De muren van de babykamer zijn geschilderd (waarschijnlijk moet 1 muur weer overnieuw:x. Hij blijft vlekker, snap er geen jota van. Morgen nog 1 poging (dat word poging nmr 3) en dan vind ik het wel prima. Dan kan zaterdag de muurschildering erop. Dan de naam, en zit nog even te twijfelen of er misschien nog wat sterren bij komen. Hmmmmmm, misschien zijn de sterren bij de naam, teveel, maar wel leuk rondom de commodeplank in dezelfde kleur als de naam *idee* Babywas ook gedraaid. Morgen alleen nog een witte babywas draaien, en dan is alles lekker schoon. Goede vriendin van mij heeft nog gordijnen liggen die waarschijnlijk hardstikke leuk in de babykamer passen. Morgenavond even kijken of ze breed genoeg zijn (en of ik ze ook leuk vind). Morgen ook nog een verjaardag. Zoontje van nichtje van Jorgen word 2 jaar. Morgenochtend komt mijn schoonzus me ophalen, en dan gaan we samen. Tegen het middaguur zijn we dan weer thuis.
gwen he we hadden net tegelijk een bericht geplaatst! jee meid heb best met je te doen hoor!zo te horen is Joenna ook niet 1 van de makkelijkste. tja weet ook niet goed wat voor tips ik je moet geven, misschien is het gewoon weer een fase? En net zo lang laten liggen tot ze slaapt, duer op een kier laten?muziekje aan? Hier is ze ook behoorlijk dwars op t moment hoor, wil ook met alles zijn zin!! geef je iig een dikke knuffel!!!
Hey allemaal, @ Ano, ik sluit me helemaal bij Setti aan, laat ze het heen-en-weer krijgen daar zeg!! Tjonge jonge!! Wat een sufkoppen!! Dat slaat natuurlijk gewoon nergens op om zo te reageren, zowiezo al niet, maar helemaal nie als je 28 (?) weken zwanger bent! Ze moeten zich even voor de kop voelen daar! Te meer omdat je er al 10 jaar zonder problemen werkt! Dussuh, kom maar voor jezelf op hoor! Gelukkig dat je je nu weer beter voelt! @ Johannal, pff, jij laat ons ook weer schrikken zeg! Maar gelukkig las ik al gauw dat alles wel okeej is... Maar ze houden je hopelijk nu wel goed in de gaten heh (extra zeg maar, met die eiwitten en je bloeddruk enzo) Hopelijk is dat buikvirus gauw weer weg! @ Jedalin, ahh, wat een heerlijke foto's weer van je mannekes!! En die billen!! Hihi, of beentjes, zo lekker stevig (althans, net even iets steviger als die van Stan! Mooi hoor!) Lekker joh dat je -EIN-DU-LUK weer es op stap gaat met de meiden!! Waarom is het er zoooo lang nie van gekomen dan? Want volgens mij miste je het toch wel vaker es? @ Gwen, fijn dat verjaardag zo leuk was meid! En wilde Joenna daarna ook beetje slapen dan? Of was ze toen helemaal hyper de pieper? En je moeder ziek? Toch nix ernstigs? En hoe is het met je vader nu? En hoe gaat het met jou meissie? Met jezelf, met je buik en de beebs? Ik denk aan je! En hangen de vlinders nog? hihi... @ Superb, fijn dat de kids weer kant d'r bij lopen!! Stan mag volgende week weer naar de knipper! En word tijd ook, heb nu zelf zijn pony geknipt, laten we het er maar niet over hebben verder!! Vroeg me zo opeens af heh, stel jullie gaan dit jaar een vakantie boeken, weet ik natuurlijk nie, maar als dat zo is heh, word dat dan zowiezo Italie? Of hoeft dat helemaal nie? Weet ook nie hoe ik er bij kom, was er ineens nieuwsgierig naar.. hihi.. Effe dit neerzetten hoor!
@ Ano: Ik denk dat het een combi is mijn hormonen, veel willen, maar niet kunnen, en moe zijn ivm het slechte slapen. Muziekje gaat hier standaard iedere avond aan, samen met 2 nachtlampjes en inderdaad de deur op een kier. Helaas werkt het niet om haar net zo lang te laten liggen dat ze gaat slapen, daar ze helemaal over de fles gaat, tot spugen aan toe. Zo over de zeik gaat ze. Als ik half bij haar in bed lig, is ze het snelst rustig. Zal wel een fase zijn Thanks!!
