@ Vriendlief: Dat is niet duur! Als ik morgen tijd heb, ga ik ook even bij ons in de Xenos kijken of ze de sterren hebben. De letters heb ik tot nu toe het goedkoopste bij Babypark gevonden. Ze zijn inderdaad nog best prijzig, dat viel mij ook een beetje tegen, toen ik ernaar opzoek was.
Hahahahaha "zoek en vind" , maar ik heb ook nog eens goed moeten kijken waar ze het labeltje zag. Als je die eruit knipt, gaat het zo prikken.
zo zat ff tv te kijken en jullie kletsen lekker door hier hahaha labeltje ehh ja zag het ook haha, had ff de andere kant op gemoeten, slonzige ik Jedalin hahahaha niet aan Arno laten zien, lig echt dubbel om jullie, nou wordt ie echt niet warm of koud van, met zo'n mooie spekrol op me rug!!! string:draag altijd strings, liefst beetje lage, maar soms zitten ze wat hoger, jef vraagt dan altijd of ze niet nog wat hoger kunnen tot in me nek ofzo hahahah. vriendlief acryl verf?was dat???geen gewone muurverf dus?? gwen waar had jij die vlinders besteld?hadden ze daar ook sterren?? setti haha lief he zo'n kleintje, nog ff en jullie zijn ook weer joehoeee kussie fijn dat je jezelf zo leker voeld!!!heb je verhaal niet helemaal gelezen, maar doe iki morgen even!knuff zo nu snel naar bed, lekker slapen, morgen fotos van onze jongen!!!!
@ Ano: Ik heb de vlinders besteld bij Piepschuimletters. Ja, daar hebben ze ook sterren in verschillende grotes. Ik ga morgen eerst bij xenos kijken, en anders bestel ik ze hier. Nee acrylverf is geen gewone muurverf. Meestal word dit gebruikt door "Schilders". Te verkrijgen bij o.a. Xenos, action, of een hobbywinkel. Het is sneldrogend, en nagenoeg geurloos. In talloze kleuren te verkrijgen, makkelijk te mengen met elkaar of te verdunnen met water.
Zo hallo dames dames.. Wat een geklets!!! Ga nu aan t werk, na heel wat bijlezen haha. Dacht even snel een berichtje achter laten. Maar ja doe vanmiddag of vanaaf even reageren op jullie! Gister een super drukke vervelende dag gehad op t werk. Dus was zo moe toen ik thuis kwam!! Spreek jullie laterrrrr. Xx
gwen okeej weet denk ik wat je bedoeld, dat ligt dan bij de action bij de schildersdoeken zeg maar, dat zijn tubes of kleine potjes? Is dat duur?want als ik meerdere kleuren wil hebben haha.. ja ga denk ik zo meteen maar ff op die site van jou bestellen, want die van vriendlief moeten nog doormidden begrijp ik, en volgens mij lopen die in een punt naar voren dik toe zeg maar, en heb ze bij de babykamer liever plat, staat denk ik mooier! zazz werkse vandaag, dan lekker weekend!!
Ja, klopt, daar liggen ze. Het zijn de tubbes. Nee zijn niet duur. Had daar een doosje met verschillende kleuren gekocht voor een euro of 5. Ik had ze 's ochtends op de site besteld, en de volgende dag al in huis. Keurig in een doosje opgevuld, en de vlinders nog in hun vorm zodat ze niet beschadigd zouden raken.
een ander paar laarzen werd niet geleverd ivm een foutive telling in de voorraad maar daar had ik netjes van te voren een mail over gehad. dus ik hoop echt dat deze laarzen er wel nog zijn compleet in mt 39
gwen okee ga ik vanaaf of morgen ff kijken. alleen ik wil wel bepaalde kleuren, zwart, grijs, blauw, maar kijk wel eens even, weet jij zo ook waar ze ze los verkopen? o meiden dit is mijn zelfgemaakte mobiel Bekijk bijlage 214475
@ Ano: Super gaaf gedaan!!! Echt heel leuk! Komt die boven het ledikant te hangen? Begin nu helemaal nieuwsgierig naar jullie kamertje te worden. Dit ziet er heel leuk uit. Misschien dat je ze bij de action ook wel los kan verkrijgen, anders misschien iets van een hobby winkel in de buurt of een Bruna?
haha bedankt!!!nee hij komt niet boven het bedje, hij hangt in een hoe die een beetje saai was zeg maar, dus om daar beetje kleur te brengen! Heb weer geen buggy dus waag me nu maar niet aan de action hahahaha vanaaf of morgen maar even doen, maar bedankt!!! zal zo eerst eens die sterren bestellen
heb ff gekeken op die site gwen, en daar zijn ze 1 cm dik en de kleinste zijn 15 cm. wil ook iets kleiner maar hebben ze niet, nu op een andere site wel, die zijn 10cm alleen 2cm dik, maar dat is niet raar toch verschillende diktes? doe ik 3 van 10bij2 en 5 van 15 bij 1 en dan nog 3 van 20 bij 2, zal wel kunnen toch?>
ow nee zie nu dat de sterren heel verschillend zijn haha, wordt m niet. heb nu deze site, veel maten en goedkoper alleen zijn wel 3 cm dik...weet niet of dat te dik is... Ster, hoogte 10 cm | Piepschuim vormen: Kerst | Atelier Klaas en Tineke
kijk hoe ze glundert dus t wordt echt tijd voor haar om een broertje of zusje te krijgen hihi Bekijk bijlage 214522
@ Ano: De letters op Joënna de kamer zijn ook veel dikker als de vlinders. Het is maar net wat je zelf mooi vind, of je verschillende diktes wil, of allemaal dezelfde diktes. 3 cm is een redelijke dikten. Niet te dik en niet te dun. De sterren verschillend? Hoe bedoel je? @ Setti: Wat een onwijs leuke foto!!! Dat word druk aan de sport dit jaar. Joënna was gisteren op het KDV druk bezig om mee te helpen om een flesje te geven aan een baby. De leidster heeft dan de baby vast, en zij mag de fles vast houden. Zo lief om te zien! Toen ik binnen kwam zat ze heel trots, en wist even niet meer wat ze moest doen, of naar mij toe komen, of de fles. Op die andere site, is dat per stuk?
:xGVD, de muur mag nog een keer, weer vlekker erop. Snap er werkelijk geen ene hol van:x. Dit is de laatste keer dat ik hem schilder, ga een nieuwe blokkwast en verfroller halen, en als het dan nog niet goed is, dan pech. Word de muurschildering zo groot dat je er niets meer van ziet. Ben het zat aan het worden met die muur. De andere muren zijn wel gelukt!!
vraag je dat aan setti of mij, of ze per stuk zijn? nou de ene sterren waren strak, en die andere wat ronder zeg maar... 3cm is denk ik ietsje dik, tis maar een klein muurtje waar het op komt. vanaaf als jef thuis is ff lekker alleen naar de action en xenos. ow balen die muur, heb t ook wel ens gehad maar na een laag of 2 was t dan wel goed...geen idee waar het door komt, maar tis wel balen. setti ahhh wat leuk die foto!!!! Neomi is ook he-le-maal gek van baby.s als d'r nichtje hier is, nou kusjes kusjes en knuffeltjes niet normaal, de hele tijd door, en ook helpen flesje geven enzo... dat wordt nog wat straks...
gwen kan ik beter waterverf of acrylverf halen denk je? zag net deze aanbieding. acrylverf, waterverf, olieverf folder aanbieding bij Blokker - details