Jeee wat een geklets weer! Zag super leuke fotos voorbij komen Heb ff een vraagje aan de zwangere dames.. hebben jullie nog je eigen ondergoed/lingerie aan? Of zwangerschapsbeha's? Ik zag bij Ano op de foto een super mooie bh!! Ik heb toevallig laatst bij h&m een voedingsbeha gekocht.. niet dat ik BV ga geven maar toch.. die is alleen weer te klein :S heb expres een cupmaat groter gekocht maar de band die op je rug hoort te zitten, zit onderhand tussen mn schouderbladen.. :S dus ja, t blijft maar groeien aan de voorkant geloof ik met sem was ik nauwelijks 1 cup groter en nu als bijna 2! Maar goed, ik heb nog 2 beha's liggen vd 1e zwangerschap.. maar die zijn beugel, zonder vulling, gewoon lelijk wit.. nu ik grotere boobies heb, wil ik toch nog wel beetje mooi voor de dag komen whahaha zou ik toch voor een normale bh, grotere cup kunnen gaan of echt zwangerschapsbeha??? Wil graag jullie tips
@ Ano: Dat per stuk, vroeg ik aan jouw, maar zie dat er iets mis is gegaan met mijn berichtje. Op een kleine muur, zou ik inderdaad ook geen 3 cm doen, zou ik ze wat dunner doen. Waterverf vond ik niet mooi uitpakken. Erg vlekkerig, omdat het piepschuim veel zoog. Op oliebasis geen ervaring mee. Dus ik zou de acrylverf nemen. Bedankt voor de tip!! Ga morgen ook naar de blokker toe om een setje acriefverf te halen. Kan ik mooi mijn muurschildering aan de slag. @ Setti: Als ik zo de foto van Lisanne met Falé zie, smelt je hart gewoon. Zo lief om te zien!! @ Seanli31: Ik draag zwangerschap ondergoed. De onderbroeken om mijn buik te ondersteunen, en de BH's omdat de omvang explosief groeid (zowel de cupmaat, als de omvang). Dan vind ik zwangerschap BH's toch net even wat lekkerder zitten. Oké, ziet niet het mooiste eruit, maar ja, zit toch onder mijn kleding.
hahaha mooie bh aan, ik??zoals je ziet is die ook veels te klein, ze ploppen er bijna uit haha. Maar ik draag nog gewoon normaal ondergoed, heb nu 2 bh's d cup die goed zitten, als ik straks bevallen ben worden het weer theezakjes en kan ik mijn zielige bcupjes weer aan hahaha
haha ano, t ziet er in ieder geval nog leuk uit ik heb normaal ook b haha maar nu toch onderhand ook een d.. ik heb wel zwangerschapsbroekjes vd prenatal maar vind die nou nie bepaald steviger als andere, ook zitten die gewoon nog laag zeg maar.. die hebben nooit over mn buik gezeten. ik zal morgen maar eens op pad gaan dan
Jorgen was lekker optijd thuis, dus met zijn tweeën Joënna opgehaald. Naar huis hapje eten, en daarna ben ik naar mijn vriendin om gordijnen op te halen. Thuis gekomen en Joënna en Jorgen lekker douchen. Aankleden had ze weinig zin in (lees niet), maar toen ze zelf haar pyjama shirt mocht aantrekken ging het redelijk. Nog een paar minuten in bed liggen mopperen en toen is ze heerlijk gaan slapen. Vannacht een paar keer eruit geweest voor haar en tegen half zes is ze bij mij in bed beland, waar ze nog heerlijk heeft liggen slapen. Ze werd zelfs niet wakker van de wekker.
Haiii, even bijgelezen! En ga de laptop weer wegzetten nu hha. Wakker kind hier. Daan heeft geen zin om te slapen. Lag net compleet overstuur in bed. Eruit en naar beneden na 3 kwartier gefrot en getroost. Beneden tot rust gekomen en nu is meneer lief tv aan het kijken en aan het spelen. Maar o wee als ik hem optil om naar boven te gaan; direct dikke tranen met tuiten. Lekker dan...zucht!
@ Jedalin: Flink balen. Daar gaat je TVOH avondje. Hopelijk wil Daan snel naar bed toe en gaat hij lief slapen. Sterkte!!!
Wat is Lisanne gegroeid zeg en wat een lekker toetje... zo schattig lachen. Willen jullie een tweede?
