris dat hij wel weer genoeg geslapen had. Zouden de maart-kindjes het afgesproken hebben? Vanochtend met Jasmijn en Morris naar de kapper geweest. Ze zien er nu, voor zolang het duurt, weer uit als supernette kindjes.
Lisetje; gezellig een lange reactie van jou!! Wat fijn dat alles zo goed gaat bij jullie.. Hihi die Sem is ook een klein boefje dan? Ze zijn nog klein maar begrijpen ow zo veel. Gwen; pff balen meid weer zo'n nacht. Niet leuk! Je hebt je slaap zo hard nodig. Joenna is denk vandaag naar t kdv of niet? Hopelijk nog wat slaap kunnen pakken.. Gefeliciteerd nog met je nichtje, leuke verjaardag gehad? Vriendlief; hoe gaat het vandaag? Balen dan zo'n dag hè. Beterschap met Jan!! Hopelijk ben je snel weer lekker vrolijk. Ano; nee meen je niet! Wat een dozen op je werk. Lijkt wel van mijn werk hihi.. Hebben ze nog terug gebeld? Anders lekker stoppen meis, bah bah zo irritant zoz Superb; haha weer knappe kids! Foto!!! gelijk met jou er ook bij haha.. Willen je nog steeds zien ! Jullie ook al een vervelende nacht. Balen! Lekker rustig dagje nu. Hier; nou ik heb lekker bijgeslapen. Was gister zo moe, lag al rond 9 uur te slapen en werd vanochtend samen met Taleah 'pas' om 7 uur wakker haha. Lekker doorgeslapen! En uitgeslapen haha.. Vanochtend kwam mn beste vriendin op visite, is 34 weken zwanger en had gister dr laatste werkdag. Ze zag er goed uit. Leuk bij gekletst over zwangerschap en kindjes! Kijk nu help mijn kind is te dik en eet lekker een zak chips erbij. Oepsie best slecht hahaha.. Maar tsjee wel zielig zeg. Meisje is altijd alleen thuis, soms ook in de nacht. Kind is 13 jaar, woog 72 kilo. Pff! Vanaaf vergadering op m'n werk. De Kind aantallen gaan flink achteruit. Hebben bijna elke dag 1 leiding over. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen. Heb nog redelijk wat uren staan van vorig jaar dus misschien kan ik lekker paar daagjes thuis blijven hihi.. Wel lekker. Maar ja verder is het wel balen natuurlijk. Bedankt voor alle douche verhalen. Ik denk ook kom op gewoon hup en snel snel. Maar ze word echt helemaal gek. En wil dus de keer erop echt niet in bad. Nu wilt ze nog net in bad maar blijft maar over de douche kop bezig. Tsja.. Over een tijdje dan maar weer!
@ superb: ze vinden de badringen leuk zijn ze gewend en naja, tis natuurlijk ook heel handig. Ze hebben dikke pret, zitten lekker handig en vast, kunnen makkelijk spelen...ideaal. Bad kan lekker wat voller omdat ze in die dingen zitten. Ik zit er uiteraard bij. Hebben ze 1 keer los in bad gelaten maar dat was continu gaan staan, soms uitglijden...niet handig. @ seanli: Proficiat met je mooie goede echo!! @ Ano: nee woensdag moet ik juist altijd werken he Ben altijd vrij op dinsdag. Hoe was je pretecho?! @ Kussie: maakt dat bij jouw werk nooit zo uit of je op tijd komt ofzo?? Balen dat stan zo heeft gehuild vannacht @ Ano: AARGH!!! Wat ONGELOOFLIJK belachelijk, wat een eikels daar!!!! jeeeezus, dat is echt heel lullig!!!! pfffff. @ hier: whaha gelukkig is dr maar weinig gekletst! Zo kon ik het nog bijlezen na gisterenavond
Hallo allemaal. Nou hier (nog; klop klop) geen slaapproblemen. Wij hoeven er eigenlijk nooit uit 's nachts. Wel wordt hij 's morgens weer wat eerder wakker, uurtje of half zeven pffff (dat is voor ons dus ongeveer midden in de nacht haha > niet dat hij normaal zoveel langer slaapt maar we zijn gewoon echt geen ochtend mensen, allebei niet). Hier ook flink ziek geweest. Heb gisternacht nauwelijks geslapen en ben vanaf 3.20 sowieso wakker geweest. Misselijk!!! Soooow heey en maar dat teiltje vast houden om vervolgens weer te gaan liggen en vrijwel meteen weer overeind te gaan om boven het teiltje te gaan hang... ai ai ai. Ondertussen haalde ik me wel een beetje van alles in mijn hoofd