2 buikfoto's van mij, 1 eergister en 2e net, kon ff niet kiezen haha Bekijk bijlage 214398 Bekijk bijlage 214400
Gwenwww hè jak......hier is het erg mooi geworden! Ben helemaal blij! Zal ff foto showen maar staat op me foon
Nee helaas niet. Dit terwijl ze geen middagslaapje heeft gedaan, ze de hele middag gespeeld heeft, en we pas tegen 19.00 weer thuis waren. Ze lag in de fietskar al bijna te slapen, maar een dik uur over gedaan voordat ze in bed sliep. Denk een buikgriepje of zo (alles kwam er aan de boven en onderkant uit). Mijn vader had dit de dag ervoor, en was er na een dag ook weer vanaf. Mijn vader gaat goed!! Heeft zich in jaren niet zo lekker gevoeld. Zelf gewoon moe. Buik is onrustig, maar ja........ dat is ook wel te verklaren. Drukke dagen achter de rug. Beeb ligt gezellig tegen de rechterkant van mijn ribben aan te trappen (al een paar dagen). Die beginnen het niet meer zo leuk te vinden Joënna heeft die in haar slaap ook flink liggen te bewerken Ja, de vlinders hangen nog. Ze kan er niet bij. Is maar goed ook, want ze vind het prachtig om eraan te pulken. Had een stoel tegen die muur aangezet, zodat ze daarop kan staan met aan en uitkleden, maar binnen 5 minuten de stoel weg gehaald omdat ze begon te pulken
Ha fijn, er is weer geschreven! Begon al te denken dat ik iets fout had gedaan. @ Jedalin; Mooie foto's van je mannen. Prachtig zoals ze poseren. Jesse die Daan een kusje geeft is ook erg lief. Veel plezier morgen met je vriendinnen. @ Ano; Ik blijf het een erg rare reactie vinden van je werk. Je zou toch verwachten dat ze in jouw situatie wel een beetje flexibeler kunnen zijn. Groot gelijk dat Neomi naar de psz gaat ipv naar het kdv. Scheelt toch weer een hoop geld. Behalve dat het voor jou lekker is om tijd met de baby door te brengen is het voor Neomi ook leuk om naar de psz te gaan en met andere kinderen te spelen. Vanaf welke leeftijd mag ze er naartoe? Hier mogen ze vanaf twee jaar en drie maanden. @ Gwen; Knuffel voor jou. Het zit je echt even niet mee. Wist je maar waarom Joënna niet wil slapen en wat er allemaal in haar hoofdje omgaat. Dat vind ik ook het lastigste aan deze leeftijd. Ze willen zo veel, maar het lukt ze nog niet. Daarnaast kunnen ze ook niet goed duidelijk maken wat er aan de hand is. Ik kan me voorstellen dat je er af en toe helemaal doorheen zit. Blijf maar lekker tegen ons klagen hoor! Ook daar zijn we voor! Ik ben erg benieuwd naar de babykamer. Zo te lezen maak je er iets heel bijzonders van! Knap dat je daar nog de energie voor kunt opbrengen. @ Slapen; Morris heeft ook besloten dat slapen voor mietjes is. Hij wordt iedere nacht een keer of vier/vijf wakker en 's ochtends om zes uur vindt hij dat hij genoeg geslapen heeft. 's Middags wil hij nog wel naar bed maar na een uurtje is hij wakker. Voorheen sliep hij 2,5 uur 's middags. De sfeer wordt er hier dus ook niet beter op. Het is een fase! Het is een fase! Het is een fase! @ Hier; Ik ga morgen naar mijn ouders toe met de kinderen. Even een beetje relaxen. Mijn man gaat morgen op stap met zijn jaarclub en een paar blijven hier ook logeren. Ik had geen zin om midden in de nacht wakker gemaakt te worden en zaterdag met een brakke man opgescheept te zitten. Vandaar dat ik besloten heb om mijn ouders met een bezoekje te vereren. Voor iedereen de beste oplossing.
Leuk!!!! Dat heb je net even nodig!! Heerlijk met de meiden op pad. Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier, maar dat zal wel lukken
superb hahahaha slapen voor mietjes, lig in een deuk!!! Ja hier zei ze ook meestal vanaf 2,3jaar, maar het mag vanaf 2 jaar alleen daar hebben ze maar een paar plekken voor, heb gezegd dat ik dat toch wel graag wilde, anders heeft ze 3 maanden niks, en waarschijnlijk kon dat wel op de locatie die ik wil.even afwachten dus!! veel plkezier bij je ouders!! kussie met jou alles goed?>stan weer wat rustiger? gwen ook benieuwd naar de babykamer hoor!!! nogmaals dikke knuffel in deze toch best zware tijden!!