Sterkte Linda, net tijdens TVOH ja haha. Fenna had dat een tijdje geleden ook. Toen keek ik ook de voice en heb ik haar mee op de genomen onder het dekentje bij mij liggen en ze vond het prachtig al die mesen die zongen. Ze was helemaal stil.
Ik lees later bij meiden; wil alleen even zeggen dat ik ehm hoe zal ik het zeggen.. Nouw, check het prive forum maar...
Ano: Super mooi die mobiel. En je buik ook al zo prachtig!!! Vriendlief: Ohh dat kamertje ziet er leuk uit!! Seanli: Tijdens de zwangerschap heb ik altijd gewoon ondergoed gedragen en mijn borsten zijn in totaal 3 cups groter geworden en de omvang is van 70 naar 85 gegaan dus moest wel een paar keer nieuw kopen. Maar goed dan voelde ik me tenminste nog een beetje sexy Gwenolyn: Lastig dat Joënna zo slecht slaapt en af en toe zo over de rooie kan gaan. Kan me voorstellen dat dat nu wel heel zwaar moet zijn. Pepijn kan dat ook echt extreem doen, maar die slaapt gelukkig wel goed. En ik ben natuurlijk niet zwanger dat scheelt ook. Kussie: Ik ben het met jedalin eens in het privéforum. Jedalin: Daan toch nog lekker gaan slapen? Hoe is het met de voorbereidingen van je huwelijk? Setti: Wat super dat Lisanne baby's zo leuk vind. Doe het forum dan maar weg , jij moet klussen!! Hier: Druk bezig met voorbereidingen van ons huwelijk. Don zijn pak is nu besteld. Gisteren is een vriend geweest voor het ontwerp van de trouwkaart en als het goed is zullen we over 3 weken zien hoe het precies gat worden, hij gaat eerst nog even een week op vakantie. Ik ben echt benieuwd! Verder met Pepijn en Florine alles goed, we hebben vanochtend heerlijk de stad door gelopen zonder kinderwagen. Dan vind ik ze ineens zo groot en ze deden het zo goed. Echt leuk!
Hey allemaal, Dank voor de reacties, niemand die tot nu toe wil reageren over mijn vraag betreffende Stan? @ hier, vanmorgen was het vroeg dag; 6:20... Heb vanacht 4 uurtjes geslapen, hihi, valt nie mee, maar tjah, the voice was zeer zeker de moeite waard! Vanavond all you need is love!! ZIN IN!! Net een poos gewinkeld! Stan heeft weer genoeg buitenlucht gehad! Hij mocht ook een stuk zelf lopen; wilde wel een handje van mama! @ all, kom later weer! Teruglezen koste al veel tijd, nu Stan weer bezighouden! Die gaat er vanavond hopelijk op tijd in (als hij meewerken wil...) Liefs
@kussie: tja weet je ik let er eigenlijk nooit zo op... T zit er ik was het en dat is het...volgende week gaan we naar het cb misschien dat zij er nog was over zeggen maar ik verwacht het eigenlijk niet? Bij seph zie je iig nooit de eikel het voorhuidje zit er nog helemaal omheen en in hoeverre dat los oid zit weet ik echt niet... Sorry voor alle draakjes maar hier al een aantal dagen een waar zonnetje in huis zo leuk! Ik ga nu nog even werken want ik wil met verlof..... Verder alles goed hier. Zwangerschapsondergoed: Hier eigenlijk van alles door elkaar maar ik ben sowieso eigenlijk altijd al van de 'gezellige kleurrijke slips' ipv strings (ieks!) of tenten Wel draag ik altijd hemden (woehahaha) dus nu heb ik een aantal langere... Ohja en ik leef alweer een week of 3 in mijn voedingsbh die ik tijdens Seph's kraamtijd veel aan had. Ik heb toen even geïnvesteerd in een echte mooie goeie (en die spoel ik iedere paar dagen om, is zijn geld gelukkig dus wel waard want hij was heel duur). Het is een beugelbh want ik vind dat ik zonderbeugel van die rare platte brede tieten krijg
kussie: deze vraag had je toch al een keer gevraagd? volgens mij maar daar zijn de meningen over verdeeld hoef je er niet aan te zitten....lees naaar achteren trekken...
Whaha, nu nie denken dat ik er de hele dag aan loop te plukken hoor!!! Das absoluut nie zo, maar hier ook nix te zien, en dat is ook nie mogelijk zeg maar... En ivm dat al 2x is gezegd dat het nauw is.. Nouw ja, ik twijfel om nog es een afspraak te maken met uroloog... Of het misschien maar te laten, nu hij er niet meer naar grijpt en au roept..