want ik wist echt niet meer wat is nou precies voelde (wel of niet een drukkend band gevoel) en ik heb natuurlijk die bloeddruk historie met Seph enz... Dus om half acht de vk toch maar gebeld en zij kwam even langs. Vlak voordat ze er was dacht ik voor de 100.000 x dat ik moest overgeven maar ik denk; stik maar ik blijf nu even liggen het komt toch steeds niet... Nou eeeh toen dus wel... en HOE!?!? Toen de vk er was heeft Stf het bed verschoond ondertussen dat zij me onderzocht. Ik had een verhoogde bloeddruk en ze vond hem sowieso redelijk hoog (130 - 85) en ook vond ze wat eiwitten in mijn urine. Dus op naar het ziekenhuis... we know the drill. Maar ja ik was nog steeds 'kotsmisselijk' en heel erg moe dus ik zag er volgens mij uit alsof ik bijna ging bevallen> kreeg overal voorrang (bloedprikken triage enz). Lang verhaal; iets minder lang: Alles is ok! Waarschijnlijk een buikvirus schijnt te heersen. Ons meisje ligt wel in stuit. Maar as maandag heb ik al een afspraak staan met de gynaecoloog dus dan kijken we even verder. Haarwasdrama: Nou wij hadden (hoera!) hier een tandenpoetsdrama maar het is voorbij (zo fijn!). We hebben Seph beloofd dat hij een cadeautje kreeg als hij niet zou huilen en zo geschiedde! De volgende dag mocht hij een velletje stickers uitpakken en dan mocht hij er eentje uitkiezen om op te plakken als hij weer niet zou huilen. Wat een uitkomst. Inmiddels kunnen we hem zittend (ipv in de houtgreep) zijn tandenpoetsen zonder drama. Misschien ook een goede tip voor het haren wassen? DramaQueens an Kings: Hier (wederom klop klop) geen last van. Wel is Seph iets hangeriger dan normaal en iets zeurderiger. Een week of 2 geleden dacht ik dat het hier ook zou beginnen en heb ik het boek How2Talk2Kids gekocht. Een van de 'lessen' uit dat boek is dat je beter naar je kindje moet luisteren en zijn/haar gevoelens moet accepteren. Dus niet: 'Oh, dat deed geen pijn' of 'Dat vind je wel lekker' enz... Maar echt luisteren naar je kindje en zijn/haar gevoelens respecteren. Dus: 'Ben je gevallen? dat is vervelend' en 'Oh wat ben je boos' enz. Als kindjes voelen dat ze niet gerespecteerd/begrepen worden in hun gevoel kunnen ze heel dwars en driftig worden. Mama(en papa) begrijpt ze niet grrrr Boos Boos! Verder hanteren wij het principe dat kindjes van deze leeftijd 'niet' en 'geen' en andere ontkennende woorden nog niet begrijpen (volgens een cursus van het kdv) dus ipv 'niet rennen' zeggen 'ik wil graag dat je gaat lopen'. Ook dat werkt echt heel goed. En Als laatste belonen, prijzen en complimenteren en op die manier juist het positieve benadrukken. Hier worden ze trots van en dan willen ze harder voor je 'werken'. Maar goed wellicht heb ik makkelijk praten omdat wij een makkelijk kindje hebben. Wellicht hebben we een makkelijk kindje omdat we het zo (proberen) aan te pakken... wie zal het zeggen?!?!? Oh en nog eentje dan. (die merkten wij vanmorgen op) Seph is op het moment erg hangerig vooral bij papa. Hij kan 's morgens niet eens de ontbijttafel dekken omdat er dan steeds iemand achter zijn kont aan hobbelt en bijv. opgetild wil worden. Ik probeer die situatie voor te zijn. Ik ga met hem naar de kamer en ga even een spel met hem starten (meestal aan zijn tafeltje met zijn auto's, of ik leg alvast een stukje treinrails) Dan maak ik even contact met hem en zeg ik dus voor de situatie begint wat ik van hem verwacht: 'Seph, mama gaat nu even de tafel dekken en jij blijft even hier met je trein spelen'. Nou meestal werkt dat heel goed. Zooo de opvoedkundige heeft gesproken hahahaha Ohja en mijn bekken gaat echt zoveeeeel beter. Ik kan zoveel beter lopen. Helaas kon ik gisteren niet naar de afspraak over het 'openen van mijn bekkenbodem' dus dat is nu volgende week ergens....