@ Gwen, pffff... Joënna weet indd wel wat ze wil, en NIET wil! En juist nu in combi met jou zwangerschap/hormonen is dit zooo niet fijn.... Ik bedoel, ik word al gestoord soms, laat staan hoe JIJ je moet voelen, en daarbij als ik het zo lees, is Joënna ook nog even een "tikkie" slimmer als Stan, maar sorry hoor, ik moet toch ook wel erg lachen! "Haar wallen dubbelgevouwen op haar schoenen"??? HOE KRIJG JE HET ERUIT!?!?!?! Whahahahahaha GEWELDIG!!!! *kuch* sorry, tis een ernstige zaak.... Ik wou dat ik ook maar iets voor je kon doen om het te verlichten... Om de (desnoods tijdelijke) oplossing te vinden, dat Joënna (even) in te dammen is en ieder geval fatsoenlijk gaat slapen!! Want dit is toch killing zeg!!! *knuffel voor jou*
Wow, de hele dag wordt er niets geschreven en nu kan ik het niet meer bijhouden @ Ano; Prachtige buik, daar kun je trots op zijn! Wat loop je er trouwens nog sexy bij! Toen ik 28 weken zwanger was had ik de sexy stringetjes al ingeruild voor iets grotere exemplaren. @ Kussie; Ik denk dat wij juist niet naar Italië op vakantie gaan. Dat kan ik psychisch nog niet aan. Ik denk dat ik dan niet meer naar huis zou willen. We hebben het er eigenlijk nog niet over gehad waar we naar toegaan. Meestal beslissen we pas een paar weken van tevoren. Dat zal volgend jaar wel anders worden omdat we dan aan de schoolvakanties gebonden zijn. Hoe gaat het met de migraine?
@ Ano: fijn dat de echo goed was!! Wil die foto wel zien hoor!! SUPER dat je gezegd hebt dat je stopt met werken, of die 2 clienten nog!!! Dat ze maar ff door de grond zakken hoor, echt stom hoe ze reageerde! Oh leuk, naar de psz dus! Twijfel een beetje. Vindt het wel leuk maar volgens mij is kdv tegenwoordig toch ook wel gericht op het naar de basisschool gaan enzo? naja, ik denk dr nog even verder over na haha. @ Gwen: pfoe...heb met je te doen, Joenna klinkt echt behoorlijk lastig als ze 1 van d'r buien heeft..die ze zo te horen wel vaak heeft. Knap hoor hoe je handelt en rustig blijft. Wat betreft het slapen; het is natuurlijk op zn zachtst gezegd niet best voor jouw bekken en buik; dat liggen over dat hekje... Moet je niet gewoon een 5 minuten regel opnieuw gaan toepassen ipv haar eraan laten wennen dat mama wel een uur bij haar blijft liggen? @ kussie: oh nee hoor, mis het uitgaan niet zo erg dat ik vaker wil gaan. Maar nu ik weer een keer ga, vind ik het wel heel leuk! Alleen met oud op nieuw mistte ik het op stap gaan, maar gelukkig wil ons pap wel oppassen met carnaval hhaha dat vind ik ook wel heeeeel leuk, stappen met carnaval!!!
@ Superb: Hahahahaha, nee ligt niet aan jouw, maar kon het even niet opbrengen om hier iets te typen. Was blij als ik even 5 minuten op de bank kon liggen. Jij ook al van die "gezellige" nachten. Precies, wist je maar wat er in dat koppie van ze omgaat. Morris maakt het wel heel bont door om 06.00 te besluiten dat hij genoeg geslapen heeft, en 's middags maar een uurtje. Krijg je hem dan wel 's avonds op een redelijk tijdstip op bed? Ik moet me er wel toezetten voor de babykamer, maar als ik ermee bezig ben vind ik het heerlijk!! Lekker ontstpannend freubelen en schilderen. Zelf vind ik dat heel ontspannend werken (behalve dat de muur nu voor de 3de keer geschilderd moet worden, precies de muur waar de muurschildering op komt). Als het af is, plaats ik uiteraard foto's!! Ik wil niet teveel klagen, dan lijkt het net alsof ik niet blij ben met mijn zwangerschap en schattige dreumes, terwijl ik dit wel ben (ondanks dat ik er geen moer aan vind om zwanger te zijn. Vind het prachtig om beeb te voelen bewegen, maar ben echt niet in de wieg gelegt om zwanger te zijn).
Jooooo doe maar sexy!!! hahahaha :-D Daar die string ff zo een randje dr boven.... P*rno!! hahahaha Nee geintje natuurlijk> Meid, wat heb je toch een prachtige strakke buik...en dat kleurtje ook, je bent zo mooi gebruind! *jaloers*
hahahahahahhaah lig nu echt helemaal in een deuk, p*rno? hahahahah kom niet meer bij. Ik zag later eigenlijk pas dat ie erbovenuit kwam haha, had me broek wat naar beneden gedaan omdat ie anders zo hoog zat, alleen hij was niet mee geschoven haha. ennuh bruin???nou das echt het licht dan want serieus ben nog nooit in me leven zo wit geweest, slechte zomer die we hadden en toen meteen zwanger, nee ben echt bleekjes, maar toch bedankt hihi. superb haha sexy?nog zo'n grapjas, nou dis niet sexy toch?ben nooit sexy trouwens hoor haha, heb eigenlijk ook nooit setjes, draag alles door elkaar ;-_) Maar zit nog prima hoor, pas na de bevalling komen de tenten tevoorschijn!!! succes vanacht!!